Otteluseuranta 15.–16.2.2019

  • 5 529
  • 71

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tämä kuuluu osana valtakunnalliseen tv-viikkoon. Kiva nyt katsella pelejä televisiosta eikä tarvitse samalla jännittää pätkiikö se lähetys vai ei. Tietokoneella katsoessa kun se on usein arpapeliä pätkiikö yhteys vai ei.
Mä en edes itse saanut päivitettyä TV:hen noita kanavia.. Ei ole mikään kivikautinen TV, mutta ei myöskään mikään Smart-tv.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tanevilta aika hieno peli ja passi Myersille.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tämän viikonlopun ajan näkyy tosiaan iso nippu maksukanavia ilmaiseksi. Mukaan luettuna ainakin osa näistä Viasatin urheilukanavista.

Tämä kuuluu osana valtakunnalliseen tv-viikkoon. Kiva nyt katsella pelejä televisiosta eikä tarvitse samalla jännittää pätkiikö se lähetys vai ei. Tietokoneella katsoessa kun se on usein arpapeliä pätkiikö yhteys vai ei.

Millä kanavapaikoilla sulla näkyy viasat ? Cmorea sain näkyviin, mutta en viasattia ??
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Millä kanavapaikoilla sulla näkyy viasat ? Cmorea sain näkyviin, mutta en viasattia ??

Winnipegin ottelu tulee minulla kanavanumerolta 187. Jos tätä haettiin? Minun ei tarvinnut tehdä mitään itse vaan kanavat alkoivat näkymään automaattisesti. Eikä minullakaan nyt uusin tv ole, joku seitsemän vuotta vanha vehje?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Winnipegin ottelu tulee minulla kanavanumerolta 187. Jos tätä haettiin? Minun ei tarvinnut tehdä mitään itse vaan kanavat alkoivat näkymään automaattisesti. Eikä minullakaan nyt uusin tv ole, joku seitsemän vuotta vanha vehje?

Jotain vitun vikaa täällä päässä on, ääni tulee kyllä mutta kuva ei näy. 480 ja 482 ois kanavapaikat. Vittu. Sama vika varmaan kun koetti Eurosporttia saada näkyviin. Hain kortinlukijan jossa on maksukortti. Ei vaan vittu toimi.

edit. Mainittakoon, että CMore kylläkin toimii ?
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Tampan kolmospaitojen numerot on tehty mahdottomiksi havaita. Tunnistus tapahtuu mm. pelaajan luistelutyylistä. Ei ole helpoimmasta päästä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Puljujärvi on healthy scratch tänään.. Oisko liikkeellä pian jonnekin.

Se on kuulkaa kylmä fakta että Laineen maali lähenee kokoajan.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Puljujärvi on healthy scratch tänään.. Oisko liikkeellä pian jonnekin.
Farmiin :(

Harmi homma kun toivoisi Puljun pärjäävän juurikin Edmontonissa. GM taisi tosiaan mainita että lähetetään mahdollisesti alas tai treidataan, mikäli vastine löytyy.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Harmi homma kun toivoisi Puljun pärjäävän juurikin Edmontonissa. GM taisi tosiaan mainita että lähetetään mahdollisesti alas tai treidataan, mikäli vastine löytyy.
Pulju ei farmissa enää vissiin haluaisi pelata (eihän kukaan heh), joten treidi lienee varteenotettavampi vaihtoehto.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Aho meni jo syöttämään Williamsin maalin. 2-0 tilanne Raleighissa.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Jotain vitun vikaa täällä päässä on, ääni tulee kyllä mutta kuva ei näy. 480 ja 482 ois kanavapaikat. Vittu. Sama vika varmaan kun koetti Eurosporttia saada näkyviin. Hain kortinlukijan jossa on maksukortti. Ei vaan vittu toimi.

Eurosport ei kuulu ilmaisiin kanaviin tänä viikonloppuna. Jos Viasatin kavania näkyy reilusti alle 7 kappaletta, kannattaa ehkä hakea kanavat uudelleen. Niitä pitäisi näkyä vinopino + nhl-xtra kanavat päälle. Täällä päässä esim. Montreal tulee kanavapaikalla 459, Winnipeg 480 ja Toronto 456.

Viasatin kanavilla on outo tapa jumittaa ilman varoituksia tai mitään toistuvaa kaavaa. Ne eivät vaan käynnisty välillä, onneksi ei kuitenkaan hirveän usein. Silloin pitää sammutella digiboxia ja tehdä jotain sadetansseja että homma lähtisi nopeasti toimimaan. Tänä viikonloppuna kanavat näkyy kuitenkin ilman korttia. Minulla ei esim ole tvssä edes kortinlukijaa, ja kaikki näkyi päivällä kuten mainoksissa luvattiin.

Tampan kolmospaitojen numerot on tehty mahdottomiksi havaita. Tunnistus tapahtuu mm. pelaajan luistelutyylistä. Ei ole helpoimmasta päästä.

Taidat katsoa peliä tietokoneella? Ainakin normaalikokoisen tvn ja Viasat Hockey HDn kautta Tampan numerot näkyy suht hyvin. Huonommin toki kuin normaalisti, mutta jos tuntisin ketjut ulkoa jne, niin ihan ok tuo menisi.

Kärkipään jengejä vastaan käytäviä pelejä on kyllä mukava katsoa! Turpiin tulemisen riski on suurempi, mutta peli on sentään hyvää. Runkosarjassa pelataan aivan liian paljon matseja jotka ovat löysiä ja suht turhia. Niitä ei oikein jaksaisi yli yhtä viikossa, vaikka yksittäiset pelaajat voivatkin toki parannella pörssejään (jos niillä nyt sitten on jotain merkitystä).
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eurosport ei kuulu ilmaisiin kanaviin tänä viikonloppuna. Jos Viasatin kavania näkyy reilusti alle 7 kappaletta, kannattaa ehkä hakea kanavat uudelleen. Niitä pitäisi näkyä vinopino + nhl-xtra kanavat päälle. Täällä päässä esim. Montreal tulee kanavapaikalla 459, Winnipeg 480 ja Toronto 456.

Viasatin kanavilla on outo tapa jumittaa ilman varoituksia tai mitään toistuvaa kaavaa. Ne eivät vaan käynnisty välillä, onneksi ei kuitenkaan hirveän usein. Silloin pitää sammutella digiboxia ja tehdä jotain sadetansseja että homma lähtisi nopeasti toimimaan. Tänä viikonloppuna kanavat näkyy kuitenkin ilman korttia. Minulla ei esim ole tvssä edes kortinlukijaa, ja kaikki näkyi päivällä kuten mainoksissa luvattiin.



Taidat katsoa peliä tietokoneella? Ainakin normaalikokoisen tvn ja Viasat Hockey HDn kautta Tampan numerot näkyy suht hyvin. Huonommin toki kuin normaalisti, mutta jos tuntisin ketjut ulkoa jne, niin ihan ok tuo menisi.

Kärkipään jengejä vastaan käytäviä pelejä on kyllä mukava katsoa! Turpiin tulemisen riski on suurempi, mutta peli on sentään hyvää. Runkosarjassa pelataan aivan liian paljon matseja jotka ovat löysiä ja suht turhia. Niitä ei oikein jaksaisi yli yhtä viikossa, vaikka yksittäiset pelaajat voivatkin toki parannella pörssejään (jos niillä nyt sitten on jotain merkitystä).


Kiitos tiedoista. Eurosportista maksan ja se ei silti näy. Siihen koetin saada apua hakemalla telkkariin kortinlukijan koska aiemmin olen katsonut boxin kautta. No ei ruvennut kortinlukija toimimaan. En tiedä mikä meni vituiksi. Siihen sain kyllä vinkkejä löytyykö tietokone-experttiä ketjussa.
Kortinlukijaa koetettiin reitittää paikallisella operaattorilla ilman toimivaa lopputulosta. Palaan bittipellejen kanssa sen kanavan suhteen asiaan ens viikolla.

Noista viasateista. Ääni tulee mutta kuva ei tosiaan näy. Kanavat haettu uudestaan telkkariin ja boxiin. Otettu antenninjohtoja irti telkkarista ja boxista. Koetettu kummankin kautta saada kuvaa tuleen.
Kanava ollut aukikin paikallaan jos alkais näkyä.

No kellokin on jo niin paljon että vittu olkoot.

Mutta kuitenkin kiitos kuitenkin avustasi
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Chiarot painaa sikaranteella kiekon maaliin, Ottawa haastaa paitsiosta.

Paitsiohan tuo, hieno kuti kuitenkin.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Tampa tiputti aikanaan Habsit räikeällä paitsiomaalilla playoffeissa. Tuo viheltämättä jättäminen oli yksi pääsyistä miksi videotarkastus tuotiin niin nopeasti myös paitsioihin eikä vaan maalivahdin häirintään.

Nyt Tampa käyttää tätä virittämäänsä teknologiaa ja estää Kulakin maalin kun Kotkaniemen luistimet olivat 5 cm yli ennen kiekkoa. Tätä tilannetta ei nähnyt paljaalla silmällä livetilanteessa, toisin kuin sitä tuplajatkoajan ihanuutta..

Noista viasateista. Ääni tulee mutta kuva ei tosiaan näy. Kanavat haettu uudestaan telkkariin ja boxiin. Otettu antenninjohtoja irti telkkarista ja boxista. Koetettu kummankin kautta saada kuvaa tuleen. Kanava ollut aukikin paikallaan jos alkais näkyä.

Outoa jos kaikki ovat nurin ja varsinkin jos Canalit toimii. Minulla sammuu joskus kaikki maksukanavat kerralla. Toinen vaihtoehto on, että joku tietty hd-viasat sekoaa. Silloin pitää katsoa umpisurkealla sd-laadulla. Se on viasatilla paljon huonompaa kuin peruskanavilla. Tai sitten joutuu siirtymään vaikka jalkapallon pariin kun jotkut kanavat ei tarjoa enää sdtä
 
Viimeksi muokattu:

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
En tajunnut vilkuilla Ottawan peliä edes streamiltä kun Bolt-Habs vei mielenkiinnon laadukkaana otteluna. Rudolfs Balcers on kuitenkin päässyt pelaamaan näemmä ylivoimaa ja iskenyt siellä tasoituksen Jetsin reppuun! Balcersin rooli on ollut tähän asti hyvin rajallinen, joten hyvä jos vastuuta alkaa hiljalleen tulla. Sens on myös ollut joissakin otteluissa sen verran sekaisin, että kokeiluja voisi odottaa. Seassa on toki ollu jotain hyviäkin eriä tai jopa otteluja.

Tulevat Ottawan pelaajamyynnit nostavat varmaan nuorten vastuuta entisestään. Vaikea uskoa että Sens ottaa itselleen mitään turhia konkareita. Bödkerin he jo hommasivat eikä sijoitus siitä paljoa noussut. Jospa nyt tulisi ihan vain pickejä ja lupauksia.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei täräyttänyt Laine, mutta Myers täräytti kunnon pommin vastapalloon ja peli tasan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös