Merkkipaaluviestit

  • 236 176
  • 2 637

tiikeri

Jäsen
600 viestin rajapyykki on sitten rikottu.

Suurinosa aika turhaa jauhantaa, ei yleensä riitä kärsivällisyys tai aika alkaa mitään pidempiä stooreja rustailemaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1000. viesti!

Kolmisen vuotta olen hillunut Jatkoajan sivuilla ja tässä sitä ollaan. Tonni täynnä ja monenlaista tarinaa. Tahti eikun kiihtyy, kun kiekkokausi kohta taas pyörähtää käyntiin.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Re: 1000. viesti!

Viestin lähetti Eino_Mies
Kolmisen vuotta olen hillunut Jatkoajan sivuilla ja tässä sitä ollaan. Tonni täynnä ja monenlaista tarinaa. Tahti eikun kiihtyy, kun kiekkokausi kohta taas pyörähtää käyntiin.

Voisin todeta tasan 679.llä viestilläni, että ei ollenkaan huonoa tekstiä sinulta.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Tunkki
- - -
Paljon onnea, Tunkki, Paljon onnea vaan!

"Syntymäpäiväänsä viettävät: Tunkki (12),- - -"

Vitsi, olitkin vanhempi kuin luulin. Mutta vilpittömät onnittelut.
 

Rygge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Jaro
Vasta viestiä nro 50 kirjoittelen tässä. Luvattoman laiskasti olen taipaleeni alkuvaiheessa tänne kirjoitellut, mutta nyt tahti kiristyy, lupaan sen.
 
Suosikkijoukkue
Kerho & muut ostojoukkueet.
1.

Ensimmäinen viestini jatkoaikaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
2000 viesti on ja mennyt jo tovi sitten. Nyt, itseasiassa tätä postausta ennen tuli täyteen viesti no. 2079. Sinänsä merkittäväksi pistän sen että sitten kun samainen vuosi koittaa ja jos luoja on suonut minun olevan elossa vielä silloin, niin olen 100-vuotias.

Jatkoaikaa tuskin silloin enää on olemassakaan? Olisihan se 100-vuotiaana papparaisena kyllä kivaa olla tänne kirjoittamassa fiiliksiä. ;)
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Johto
Tässä viesti numero 500 Jatkoaikaan, palataan astialle tässä ketjussa seuraavan 500 viestin kuluttua.

Noniin, 1000 viestiä tuli äsken täyteen. Jos luoja suo niin ehkäpä kirjoittelen seuraavan kerran tähän ketjuun kun 2000 viestiä tulee joskus täyteen.
 

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaaha.....300. viesti Jatkoaikaan.

Täytyy vissiin vähentää töiden tekoa, jotta kerkeää laittamaan näitä todella antavia viestejä tänne useammin.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viesti numero 1000

99% shittiä, mutta ei se mitään :)
 

Kaivanto

Jäsen
Gretzkyn ylittämättömänä pidetty ennätys 894 on paperia vaan, kun täältä täten jysähtää eetteriin viesti numero 895. Haluan kiittää perheenjäseniäni, ystäviäni, faneja, en jumalaa ja yleensäkin kaikkia teitä, jotka olette tehneet tästä mahdollista. Yksin en olisi tällaiseen suoritukseen pystynyt.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
1000 viestiä on jo mennyt ilman, että itse edes huomasin. Tällä hetkellä 1050 vieistiä ja tämä tekee siis 1051. Jihuu...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
5000

Juhlan paikka(ko)?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös