NHL19 – yleinen keskustelu

  • 190 547
  • 705

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lueskelin tuolla eri foorumeita, niin tämä vuosia puhuttanut EA tasoitus kulkee nykyään nimellä dynamic difficulty.

A paper written by EA employees on dynamic difficulty : FIFA

https://pdfs.semanticscholar.org/16c4/5d99437bd43e0e60fe160f058e3d824ef79d.pdf

Nyt itsellä tätä NHL:ää pelattuna se 150 peliä ja kyllä ihan hyvin voin kyllä tuon allekirjoittaa. Välillä peli pistää niin sanotusti kapuloita rattaisiin. Korostuu erityisesti HUT:ssa ja VS peleissä, koska siinä EASHL:ää enemmän AI pelaajia. HUT:tia en ole tänä vuonna edes korkannut, koska peli vaan haluaa sinun parantavan joukkuetta lyömällä pelin ihan jumiin ja käyttämään rahaa pakkojen ostoon. Myös vs peleissä ilmeisesti motiivi pitää heikommat pelaajat kiinnostuneina peleistä. Nostan tavallaan hattua niille, jotka pystyvät pelaamaan voitollista kiekkoa pelistä toiseen. Itselleni tulee tasaisin väliajoin ihan kauhea seinä vastaan, vaikka tuonne top100 olen itseni onnistunut raahaamaan. Oma pelaaminen perustuu niin paljon syöttelyyn, että olen aika altis tuon vaikutukselle. Aika moni noista kärkipelaajista on kehittänyt tavan pelata, eli pelkästään kynäilemällä ja kiekko pitämällä takaperinluistelulla vähentävät tuota vaikutusta.

Botithan eivät tässä NHL19 versiossa käytännössä tee mitään, eli eivät sido pelaajaa tai taklaa, vaikka laitat ne kuinka aggressiiviselle. Agressiivisella ne käytännössä vain pelaavat itsensä ulos, joten kiekon kanssa nämä tietyt pelaajat vain kulmassa odottavat sitä hetkeä, kun puolustus aukeaa. Kun laitat botit passiiviselle, niin jotkut pelaajat vain menevät laitaan ja odottavat siellä selkä kentälle päin, että annat paineen tai sitten maalin takana. Jos nämä kaverit pääsevät johtoon, niin se vain korostuu. Muutamia kertoja kun itse päässyt muutaman maalin johtoon alussa, niin muutamilla hajonnut kasetti aivan täysin, kun en enää annakaan sinne kulmaan tai maalin taa sitä painetta ja sitten heidän pelitapansa ei toimi.

Miten tuo dynamic difficulty sitten toimii mielestäni: Perustuu satunnaisten tapahtumien menemiseen pääsääntöisesti sinua vastaan. Pahimmillaan johtaa siihen, että et pysty syöttämään edes yhdestä pelaajasta "läpi", vaikka kuinka yrität linjaa katsoa vapaaksi ja vastaavasti vastustaja pistää takatolpalle kahden-kolmen pelaajan läpi. Olenkin sanonut pahimmillaan, että mikäli vastustajan perskarva on tiellä, niin ei mene läpi. Siihen sitten maalivahtien rajut tasoerot, 50-50 kiekkojen häviäminen, pomppukiekot ja reboundit menevät pääsääntöisesti vastustajalle ja reboundit monesti animaatiomaisesti suoraan lapaan, joka pahimmillaan johtaa siihen animaatioon, että pelaaja lyö sen ilmasta sisään. Kun yrität pokettaa kiekkoa, niin vastustajan pelaaja imaisee kiekon takaisin, kun vedät pelaajan pystyyn, niin vastustajan AI viilettää miljoonaa paikalle korjaamaan kiekon talteen. Myös AI heittäytyy välillä todella haluttomaksi ja huomaat, että kukaan ei tee itseään mihinkään pelattavaksi kiekottomana tai puolustussuuntaan vain pönöttävät. Tuota ei välttämättä kestä koko peliä, mutta sopivissa paikoissa. Kaikkein pahinta on se, kun saat sen TOP10 vastustajan vastaan ja sellaisessa pelissä vielä kaikki kääntyy sinua vastaan, eli joku random juttukin siinä on. Pääsääntlisesti tuo iskee kuitenkin sellaisissa peleissä, joissa vastustajan ranking on erittäin alhainen. Siksi varmaan jotkut tasaisin väliajoin aloittavat uudella accolla, koska vähän aikaa se toimii sitten kivasti.

Äsken pelasin todella huonoa pelaajaa vastaan. Häntä ei sinänsä olisi edes mikään dynamic difficulty auttanut, että pelasi karvaamalla täydessä tuskassa aina yhden pelajaan tilanteesta pois, jolloin tilaa jäi aina syöttää tyhjällä jäällä monta metriä. 5-0 ekaan erään. Voiton pelin kuitenkin vain 6-0. Mitä 5-0 tilanteen jälkeen tapahtui? Maalipaikkani kuitenkin tuplaantuvat, kun kaveri yritti entistä enemmän tuskassa prässätä ja pelasi enemmän ja enemmän itseään tilanteista pihalle. Holtby alkoi tässä tilanteessa vääntämään ihan karmeita haamutorjuntoja ja lisäksi omat kiekottomat pelaajani eivät enää menneetkään samalla tavalla takatolpille, kuin aikaisemmin, eli sijoittuivat niin typerästi, että onetimer vedot olivat aika harmittomia.
 
Viimeksi muokattu:
Lueskelin tuolla eri foorumeita, niin tämä vuosia puhuttanut EA tasoitus kulkee nykyään nimellä dynamic difficulty.

A paper written by EA employees on dynamic difficulty : FIFA

https://pdfs.semanticscholar.org/16c4/5d99437bd43e0e60fe160f058e3d824ef79d.pdf

Nyt itsellä tätä NHL:ää pelattuna se 150 peliä ja kyllä ihan hyvin voin kyllä tuon allekirjoittaa. Välillä peli pistää niin sanotusti kapuloita rattaisiin. Korostuu erityisesti HUT:ssa ja VS peleissä, koska siinä EASHL:ää enemmän AI pelaajia. HUT:tia en ole tänä vuonna edes korkannut, koska peli vaan haluaa sinun parantavan joukkuetta lyömällä pelin ihan jumiin ja käyttämään rahaa pakkojen ostoon. Myös vs peleissä ilmeisesti motiivi pitää heikommat pelaajat kiinnostuneina peleistä. Nostan tavallaan hattua niille, jotka pystyvät pelaamaan voitollista kiekkoa pelistä toiseen. Itselleni tulee tasaisin väliajoin ihan kauhea seinä vastaan, vaikka tuonne top100 olen itseni onnistunut raahaamaan. Oma pelaaminen perustuu niin paljon syöttelyyn, että olen aika altis tuon vaikutukselle. Aika moni noista kärkipelaajista on kehittänyt tavan pelata, eli pelkästään kynäilemällä ja kiekko pitämällä takaperinluistelulla vähentävät tuota vaikutusta.

Botithan eivät tässä NHL19 versiossa käytännössä tee mitään, eli eivät sido pelaajaa tai taklaa, vaikka laitat ne kuinka aggressiiviselle. Agressiivisella ne käytännössä vain pelaavat itsensä ulos, joten kiekon kanssa nämä tietyt pelaajat vain kulmassa odottavat sitä hetkeä, kun puolustus aukeaa. Kun laitat botit passiiviselle, niin jotkut pelaajat vain menevät laitaan ja odottavat siellä selkä kentälle päin, että annat paineen tai sitten maalin takana. Jos nämä kaverit pääsevät johtoon, niin se vain korostuu. Muutamia kertoja kun itse päässyt muutaman maalin johtoon alussa, niin muutamilla hajonnut kasetti aivan täysin, kun en enää annakaan sinne kulmaan tai maalin taa sitä painetta ja sitten heidän pelitapansa ei toimi.

Miten tuo dynamic difficulty sitten toimii mielestäni: Perustuu satunnaisten tapahtumien menemiseen pääsääntöisesti sinua vastaan. Pahimmillaan johtaa siihen, että et pysty syöttämään edes yhdestä pelaajasta "läpi", vaikka kuinka yrität linjaa katsoa vapaaksi ja vastaavasti vastustaja pistää takatolpalle kahden-kolmen pelaajan läpi. Olenkin sanonut pahimmillaan, että mikäli vastustajan perskarva on tiellä, niin ei mene läpi. Siihen sitten maalivahtien rajut tasoerot, 50-50 kiekkojen häviäminen, pomppukiekot ja reboundit menevät pääsääntöisesti vastustajalle ja reboundit monesti animaatiomaisesti suoraan lapaan, joka pahimmillaan johtaa siihen animaatioon, että pelaaja lyö sen ilmasta sisään. Kun yrität pokettaa kiekkoa, niin vastustajan pelaaja imaisee kiekon takaisin, kun vedät pelaajan pystyyn, niin vastustajan AI viilettää miljoonaa paikalle korjaamaan kiekon talteen. Myös AI heittäytyy välillä todella haluttomaksi ja huomaat, että kukaan ei tee itseään mihinkään pelattavaksi kiekottomana tai puolustussuuntaan vain pönöttävät. Tuota ei välttämättä kestä koko peliä, mutta sopivissa paikoissa. Kaikkein pahinta on se, kun saat sen TOP10 vastustajan vastaan ja sellaisessa pelissä vielä kaikki kääntyy sinua vastaan, eli joku random juttukin siinä on. Pääsääntlisesti tuo iskee kuitenkin sellaisissa peleissä, joissa vastustajan ranking on erittäin alhainen. Siksi varmaan jotkut tasaisin väliajoin aloittavat uudella accolla, koska vähän aikaa se toimii sitten kivasti.

Äsken pelasin todella huonoa pelaajaa vastaan. Häntä ei sinänsä olisi edes mikään dynamic difficulty auttanut, että pelasi karvaamalla täydessä tuskassa aina yhden pelajaan tilanteesta pois, jolloin tilaa jäi aina syöttää tyhjällä jäällä monta metriä. 5-0 ekaan erään. Voiton pelin kuitenkin vain 6-0. Mitä 5-0 tilanteen jälkeen tapahtui? Maalipaikkani kuitenkin tuplaantuvat, kun kaveri yritti entistä enemmän tuskassa prässätä ja pelasi enemmän ja enemmän itseään tilanteista pihalle. Holtby alkoi tässä tilanteessa vääntämään ihan karmeita haamutorjuntoja ja lisäksi omat kiekottomat pelaajani eivät enää menneetkään samalla tavalla takatolpille, kuin aikaisemmin, eli sijoittuivat niin typerästi, että onetimer vedot olivat aika harmittomia.
Amen tälle. Kiitos käännöstyöstä. Tuossahan ne tulikin, miksi ei huttia kiinnosta pelata enää sitä vähääkään. Höntsä-chelli on ihan jees, vaikka välillä siinäkin molarit vastustaa aika törkeästi. Hyvin lähellä on, etten ensi painosta, saati mitään muutakaan EA:n peliä, enää osta.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Miten maalivahdin saa vaihdettua EASHL:ssä?
 

Backhander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tuli latailtua NHL kun oli halvalla Black Weekin kunniaksi ja pitää aloittaa rostereiden päivitys.

Olisiko jollakulla heittää hyvää listaa ketkä pelaajat puuttuvat pelistä?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Miten maalivahdin saa vaihdettua EASHL:ssä?
Nostetaanpa tätä vielä?

Tietääkö kukaan, onko EASHL:ssä mahdollista potkia toista pelaajaa pois pelistä, jos kaverilla on ohjain pöydällä ja pelaaja seisoo vain poikoillaan, vai potkiiko kone automaattisesti ulos? Toinen kysymys liittyy edelleen tuohon ihmismaalivahtiin, joka imee kaiken?
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jeesus kristus, onko sieltä tullut uusi gameplaypäivitys, vai miten pelin tempo on laskenut ihan kamalasti, ja takaluksisa ei ruutia yms?

Nyt tuntui taas samalta jäykältä paskalta, kuin 15-18. Kaikki tapahtuu hidastetusti, ja tekoälypelaajat ei tee mitään. Joudut ennakoimaan joka tilanteen, ja pelaajat reagoivat hitaasti. Päivittääkö ne tuon tosiaan noin päin persettä, vai onko vika servereissä? Yhdessäkin pelissä oli kaveri vastassa, jolla kanssa kuituyhteys, tai ainakin alle 10ms ping, mutta silti ihan ihme grindaamista, pelinopeus ja pelaajien reagointi loisti poissaolollaan. Taklauksista tuntui kadonneen tehot, ja yms. paskaa. Tämäkin änäri tuntui hyvältä ekan kuukauden, kunnes meno taas vitun hiasta ja jäykkää. Haluan nopeat pelaajat, hyvän reagoinnin, kovat syötöt (vähän syötön katkoja), ja ennen kaikkea paljon taklauksia!

Tuo dynamic difficulty lisää vain entisestään homman vittumaisuutta.
Mutta onko suurin vika Gameplay päivityksissä, vai onko EA:n serverit tosiaan noin paskat, että ekan pari kuukautta toimivat, jonka jälkeen homma menee sohjossa tarpomiseksi.
Kun on vauhtia ja rytinää, niin ei vituta hävitä pelejä, mutta eilen vitutti voittaa peli, kun tuli olo, että onpas tämä taas saatu pilattua ihan pitkin vittua.
Vai sitä pelinopeuttako ne ruuvaa päivityksissä, jonka jälkeen kaikki tapahtuu kuin hidastetussa elokuvassa, ja uusi hehkutttu "luistelumallinnus" on ihan tyhjänpäiväinen?

Blaah
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelasin äsken vs pelin top20 kaveria vs, olla aika saatanan kovat tilastot kieltämättä. Voitin 2-1 jatkoajalla ja ensimmäinen asia, joka pelin jälkeen tuli mieleen on vitutus. TOP100 jätkät muutamia poikkeuksia lukuunottamatta pelaa kaikki samalla taktiikalla, kuin tämä sankari. Kiekon kanssa luistellaan enemmän taka-, kuin etuperin. Joku sen keksi ja iso osa matkii. AI pelaajat eivät tee mitään, koska nehän tähän NHL:ään riisuttiin aseista, koska sellaista palautetta EA:lle annettiin, että ne ovat liian agressiivisia ja tekevät hyökkäämisen vaikeaksi. No nyt sitten on saatu tahto läpi ja ne eivät tee mitään, joka mahdollistaa sitten tuon pelleilypelityylin, joka ei edes etäisesti muistuta jääkiekkoa. Kaveri luisteli takaperin melkein koko ajan jäähyä kalastellen, koska poke pelataan tuolla täysin pois pelistä, AI ei käy päälle, vaan kaartelee. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää siis oikeastaan taklaaminen. Crosbyn vedin ensimmäisessä vaihdossa niitillä ulos pelistä ilman jäähyä. Sitten alkoi noista taklauksistakin tulemaan ja tulihan se vitonen sitten, kun Malkinin laitoin laidassa katolleen, kun oli tietysti selkä edellä nurkassa kyyryssä. 5 minuutin alivoima oli sellainen, että hyökkäysalueella kaveri syötti tasan yhden kerran, kun yritti takatolpalle. Muun ajan kierteli takaperinluistelussa maalin takana ja kulmissa odottaen, että se avautuu johonkin. Itse otin toisen hyökkääjistä ja peitin syöttöä takatolpalle ja bugimaalia etunurkkaan. Huhhuh. Ei voi muuta sanoa. Ei päivisin ole EASHL-seuraa, niin näillä mennään. Siinä sentään tuo ei ole mahdollista, kun painetta tulee joka suunnasta. Tässä NHL:ssä on paljon hyvääkin verrattuna edelliseen, mutta pitäisi AI:n nyt sen verran osata pelata, että osaisi peruspaineen antaa ja sitoa laidassa. Nyt se ei riistä kiekko, ellei päin luistele.

Joskus sitä miettii, että jos paskoisi sillä pelituolilla housuunsa ja peli palkitsisi sillä maalilla, niin nämä sankarit tekisivät niin.
 
Viimeksi muokattu:

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mistä näkee 1v1 ne omat pisteet? Kun vastaan tulee joku 400-500 ukko voitto ei ole ison tuskan takana, mutta kun vastaan tulee 500-600 ukko en saa mitään aikaan varsinkaan hyök päässä. Pelin jälkeen näyttää välillä crediitit 400 punaisella, 500 vihreällä. Miten nuo oikein menee?

Edit. Ja heittäkää tipsejä sellaiset jotka tuntee olevansa hyviä puolustamaan. Millä asetuksilla pelaatte?

1-4
1-2-2 passive
collapsing
contain puck

Tuo toimii helvetin hyvin yleensä mutta tuntuu että minut syödään elävältä kun tulee vähänkin kovempi ukko vastaan. 0-1 päästettyä muuttuu hetkessä 4-6 omiin.
 
Viimeksi muokattu:

Kemppilukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sori en osaa vastata aiempiin kysymyksiin, kun en oo kovin hyvä pelaan. Mutta lisään oman retorisen kysymyksen jonon jatkoks: Koskahan tekoäly on niin älykäs, että esimerkiks selostaja ei tiedä kenelle syöttö on yritetty:

Pelaan be a pro:ta ja tekoäly syöttää hyökkäysalueen kulmasta ristiin pakille. "Katkasen" oman pelaajan syötön maalin edestä, niin silti selostaja höpöttää siitä pakista, jolle syöttö oli tarkotettu.

No toi ei nyt pelillisesti vaikuta, mutta seuraava taas vaikuttaa: Oma hyökkääjä syöttää hyökkäysalueen kulmasta maalin editse toiselle laidalle. Kiekko menee noin sentin päästä mun pelaajan lapaa maalin edessä, mutta maalivahti ei reagoi asiaan mitenkään. Maalivahti tietää, että syöttö on menossa toiselle laidalle ja menee suoraan sinne torjuun one timeria.
 

Buster

Jäsen
Lupaava alku kun änärin ostin. World of Cheliin kun menee ja luo pelaajan, niin ei pääse otp-peleihin. Aulassa/pukuhuoneessa tulee aina joku virhe, kun alkoi peliä lataamaan. Kun poistuu pelimuodosta päävalikkoon, tai sammuttaa pelin/konsolin ja menee takaisin, niin pitää uudestaan luoda pelaaja, ja kun sitä yrittää tallentaa, niin tulee tyyliin joku virhekoodi plus "yritä myöhemmin uudelleen". Eli ei enää pääse koko World of Chelin valikkoon. Toisella tilillä kokeilin, niin tasan samoin kävi. Saas nyt nähdä onko joku väliaikainen ongelma, tai pitääkö katsoa omia nettiasetuksia, vai eikö ole mitään asiaa tuohon pelimuotoon. Onhan tämä nyt huvittavaa.

Betassa tosin kaikki toimi yhtä huonosti kuin muillakin, eli 3-4 hakua ennen kuin pääsi peliin.

Näinköhän käy samoin HUT:ssakin, vai josko se jopa toimisi. Onneksi ostin vain Viaplay-koodin takia, jonka myötä peli on käytännössä ilmainen ja enemmän.

EDIT: Ja tosiaan poistin pelin kaikki tiedot ja asensin uudelleen tuloksetta. Online-palvelimillahan nuo pelaajien tiedot taitaa sijaita... Tämähän on kuin NHL 10, mutta vieläkin huonompi. Tosin silloin tuli seuraavana vuonna ehkä kaikkien aikojen paras änäri. Omasta mielestä siis, näin disclaimerina.

EDIT2: Lähti se yön jälkeen toimimaan kuten pitää.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Juuri tätä mä tarkoitin tuossa jokunen viesti aiemmin, hyvä tietää ettei ongelma kosketa pelkästään xboxia.
Oletko päässyt tästä ongelmasta yli? Minulla ainakin sama ongelma edelleen.
 

fezr0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins
Minkälaiset kokemukset jengillä on Be a Prosta maalivahtina? Itse aloitin OHL:ssä ja tuntuu että otti minkä tahansa rupujengin itselleen niin laukaukset menee oman joukkueen hyväksi 30-40 vs vastustajien 10-15 pelistä toiseen. Onko vaikeusasteen muutoksella mitään vaikutusta tähä tai onko tullut vastaan järkeviä slidereitä jolla laukausten määrää saisi lisättyä? 5min erät on ihan must.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Mikäs tämä uusi "bugimaali" (ainakin näyttää siltä) on läpiajosta, jossa hyökkääjä ei edes kikkaa tai vedä kunnolla, vaan vähä niinkuin tsippaa kilpikäden puolelle? Menee näköjään joka kerta. Pelasin tänään jotain tyyppiä vastaan, joka teki kolme maalia tuollain. Maalivahti ei edes yritä torjua tätä.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tähän peliin täytys saada joku pelaaja-arvio näkyviin vastustajasta. Semmonen jonka vastustajat vois antaa pelin jälkeen. Esim puolustaa tatti pöydällä, luistelee koko pelin takaperin ja mitä näitä nyt on. Sit 30 sekkaa aikaa lukea nämä että ehtis poistua. Tää pelaaminen on muuttunu taas kuukaudessa ihan onnettomaks. Johtuu varmaan siitä, että köyhilläkin on varaa ostaa se näihin Black Friday aikoihin?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
PES:n MyClubsissa on "perseilyarvosana". AAA+ taitaa olla suurin ja paras luokitus, joka sitten laskee sitä mukaa mitä enemmän perseilet pelissä. Esim jos jätät ohjaimen pöydälle, potkaiset kolme omaa maalia jolloin häviät automaattisesti pelin tai ragequittaat.

Jotain samaa voisi toivoa NHL:n puolelle ja miksei Fifaankin. Tuossahan voi siis laittaa pelihaun kriteereihin muistaakseni sen, hakeeko peli about saman arvoasteikon vastustajaa pelkästään. Eli mitä huonompi arvosana, sitä rasittavampia vastustajia saat vastaan "rangaistuksena".
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mikäs tämä uusi "bugimaali" (ainakin näyttää siltä) on läpiajosta, jossa hyökkääjä ei edes kikkaa tai vedä kunnolla, vaan vähä niinkuin tsippaa kilpikäden puolelle? Menee näköjään joka kerta. Pelasin tänään jotain tyyppiä vastaan, joka teki kolme maalia tuollain. Maalivahti ei edes yritä torjua tätä.

Ilmeisesti kyse on tästä. (Linkistä Youtubeen)

How to Suck Less at NHL 19: How to Score Post Tuner

Videolla kohdasta 45sek eteenpäin kaveri selittää mitenkä toi toimii tällä hetkelle. Selvä bugi mielestäni.

Edit. Lainasin väärää viestiä, sori @Jeppe_68
 
Viimeksi muokattu:

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mites muilla EASHL:aa pelaavilla, onko tullut tätä ongelmaa eteen:
eli kun lähdet hakameaan peliä johon liittyä ja parin minuutin odottelun jälkeen ei löydy sopivaa ottelua ja
yrität sen jälkeen painaa "cancelia" niin peli jumittaa siihen? Eli jää vaan pyörittämään haun peruutusta, mutta mitään ei tapahdu.
Joka päivä tekee tämän. Ei muuta ku sovellus kiinni ja uudestaan peli auki jne.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli pitkästä aikaa hieman leikittyä NHL:n kanssa ja kokeilin tehdä Seattlen Franchise Modeen. Suoritin laajennusdraftin, jossa ikävästi huomasin pari hassua asiaa, kun esim Burns oli otettavissa Sharksista, en tosin tätä ottanut kun tuntui niin epärealistiselta. Ensimmäinen kausi simuloitiin ja pääsin aina soppareihin kauden päätteeksi, jolloin peli tilttaa aina siihen ensimmäiseen päivään kun pitäisi yrittää siirtyä eteenpäin. Simuloi maailmantappiin ja mitään ei tapahdu, vaikka painaisi cancel tai käynnistäisi pelin/boksin uusiksi,

Yleistäkin tuossa nyt NHL19 pelin aikana? Ainakin NHL18-pelissä toimi ongelmitta kun EA Accessin aikoihin kokeilin samaa ja lisäsin Tampereen Ilveksen tuolloin Franchiseen.
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Onko kenelläkään muulla sellaista Ongelmaa nyt HUT:ssa Joulukuun keräilykorttien kanssa.
Kun on se päivittäiset tehtävät viisi kappaletta.
Tein itse 2.12 Sunnuntaina ne.
Sain kolikot niistä, mutta ei anna kerätä sitä Joulukuun korttia ja jäi nyt sitten koko päivittäiset sellaiseen tilaan, että päättynyt.
Eipä ole mitään toivoa kerätä tuota Bobby Clark korttia ilman niitä.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Useaan otteeseen yrittänyt täällä kysyä tipsejä noihin 1v1 pelin asetuksiin. Eihän toi High Pressure voi olla kovin kovassa käytössä? Välillä vaan tuntuu että ei pääse hyökkäysalueella mihinkään. Nytkin oli peli jossa reilu 2min hyökkäysaikaa kun ei pääse edes alueelle kun 3 kiinni samantien, 2 bottia ja pelaaja. Vielä kerran pyydä niitä tipsejä joilla te "hyvät" pelaatte, siis asetuksia. Olen tällä hetkellä tasolla 533 ja turpaan tulee ihan helvetisti. Oon tainnu pelata itteni vähän liian hyvään seuraan.

Tommoset 400 alkuiset vastukset hoituu kyllä suht iisisti, mutta heti kun tulee 530+ ni meikällä loppuu ideat. Ne paineistaa hyökkäsalueella ihan hitosti, mutta silti kun saat kiekon on siellä sinisellä jo semmonen muuri vastassa etten mahda mitään. Oon yrittäny pyöritellä näitä asetuksia ja kokeilla high pressurea mutta ei se toimi sillä tavalla mielestäni kuin näillä muilla.

Näen ihan hirveän määrän työtä yhden maalin eteen. Sitten noi kanttaa kerran keskelle ja ampuu kiekon ylämummoon. Vittu että vituttaa.

E; Joka toinen vastustaja pelaa Washington Capitals. Onko tuolle joku syy? Aiemmin oli tasaisemmin vastuksia.
 
Viimeksi muokattu:

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Onko kenelläkään muulla sellaista Ongelmaa nyt HUT:ssa Joulukuun keräilykorttien kanssa.
Kun on se päivittäiset tehtävät viisi kappaletta.
Tein itse 2.12 Sunnuntaina ne.
Sain kolikot niistä, mutta ei anna kerätä sitä Joulukuun korttia ja jäi nyt sitten koko päivittäiset sellaiseen tilaan, että päättynyt.
Eipä ole mitään toivoa kerätä tuota Bobby Clark korttia ilman niitä.
Tuo korjautui sitten Tiistaina. Pari päivää kesti.

Ja itseäkin kiinnostaisi tuo, että miten ne kaks bottia saa paineistamaan ihan perseessä kiinni + Sen pelaajan lies siinä vielä. Ei oikein pääse mihinkään jos on vastustajalla vielä selkeesti tasokkaammat ukot.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kyllä jonkun JVG:n naamoja mallinnetaan peliin, mutta esim. Rantasella joku saatanan lihakauppias naamana. Kertoo kyllä kaiken EA:sta, keskitytään aivan epäolennaisiin turhuuksiin.

Ostin pelin, kun halvalla sain black fridayna. Arvio: paska peli. Onneksi ostin digitaalisen version niin ei vie hyllystä tilaa. Poistoon menee.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
”Tietojen noutaminen epäonnistui, yritä myöhemmin uudelleen” tulee kun yrittää mennä pelamaan esimerkiksi World of Chel. Ollut ongelma jo ilmestymisestä lähtien. Missä mättää?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös