Otteluseuranta 2.–3.1.2019 (7. kisapäivä)

  • 115 231
  • 1 291
Tila
Viestiketju on suljettu.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Puustinen oli oikeasti helvetin hyvä. Varmaan paras jalka suomalaisista. Luukkosellehan toi palkinto olisi silti pitänyt antaa.
 

KaljaVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
235, Karjala-lippis
Huhhuh! 59 minuuttia ihan suttapaskaa ja sitten älyttömästi jännittäviä tapahtumia tuohon loppuun! Millon seuraava ottelu?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ahokas taitaa olla ainoa valmentaja joka valmentanut suomen pienes kaukalos maailmanmestaruuteen?

Kritiikkiä kuitenkin Ahokas ihan syystäkin saanu paljon, nyt olisi mahdollista uusia U18 temppu vanhemmassa ikäluokas.

Jätän tän vaa tähän
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Nyt pitää kyllä kysyä, että etkö katsonut 2 vuotta sitten lainkaan näitä?
Katsoin mää, mutta silloin mulla oli luottamusta että homma viedään. Nyt olin perisuomalaiseen tapaan jo valmiiksi hävinnyt, niin tämä yllätti.
 

Tattari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kanta- ja Päijät-Häme "täältä jostakin" käsin...
Täysin "haistakaa paska" -valinta Suomen parhaaksi =D
noh, eipäs nyt. Tällä Puusti lataa kotona Kerhon tammi-helmikuun voittoputkeen!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Toteampahan vaan että kyllä tämä 4 vs 4 jatkoaika on niin paljon parempaa kuin 3vs3 jatkohassuttelu.

Olihan koko peli todiste siitä että elämme simulaatiossa.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Heinolan loukkaantuminen oli melkein hinta jonka olin valmis maksamaan siitä että Kanadan kapteeni epäonnistuu rankkarissa ja lopulta ne häviävät koko pelin. Karma is A bitch.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös