Yöketju (klo 24:00–06:00)

  • 475 295
  • 5 186

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
La-su-välisenä yönä haluan kirjoittaa tähän ketjuun. Merkata kusitolppaan hajuni, lemuni, jollekin tuoksuni. Minua nuuskimalla ei saa neljää vuotta ehdotonta tai kymmentä kuukautta ehdollista.

Ei tule murhata vanhoja naisia laulaa taustalla Joose.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yön ratoksi tutuistun itseeni. Huomasin että minussa on kaksi kättä, toinen on oikea ja toinen se toinen. Jalkoja on kaksi... Se johon koskee enemmän ja toiseen vähemmän, yleensä. Toisessa jalassa on varpaita viisi ja toisessa hmmm... taitaa olla viisi... Lopetan tutkimukset... Ihan liian arkaa?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huomenna (eli siis tänään) ja perjantaina en mene enää töihin koska oon niin paljon järjestettävää häitä varten. Olen ihan täpinöissäni ja en tiedä koska saan unen päästä kiinni. On niin paljon ajateltavaa...

Minä haluan sinut tänne
Missä poliisi on ystävämme
Ja ne sanoo sinä et ole yksin
Ja ne sanoo ja ne sanoo niin
Piiskaa hei beibi anna mulle
Piiskaa hei beibi anna mulle
Piiskaa hei beibi teethän mulle niin


Apulanta - Anna Mulle Piiskaa (linkki Apulannan musavideoon YouTubessa)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huomenna (eli siis tänään) ja perjantaina en mene enää töihin koska oon niin paljon järjestettävää häitä varten.

Ei tietenkään mennä perjantaina töihin, koska pitää siirtyä ottelupaikkakunnalle. Vähän olisi joo järjesteltävää, kun mitään ei ole printattuna ja luontoa tuhottuna.

En tiedä pääseekö halliin jotain luuria vilauttamalla vai pitääkö tässä lähteä toimistolle faksin ääreen. Lähempänä olisi kyllä internetkahvila missä ei myydä kahvia, mutta printteri niillä on. Junaan pääsee luurilla, hankin siihen jo lipun, mutta yöjunaan taas ei pääse, jos sellaisia käyttää.

On taas tehty elämä helpoksi. Joskus sitä miettii, jos vain ostaisi kotiin printterin, niin moni asia helpottuisi. Ostin kännykän kesäkuussa 1996, kun alkoi puhelinkopit vituttaa. Kovin kauaksi ei olla niistä ajoista tultu.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Kuukausiliitteen kansi oli aika tiukka, provokaation tajuavat hesalaisetkin. Mutta tiukat kannanotot myyvät?!
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitään hyvää undergroundimpaa scifiä kellään suositella? Tullut koluttua jo kaikki tärkeimmät tähti-, avaruus- ja aikafranchiset.

Apulanta - Anna Mulle Piiskaa (linkki Apulannan musavideoon YouTubessa)
Nää kaverithan on jotain hemmetin taloustieteilijöitä nykyään?

Nykyään muuten näkee kaikenlaisten hönöjen päällä NASA-paitoja. Hämeenpuistossakin tuli vastaan NASA-paitainen miekkonen, joka ei näyttänyt kyllä yhtään miltään tähtitieteilijältä.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Join oluen, maistui hyvältä. Join toisen, maistui sekin hyvältä. Mutta nyt riittää. Oi miksi, kysytään. Luotamme, että vastaus löytyy luotamme. Hyvää yötä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Muistelen, että toverit @Musta Nuoli & @Radiopää on fiilistellyt samaa toimittajaa. Sen takia tägäsin nuo nimimerkit, että innolla kuuntelisin omia kokemuksia siitä, mitä Häkkinen on tuonut elämääsi, varsinkin tähän ketjuun.

Minulle "Valonkantajat" on ehkä hienoimpia suomalaisia teoksia koskaan. Myös jokainen ohjelma Puheella on kuunneltu ja tuo ohjema yhdessä Panu Hietanevan kanssa oli päivän kohokohta. Lisättäköön vielä @arvee, eli asiaohjelmien ystävä.

Ikävästi ja ennenaikaisesti lähti Häkkinen, ei voi muuta todeta. Radion puolelta hän ei ollut tuttu koska en kuuntele radiota oikeastaan koskaan. Valonkantajat oli pääosin hyvä kooste suomalaisesta okkultismin ilmiöistä. Siinä oli vain se vika, että se oli vähän turhan sisäsiittoinen teos, eli toinen kirjan tekijöistä eli Vesa Iitti oli mukana myös haastateltavana eli Tapio Kotkavuori -pseudonyymillään. Tämä olisi ainakin pitänyt suoraan avata lukijalle. On vähän eri haastatella jotain toista henkilöä kuin haastatella omaa työpariaan joka vastailee salanimellä.

Yhtä kaikki ikävää, että lahjakas nuorehko mies tuolla lailla siirtyi manan majoille.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Taas jännän äärellä, ei vaan osaa rauhoittua ja sitten huomaa, että valvoo taas yli puolen yön ja aamulla väsyttää niim birusti.

Tässä minäkin olen lukenut ja selannut jo pidemmän ajan nettiä. Olisi pitänyt alkaa jo ajat sitten nukkumaan mutta niin minä yhä vaan valvon. Se justiin kun ei osaa rauhoittua nukkumista varten. Vaan kieriskelee sängyssä känny kädessä.

Pari asiaa tässä hiukan jännittääkin ja varmaan senkin takia valvotuttaa. Huomenna pitäisi esimerkiksi alkaa hakemaan työkokeilupaikkoja. Kuntoutuminen jo sen verran hyvällä tolalla että seuraava, kohta edessä oleva steppi on työkokeilu. Huomenna soitan ainakin yhteen paikkaan ja kysyn pääsisinkö sinne työkokeiluun.

Ettei olisi vaan edessä vaihteeksi uneton yö? Se vaan sitten että on aika tylsää valvoa pitkän yön yli ja huomisesta tulee sitten raskas päivä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kello näyttää olevan 0012 eikä minua nyt juuri nukuta yhtään. Kyllähän sen tajuaa että aamusella pitää taas herätä. Ja sitä ennen pitäisiä nukkua. Tänään kävin juoksemassa muutaman kilsan, ihan hyvä olo siitä. Luulin että se väsyttäisi mutta niin ei käynyt.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kello näyttää olevan 0012 eikä minua nyt juuri nukuta yhtään. Kyllähän sen tajuaa että aamusella pitää taas herätä. Ja sitä ennen pitäisiä nukkua. Tänään kävin juoksemassa muutaman kilsan, ihan hyvä olo siitä. Luulin että se väsyttäisi mutta niin ei käynyt.
En tiedä monelta olit juoksemassa, mutta illansuussa tehty juoksulenkki saattaa viedä kyllä loputkin yöunet, tämän kyllä varmaan tiesitkin. Yksilökohtaista tuo toki enimmäkseen on. Itse kuulun siihen koulukuntaan, että eipä juuri väliä mihin aikaan lenkkeilen.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Aattelin tänään valvoa ja väijyä, kumpi legendaarisen paskoista jengeistä Browns vai Jets voittaa Thursday Night Footballissa. Ensin mainitun edellisestä NFL-voitosta onkin kulunut jo liki kaksi vuotta. Yllätyin oikeastaan että Hue Jackson ei saanut kenkää koutsin pallilta 0-16 kauden jälkeen. Noh, väitän että tällä kaudella Browns tulee voittamaan. On toi jengi sen verta uudistunut ja ilmeisesti myös vahvistunut kesän aikana. Ja se housuun paskonut potkasijakin kengittiin jo ulos. Browns voittaa tänään!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nukuin pari tuntia iltaysistä vähän yli yhteentoista saakka. Sitten kävin vessassa ja en saanutkaan enää unen päästä kiinni. No täytyy kohta koittaa uudelleen, ehkä se uni sieltä vielä tuleekin.

Luin Facebookissa erään varmistusviestin ja menin siitä kaiketi niin fiiliksiin etten malttanut enää nukkuakaan.

Kirjoitetaan nyt tännekin tuo asia josta jo tyhmien kysymysten-ketjussa kerroin. Meillä on täällä minunkin asuttamassani ns. kuntoutuskeskuksessa noin parin viikon päästä biljarditurnaus ja äsken varmistui että saamme paikalle myös yhden edustajan Hämeenlinnan biljardiseurasta. Siis tämä ei osallistu turnaukseen vaan on jonkin aikaa treenauttamassa ja opastamassa meitä pelaajia.

Mielestäni tuo on hieno juttu. En tiedä kehtaako tuolta nyt kysyä minkä tason pelaaja on, onko pelannut kauankin tms. mutta eiköhän tuo tarjoa oivan tilaisuuden oppia lisää tuosta hienosta lajista.

Toivottavasti tämä nyt innostuttaa ja kiinnostuttaa monen muunkin kuin vain minut kyseisestä turnauksesta. Seitsemän pelaajaa meitä on nyt turnaukseen osallistumassa eli hyvin mahtuu vielä mukaan porukkaa. Kevään turnaukseen osallistui kymmenen henkeä.

Ja ihan kaikille tämä turnaus ei toki ole avoin vaan vain tämän kuntoutuskeskuksen asukkaille, melkein kaikille työntekijöille ja kotikuntoutujille. Melkein kaikille työntekijöille siksi, että täällä on yksi tosi kova biljardin pelaaja joka kuuluu henkilökuntaan. Häneltä on osallistuminen evätty, ei olisi mieltä muilla pelata kun ykkössija olisi aika selviö.

Aika vaikea keksiä mitään muutakaan tähän kyseiseen tapahtumaan sopivaa millä kiinnostusarvon saisi korkeammaksi. Kuin sillä että tänne tulee tuollainen hiukan tasokkaampi biljardisti vähäksi ajaksi treenauttamaan meitä. Muuta oheisohjelmaa jos sellaista kaivataan voisi tietenkin olla jokin vedonlyönti, mutta sitä ei taideta täällä hyväksyä. Jokin kiva biljardiaiheinen tietokilpailu ja jos talo taas kahvit tarjoaa.

Tämä biljarditurnaus minua kaiketi valvotuttaa. Kun tätä aloin miettimään. Mutta toivottavasti sitä nyt kohta nukahtaisi uudelleen. Yö on aika pitkä ja tylsä jos sen joutuu valvomaan ja seuraava päivä sitten taas melko raskas.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
No tuleeko se myrsky? Lauantaiksi eli täksi päiväksi piti aamuksi tulla superhypermyrsky joka repii puut juurineen, katkoo sähköt ja lennättää ihmiset sateenvarjoineen hevon vittuun kuten Maija Poppasen konsanaan. Vähän tuolla lehdet havisevat ulkona, siinä se. Taas on huijattu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En tiedä monelta olit juoksemassa, mutta illansuussa tehty juoksulenkki saattaa viedä kyllä loputkin yöunet, tämän kyllä varmaan tiesitkin.
Käyn yleensä juoksemassa viiden jälkeen kun olen ottanut pienen välipalan kun olen tullut töistä kotiin. Lenkin jälkeen otan sitten vahvempaa ruokaa. Kyllä se nukkuminen on kiinni niin monesta asiasta. Lenkin lisäksi syömisistä, muusta stimulaatiosta, päässä vilistävistä ajatelmista yms. Nyt takana on melko mukava talkoopäivä kavereiden kanssa, melko paljon ulkona oloa. Olen vielä ihan kierroksilla eikä väsytä yhtään...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tekisi mieli lähteä Puolaan käymään. Ei vain ole juuri nyt mahdollisuutta. Sääli, halvalla pääsisi, muutamalla kympillä.

Wizzair avaa marraskuussa Turusta reitin Liettuan Kaunasiin. Voisi sitä joskus testata, en ole Liettuassa ollut kuin Vilnassa. Marraskuu ei tosin erityisesti houkuta matkailukuukautena Baltiaan, toivottavasti on reitti vielä keväällä tai alkukesästä voimissaan.

Ei tullut sitä lauantaimyrskyä kumminkaan, ei aamuyöllä eikä nytkään. Hyvä tietysti niin, mutta nyt olisin kerrankin ollut varautunut siihen siten, että kökötän sisätiloissa koko päivän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Wizzair avaa marraskuussa Turusta reitin Liettuan Kaunasiin. Voisi sitä joskus testata, en ole Liettuassa ollut kuin Vilnassa. Marraskuu ei tosin erityisesti houkuta matkailukuukautena Baltiaan, toivottavasti on reitti vielä keväällä tai alkukesästä voimissaan.

Zalgiris Kaunas - Welcome to EUROLEAGUE BASKETBALL (Linkki vie Kaunasin koripallon europeleihin)

Ajatuksena olisi mennä. Aika täydeltä näyttää television perusteella eli liput pitää tutkia. Hieno liiga tuo on, jos koripallo kiinnostaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Zalgiris Kaunas - Welcome to EUROLEAGUE BASKETBALL (Linkki vie Kaunasin koripallon europeleihin)

Ajatuksena olisi mennä. Aika täydeltä näyttää television perusteella eli liput pitää tutkia. Hieno liiga tuo on, jos koripallo kiinnostaa.

Voihan sitä johonkin urheilumatsiinkin mennä jos tuonne tulee lähdettyä. Pelkästään sen takia en lähde, joten luultavimmin odotan Kaunasin kohdalla kevättä jolloin on enemmän valoa ja elämää. Marraskuussa on syys/talvikaamos ja sen tuoma räntä, pimeys ja vitutus siinä mallissa, että matkailu ei ole oikein vaihtoehto. Tai olen minä kerran Puolassa vieraillut marraskuussakin, mutta se oli tarkoituksellisesti museo/sisäkohdepiipahdus, ulkona oli silloin jo turhan koleaa ja aikaisin pimeää.

Vilna jätti aikoinaan vähän kylmäksi. Ihan ok paikka sinänsä, ja varsinkin suurherttuoiden palatsin museo oli hieno, mutta Baltian kolmesta pääkaupungista se jää kyllä pronssisijalle. Vanha kaupunki ei vetänyt vertoja Riian ja Tallinnan vastaaville ja paikassa oli turhan rähjäinen fiilis. Lisäksi rahan pummaajia oli selvästi enemmän, jopa lentokentän ulostuloaulassa oli heti joku kinuamassa valuuttaa.

Harvoin kerjäläisille annan mitään koskaan, tuolla reissulla tuli jostain syystä annettua kaksikin kertaa. Em. lentokentällä joku veikkonen pyysi tasan bussilipun hintaa (olkoon se nyt vaikka 1,65 tai jotain vastaavaa) ja tuo kuulosti niin tarkalta summalta, että hellyin antamaan. Takaisin lähtiessä bussipysäkillä eräs ex-linnakundi sokean ystävänsä ja tämän koiran kanssa alkoi juttelemaan pitkät pätkät. Lopulta annoin hänellekin pikkusumman miehen kertoillessa kuinka onnetonta on elää koditonna kaduilla ja yömajoissa varsinkin kun Liettuan sosiaaliturva on hyvin onneton. Poikkeuksellista minulta antaa mitään ns. pummaajille, mutta ajattelin, että menköön tämän kerran kun olin pois muutenkin lähdössä.

Riian ja Tallinnan välillä on vaikea vertailla, ehkä vaaka kallistuisi hitusen Riian puolelle koska sieltä on niin oivalliset vaihtolentoyhteydet muualle. Maaliskuussa AirBaltic lisää Turusta yhteyksiä Riian kentälle neljän lennon verran viikossa, yhteensä 11 lentoon per viikko. Se on jo oivallinen määrä, toivottavasti kaikki vähänkin täällä päin asuvat tuota yhteyttä käyttäisivät hyväksi. Ainakin noin 100 km säteellä asuvien kannattaa lähteä ennemmin Turusta Eurooppaan kuin Hki-Vantaalta.

Lähtöselvityksessä eli turvatarkastuksessa menee 10-15 minuuttia, joten paikalla voi olla paljon myöhemmin kuin Hki-Vantaalla. Siitä sitten tunnin heilahdus Riikaan ja matka jatkuu vaihtolennolla. Sama tietty Wizzairilla. Ennätys taitaa olla noin 3h kotiovelta lähdöstä siihen, että olen Gdanskissa keskustahotellissa sisäänkirjautuneena. Turha on tässä tapauksessa mainostaa Hki-Vantaata, jonne kestäisi minimillään mennä noin 3,5h ja jossa pitäisi olla paljon aiemmin paikalla. Tietty jos jonnekin Euroopan ulkopuolelle lähtisi niin sitten asia voisi olla eri, mutta parin kolmen tunnin Euroopan lentoja varten suosin kotikenttää niin kauan kuin vain lentoja riittää.
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Ei väsytä. 4 yön metsäleiri takana, joissa keskimäärin sai nukkua 3h/per yö. Nyt napsahti nakki päivystää 03.00-06.00. koitetaan pysyä hereillä. Ainiin viikonloppu alkaa!
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Ei väsytä. 4 yön metsäleiri takana, joissa keskimäärin sai nukkua 3h/per yö. Nyt napsahti nakki päivystää 03.00-06.00. koitetaan pysyä hereillä. Ainiin viikonloppu alkaa!
Olen ilmeisesti henkisesti mukana tässä päivystyksessä, koska olen jo noin 4h ajan odottanut unta sängyssäni. Ainoa vika on se, että olen pirteä kuin peipponen enkä saa unta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mikäs meininki täällä? Kuuntelen Hitmixiä ja muistelen menneitä, aikoja kun kuuntelin Raptoria ja Hausmyllyä. Minulla oli elämä edessä enkä olisi voinut arvata millainen. Kuka sitä "vartin" ikäisenä tietää mitä maailma tuo tullessaan. Silloin vielä luulin että minusta tulee perheen äiti... Toisin kävi ja lopulta se oli oma valinta.

Edit. Hausmylly - Se mustamies (nuoruuteni Hausmyllyä yksi kappale YouTubesta).
 
Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kolme tuntia näemmä tuossa nukuin ja sen jälkeen heräsin. Nyt tuntuu siltä että olen aivan liian levoton nukahtamaan uudelleen.

Jotenkin sitä nukkuu hetken ja herättyään toivoo että olisi nukkunut jo pidempäänkin, mutta joutuukin pettymään kun katsoo kelloa ja se on vasta noin yksi yöllä.

Tämä on hieman jännittävä viikko. Intoilen tuosta nyt viikonloppuna olevasta bilisturnauksesta. Ja saan myös tällä viikolla käsiini tilaamani fifa19-pelin PS3:lle.

PS3:lle ei saanut peliä suoraan kaupasta vaan se piti erikseen tilata.

Tuota biljarditurnausta odotan aika innolla ja olen siitä melko paljon Facebookkiinkin kirjoitellut. Sen verran hauska ja kiva tapahtuma oli tuo keväälläkin ollut bilisturnaus että nyt on odotettavissa varmaan taas mukava viikonloppu.

Kevään turnaukseen osallistui kymmenen pelaajaa ja nyt olemme saaneet haalittua kasaan yhdeksän pelaajaa.

Pelejä tai eriä, kuinka nyt haluaa ilmaista niin turnauksessa kertyy paljon, parhaimmillaan niitä voi olla peräti 58 kappaletta vain kolmen päivän aikana.

Mutta ensin turnauksessa on alkusarja. Kaikki pelaajat samassa alkusarjassa ja jokainen kohtaa toisensa kerran. Ja sitten on pudotuspelit, joihin pääsee kahdeksan parasta pelaajaa. Pudotuspelit luultavammin vedetään läpi paras kolmesta-systeemillä.

Pelejä on paljon, mutta en tiedä haittaako se? Jokaiselle turnaukseen osallistuvalle jaetaan oma otteluohjelmansa tarkkoine aikatauluineen joten se tarkoittaa sitä että pelipaikalla ei tarvitse välttämättä olla kuin silloin kun on vuorossa oma peli.

Sitten olen toki minä joka olen kyllä pelipaikalla koko ajan, aina kun on peli. Tuloksia ylös kirjaamassa ja vahtimassa että kaikki sujuu niin kuin pitääkin. No minulle turnausurakka biljardihenkisenä ihmisenä on vain mieluisa.

Parhaimmillaan yhdelle finaaliin asti etenevälle pelaajalle voi kertyä pelejä pelattavaksi viikonlopun ja kolmen päivän aikana jopa 17 kappaletta, mutta en tiedä haittaako sekään? Otteluohjelma on laadittu niin että korkeintaan ei ole missään vaiheessa kuin kolme peliä putkeen ja sekin taitaa sitten olla vasta se finaalivaihe.

Keväällä pystyi etenemään turnauksen läpi tappioitta kun oli vain kuusi peliä mutta nyt kun pelimäärä on kasvanut, niin saa olla aika haka että turnauksen selvittää ilman tappioita.

No se siitä. Pitäisi vaan malttaa nukkuakin. Huomenna pitäisi kuitenkin jaksaa lähteä työtoiminnan työtovereiden kanssa lähimaastoon grillaamaan makkaraa eli syysretki olisi tiedossa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jälleen kerran näemmä yö milloin uni ei maita ihan niin paljoa kuin pitäisi. Näitä öitä on viime aikoina ollut turhan usein. Viime yönä nukuin korkeintaan 4-5 tuntia, jännitin edessä olevia biljarditurnauksen pudotuspelejä ja nyt tuntuu että jäi turnauksen jälkeen vauhti päälle ja sen takia en malta nyt nukkua. Kirjoitin tuossa äsken vielä yhden blogitekstin kyseisestä turnauksesta, yritin paketoida sitä omalta osaltani. Pettymyshän se oli toki että turnaus päättyi omalta osaltani pronssijuhliin mutta eihän kyseistä turnausta pitänyt edes niin vakavasti ottaa vaan enemmänkin se oli leikkimielistä ja hauskaa yhteistä ajanvietettä.

Luokittelen turnaksen menestykseksi. Pronssia tuli, kokonaissaldoni oli turnauksen paras ja hävisin vain kaksi peliä koko turnauksessa ja turnausjärjestelyt sujuivat hyvin. Jäi maku että moni muukin tykkäsi turnauksesta ja koko biljarditeemaisesta viikonlopusta kuin vain allekirjoittanut. Ja se on aina kiva huomata. Väkeä vartenhan näitä ohjelmia ja aktiviteetteja järjestetään.

Näyttääpäs aika hirveältä muuten tuo edellinen tekstini tässä viestiketjussa, mutta se johtuu suurimmaksi osaksi siitäkin että olen sen kännykällä kirjoittanut ja en oikein ole osannut huomioida sillä kirjoittaessani rivivälejä ja kappalejakoja. Nyt kuin sain oman tietokoneen taas niin alan kirjoittamaan enemmän varmasti koneella tänne ja tekstini alkavat näyttämään ulkoasullisesti varmasti siedettävimmiltä.
 

Glove

Jäsen
Lainataanpa Jokisen Veskun (?) ajatuksia kun tämä asia on kerran jo riimitelty niin ei tarvi miettiä itse

No kaikkihan tuntevat tän nukkumatin,
joka unihiekkaa silmiin viskelee
No se otti ja lähti, se lähti lomalle
Sille viransijainen löydettiin
työvoimatoimistosta tietenkin
Voi vittu, tuu jo takaisin, nukkunut en oo pätkääkään

Kävin kyllä tossa iltasella magneettikuvassa, mutta ei kai senkään pitäisi virkistää? No, katellaan vaikka youtube-videoita ja ootellaan aamua. Saattaahan tuo nukkumatin sijainen eksyä tännekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös