Talouden raha-asiat parisuhteessa

  • 17 158
  • 77

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vähän olen vilkuillut tätä ketjua ja kyllä hämmentää suomalaisten tarkkuus kaikessa mikä vain liittyy vähänkään rahaan. Jokainen kesämökillä ollut suomalaismies on törmännyt loputtomaan saituuteen ja jokaisen sentin laskemiseen. Siitä on ketju olemassa.

Mutta kysymykseni kuuluu mitenköhän nämä sekoilut hoidetaan muiden maalaisissa talouksissa? Olisi mielenkiintoista tietää miten vaikka ruotsalaiset tai ranskalaiset pariskunnat hoitavat tälläisiä juttuja. Erittäin mielenkiintoista siksi, koska monissa suomalaisissa tapauksissa vaikuttaa melkoiselta ylianalysoinnilta kuin se mökkireissun makkaralasku kasvissyöjälle konsanaan.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Meitin pers..siis perheen rajanjako:
Minä maksa vuokra ja mosse bensa ynnä tuliliemi, emäntä maksa läski ja potut jääkaappi, käärinliinat punkka ynnä saunasaippua. Minä nauttia tuliliemi ja emäntä syödä läski ja peruna, jos jäädä tähde minä syödä loput. Jos emäntä tulla hulluksi ja juoda minun tuliliemi, minä kostaa ja syödä huomisen läski ja pottu ja emäntä krapula minä vihanen mutta kylläinen. Jos tulla aivoero, minä asua pick-up mossen lavalla.
Tärkeämpä kuin raha ja mammona, sinä muista että me kaikki olla yhtä suurta pers...perhettä : X
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Tämä aihe kun on ollut lehdissä pari päivää esillä niin pakkohan se oli selvittää keskustellaanko aiheesta Jatkoajassakin ja totta munassahan siitä on ketju olemassa.
Ihmettelin vain kun jossain oli juttu, että pariskunnassa on toisistaan poikkeavat elintasot. Ei kait sellaista oikeasti voi olla, tai sitten kannattaisi jo miettiä onko syytä ollakaan pariskunta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös