Ke 6.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 44 798
  • 596
Kohta heiluu verkko Tampereella, hieno peli taas. Sirkus on kaupungissa
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Innala -> Lucenius -> maali
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Vittu mitä 5v3 yvtä...
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
KalPalle ylivoimaa.

Kyllä mä vittu avaudun taas tästä tuomarilinjasta. Ihan oikein vihelletty jäähy Hakanpäälle, mutta mitä nyt olen tätä kolmatta erää ehtinyt seurata niin ainakin kertaalleen vedettiin Kristofilta jalat alta aika nätisti ja tuomareita ei paljon napostellut. Mutta ilmeisesti jäähyjä ei saa enää viheltää jos joukkue on häviöllä 5-1 ja tasoero on muutenkin iso. Vituttaa silti.


Et oo tosissasi. Toki itsekin olen avautunut tuomareista joten mikä minä olen arvostelemaan mutta arvostelen silti. Eli toi tasoerotasoittelu tuomarien puolelta... Se on täyttä p puhetta jolle ei voi kun nauraa. Eli tuon täytyy olla huumoria :)
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Miten tuota puukäsisakkia vastaan voi pelata näin tasaista... Ei saatana
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Tynkäjäähy erän loppuun, nyt ois aika naseva paikka tehä voittomaali, mut nääh eiköhän pojat neppailla sekunnit pois kellosta?
 

Barney

Jäsen
Nyt tarjotaan mahdollisuutta.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Texin pisteputki jatkuu 5-2
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha. Lukolle jäähy ajassa 51.43. Janne Keränen istumaan.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Olishan tuo Huhtasessa roikkumisen voinut pois ottaa 20sek ennen, jos linja tämä Lappeenrannassa. No kotipulustelu ei sinänsä yllätä.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olis huikeaa, jos Pata tekis av.lla voittomaalin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Et oo tosissasi. Toki itsekin olen avautunut tuomareista joten mikä minä olen arvostelemaan mutta arvostelen silti. Eli toi tasoerotasoittelu tuomarien puolelta... Se on täyttä p puhetta jolle ei voi kun nauraa. Eli tuon täytyy olla huumoria :)
Mitä se siis mielestäsi on jos ei tasoittelua, jos kaksi joukkuetta tekee identtisen rikkeen mutta vai toinen vihelletään? Ja kärsijänä on johdossa oleva parempi joukkue?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös