Olen kusipää!

  • 5 361
  • 28

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Tiedämme kaikki miksi olemme tänään tänne kokoontuneet ja miksi haemme vertaistukea toisistamme. Nyt on minun vuoroni nousta seisomaan ja vihdoin myöntää se ääneen: "Olen kusipää!".

Vastaani käveli tänään Rautatientorilla nainen. Tukka oli lyhyt, ruosteen värinen ja hieman pörröllä. Kasvot kapoiset ja kalpeat. Hän käveli ohitseni nopeasti, mutta muistan hetken kuukauden pituisena. Hänen oikea silmänsä katseli luoteeseen ja vasen hieman kuin kaakkoon. Suu oli auki ja sieltä pilkisti jokaiseen eri ilmansuuntaan sojottavat hampaat. Kirsikkana hänen ilmeensä oli kuin päättömällä kanalla, joka on juuri astunut tulisille hiilille. Ja minä... minä päästin yllättyneen naurunpurskahduksen. Olen kusipää.

Emme hae synneillemme sovitusta, vaan tunnustamme heikkoutemme tässä ja nyt. Sinä siellä takana. Astu rohkeasti ja häpeillen esiin ja tule myöntämään kusipäisyytesi.
 

Ralph

Jäsen
Me ollaan kusipäitä kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Me ollaan kusipäitä elämän, ihan jokainen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin pentuna varsinainen kusipää. Laittelin naapureiden autojen renkaiden alle nauloja pystyyn. Murtauduin myös vanhempieni autoon ottaakseni käsijarrun pois päältä katsoakseni miten auto kulkee ilman kuskia alamäkeen. Listaa voisi jatkaa aika kauan

Nykyisin kusipäisyyteni rajoittuu ehkä kanssaeläjän tahalliseen suututtamiseen saadakseni syyn lähteä juopottelemaan.

Mieleni osaa välillä olla kusinen mutta käytökseen asti se ei näy.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin pentuna varsinainen kusipää. Laittelin naapureiden autojen renkaiden alle nauloja pystyyn. Murtauduin myös vanhempieni autoon ottaakseni käsijarrun pois päältä katsoakseni miten auto kulkee ilman kuskia alamäkeen. Listaa voisi jatkaa aika kauan

Nykyisin kusipäisyyteni rajoittuu ehkä kanssaeläjän tahalliseen suututtamiseen saadakseni syyn lähteä juopottelemaan.

Mieleni osaa välillä olla kusinen mutta käytökseen asti se ei näy.

Sä oot ihan kusipäiden aatelia!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaivoin syvältä lapsuudestani traumaattisia muistoja ja kohtasin ne uudestaan myöntämällä tekoni kaikille. Olen valmis parantumaan

Se ei riitä, että olet valmis myöntämään. Tehtyjä tekoja se ei poista eikä niiden tuomaa pahaa mieltä. Hienoa, että olet valmis parantumaan, mutta olet edelleen kusipää. Koeaika kestää vuoteen 2020.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se ei riitä, että olet valmis myöntämään. Tehtyjä tekoja se ei poista eikä niiden tuomaa pahaa mieltä. Hienoa, että olet valmis parantumaan, mutta olet edelleen kusipää. Koeaika kestää vuoteen 2020.
Tulen vuonna 2020 kuulemistilaisuuteen entistä vahvempana takaisin ja lupaan että olen yhteiskuntakelpoinen jo tuolloin!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina kun joku autoilija yrittää jonon ohi ajamalla viereistä kaistaa ja sitten tunkeutumalla johonkin väliin, niin blokkaan aina sen ajamalla lähelle edellä olevaa ettei ainakaan mun eteen tuu. Hihihihih

Jos joku on ryhmittynyt väärälle kaistalle, niin blokkaan sen siirtymisen mun eteen ajamalla lähelle edellä olevaa. Hihihihi. Menkööt jonkun muun eteen ryhmittäytymään väärin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tulen vuonna 2020 kuulemistilaisuuteen entistä vahvempana takaisin ja lupaan että olen yhteiskuntakelpoinen jo tuolloin!
Ikävä kyllä näin ei käy. Vanhempasi sekä lähisukulaiset ovat jo aikoineen tehneet sinusta ilmiannon ja myöskin kansalaisadressi on jo edennyt hyvin pitkällä jäsenäänien keruussaan. Puuttuu netissä enää yksi allekirjoitus ja se on nyt siinä. Ohoh, kirjoitin nimeni tavuviivat vääriin paikkoihin. No joo… kai se nyt noinkin kelpaa.

Tällä viestilläni haluaisin siis sanoa, että hiljainen kusipäisyys ja julkinen kusipäisyys ovat aivan eri asioita. Peruskusipäisyyteen liittyvät läheisesti havainnoinnin ja perusajattelun nopeat muutokset. Aktivoivien (Lue: alkoholi ja jokereiden kannatustuotteiden) aineiden ja materiaalien liiallinen käyttö ja ne yhdessä muodostavat pysyvät aistiharhat.

Vastavuoroisesti myös tunteisiin vaikuttavat pettymykset, kuten innokkuuden nopea latistuminen, puutteellinen lääkitys ja näin tunnetilojen nopeat muutokset vaikuttavat voimakkaasti sinuun ja muihinkin Jokereita kannattaviin henkilöihin. Tämä siis ikään ja sukupuoleen riippumattomasti vaikuttavana tekijänä. Sitä kutsutaan depressiivisyyden maanisen fanittamisen osaksi.

Olen ennustanut Tarot-korteillani sekä aikapallollani, että menehdyt/tukehdut Mikkelin päätorilla ristiinnaulittuna jo vuonna 2019. Tämä Mikkelin Jukureiden fanien toimesta, jotka ristiinnaulittua sinua heittelivät märillä aasinpaskoilla.

Sinulla on siitä eteenpäin paikallinen muistopäivä: 12.12.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Olen ennustanut Tarot-korteillani sekä aikapallollani, että menehdyt/tukehdut Mikkelin päätorilla ristiinnaulittuna jo vuonna 2019. Tämä Mikkelin Jukureiden fanien toimesta, jotka ristiinnaulittua sinua heittelivät märillä aasinpaskoilla.
Ehkä Haukivuorella, nuo aasinpaskat selittyisivät sillä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ennustanut Tarot-korteillani sekä aikapallollani, että menehdyt/tukehdut Mikkelin päätorilla ristiinnaulittuna jo vuonna 2019. Tämä Mikkelin Jukureiden fanien toimesta, jotka ristiinnaulittua sinua heittelivät märillä aasinpaskoilla.
Korttisi tietävät selvästi, että jouduin Mikkelin torilta ensimmäistä kertaa putkaan, kustuani poliisiauton pakoputkeen. Ympyrä siis sulkeutuu ja tieni tulee päätepisteeseen sinne mistä tieni kusipäisyyteeni alkoi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aina kun joku autoilija yrittää jonon ohi ajamalla viereistä kaistaa ja sitten tunkeutumalla johonkin väliin, niin blokkaan aina sen ajamalla lähelle edellä olevaa ettei ainakaan mun eteen tuu. Hihihihih

Jos joku on ryhmittynyt väärälle kaistalle, niin blokkaan sen siirtymisen mun eteen ajamalla lähelle edellä olevaa. Hihihihi. Menkööt jonkun muun eteen ryhmittäytymään väärin.
Mä yritän tuota edellistä myös aina, jos huomaan jonkin kanssakusipään menevän tarkoituksella ensin ohi. En päästä. Sitten taas jälkimmäiset päästän, koska silloin ollaan tekemisissä yleensä tahattomuuden kanssa.
---

Olin tänään kusipää yhdelle Volvo-kuskille, joka tuli eteeni ohittamaan rekkaa rapian päälle satasen vauhdilla. Napsautin vakkarin pois päältä ja valuttelin takapuskuriin kiinni. Sain pissapojasta ja siirtyi vielä korostetun hitaasti oikealle kaistalle, vaan mitäpä tuosta, säästin omia nesteitä, kun sitä kuravettä kuitenkin koko ajan motarilla puskee lasiin.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aina kun joku autoilija yrittää jonon ohi ajamalla viereistä kaistaa ja sitten tunkeutumalla johonkin väliin, niin blokkaan aina sen ajamalla lähelle edellä olevaa ettei ainakaan mun eteen tuu. Hihihihih

Jos joku on ryhmittynyt väärälle kaistalle, niin blokkaan sen siirtymisen mun eteen ajamalla lähelle edellä olevaa. Hihihihi. Menkööt jonkun muun eteen ryhmittäytymään väärin.

Näitä - jonotetaan 900m päästä alkavaa yksikaistaista tieosuutta - tilanteita onneksi näkee pääsääntöisesti vain kesäisin turistien ja mummojen ollessa ratissa. On melkosen typerää tuo väärin ryhmittäytyminen noissa tilanteissa, oikeassa elämässä tuon kuuluisi mennä vetoketjulla ja ajan aina surutta sinne 100m ennen tuon yksikaistaisen alkua.

Joskus tuommoisia välin kiinnikiilaajia näkee mutta ei siihen kukaan ole vielä jäänyt lopullisesti heilumaan kun keulansa on väliin laittanut, toki nuo ovat usein uudehkoja autoja ja eivät varmaan sen takia halua omaehtoisesti kolaroida.

Isoissa massatapahtumissa on myös helpoin päästä uuden auton eteen kun ilmeisesti vaistomaisesti ajelevat peläten kolaroimista.

Olen kusipää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tilasin Uberin kulman taakse taksitolpasta, vaikka tolpalla oli autoja.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Skidinä hakattiin leikillään toisiamme. Eli yks kävi kadulle makaamaan, ja aina kun auto tuli, niin kaikki alkoi "potkimaan" häntä. Sit ku auto pysähty ja kuski nous autosta, nii kaikki läks juoksemaan karkuun. Sillä välin yks oli hiipinyt puun takaa laittamaan banaanin auton pakoputkeen. Sit oltiin nurkan takana ja naurettiin, että taitaa olla kengurubensaa autossa ku niin nykii.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Skidinä hakattiin leikillään toisiamme. Eli yks kävi kadulle makaamaan, ja aina kun auto tuli, niin kaikki alkoi "potkimaan" häntä. Sit ku auto pysähty ja kuski nous autosta, nii kaikki läks juoksemaan karkuun. Sillä välin yks oli hiipinyt puun takaa laittamaan banaanin auton pakoputkeen. Sit oltiin nurkan takana ja naurettiin, että taitaa olla kengurubensaa autossa.

Pikkuserkkuni liimasi "rakastamansa" opettajan auton tuulilasinpyyhkimet lasiin kiinni superliimalla. Toisella kerralla tunkivat kaverinsa pakoputken täyteen omenoita.

Muistaakseni jäi kavereineen vielä molemmista kolttosistaan kiinni. Onneksi. Kusipää kyllä kaikin puolin koko tyyppi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Vittumaiselle naapurille yksi äärimmäinen kosto on puristaa silikonia ulko-oven avaimenreikään. Tai auton, jos sattuu sen verran vanha pirssi olemaan, että ovessa on vanhanaikainen lukko. Kiinni ei tietenkään sovi jäädä, joten valvontakamerat on otettava huomioon.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Vittumaiselle naapurille yksi äärimmäinen kosto on puristaa silikonia ulko-oven avaimenreikään. Tai auton, jos sattuu sen verran vanha pirssi olemaan, että ovessa on vanhanaikainen lukko. Kiinni ei tietenkään sovi jäädä, joten valvontakamerat on otettava huomioon.

Tuohon toimii superliimakin. Pienempi putkilo ja toimii nopeammin. Näin joku on minulle joskus kertonut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vittumaiselle naapurille yksi äärimmäinen kosto on puristaa silikonia ulko-oven avaimenreikään.

Aika hurjat leikit on olleet. Me tyydyimme vain sotkemaan postilaatikon ruusunmarjoilla, kun veivät jalkapallomme, vaikka yhtään ikkunaa ei mennyt rikki tai mitään.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässähän suorastaan tulvii lapsuuden huolettomat ajat mieleen.

Sulatettua jäätelöä oli aika hauska valuttaa ihmisten postiluukuista sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös