Ke 5.12.2018 Jokerit - Spartak Moskova

  • 11 649
  • 210

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Miten voi ensin saada 2+10, mutta selvitä kuitenkin normikakkosella ja tulla kentälle iskemään 1+1 sinä aikana kun pitäisi vielä boksissa istuskella.

Ilmeisesti vahingossa tuomari käytti kädet lanteilla, kun kakkonen sukelluksesta piti antaa. Tuo meni sitten pöytäkrijaan käytöskymppinä ja poistettiin myöhemmin. Sitä en ymmärrä, miten korkean mailan voi sukeltaa. Tai vitustako minä tiedä. Vituttaa vain tuo pelin hajoaminen.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ilmeisesti vahingossa tuomari käytti kädet lanteilla, kun kakkonen sukelluksesta piti antaa. Tuo meni sitten pöytäkrijaan käytöskymppinä ja poistettiin myöhemmin. Sitä en ymmärrä, miten korkean mailan voi sukeltaa.

Miten ihmeessä tuomareilla onnistuu jo tuomitun tilanteen kumoaminen? Muu kuin maalitilanne. Ja vaikka olisi "vahinko". Vain KHL:ssä...

Tuokin #25 onnistuu pilaamaan niin monen pelin ja ainakin Jokereiden pelejä hyvin usein tuomitsee, niin luulisi että merkit pitäisi olla hallussa suurinpiirtein.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten ihmeessä tuomareilla onnistuu jo tuomitun tilanteen kumoaminen? Muu kuin maalitilanne. Ja vaikka olisi "vahinko". Vain KHL:ssä...
No näitä kyllä nähdään ihan joka sarjaa myöden että väärin merkityt pöytäkirjamerkinnät muutetaan. Voihan tuo olla puhdas vahinko, tai sitten "vahinko"
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Miten ihmeessä tuomareilla onnistuu jo tuomitun tilanteen kumoaminen?

Minä en tiedä, mutta aavistus löytyy. Olen nähnyt junnupeliestä esimerkin, kun ns liveseurannassa merkataan OR (huomaa, kun se sinne tulee punaisella), mutta erätauolla se muuttuu 5+PRK. Jos toimitsija on liian äkkiä käsien lanteiden käytön jälkeen merkannut liveseurantaan 10 min ja sitten sitä pitää muuttaa.
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
No näitä kyllä nähdään ihan joka sarjaa myöden että väärin merkityt pöytäkirjamerkinnät muutetaan. Voihan tuo olla puhdas vahinko, tai sitten "vahinko"

Nyt täytyy sanoa, että en muista että jäähyn pituutta olisi koskaan muutettu pöytäkirjassa missään jääkiekkosarjassa. Maalintekijöitä ja syöttöjä toki muutettu, mutta jo tuomittua jäähyä en muista ainakaan kenenkään koskaan kumonneen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt täytyy sanoa, että en muista että jäähyn pituutta olisi koskaan muutettu pöytäkirjassa missään jääkiekkosarjassa. Maalintekijöitä ja syöttöjä toki muutettu, mutta jo tuomittua jäähyä en muista ainakaan kenenkään koskaan kumonneen.
Käytöskymppejä on mun mielestä poistettu/lisätty iät ajat jos toimitsija on ollut liian hätäinen tai ymmärtänyt väärin. Yhtä kaikki, paskaa kaikki tänään

Huom. Voin olla väärässäkin.
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös