Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 309 891
  • 66 760

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ärsyttävä tuo Youtubeen tullut ruudun koko. Ennen pystyi katsomaan videot sillä pienellä ruudulla, mutta nykyään valittavana on vain isompia screenejä. Oma läppärini on parhaillaan kun saa katsoa videon pieneltä ruudulta 360p laadulla. Silloin tällöin kone pyörittää myös 480p videoita keskikokoisella näytöllä, mutta full screeniä ei koskaan.
Koko kesän kone onkin huutanut tuskasta kun joutunut uusitulla youtubella katsomaan videoita suurella näytöllä. Talvella tuo onneksi helpottaa, mutta varo vain jos vahingossa avaat 360 asteen videon, niin läppärillä kestää puoli tuntia toipua siitä
 
Viimeksi muokattu:

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ei vaan olut maistu. Missä vika on?
Heräsäin tähän päivään ajatuksella, että täydellinen päivä lipittää olutta ja kattoa brittifutista. Neljä tölliä vasta menny ja edelleen tökkii. Parhaina vuosina olisin jo tähän mennessä juonu vähintään 20.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ei vaan olut maistu. Missä vika on?
Heräsäin tähän päivään ajatuksella, että täydellinen päivä lipittää olutta ja kattoa brittifutista. Neljä tölliä vasta menny ja edelleen tökkii. Parhaina vuosina olisin jo tähän mennessä juonu vähintään 20.
Parhaina vuosina Selännekkin laittoi +50 häkkiä kaudessa, mutta viimeisinä vuosina oli hänelläkin tiukkaa tehdä edes tuo 4. Sama ilmiö siis myös sinulla. Seuraava vaihe onkin, että joudut jättämään peräkkäiset "pelit" välin.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Parhaina vuosina Selännekkin laittoi +50 häkkiä kaudessa, mutta viimeisinä vuosina oli hänelläkin tiukkaa tehdä edes tuo 4. Sama ilmiö siis myös sinulla. Seuraava vaihe onkin, että joudut jättämään peräkkäiset "pelit" välin.

Mut miten joku pettter pystyy vetää vähintään 16 kaljaa päivässä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Polttarit... Voi luoja että olen niitä vähän pelännyt. Nyt ne alkaa olla loppusuoralla. En minä vielä eilen tiennyt mitä tänään oli edessä. En pidä yllätyksistä ja ne saa minut usein tolaltani. Käly tiesi sen ettei kannata tulla meille ja sanoa että lähdetään, nyt on polttarit. Olisin saattanut lukkiutua huoneeseen tasaamaan ahdistusta tai pari tuntia säntäillä ympäriinsä muka pakkaamassa löytämättä mitään. Käly soitti puolen yhdeksän aikaan että jos minulle sopii niin hän tulee kymmeneltä hakemaan minua. No kyllä se sopi kun sain kotona rauhassa sulatella asiaa ja pakata.

Mukaan piti ottaa saunomiskamat, tummahkot liikuntavaatteet ja hyvä mieli. Kyllä sitä pelkäsi että minut pakotetaan nolaamaan itseni, myymään jotain hullua hassuissa vaatteissa. Mutta kyllähän nuo ihmiset minut tunsi eikä halunneet pakottaa minua mihinkään hölmöilyyn. Ainut toive oli että pukisin pinkin paidan päälle (väri jota en itse koskaan pukisi) ja siihen suostuin. Paidassa luki prinsessa. Meillä oli ensin opastettu museovierailu, joo sopii tällaiselle tylsimykselle. Sitten käytiin syömässä Santa Fessa. Seuraava ohjelmanumero oli vähän lasersotaa. Ihan kivaa, osuin moneen. Sotimisen jälkeen mentiin saunaan ja sillä tiellä ollaan edelleen. Osa meinaa mennä vielä kapakkiin, minäkin lupasin käydä ottamassa yhden (kolan) ennen kuin ajan kotiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hitto, jätkät (ja Iisoppi), olin vähän mainosten uhri ja hankin orkidean, kun niitä siinä niin kivasti oli tarjolla.

Tyttö tulee huomenna ja keskusteluhan menee jotenkin näin:

- Mikä toi on?
- Ostin sen sulle
- Siis miksi, enmä tolla mitään tee
--

Vaan näyttäähän tämä paremmalta olohuoneen pöydällä kuin tyhjät tölkit. Ei aavistustakaan miten sitä pitää hoitaa, mutta Iisoppi sitten ehkä tietää, kun kotiutuu juhlista.

Minulla ei koskaan ollut polttareita ja hyvä niin. Riskit johonkin tyhmyyksiin olisivat olleet liian isot.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
koska Kyproksella on vasemmanpuoleinen liikenne, niin olen muutamana aamuyönä käynyt harjoittelemassa hiljaisilla teillä. Mutta kyllä se hankalalta tuntuu ja taitaa tällä reissulla jäädä auto vuokraamatta.
Nynnytutkani läsähti pohjaan. Vuokraat Kyproksella auton, sitten vilkku oikealle, talla pohjaan ja kaikista ohi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei vaan olut maistu. Missä vika on?
Heräsäin tähän päivään ajatuksella, että täydellinen päivä lipittää olutta ja kattoa brittifutista. Neljä tölliä vasta menny ja edelleen tökkii. Parhaina vuosina olisin jo tähän mennessä juonu vähintään 20.

Ei se aina uppoa edes tolpan kautta. Hyvällä tuurilla saattaa kaffet maistua jopa aamusella. Meillä edessä viikon mökkireissu ja sen tietää että siellä joutuu tosiaan kaatamaan. Jotaki poolia sun muuta paskaa ne oli matkakumppanit suunnitellut. Voin jo kuvitella sitä kohmeloa. Eikä ole edes polttarit niinkun @Iisoppi vetää.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nonii vittu. Akka on aina valittanu kun ei käydä ikinå yhdessä dokaamassa jne... no lähettiin paikalliseen ja tintattiin viinaa niin että tukassa humis. Sanoin sitten et lähetään down to the downtown, no sinne sitten ja nyt mä saan kuulla vittuilua et kuinka paljon rahaa laitoin haisemaan. Eihän tässä osaa tehä ollenkaan oikeen. Jos oisin sanonu että ei lähetä, "ikinään ei käydä missään, napinapi". Nyt ku käytiin nii siitäkin vittuillaan, ku saatto muutama huntti mennä. Hullu akka välillä, välillä taas niin ihana. Hullu silti. Kävin nyt keittämään perunoita, mulla on baarin jälkeen ihme vimma tehä jotain soppaa. Kaks kissaa tuijottaa koko ajan mitä mä teen, ne on onneks uskollisia ystäviä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kokeile Kyproksen kreikkaa,

No sittenhän homma on hallussa ilman kielenopiskelua. Katsos kun paljon maailmaa nähneenä, sellaisena maailmankansalaisena, olen käynyt rhodoksella kolme kertaa, joten kreikan kieli kyllä sujuu!

vuokraa mönkijä

Idea muuten hyvä, mutta olen kerran koheltanut sellaisen kanssa aiheuttaen vahinkoa, niin siitä jäi jotenkin sellainen "not my cup of tea" fiilis, josta taas seuraa....

Nynnytutkani läsähti pohjaan
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Nonii vittu. Akka on aina valittanu kun ei käydä ikinå yhdessä dokaamassa jne... no lähettiin paikalliseen ja tintattiin viinaa niin että tukassa humis. Sanoin sitten et lähetään down to the downtown, no sinne sitten ja nyt mä saan kuulla vittuilua et kuinka paljon rahaa laitoin haisemaan. Eihän tässä osaa tehä ollenkaan oikeen. Jos oisin sanonu että ei lähetä, "ikinään ei käydä missään, napinapi". Nyt ku käytiin nii siitäkin vittuillaan, ku saatto muutama huntti mennä. Hullu akka välillä, välillä taas niin ihana. Hullu silti. Kävin nyt keittämään perunoita, mulla on baarin jälkeen ihme vimma tehä jotain soppaa. Kaks kissaa tuijottaa koko ajan mitä mä teen, ne on onneks uskollisia ystäviä.
Ole tyytyväinen, että akka valittaa vaan tuhlauksesta. Useimmat naiset saattais nostaa metelin, jos ukko tuo basrireissultaan kissan kotiinsa, sulla on siellä kaksi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ole tyytyväinen, että akka valittaa vaan tuhlauksesta. Useimmat naiset saattais nostaa metelin, jos ukko tuo basrireissultaan kissan kotiinsa, sulla on siellä kaksi.
Niin no, pitää olla vähään tyytyväinen.

Tossa paikallisessa kuppilassa sattui semmonen prinsessa ruusunen kyselemään panoa jokaiselta. Aivan täysin naitava kroppa oli, mut naamassa oli pieni vivahdus tästä alkoholin huuruisesta elämästä, ja hampaitakin sillä oli kolme enää, niistäkii kaks oli taskussa. No anyway, se siinä muakin tuli panolle pyytämään, sanoin et tuolla on oma akka, että muuten kyllä jos en ois styylannu. Tää unelma-neiti-säileikkö hyppäs kaikista henkseleistään siinä vaiheessa pois ja rupes hinkkautumaan mua vasten. Haistoin jo ne tuulessa lepattavat vaginan huulet, onneks sillä oli vielä se vitun-nahkaviitta päällä. No, sovittiin sitten et jos joskus oon vapaa, niin hän on eka kuka minulta poskeen ottaa. On tuolla lähiökuppiloissa sekopäistä väkee. Sai se sitten jallitettua jonkun jannun itelleen, toivottavasti kumi on nupissa. Saattaa olla että tommonen lyyli on aikamoinen tautipesäke, ei lähe siinä vaiheessa enää kuppa töölöstä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei aavistustakaan miten sitä pitää hoitaa, mutta Iisoppi sitten ehkä tietää, kun kotiutuu juhlista.
Orkideat ei ole minun juttuni enkä koskaan oppinut niitä hoitamaan. Kyllähän niitä pitää kastella kuten muitakin kasveja... Vissiin melko nirkosesti.

Eikä ole edes polttarit niinkun @Iisoppi vetää.
Ihan hyvät bileet. Olin kotona yhdentoista jälkeen. Jotkut oli bilettänyt neljään saakka. En minä kyllä jaksaisi, en ole oikeastaan koskaan jaksanut, liikaa ihmisiä ja meteliä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kävin nyt keittämään perunoita, mulla on baarin jälkeen ihme vimma tehä jotain soppaa. Kaks kissaa tuijottaa koko ajan mitä mä teen, ne on onneks uskollisia ystäviä.
Nää on kyllä aina ihme sankareita jotka alkaa baarin jälkeen keitteleen pottuja. Usein näistä saa sitten lukea lehtien sivuilta. Siis sieltä paikallisuutisten alta, kun on savusukeltajat käyneet ottaan potut pois liedeltä, tai sieltä kuolinilmoitusten alta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vähän aikaa sitten satoi kaatamalla ja nyt täällä paistaa aurinko. Tein tuossa vähän jauhelihakastiketta ja pottua meillä yöpyneille juhlijoille. Pitääkin tästä kohta lähteä kuskaamaan porukkaa veljen luokse kun autot oli jätetty sinne. Niin pääsevät ihmiset kotihommiin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Viime yönä tapahtui kummia. Laitoin nukkumaan mennessä tuollaiset löysät flanelipöksyt jalkaan. Olisiko jotkut pyjamahousut tai vastaavat? No aamulla, kun heräsin olin alasti ja nämä housut oli viikattu siististi tuolin selkänojalle. Itsellä ei ole vain mitään hajua, miten tämä on tapahtunut.
Ei ihan tuommoisia toimia ole unissaan tullut tehtyä. Näitä normaaleja olen herännyt rillit päässä vaikka lasitta olen maate mennyt, ilmiselvästi jotain unta on pitänyt tarkkaan katsoa. Herättyä on huomannut että tässähän on kieputtu ihan tosissaan, pää on jalkopäässä ja jalat tyynyllä.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime yönä tapahtui kummia. Laitoin nukkumaan mennessä tuollaiset löysät flanelipöksyt jalkaan. Olisiko jotkut pyjamahousut tai vastaavat? No aamulla, kun heräsin olin alasti ja nämä housut oli viikattu siististi tuolin selkänojalle. Itsellä ei ole vain mitään hajua, miten tämä on tapahtunut.
Koska ihminen on tehty nukkumaan alasti. Käyttääkö joku oikeasti pitkälahkeisia yöhousuja? Ja tähän vielä sävysävyyn istuva napitettu yöpaita. Jes.

Asiaan liittyen on tullut puolisolta muutaman kerran nauravaista kommenttia, kun aamulla on nähnyt meikäläisen nukkumassa selällään asennossa X, kivikovan aamuheijarin kanssa kuorsaus kuuluen.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kun katselin eilen polttareissani toisten hauskanpitoa, mietin koska minusta tuli näin tylsä. Kunnes tajusin etten ole koskaan ollut mitään mieltäylentävää biletysseuraa selvin päin. Kaverikin toi aina snapseja siiderin seuraksi kun oltiin radalla että vähän rentoutuisin enkä olisi niin rasittavaa seuraa. No on minussa kuulemma yksi hyvä puoli, olen hyvä kuski (voin siis toimia kuskina koska en juo). Eilenkin yritin niin kovasti sietää sitä melua ja ihmisiä... Mutta päivä oli ollut raskas kun piti olla huomion keskipisteenä ja iloita kaikesta mitä minulle oli järjestetty. Oli pakko jättää kapakka taakse yhdentoista aikaan. Yöllä kävin vielä hakemassa pilkkuun asti bilettäneet meille yöksi. Kivaa oli kuulemma ollut.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun katselin eilen polttareissani toisten hauskanpitoa, mietin koska minusta tuli näin tylsä. Kunnes tajusin etten ole koskaan ollut mitään mieltäylentävää biletysseuraa selvin päin. Kaverikin toi aina snapseja siiderin seuraksi kun oltiin radalla että vähän rentoutuisin enkä olisi niin rasittavaa seuraa. No on minussa kuulemma yksi hyvä puoli, olen hyvä kuski (voin siis toimia kuskina koska en juo). Eilenkin yritin niin kovasti sietää sitä melua ja ihmisiä... Mutta päivä oli ollut raskas kun piti olla huomion keskipisteenä ja iloita kaikesta mitä minulle oli järjestetty. Oli pakko jättää kapakka taakse yhdentoista aikaan. Yöllä kävin vielä hakemassa pilkkuun asti bilettäneet meille yöksi. Kivaa oli kuulemma ollut.

Ei mullekaan ole ikinä mikään ongelma toimia kuskina. Perjantaina olin grillijuhlissa, josta poistuin ajoissa. Jälkikäteen olisi pitänyt vaan mennä sinne autolla, koska se nyt vaan on paljon helpompaa kulkea omalla autolla kuin julkisilla ihan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

En myöskään mene koskaan humalassa nukkumaan. Toki promilleja on vielä veressä nukahtaessa, mutta nukkumaan menen vasta pari-kolme tuntia viimeisen alkoholiannoksen nauttimisesta. Nousuhumala muutaman juoman jälkeen on ihan jees, mutta tunnen hyvin omat rajani ja lopetan juomisen yleensä jo paljon ennen sitä.

En ole mistään aineesta addiktoituvaa tyyppiä. En juo kahvia, alkoholia menee harvakseltaan, en polta tupakkaa tai pilveä enkä myöskään nuuskaa. Kaikenlaisia päihteitä on toki tullut kokeiltua ja tulee kokeiltua jatkossakin, mutta en mä niihin osaa koukkuun jäädä. Kaikki päihteet eivät edes tunnu yhtään miellyttäviltä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei mullekaan ole ikinä mikään ongelma toimia kuskina.
Sanoin eilen illalla likoilla että heitän yhden keikan yöllä kuskina enkä esim. puolen tunnin välein aja Lahteen kuskaamaan juhlintaan kyllästyneitä. No puolen neljän aikaan soi puhelin että voi tulla hakee. Ja minä menin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Eikös tämä nyt voida testata ihan sillä että @sämpylä89 tulee kysymään samaa asiaa sinun eukoltasi. Hän nyt kuitenkin on tohtoristason miehiä tämän kysymyksen esittämisessä. Jos ei hänellekkään irtoa, niin voidaan todeta että kyllä akka on lepakko ja kannattaa hänet jättää nyt heti eikä vasta sitten kun keksii kaapista tulla.

Siirretään vitutusketjusta niin tulee oikealle puolelle.

Eilen illalla lohkesi, mutta homma jäi vähän kaivertamaan koska kun emännän pikkareita siinä riisuin niin sieltä saatana alkoi tipahdella leivänmuruja?! Onko @sämpylä89 joku sun saatanan sairas käyntikorttis? Sämpystä en ollut edes ehtinyt muijalle vielä kertomaan, mutta harvinaisen helposti se vaakamamboon mun kanssa lähti ja oli muutenkin iloisena koko päivän. Nukahti tosin kesken seksin, mutta se kuulemma johtui vain lapsuudessa saadusta rokotteesta, joka saattaa aiheuttaa kuulemma narkoleptisiä oireita.

Unissaan tuo viime yönä höpisi jostain "paljon isommasta ja paremmasta", mutta ounastelen tuon liittyvän naapureiden uuteen autoon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös