Gävlebocken – milloin roihahtaa?

  • 47 471
  • 238
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Harmi ettei kantomatka oikein riitä, olisi nimittäin kiva vuokrata PVltä yksi raksulähetin, ostaa täsmäraketti ohjauspalveluineen ja ladata vehejes pienillä palopommeilla: Puolustusvoimat ampui lauantaina ensi kertaa GMLRS-täsmäraketteja (video) | lentoposti.fi

Siinä olisi Gävlen kulttuurijohtajalle miettimistä. Luultavasti voisi sanomista tulla muualtakin, kunhan hallituksen maalleen keksivät.

Itse olen tässä pari vuotta odotellut että Pukki flekattaisiin dronella. Siinähän olisi! Ei juuri mitään tehtävissä ellei ole oikeita varusteita mukana. Nyt vähän yritystä sveanmammanpojille!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen tässä pari vuotta odotellut että Pukki flekattaisiin dronella. Siinähän olisi! Ei juuri mitään tehtävissä ellei ole oikeita varusteita mukana. Nyt vähän yritystä sveanmammanpojille!
Juuri viikonloppuna puhuttiin samasta aiheesta ja samalla myös avautui, että näitäkin tehdään.

Kieltäydyn täydellisesti vastuunkannosta tämän viestin jälkeen, mut ku kaveri kerto. Tähän se hymiö, jonka kasvoilta lentää hikipisaroita.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tervehdys!

Vieläkös pukki ylpeänä seisoo paikallaan? Onko kenelläkään tarjota viime vuotiseen tapaan livekuvaa pukista?

Tänä vuonna pukki muuten palaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tervehdys!

Vieläkös pukki ylpeänä seisoo paikallaan? Onko kenelläkään tarjota viime vuotiseen tapaan livekuvaa pukista?

Tänä vuonna pukki muuten palaa.
Gävlen kunnan sivuilla on se 5sek välein päivittyvä streami. Olen kyllä todella pettynyt jos pukkia ei saada poltettua. Jos näin käy, niin meidän palstalaisten on järkättävä joku Jatkoaika-Gävle -ystävyysseuran lämminhenkinen vierailu kylille ensi vuonna.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Gävlen kunnan sivuilla on se 5sek välein päivittyvä streami. Olen kyllä todella pettynyt jos pukkia ei saada poltettua. Jos näin käy, niin meidän palstalaisten on järkättävä joku Jatkoaika-Gävle -ystävyysseuran lämminhenkinen vierailu kylille ensi vuonna.

Sieltähän tuo löytyi. Kiitos tästä pukkitoveri!
Ystävyysseuran vierailu olisi kyllä mahtava homma. Mielestäni meidän olisi syytä järjestää joulupata-henkinen keräys jolla saisimme rahotettua mahdollisen dronen hankintaa. Pitää myös järjestää dronelennokkikoulutus seuramme lentokapteenille.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
...Jos näin käy, niin meidän palstalaisten on järkättävä joku Jatkoaika-Gävle -ystävyysseuran lämminhenkinen vierailu kylille ensi vuonna.

Meikällä on yleensä näin joulun alla irtonaisia pekkasia pyörimässä tilillä eli voisin myös liittyä Gävle-ystävyysseuraan, päivä pari sinne tuonne, lämminhenkisesti todellakin. Hetken aikaa varmaan voisimme viettää ihaillen pukin loistetta, ajattelin asuksi keltaisia liivejä ja Peppi Pitkätossu peruukkeja, mutta kovin kauan ei kuitenkaan ehkä kannata tuolla mestalla aikaa viettää, voi tulla kuitenkin kuumat paikat. Otetan kuvia pukista ja selfejä, sitten baariin!

Drone käy minulle, mutta funtsin noita palonestoaineita ja niitä ehkä neutraloivaa ainetta? Ensin suihkudrone säiliöineen, annetaan vaikuttaa aikansa ja sitten varsinainen palopommikone. Onko porukassa kemistejä keksimään eli eliminoimaan tuon typerän tulensuojauksen. Tai toivottavasti se aines on jo ehditty kieltää ympäristömyrkkynä eli luomupukkia olisi tarjolla. Mietitään lisää.

lisäys: no perkeles, nyt kun menin nuo keltaiset liivit ja Peppi-peruukit mainitsemaan, niin tajusin että joksikin kuningaskunnan mielentilaa järkyttämään pyrkiviksi ryssiksi meitä luulisivat, julkisiksi sukellusveneiksi saatana. Emme me sellaista halua.
Mitä jos mentäisiin Leijonapaidoilla vaan? Mun omassa ei edes numeroa eikä nimeä, ei ketään nimikiekkoilijaa voitaisi yhdistää mikäli kiinni jäisin. Kieltäisin kaiken, varsinkin torinoperäisen katkeruuden.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kovin tylsäksi käy. Kaveri tuossa laittoi viestiä, kun sitä pukkia seuraat, niin onko mitään mistä pitäisi tietää.

Eipä ole jälkipolville mitään kerrottavaa. Saavatkohan edes lapset tästä jotain iloa. Tuskin ainakaan suomalaislapset, mutta kai tämän ruotsalaisten lapsien vanhemmat edes maksavat. Ehkä joku ruotsalainen kertoo kotona äidille kuinka kiva pukki oli.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siellä on isomman olkipukin pikkuveli tuikattu tuleen viime yönä. Toinen jalka oli kärventynyt, mutta saatiin sammutettua ennen kunnon roihuja. Tyyntä myrskyn edellä?

Mukava kuulla, että ystävyysseura-jaostomme on aktivoitunut. Epäilen kyseessä olleen vain pieni peloittelu Gävlen kuntaa vastaan. Siellä nyt kunnantalolla skoolataan ja juhlitaan taistelun voittoa. Eipä vaan ole kunta tainnut kuulla sanontaa : "Taistelu voitettu, mutta sota on vielä kesken". Mielestäni lopullinen tikun raapaisu on vain ajan kysymys.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei jumalauta, tämä juna menee Gävleen. Tämän, kun olisi tiennyt, niin oltaisiin hoidettu eri tavalla.

Toivottavasti veljeskunta on kuitenkin jo hoitamassa asiaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Pahoittelut jo ennalta "väärästä hälystä", mutta mulle tuli erittäin vahva fiilis, että tänä yönä roihahtaa. Jos ei tänä yönä, niin viimeistään seuraavana. Nyt tarkkana!
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pahoittelut jo ennalta "väärästä hälystä", mutta mulle tuli erittäin vahva fiilis, että tänä yönä roihahtaa. Jos ei tänä yönä, niin viimeistään seuraavana. Nyt tarkkana!

Edelleen pukki sitkeästi seisoo elämänsä kunnossa paikallaan . Alkaa olemaan ratkaisun hetket käsillä. Huhujen mukaan viime yönä kuitenkin on Gävlen kylän yössä kuulunut huuto : "FIRE!!" , mutta ilmeisesti kyseessä Scootterin keikka/paikallinen bensalenkkari ajamassa kylillä ikkuna auki.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Edelleen pukki sitkeästi seisoo elämänsä kunnossa paikallaan . Alkaa olemaan ratkaisun hetket käsillä. Huhujen mukaan viime yönä kuitenkin on Gävlen kylän yössä kuulunut huuto : "FIRE!!" , mutta ilmeisesti kyseessä Scootterin keikka/paikallinen bensalenkkari ajamassa kylillä ikkuna auki.

Ei se ollut Scooterin keikka:

SCOOTERTECHNO.COM | 25 YEARS WILD & WICKED TOUR
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Iso-Syötteellä kyllästyttiin odottamaan tätä ruotsalaisten tylsää ja tuloksetonta vatulointia, ja siellä näytettiin omalla esimerkillä miten päästään uutisiin. Eikä poltettu ees vaan jotain kusista ruohopässiä vaan koko vitun mesta. Hyvä Suomi!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Suuri suunnitelma ennen myrskyä vai menikö vain puihin. Näen kamerasta kuinka mitään ei tapahdu.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Gävlen pitää kohta itse polttaa pukki. Muuten on mediahuomio menetetty.
Nimenomaan. Ilman palavaa pukkia Gävle on vain mitäänsanomaton ruotsalainen persreikäkaupunki. Ruotsin vastine Jyväskylälle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Gävlen pitää kohta itse polttaa pukki. Muuten on mediahuomio menetetty.

Toki totta, mutta elävä pukki ei tavallaan tarvitse sitä. Nyt on vankka asema, kun se aina siellä taistelee. Kannatuspohja on laaja ilman mediaakin. Puolen Ruotsin pukki.

Ja Suomessakin on faneja kuin IFK-faneja saksankielisillä alueilla konsanaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös