Lukon tiedotuspolitiikka

  • 545 725
  • 2 347

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Twitteristä ja täältä keskustelupalstalta minä uutiset saan tietooni. Facebookiin en ole viimeiseen viiteen vuoteen kirjautunut kuin muutaman kerran kun on pitänyt saada johonkin henkilöön yhteys. Instagramiin olen liian vanha mies.
 

senilix

Jäsen
Minä kysyin tuota siksi, koska täällä, ja kaikkialla muuallakin, tuntuu olevan sellainen käsitys, että kaikki onni, autuus, viisaus ja tieto tulee somesta.

Kyllä minä ainakin toistaiseksi olen riittävästi tietoa saanut enkä tähän mennessä ole keksinyt mitään syytä miksi sekaantua näihin hömpötyksiin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan jees tämänkaltainen pelaajajulkistus tai jatkosopimus. Pääsee ihmiset arvuuttelemaan ja nän.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuli tästä somejutusta mieleen joskus 2000 luvun paikkeilla ollut tekstiviestipalvelu Lukolla, kun sai aina maaleista jne. ilmoitukset tekstiviestillä. Otteluiden seuraaminen vähän muuttunut.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
No tänään tiedon saa ensimmäiseksi se kuka on paikalla. Seurasi sitten somea, nettisivuja tai länspaperia.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oma veikkaus että kun Lassia muutenkin mestarina kukitetaan niin samassa kerrotaan jatko.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli tästä somejutusta mieleen joskus 2000 luvun paikkeilla ollut tekstiviestipalvelu Lukolla, kun sai aina maaleista jne. ilmoitukset tekstiviestillä. Otteluiden seuraaminen vähän muuttunut.
Mahtaako linkki toimia:
Rauman Lukko | Tee kännykästäsi kettu
Sitä en muistanutkaan, että oli myös tuollainen live-seuranta oli nettisivuilla:
https://web.archive.org/web/20031012011106/http://www.raumanlukko.fi:80/selostus/

Linkit siis wayback machine nettiarkistoon.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä olin 2000-luvun alussa Satakunnan Kansan avustajanakin. Äijänsuolta naputtelin tekstiviesteillä aina erien ja pelin jälkeen pääpiirteittäin sen mitä kaukalossa tapahtui. Ne sitten julkaistiin jossain, en tiedä missä mutta ehkä SK:n nettisivuilla. Yhden runkosarjan ajan tuo kesti, muistaakseni 2004-05 oli kausi eikä SK:lla enää play offeissa kyseistä palvelua ollut.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kysytään vaikka täältä, että.löytyykö jostain vielä eilisen Lukko-SaiPa -pelin Ramonan maalikooste? Lähinnä huvittaisi kuulla miten lujaa Ripa huutaa 4-4 tasoituksen tullessa. Hallissa ainakin meteli ja yleisön "räjähdys" oli yksi kovaäänisimmistä tällä kaudella.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Liigan alle 15 minuutin peliaika keskiarvolla pelaajien laukaisu ykkönen kuitenkin.

Koivistoinen, 116 laukausta | 11:57
Radek Koblizek, 107 laukausta | 14:12
William Rapuzzi, 94 laukausta | 13:23
Juha Leimu, 91 laukausta | 13:44
Rasmus Kupari, 90 laukausta | 14:57

Kyllä joku siellä selvästi palstaa lukee, kun tästä julkaistu Lukon versio tänään.

Rauman Lukko on Twitter
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Yllätyksenä tuli, että pelaajabudjetti sisältää myös veroedut eli autot ja asunnot. Lisäksi myös A:n ja Akatemian, mutta ne eivät yllätyksenä tulleet. Liigajoukkueen palkat pyörii siis parin miljoonan huitteilla.

Viisaitahan Kalle tuossa jutteli. Kärkipäässä, kun ollaan niin vetovoimakin on parempi. Voisin jopa uskoa, että sieltä vielä se kärkiketjujen pelaaja on tulossa.
 

Tibexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olipas mallikas ulostulo Lukolta tähän väliin. Kallelle ja Lukon tiedotusväelle iso peukku!

Aika paljonhan tuossa oli samaa asiaa kuin jo Lukon strategiaankin on kirjailtu, mutta hyvä että avattiin tämän hetken tilannetta hieman. Kuten varmaan moni on tajunnutkin, niin jalkeilla ei todellakaan ole mikään kolmen miljoonan joukkue, eikä pää ole perseessä joukkueen tälle kaudelle vahvistamisen suhteen.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Toivottavasti joukkue ei lähde yhtä napit auki otteluun, voipi olla tukaskainen ilta tiedossa. Sinänsä ihan hauska heitto tuo ale-laatikot
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä meneekö väsymyksen piikkiin, mutta hyvän kuitin on Lukko heittäny Ässiä kohtaan Facebookkiin :D plussat tästä Lukon sometiimille!

Mietin aluksi, että onko tuo mauton, mutta toisaalta tuo suljetusta sarjasta johtuva ilmiö on vastenmielinen. Vanhoina hyvinä aikoina tässä tilanteessa Ässät valmistautuisi liigakarsintaan ja tarvittaessa lähtisi hakemaan uutta lentoa sarjaporrasta alempaa vrt. Veikkausliigassa viime vuosina HIFK ja TPS.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Tää on nyt sitä nettikiusausta. "Pysykää kuulolla." Perkele tässä on päivitetty Lukon IG:tä nyt maailman tappiin. Julkaiskaa se vahvistus! :D

Hienosti on mennyt mediapuoli eteenpäin, kuten tässä on kauden mittaan todettu. Kaipaisin ottelukoostekuviin pelkkien maalintekijöiden lisäksi maalin ajan, syöttäjät ja tuliko maali jopa yv/av. Maalivahtien torjunnat olisi myös bonusta.

Tämä vaatisi hieman nykyisen kooste-templaten muokkausta, mutta olisi omasta mielesti "siistimpi" verrattuna nykyiseen muotoon esim. - Keränen 2.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös