Vitutusketju

  • 10 528 007
  • 56 126

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuota noin. Mitä olit ajatellut tehdä viisumin kanssa vai onko kadoksissa oleva passi kenties diplomaattiläpyskä millä ei tarvitse.

Vai hukkaako joku passin sen jälkeen, kun siihen on laitettu viisumi.
Mihin sitä viisumia edes tarvitaan? Ryssiin (kuka sinne edes haluaa)? Mä vähän veikkaan ettei @sämpylä89 ihan vaan osannut. Toki saa silti vituttaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mä vähän veikkaan ettei @sämpylä89 ihan vaan osannut. Toki saa silti vituttaa.

Seuraavan retken kannalta kannattaa muistaa sekin, että yleensä tuollaisiin maihin passin pitää olla voimassa 3kk tai 6kk vielä retken jälkeenkin eli voi hommat kusta tuohonkin. Toki saa vituttaa silti.

Eikai se viisumi estä passin hukkaamista. Vai onko siinä joku gps??

Luulisi sen nyt sen verran estävän, jos sellaisen on hankkinut, niin se on sitten tallessa. Yleensä monilla tuntuu olevan passit hukassa, kun niitä ei ole johonkin vuoteen käytetty.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ei oo vittu todellista. Pakkailen huomista viimeistä matkaa varten, mutta passia ei löydy mistään. Ei jumalauta oon ettiny jo tunnin joka paikasta, mut ei vaan löydy. Vittujen vittujen kevään vittu. Vielä sen viikko sitten näin.

Missä olet sinä pieni ruskea paskiainen??
Tuota noin. Ruskea? Ilmankos kun ei löytynyt. Ja passin saa alle vuorokaudessa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuota noin. Ruskea? Ilmankos kun ei löytynyt. Ja passin saa alle vuorokaudessa.

Passin saa (tai ainakin sai ennen poliisihallinnon uudistusta) Helsinki-Vantaalta noin 20min jos kuvat oli valmiina. Ainoa huono on ettei tuolla taida päästä noihin 6kk passi oltava voimassa maihin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos uskomme - ja miksi emme - poliisien sivuja, niin alle vuorokauteen saa. https://www.poliisi.fi/passi/passin_toimitus

Ilmeisesti entisen liikkuvan poliisin lentokenttäyksikkö on laitettu säppiin ainakin lupapalveluiden osalta ja kaikki hakemukset menee netin kautta nopeiten.

Onneksi sillon muutama vuosi takaperin oli vielä tuo yksikkö olemassa, oisi jääny muuten lentelemättä.
Nimimerkillä 0750 lähtevään lentoon menossa ilman passia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joillakin venäläisillä tai virolaisilla on varmaan nytkin mun yks passi. Ja tän nykyisenkin hukkasin toissa viikonloppuna kun kännissä lähdin munasilteni joiltakin tyypeiltä. Onneks sairaalasta sain seuraavana päivänä jotkut sossuvaatteet ettei Aatamin asussa tarvinnut baariin mennä. Muutama päivä myöhemmin selvis missä olin ollut ja niiden numero ja sain kamat takaisin.

Ton sairaalapaidan ajattelin säästää vappuun.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kuten todettua, itänaapuriin taitaa tarvita viisumin. Sen saamiseksi useimmiten passi viedään johonkin ns. viisumitoimistoon. Oletko @sämpylä89 hakenut viisumia? Onko päässyt unohtumaan ja passi lojuukin viisumitoimistossa odottamassa sinua?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos uskomme - ja miksi emme - poliisien sivuja, niin alle vuorokauteen saa.

Alle vuorokauteen kyllä vaan ei saa kuin virka-aikana ja hakemus täytyy jättää aamulla ja valmista on iltapäivällä. Siihen sitten pitäisi saada vielä jonkinlainen pikaviisumi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran mennessä mä en saanut takaisin sitä maahantulokortin b-osaa. Ihmettelin jo siinä kun kävelin pois, vai olisko siihen pitänyt jäädä vielä odottelee kun passi oli mätkäisty tiskiin. No tullessa ne hetken siinä kyseli ja pohti. Mä en krapulassa jaksanut neuvotella. Hoin vaan jokusen kerran että se on jo teillä. Matka jatkui.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Alle vuorokauteen kyllä vaan ei saa kuin virka-aikana ja hakemus täytyy jättää aamulla ja valmista on iltapäivällä. Siihen sitten pitäisi saada vielä jonkinlainen pikaviisumi.
Kuka muka mitä viisumia kaipaa?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko Putin jo myöntänyt jokerifaneille viisumivapauden?

Kaverilla on diplomaattipassi, koska vaimonsa on diplomaatti. Aika moni on kertonut (tai väittänyt) palstalla olevansa todella rahoissaan. Olisiko ko. nimimerkki mahdollisesti yksi heistä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Onko Putin jo myöntänyt jokerifaneille viisumivapauden?
Eikös sillä kelluvalla kiululla pääse Pietariin ilman viisumia muutkin kuin jokerifanit?

Voisi tehdä sinullekin hyvää käydä Eremitaasissa. Sikäli kun osaat ulos sieltä DDR - Rokkimäkki -rok rok Hurriganes - Viisipenniä -rinkirunkkauksesta.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisi tehdä sinullekin hyvää käydä Eremitaasissa. Sikäli kun osaat ulos sieltä DDR - Rokkimäkki -rok rok Hurriganes - Viisipenniä -rinkirunkkauksesta.
Olen tietenkin käynyt. Toki se ei ollut Pietari, vaan Leningrad silloin Viisumi piti olla.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi sekoittaa urheilu ja politiikka? En vaan ymmärrä.
Tätä en minäkään ymmärrä. Aika paljon jäisi urheilua pois ohjelmistosta jos boikotoisi sitä (esim venäjän) politiikan takia. Esim Gazprom on aika suuri sponssi jalkapallolle maailmalla. Taitaa olla mestareiden liigan ja Schalken pääsponssi, ja sekin on suorassa yhteydessä Venäjän politiikkaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saatana. Eniten vituttaa kaikki.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi sekoittaa urheilu ja politiikka? En vaan ymmärrä.
Tämä on se kysymys mikä pitäisi esittää Putinille... KHL on pelkkä Venäjän politiikan jatke.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös