Nyt just hymyilyttää!

  • 2 058 492
  • 10 267

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastaan omasta puolestani:

Hienosti tämä ja pari muuta tekstiä antaa ymmärtää, että mun katkeruus olisi vihaa, että hakisin konfliktia tai että olisin agressiivinen - kun koko katkeruuteni johtuu nimenomaan inhosta silmitöntä väkivaltaa ja epäreiluutta kohtaan. Jos on itse kohdannut silmitöntä väkivaltaa ja epäreiluutta, ymmärtää ehkä paremmin - tai jos omaa empatiakykyä.

Pahoittelut järkyttävistä kokemuksistasi. Näistähän ei voi tietää ja oman näkemykseni kirjoitin nimenomaan tekstiesi perusteella mistä välittyy em. fiilikset. I stand corrected.

En halua ikinä kokea mitään vastaavaa kuin ne viimeiset vuodet, jolloin niin moni narri kirkkain silmin puolusteli ja selitteli sitä silmitöntä väkivaltaa, sovittaakseen sitä jotenkin todellisuuteen. Ennen noita vuosia minäkin nautin siitä viha-rakkaussuhteesta, oikeanlaisesta "vihasta", joka 90-luvulla vallitsi. Se ei johtanut ylilyönteihin eikä väkivaltaan. Mutta se maailma ja se suhde on poissa ikuisesti, eikä palaa.

Kukaan normaali ihminen tuskin haluaa palata mainitsemaasi aikaan, siitä lähden ainakin itse. En kuitenkaan usko, etteikö toisenlainen(lue: parempi) comeback olisi naapurille mahdollinen. Olkoon sitten divarin tms kautta. Niin pieni katsanta kuin JA:n narrifanit on, löytyy sieltäkin vahvaa halua tällaiseen ja itse näkisin isossa kuvassa sen mahdollisena aivan hyvin. KhL:n loppumisen myötä poistuvat fanit ovat mielestäni niitä pahimpia mitä itsekin kuvailit. No, let’s agree to disagree ja niin edelleen. En siis allekirjoita fiiliksiäsi mutta ymmärrän niitä. Rauhaa siis veliseni :)
 
Oli siistiä vilkaista legendaarista textitv:n sarjataulukkoa ja nähdä sarjataulukon ekana IFK. Tässä vaiheessa kautta siis ksikki hyvin:) HPK yllättävästi pahin uhka...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Oli siistiä vilkaista legendaarista textitv:n sarjataulukkoa ja nähdä sarjataulukon ekana IFK. Tässä vaiheessa kautta siis ksikki hyvin:) HPK yllättävästi pahin uhka...
IFK on alkukaudesta aina omaa luokkaansa. Kaudesta toiseen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Oli siistiä vilkaista legendaarista textitv:n sarjataulukkoa ja nähdä sarjataulukon ekana IFK. Tässä vaiheessa kautta siis ksikki hyvin:) HPK yllättävästi pahin uhka...
Toivoa vain sopii, ettei Hermes nouse liigaan...
 

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Yeah! Lippu hommattu kiben juhlapeliin ja kausi polkaistaan käyntiin. Työkaveritkin ihmettelee, että mitähän vittua mä nyt hymyilen. (Hymiö)
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
IFK:lla on varaa ohittaa tänne himoittu Wirtanen. Ehdottomasti hymyilyttää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oikeasti näillä ei ole mitään merkitystä mihinkään tilastollisesti tai tieteellisesti.

Mutta silti se kauden ensimmäinen vierasvoitto on nyt haettu ja voi jatkaa kautta ilman lemmikkiapinaa. Nekin on mukavia vaan ei silloin, jos tarvitsee tulosta tehdä.

Paitsi voisihan olla psykologisesti eli tieteellisesti.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Liput taskussa Kiben paitaseremoniaan! Aika täydeltä näytti jo.

Tein nopean tutkimusretken. Vielä mahtuu, mutta hyvin on myyty. Kaikki kynnelle kykenevät nyt heti halli täyttämään.

Ei siitä yhdeksää pistettä saa, mutta samoista juhlista kolme mukaan.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tein nopean tutkimusretken. Vielä mahtuu, mutta hyvin on myyty. Kaikki kynnelle kykenevät nyt heti halli täyttämään.

Ei siitä yhdeksää pistettä saa, mutta samoista juhlista kolme mukaan.
Pitihän se Tappara- matsiin lippu hommata, oishan tuonne muutenkin tullu varmaan mentyä kuin Kiben takia. Kevään 98 mestarijoukkue paikalla Kalpa- pelissä syyskuun lopulla, ostin samalla sinne. Kauden avaus jää valitettavasti väliin muiden kiireiden takia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK:n voittoputki, vaikka voitot ovatkin "vain" jatkoaikavoittoja. Kyllä sekin on hyvä, että heti kauden alussa totutaan kääntämään tiukat matsit voitoiksi. Pessimisti ehkä sanoisi, että "jotain" Jukureita ja Sportia vastaan ei edes pitäisi joutua jatkoille.

Samoin hymyilyttää Jaffalan tyhjät penkkirivit ja Hesarin arvio, että IFK:n Bättre folk -kampanja on osaltaan vaikuttanut siihen.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joo, kyllä tässä on aika hyvä mieli näin alkukaudesta. Peliä on ollut viihdyttävä seurata ja vielä kun voittoja on napsunut, en jaksa pistemenetyksistä valittaa. Eilen oli jo jatkoajan alkaessa sellainen olo, että lähinnä odotti kuka sen IFK:lle ratkaisee. Ei ole minulle ominaista sellainen optimismi.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
IFK:n voittoputki, vaikka voitot ovatkin "vain" jatkoaikavoittoja. Kyllä sekin on hyvä, että heti kauden alussa totutaan kääntämään tiukat matsit voitoiksi. Pessimisti ehkä sanoisi, että "jotain" Jukureita ja Sportia vastaan ei edes pitäisi joutua jatkoille.

Samoin hymyilyttää Jaffalan tyhjät penkkirivit ja Hesarin arvio, että IFK:n Bättre folk -kampanja on osaltaan vaikuttanut siihen.

Pakko lainata koko teksti. Yhdyn samoihin ajatuksiin ja hymyyn! Vaikkakin olen itse hieman tuo ”pessimisti”, ja olisi tosiaan voitu ne 3p ainakin Vaasasta ja Mikkelistä raapia.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Pakko lainata koko teksti. Yhdyn samoihin ajatuksiin ja hymyyn! Vaikkakin olen itse hieman tuo ”pessimisti”, ja olisi tosiaan voitu ne 3p ainakin Vaasasta ja Mikkelistä raapia.

Toisaalta on ollut runkosarjan alkuja, jolloin ei olla ensimmäisissä peleissä päästy maakunissa omista kiekon kanssa liikkeelle. Siihen nähden tämän hetlinen peli-ilme pistää hymyilyttämään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toisaalta on ollut runkosarjan alkuja, jolloin ei olla ensimmäisissä peleissä päästy maakunissa omista kiekon kanssa liikkeelle.

Sanoivatko ne radiossa, että 12 peliä meni vierasvoittoon viime kaudella. Nyt on apinat poissa, mutta se ei saa tarkoittaa romahdusta sitten himassa.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Sanoivatko ne radiossa, että 12 peliä meni vierasvoittoon viime kaudella. Nyt on apinat poissa, mutta se ei saa tarkoittaa romahdusta sitten himassa.

Jalo sanoi, että 14. En kyllä tarkistanut faktaa kun sen verrran munailee lähetyksessä jatkuvasti :) Tosin tämän luvun on toistanut useaan kertaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaikki matsit ovat olleet viihdyttäviä, se hymyilyttää. Varsinkin kun odotuksissa oli ettei pelit Mikkelissä ja Vaasassa voisi olla kovin viihdyttäviä, mutta olivat ne...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös