Sekalaisia kysymyksiä peleistä

  • 32 562
  • 159

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Löytyykö PS4:lle jotain (VR-)pyssyohjain räiskintäpeliä ja jos löytyy, niin kuinka paljon tuollainen paketti maksaa?
Olisikohan Aim Controller se mitä olet vailla? Guide: All PlayStation VR Aim Controller Compatible Games
En ole itse noita listalla olevia kokeillut, mutta ainakin Farpoint on saanut paljon kiitosta kriitikoilta.

Mutta tuo on siis vain VR:lle ja sitämyöten hintaa paketille tulee ihan mukavasti. Kannattanee odottaa että Black Friday/joulu tulee niin todennäköisesti löytyy parempia diilejä. Mutta jos ei ole ihan hengenhätä, niin suosittelisin odottamaan vuoden tai pari (PS5 ilmestynee vuonna 2020 viimeisintään) - oli kaverilta PSVR lainassa useamman kuukauden, ja vaikka alustassa on potentiaalia paljonkin (RE7 ja Wipeout oli aivan mahtavia, Rush of Blood menee kanssa popcornviihteenä), kyseessä on selkeästi 1.0-versio aiheesta. Luulen että seuraava versio on se mikä itse tulee hankittua, etenkin kun huhutusti ei tarvitse sitä erillistä ulkoista boksia vaan toiminnot rakennettu konsoliin, sitämyöten vähemmän piuhaviidakkoa (PSVR 2 tulee ehkä myös olemaan langaton, mutta ei nyt odoteta liikaa etukäteen).
 
Olisikohan Aim Controller se mitä olet vailla? Guide: All PlayStation VR Aim Controller Compatible Games
En ole itse noita listalla olevia kokeillut, mutta ainakin Farpoint on saanut paljon kiitosta kriitikoilta.

Mutta tuo on siis vain VR:lle ja sitämyöten hintaa paketille tulee ihan mukavasti. Kannattanee odottaa että Black Friday/joulu tulee niin todennäköisesti löytyy parempia diilejä. Mutta jos ei ole ihan hengenhätä, niin suosittelisin odottamaan vuoden tai pari (PS5 ilmestynee vuonna 2020 viimeisintään) - oli kaverilta PSVR lainassa useamman kuukauden, ja vaikka alustassa on potentiaalia paljonkin (RE7 ja Wipeout oli aivan mahtavia, Rush of Blood menee kanssa popcornviihteenä), kyseessä on selkeästi 1.0-versio aiheesta. Luulen että seuraava versio on se mikä itse tulee hankittua, etenkin kun huhutusti ei tarvitse sitä erillistä ulkoista boksia vaan toiminnot rakennettu konsoliin, sitämyöten vähemmän piuhaviidakkoa (PSVR 2 tulee ehkä myös olemaan langaton, mutta ei nyt odoteta liikaa etukäteen).
Jotain tuommoista joo, mutta toisaalta ehkä sama odottaa sinne PS5:n julkaisuun, kun kuitenkin sen tulen hankkimaan.

Löytyyköhän tuollaisia räiskintäpelejä ilman laseja? Tuon linkkaamani videon kaltaisia siis. Toimisi hyvin sen pari vuotta, ennen kuin uuden konsolin laittaa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
etenkin kun huhutusti ei tarvitse sitä erillistä ulkoista boksia vaan toiminnot rakennettu konsoliin
Aissaatana, jos tunkevat konsolin sisään jotain pakko-VR:ää, joka nostaa hintaa.
Koko VR:stä tulee mieleen Xboxin Kinect ja sen "seuraaja" mikä lie "täysin lasiton" idea, joka taidettiin vähin äänin jo unohtaakin. Tuputetaan kuluttajille jotain, jota he eivät halua. Toki itsekin voisin koittaa, mutta ei kyllä käy mielessäkään että ostaisin itse.

Tässä on myös kantaaottava näkemys itse VR-aiheeseen:
Oculuksen perustaja: Yksikään VR-laite ei ole tarpeeksi hyvä suurelle yleisölle
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Aissaatana, jos tunkevat konsolin sisään jotain pakko-VR:ää, joka nostaa hintaa.
Koko VR:stä tulee mieleen Xboxin Kinect ja sen "seuraaja" mikä lie "täysin lasiton" idea, joka taidettiin vähin äänin jo unohtaakin. Tuputetaan kuluttajille jotain, jota he eivät halua. Toki itsekin voisin koittaa, mutta ei kyllä käy mielessäkään että ostaisin itse.

Tässä on myös kantaaottava näkemys itse VR-aiheeseen:
Oculuksen perustaja: Yksikään VR-laite ei ole tarpeeksi hyvä suurelle yleisölle
Joo olen tuon jutun lukenut, mutta a) jokseenkin katkera jamppa, ja b) PSVR myy silti aika hyvin, paljon paremmin kuin PC-kilpailijansa.

Mutta siis mitä tuo boksi nykyisellään tekee on että muuttaa kuvan takaisin TV-yhteensopivaksi, ja hoitaa "positional audio"ta. Että luurit korvassa kuulee mistä kohtaa ääni tulee. Kumpikaan toiminto ei ole mitenkään rakettitiedettä, niin tuskin muuttaa tulevan pleikkarin hintaa hirveästi suuntaan tai toiseen.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Apua. Ja sit muistin tän palstan. Auttakaa please.

Mulla on poika 5v, joka pelaa 10v vanhalla pleikka 3:lla ihan tyytyväisenä. Minecraftia lähinnä ja nyt se haluaa jonkun Pixelmon/Pokemon Minecraftin kun katselee youtubesta sellasia pelivideoita.

Mistä mä saan sellasen? En osaa näköjään edes googlettaa kun en löydä mitään aiheeseen viittaavaa, paitsi niitä pelivideoita.

Terveisin,

taukki joka ei ole koskaan edes painanut yhtään pelikonsolin nappia <3
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Apua. Ja sit muistin tän palstan. Auttakaa please.

Mulla on poika 5v, joka pelaa 10v vanhalla pleikka 3:lla ihan tyytyväisenä. Minecraftia lähinnä ja nyt se haluaa jonkun Pixelmon/Pokemon Minecraftin kun katselee youtubesta sellasia pelivideoita.

Mistä mä saan sellasen? En osaa näköjään edes googlettaa kun en löydä mitään aiheeseen viittaavaa, paitsi niitä pelivideoita.

Terveisin,

taukki joka ei ole koskaan edes painanut yhtään pelikonsolin nappia <3

Pixelmon näyttäs olevan modin nimi. Eli periaattees ihan minecraft mitä on joku modannut. Äkkiseltään löysin youtube videon missä neuvotaan miten tuon mapin PS3 mineen saisi: https://www.youtube.com/watch?v=SCHEq5ObGKY Linkki vie youtubeen.

En ole itse minecraftin kanssa paljoa puljannut jote toimivuudesra en osaa sanoa yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pixelmon näyttäs olevan modin nimi. Eli periaattees ihan minecraft mitä on joku modannut. Äkkiseltään löysin youtube videon missä neuvotaan miten tuon mapin PS3 mineen saisi: https://www.youtube.com/watch?v=SCHEq5ObGKY Linkki vie youtubeen.

En ole itse minecraftin kanssa paljoa puljannut jote toimivuudesra en osaa sanoa yhtään.


Kiitos vaivannäöstäsi. Oooh nooou miten vaikeaa :D mä ajattelin et oisin voinu mennä käytettyjen pelien kauppaan ja ostaa sellasen pelin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös