Vedonlyöntivihjeet

  • 3 072 389
  • 15 011

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
OK. Pointti oli vaan se, että ei se aina ole väärin pelata niitä "varmoja" 1.6 kertoimisia pelejä - eikä tietenkään se ole aina oikeinkaan. Ihmismieli monta kertaa on jo päättänyt etukäteeen mitä tulee pelaamaan - ja sitten "analyysista" haetaan tukea jo alitajuisesti aiemmin tehdylle päätökselle.

Mutta tämä ei nyt kuulu tähän vaan vinkkejähän tänne ketjuun kuuluu.

Näin se on. Mä ehkä tarkoitin mielessäni sitä, että aika usein kuulee jonkun laittavan kolme kierrosta ennen runkosarjan loppua joukkueelle joka runkosarjassa kolmantena (merkityksetön peli) "varman" kotivoiton kertoimella 1,4 kun vieraaksi tulee veren maku suussa pelaava sijalla yhdeksän oleva vierasjoukkue joka tarvitsee pisteitä päästääkseen pleijareihin. Näissä mä näen suuren vaaran paikan.

Mutta joo, jatketaan vihjeillä. Mulla ei kyllä ole mitään tällä hetkellä :D Taidan nämä ekat NHL kierrokset jättää väliin... aivan lottoa. Tai sitten painan niitä isokertoimisia kotivoittoja. Katsotaan nyt.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
G2 - Space Soldiers 2 kerroin 2,75 Bet365
Space Soldiers - G2 1 kerroin 2,75 Bet365

Täysin markkinasta poikkeavat kertoimet. Eivät tule kestämään pitkään.

Edit: Ja nuo on jo ammuttu alas. Veikkaus 2,60 ja 2,65.

Edit2: Coolbet ottaa vastaan 2,48 kertoimella molempiin kenttiin. Sinne ehtii nopeimmat.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olipa taas kinkkisen näköinen NHL kierros, onneksi ei tullut pelattua mitään. Jäikö joku voitolle?

Kymmenestä pelistä neljä tasuria mikä aina itselleni huono tulos (en pelaa "ikinä" tasureita).

Ainut mikä jäi harmittamaan oli Flyersin voitto. Tuota peliä mietin lähinnä siltä kantilta, että en millään jaksa uskoa että Vegas tulee
pelaamaan toista unelmien kautta putkeen. Tekee tiukkaa mahtua edes pleijareihin on oma näkemykseni.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Olipa taas kinkkisen näköinen NHL kierros, onneksi ei tullut pelattua mitään. Jäikö joku voitolle?

Kymmenestä pelistä neljä tasuria mikä aina itselleni huono tulos (en pelaa "ikinä" tasureita).

Ainut mikä jäi harmittamaan oli Flyersin voitto. Tuota peliä mietin lähinnä siltä kantilta, että en millään jaksa uskoa että Vegas tulee
pelaamaan toista unelmien kautta putkeen. Tekee tiukkaa mahtua edes pleijareihin on oma näkemykseni.

Itse olen suosiolla jättänyt nämä alkukierrokset muiden päänsäryksi - vaikka näitä on yrittänyt analysoida ja miettiä miten menee niin kyllä pöytälaatikkovedot olisivat menneet yli 50% metsäään. Pitää yrittää kärsivällisesti odottaa hieman että voimasuhteet hieman muotoutuvat. Vegasin kannalta hieman samoilla linjoilla - lienee hyvä kohde kuten viime kautenakin: joskin täysin eri syistä.

Eli en osaa näitä alkukierroksia - joku varmasti osaa ja tekee hyvät cashmobneyt näiden avulla.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
KooKoo - HPK 1

KooKoon hyökkäys on muutenkin ollut hyvässä iskussa ja tänään Kerholla on maalissa Antti Karjalainen, joka ei nyt ihan niin hyvä ole kuin Larmi.. Kotivoiton kertoimet tulee kaiken järjen mukaan tippumaan.

Veikkaus 2,05
Unibet 2,15
NordicBet 2,28
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt on rekkaa tarjolla.

Neljä alinta todella kivoja, neljä ylintä myös kivoja.

Lisäisin vielä Kamloops Blazersin, Saginaw Spiritin sekä Oshawa Generalsin moneylinella. Ylikertoimia, kaikki kolme mun papereissa ennakkosuosikkeja.

Brandon Wheat Kings meni todella isolla äsken.
 

Liitteet

  • 5F073DB1-BB0C-4A76-B399-674CEF60246C.jpeg
    5F073DB1-BB0C-4A76-B399-674CEF60246C.jpeg
    203,6 KB · kertaa luettu: 415

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
On tää, pelikassa kasvoi tasaisen varmasti kun NHL oli tauolla. Ei vaan voi vastustaa, vaikka tulokset puhuvat puolestaan ja palautusprosentti pyörii varmaan 30 tienoilla. No luotetaan (taas) sihen, että junnurekka a'la @Lico tuo takaisin sen, minkä viime yö vei. Änäripeleistä osumat toistaiseksi 1/8. Saa laittaa yv:tä ja kysellä vinkkejä hei!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
On tää, pelikassa kasvoi tasaisen varmasti kun NHL oli tauolla. Ei vaan voi vastustaa, vaikka tulokset puhuvat puolestaan ja palautusprosentti pyörii varmaan 30 tienoilla. No luotetaan (taas) sihen, että junnurekka a'la @Lico tuo takaisin sen, minkä viime yö vei. Änäripeleistä osumat toistaiseksi 1/8. Saa laittaa yv:tä ja kysellä vinkkejä hei!

Toivottavasti et aina ihan jokasta mun matsiaa iske, 8/8 ois melkeen kun lotos voittas!
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Toivottavasti et aina ihan jokasta mun matsiaa iske, 8/8 ois melkeen kun lotos voittas!
En, ja muutenkin yleensä vedän sinkkuja tai tuplia. Toki pienellä aina se rekkakin kiinni ihan vaan varmuuden vuoksi :)
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Nyt en ihan heti keksi, miksi Saipan kerroin on niinkin korkea kuin 4,5 TPS:ä vastaan. Saipalla toki poissaoloja rasittamassa, mutta en millään saa TPS:ä noin isoksi suosikiksi. Kerroin vielä nousi tänään 4,2-->4,5. Jos jollain on tähän ratkaisevaa tietoa, niin kertokoon. Mulla ei enää auta, koska lapullle meni jo kohtuullisella panoksella:

TPS-Saipa 2 4,50
ja
TPS-Saipa ML 2 3,15

Veikkaukselta molemmat.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
6.10 19:00 Avellino -7 1.85 - Cantu

Avellinon vuodesta toiseen hyvä jengi on mennyt pitkälti uusiksi mutta hankinnat on todella kovia. On lähivuosien Euroliiga-voittajaa, Eurocup-voittajaa, kaksinkertaista NBA-mestaria ja muuta.

Vierasjoukkue Cantulla oli viime kaudella kaksi todella kovaa jenkkiä mutta ei ole niitäkään enää. Hankinnat on huomattavasti vaatimattomampaa tasoa, mm. Omar Calhoun joka pelasi vielä toissakaudella Suomen divaria. No on siellä sentään yksi kova ukko takakentällä.

Mestaruuskertoimissa Avellino on rankattu ansaitusti sijoille 3-4. Cantu on rankattu keskikastiin yhdeksänneksi ja sekin saattaa olla selvästi yläkanttiin kun katsoo mitä joukkueita alapuolelle on jätetty.

Tasoero pitäisi olla selvä ja uskoisin että pelin alkaessa linja on lähempänä kymppiä kuin tätä
 
Viimeksi muokattu:

bftw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thiem
Huomenna Pekingin ATP:n välierissä kohtaa Edmund (1.40-3.00 Bet365). Aika roima kerroin on Basilashvilille, joka pelannut todella hyvää tennistä, kun olen häneltä 3 viimestä matsia nähnyt. Molempien sopii alusta, mutta omissa papereissa Basilashvilin pitäisi olla tässä ennakkosuosikki. Kyykytti just Jaziria, joka pelas kans hyvän turnauksen tiputtaen Zverevin. Edmund on suht ailahteleva pelaaja joka ei ole ehkä ihan parastaan esittänyt vielä Pekingissä, häviten erät mm. Berrettinille ja Gojowczykille. Alusta sopii molemmille ja aika fifty-fifty on matsi, mutta jotenkin Basilashvilin peli on vakuuttanut niin hyvin allekirjoittaneen, että pakko lyödä tolla kertoimella.

Huomenna on kans Wang - Wozniacki mihin pitää odotella kertoimia, mutta aion ainakin lyödä Wangin voittoa, niin kovassa vireessä on kotimaassaan.
 

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Täysin tilastoskouttauksella DEL-liigasta Wolfsburg - Düsseldorf 2 lapulle!

Wolfsburg sarjassa alakastissa ja takana 5 ottelun tappioputki. Vierasjoukkue Dusselilla sen sijaan 7 ottelun voittoputki ja itseoikeutetusti sarjan kärjessä. Moneylinena saa ~2 kertoimia, joten pakko laittaa testiin, vaikka harvemmin näissä hyvin käy.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täysin tilastoskouttauksella DEL-liigasta Wolfsburg - Düsseldorf 2 lapulle!

Wolfsburg sarjassa alakastissa ja takana 5 ottelun tappioputki. Vierasjoukkue Dusselilla sen sijaan 7 ottelun voittoputki ja itseoikeutetusti sarjan kärjessä. Moneylinena saa ~2 kertoimia, joten pakko laittaa testiin, vaikka harvemmin näissä hyvin käy.

Minä otin tämän isolla. Saadaan tuo Düsseldorfin voittoputki poikki.
 

Bay

Jäsen
Täysin tilastoskouttauksella DEL-liigasta Wolfsburg - Düsseldorf 2 lapulle!

Wolfsburg sarjassa alakastissa ja takana 5 ottelun tappioputki. Vierasjoukkue Dusselilla sen sijaan 7 ottelun voittoputki ja itseoikeutetusti sarjan kärjessä. Moneylinena saa ~2 kertoimia, joten pakko laittaa testiin, vaikka harvemmin näissä hyvin käy.

En nyt saa tästä kiinni.. Koska tuollainen peli pelataan? Keväällä?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
6/11, heikko tulos viime yöltä. Brandonin piti olla pankki.

Brandonin pitäisi olla uudestaan pankki.
 

Liitteet

  • D941C12F-23EE-4F55-B40A-DE58D5B9BCF1.jpeg
    D941C12F-23EE-4F55-B40A-DE58D5B9BCF1.jpeg
    138,1 KB · kertaa luettu: 336

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico Mites Giants uusiksi jos sinne 1.80-1.90 aukeaa?

Katos vaan, eivät olleet laittaneet Unibetille. Ilman muuta Giants!

Mä luotan tänään myös Roman Rotenbergiin, Tarasenkon rannariin ohi Cam Wardin heikon räpyläkäden ja Auston Matthewsiin tasoituksella.
 

bftw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thiem
Huomenna Pekingin ATP:n välierissä kohtaa Edmund (1.40-3.00 Bet365). Aika roima kerroin on Basilashvilille, joka pelannut todella hyvää tennistä, kun olen häneltä 3 viimestä matsia nähnyt. Molempien sopii alusta, mutta omissa papereissa Basilashvilin pitäisi olla tässä ennakkosuosikki. Kyykytti just Jaziria, joka pelas kans hyvän turnauksen tiputtaen Zverevin. Edmund on suht ailahteleva pelaaja joka ei ole ehkä ihan parastaan esittänyt vielä Pekingissä, häviten erät mm. Berrettinille ja Gojowczykille. Alusta sopii molemmille ja aika fifty-fifty on matsi, mutta jotenkin Basilashvilin peli on vakuuttanut niin hyvin allekirjoittaneen, että pakko lyödä tolla kertoimella.


Huomenna on kans Wang - Wozniacki mihin pitää odotella kertoimia, mutta aion ainakin lyödä Wangin voittoa, niin kovassa vireessä on kotimaassaan.

Basilashvilin kerroin pudonnut 3.00->2.50 ja on vieläkin mielestäni pelattavissa. Bet365 antaa Wangille kertoimen 2.30. Odotin korkeampaa kerrointa mutta lähden silti pelaamaan Wangin kautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös