Pekka Virta – Lukon päävalmentaja

  • 652 542
  • 3 414

Kuusnolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
VGK, Korven Honka, Kuivalahden Kiri
Onko Pekka sinun valintasi, että aivan sieltä syvimmästä pelanneet 1 ja 2 ketjut pelaa viimeiset 10 min?
 
Mikäs Pekan pistekeskiarvo on Lukon peräsimessä?
Kun pelataan samaa sarjaa sporttien jukureitten yms kanssa, niin eiköhän tuollakin rosterilla pienistä puutteista huolimatta pitäisi pikkaisen parempaa tulosta tehdä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Aika usein on itse tullut oltua ekoja jotka valmentajaa on kenkimässä pihalle. Virtaa en ole vielä kertaakaan ollut kenkimässä. Nyt alkaa olla lähellä.
Seuraavasta viidestä pelistä neljä suoraa voittoa ja Virta jatkakoot. Jos tulee vähemmän kuin 12 pistettä, niin saman tien ulos.
Olen edelleen samaa mieltä. 12 pistettä jää saamatta. Mun puolesta hiuksista vittuun koko äijä. Virran kanssa ei tulla koskaan mitään voittamaan. Ei edes säälipleijareista jatkopaikkaa. Ihan tuhnu koko ukko. Jos ei jumalauta saa joukkuetta syttymään perjantaina Ässiä vastaan, niin jotain vikaa on.

Samalla tosin tarkoittaisi kenkää Eepille. Tai ei ainakaan ykköseksi mitään asiaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikäs Pekan pistekeskiarvo on Lukon peräsimessä?
Kun pelataan samaa sarjaa sporttien jukureitten yms kanssa, niin eiköhän tuollakin rosterilla pienistä puutteista huolimatta pitäisi pikkaisen parempaa tulosta tehdä.

1,36. Näillä olosuhteilla pitäisi pystyä parempaan.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikea uskoa Virran saavan kenkää vaikka sukeltaisivat miten syvälle.
Tuleva viikko ei ole helpoimmasta päästä pisteitä ajatellen. Ensin vieraspeli HPK:ta vastaan keskiviikkona, siitä aitojen ihmisten vieraaksi Turkuun ja heti seuraavana päivänä iltapelissä samainen joukkue vastassa kotona. Lukon jatkaessa suippopelin teemalla niin 0 pistettä on se todennäköisin tulos. No ei Pekalla ja muulla valmennustiimillä ole mitään hätää kun Lukolla on projekti päällä, osallistuminen riittää. Kunhan nyt toimistolla miettisivät tarkkaan ajankohtaa milloin julkaisevat Pekan parivuotisen jatkon, nykytilanteessa moinen sopimus aiheuttaisi ainoastaan vitutusta sinikeltaisia kannattavissa.
 

Ministeri

Jäsen
Olisi se silti varmaan kannattajien mielestä hienoa joskus menestyäkin, eikä vain tuottaa pelaajia muille seuroille.
Ei se paljon lämmitä, vaikka joku pelaaja kehittyy NHL-tasolle, jos oma joukkue kyntää.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Moniko oikeasti haluaisi palata Dufvan aikaan? Eli heivataan kaikki juniorit vittuun ja hommataan Riskoja ja Lähteitä tilalle. Sen jälkeen pelattais nolla nollaa.
Ja mikä perkele siinä edelleen on ettei sitä välimuotoa tahdo löytyä millään. Tuossa nykyisessä on hiton hyvä runko mutta tekijämiehet tai ainakin pari puuttuu ja joku järkevä pelitapa millä voisi joskus voittaa pelejä.
Tarkoitan sitä, että ei kaikkia nuoria tarvi pois heittää. Mutta niiden pitää ansaita se pelipaikka omilla näytöillä. Ei siten, että peluutetaan, kun on pakko.

Ei tuo saatana possu tuolla vaihtoaitiossa ainakaan ylivoimaa kuntoon saa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä minä muistelen kaiholla niitä Dufvan aikojen kolmea kevättä eli 2013, 2014 ja 2015 kun ei tässä Lukon kannattajalla juuri muutakaan kaiholla muisteltavaa ole kun sinä paljon puhuttuna mestaruusvuonnakin keikuin vasta äijän pusseissa. Tuskin keikuin sielläkään.

Pidän myös edelleen Dufvaa aika paljon parempana valmentajana kuin Pekka Virta on. Silti, Dufva on ollutta ja mennyttä ja jos minä hänen aikojaan haikailen niin se on minun asiani, en vaadi että niihin aikoihin palataan haikailuistani huolimatta.

Kyllä mulle kelpaa Virtakin valmentajana, en ole vielä häneen kyllästynyt. Se on vaan semmoinen juttu että kun siitä puhutaan että pitää olla kärsivällinen jne. niin se on toden totta Lukon kannattajille tullut selväksi että kärsivällinen pitää olla.

Se vaan että vaikka kuinka kärsivällinen olen niin en usko että Virtakaan on se valmentaja joka Kuusavan Reinon jälkeen on ensimmäinen Äijänsuolla kannua nosteleva Lukon valmentaja.

Kyllä minä tykkäisin jos Kalle ja Pekka tuohon hankkisivat jonkun satavarman maalintekijän joka noista paikoista tekisi maaleja, eikä räiskisi pitkin seiniä. Vaikka sitten tämä mystinen metsätyömies ei suostuisikaan siihen paljon puhuttuun jatkosopimukseen.

Se on niinkuin Heikki Kauhanen eilisen pelin jälkeen radiossa sanoi, että kausikorttilaiset ovat ostaneet korttinsa täksi kaudeksi eikä ensi kaudeksi.

Ei minua nyt tällä hetkellä lämmitä yhtään tippaa se ajatus että voi saatana kuinka hienon maalin Antti Saarela tekeekään sitten syyskuussa 2023 Ässien verkkoon, minä haluaisin että joku maalinsylkijä tulisi jo täksi kaudeksi niitä maaleja tekemään.

En silti usko enkä vaadi että Lukko tästä paljonpuhutusta strategiastaan luopuu ja alkaa niitä maalitenkijöitä ja muita tekijöitä oikealta ja vasemmalta tuomaan Äijänsuon mäelle. Kunhan vaan haikailen ja sekin on minun oma asiani.
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Peluutus on Virralta ainakin aivan käsittämätöntä.

Lukon ylivoimaa pyörittelee Niskala ja Laakso, jotka eivät ole tällä kaudella vetäneet yhtään hyvää peliä, saatikka sitten tehnyt pisteitä. Mutta kun ei, ylivoimalle vaan.

Janne Keräsen peliesityksistä en kehtaa sen enempää puhua, koska en halua blokkeja.

Sitten siellä penkillä on Antti Saarela, joka on pelityyliltään niin tuloksen tekijä, kuin olla ja voi. Mutta ei, jotain jämäsekunteja kerran erässä.
 
Risto Dufvan recordista jo huomaa hänen olevan valmentajana huomattavasti menestyneempi mitä Pekka Virta.

Ja se, että tuo Lukon peli olisi jotenkin upean raikasta vain ilman maaleja, on aika iso illuusio.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jännä nähdä että kuinka pitkään Virta peluuttaa Kerästä ja Ilomäkeä samassa ketjussa. Voisi kai noita erikseenkin kokeilla, ei esim. Keräsen pelaaminen enää tästä hmv-mäisemmäksi voi tulla. No Ilomäki sentään sai eilen kuivan kauden päätökseen mutta ei sekään Keräsen ansiota ollut.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Sarjataulukko ei valehtele. Pekka on juuri noin hyvä tai huono valmentaja miltä tulokset näyttää. Joukkue on alisuorittanut pian puolet kaudesta ja se on vain fakta. Juu on niillä muillakin joukkueilla loukkaantumisia ja vastaavaa Mutta silti mestis Jukurit ja Sportit vetelee selkeästi korkeammalla ja vähemmän pelejä pelattuna.
Onko Virta muuten ikinä koskaan ottanut vastuuta tappiosta? Myöntänyt suoraan että nyt myös valmennus ei onnistunut?
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sarjataulukko ei valehtele. Pekka on juuri noin hyvä tai huono valmentaja miltä tulokset näyttää. Joukkue on alisuorittanut pian puolet kaudesta ja se on vain fakta. Juu on niillä muillakin joukkueilla loukkaantumisia ja vastaavaa Mutta silti mestis Jukurit ja Sportit vetelee selkeästi korkeammalla ja vähemmän pelejä pelattuna.
Onko Virta muuten ikinä koskaan ottanut vastuuta tappiosta? Myöntänyt suoraan että nyt myös valmennus ei onnistunut?

Kerran otti jo tällä kaudella jonkun pelin omaan piikkiin.

Jos muuten kahdesta valitsisin: Dufvan Lukko, joka taistelee oikeasti mestaruudesta vai Virran Lukko, joka saattaa luoda junnuja maailmalle niin kyllä ensimmäisen valitsen. Valmentajan vastuulla on menestys, eikä yksittäisten pelaajien urapolku. Sen kun täällä jengi vielä tajuaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös