La 16.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 57 691
  • 871

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Voisikohan Krivosikin laittaa Turusen ja Paajasen ketjuun? Puustinen ei siinä ainakaan vakuuta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Veljet teki itsensä pieneksi...tai Kärppien neliö. Pari paikkaa tykittää Ketolalla vastapalloon päätypelistä. Jälkimmäinen tais jäädä matkalle kärppään.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Tästälähtien Sportpelaajat saa lämätä kohti dumaria joka vitun kerran kun kiekon saa..

Totaalinen tuomarifarssi, eikä mitään munaa kenelläkään myöntää mitään.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Oon jo melkee unohtanu kuinka masentavia jotkut näistä Liigaladoista on. Ja tämä mieheltä joka katselee vieraspeleja neukkubunkkereista.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla lentää ripulioksennusta Sportin kokeman vääryyden takia. Ihan karmea katastrofi tuomareilta..
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oon jo melkee unohtanu kuinka masentavia jotkut näistä Liigaladoista on. Ja tämä mieheltä joka katselee vieraspeleja neukkubunkkereista.
Joissakin on jopa yläkatsomot viritelty jollain vaijereilla palkkeihin kiinni.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Oon jo melkee unohtanu kuinka masentavia jotkut näistä Liigaladoista on. Ja tämä mieheltä joka katselee vieraspeleja neukkubunkkereista.
Joo ei näihin Suomessa oikein panosteta. Vaikka emme köyhin maa tällä pallolla olekaan.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Porissa selostaja kertoo että pelaaja heitti lättyä viivaan ;D
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kouvolan ohjaaja kännissä? Kuvakulma oli 5/5.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös