Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 278 786
  • 7 386

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tämä @dana77 :n tilannetaju sai minut hymyilemään.

IMF:n ekonomistit ovat arvioineet, että Venezuelan inflaatio voi nousta 1.000.000 prosenttiin tänä vuonna. Vessapaperirullan ostamiseen tarvitaan 2,6 kg 1.000 bolivarin seteleitä (nykyisiä, ennen tulossa olevaa rahauudistusta).

Ei kai nyt kukaan niin tyhmä ole että vaihtaisi 2,6 kiloa vessapaperia yhteen rullaan?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nimimerkki @Domi28 antaa vahvan mielipiteensä siitä kun osa kritisoi Matt Nickersonin todennäköistä pelaamista Ässien paidassa lokakuun puolivälin molemmin puolin otteluissa Lukkoa ja HIFK:ta vastaan:

Pelillisestikin on aivan sama vaikka kentälle pistettäisiin koko 2006-kauden joukkue. Turpaan tulee joka tapauksessa noissa aiemmin mainituissa matseissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Eddie Howe, Sir Bobby, Rock of Gibraltar
Jokereiden puolella on tosiaan aika vallaton meininki siinä suhteessa, että KHL:ää, mediaa, lipunmyyntiä, omistajia ja poliittisia ulottuvuuksia käsittelevissä ketjuissa saa vittuilla aivan vapaasti nille kirjoittajille, joiden viestit ovat asiapitoisia, ketjun aiheen mukaisia ja kritisoivat nyky-Jokereita. Samoin ihmeelliset mukahassuttelut ja olkiukot menevät läpi kuin väärä raha.

Siellä on meininki kuin Venäjällä?

Osu ja uppos mode-ketjussa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Teliahan on keksinyt ihan uuden lähestymistavan, jolla kohta sataa pelkkää posia laariin. Vähän kun koiraa opetetaan sisäsiistiksi: tarpeeksi kauan kun on paskantanut olohuoneen matolle, niin portinpieleen kuseminenkin on golden!
Osui ja upposi.
 
Paljon ollut noita hakamussutteluja teliaketjuissa, mutta tämä oli oikeasti hauska.

Ei hätää. Tuolle irtisanomiselle ollaan tuomassa oma sovellus tämän sopimuskauden aikana. Aikataulusta ei ole sen tarkempaa tietoa, mutta palaute on laitettu eteenpäin.
Mikäli et kuitenkaan ole valmis odottamaan mahdollisesti 5,5 vuotta asian kanssa, suosittelen ottamaan yhteyden tekniseen tukeen puhelimitse. Päivystysaika on lauantaisin klo 7.29-7.41. Puhelun hinta 12€/min + naamakerroinmaksu. Jonotus on maksullinen. Puhelua ei pystytä veloittamaan puhelinlaskun yhteydessä, vaan siitä lähetetään erillinen lasku, joka joko on oikein tai sitten ei. Laskutusehtoja mietitään kovasti, että saataisiin mahdollisimman kiva ratkaisu kaikille.
Mikäli emme ehdi vastaamaan päivystysajan puitteissa voit yrittää uudestaan seuraavan päivystysajan puitteissa. Teknisen tuen numeron löydät omasta sovelluksestaan, johon voit rekisteröityä kolmen muun sovelluksen kautta. Tähän tarvitaan vahva tunnistus, mutta yleisimpiä verkkopankkeja tähän ei voi käyttää, koska se ei vain onnistu.

Mikäli kohtaat vielä haasteita, niin älä epäröi olla yhteydessä. Palaute laitetaan kyllä ehdottomasti eteenpäin. :)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Huuhkajien otteita käsittelevässä ketjussa nimimerkki @Tpip pisti aika napakasti faktat pöytään:

Perpaltakin tulee ekana mieleen jotkut täysin turhat ulosajot ja rikkeet, kun turhautuminen paistoi kauas.
47 Maaottelua, joissa 0 suoraa punaista ja yksi kahden keltaisen matsi. Aika kultaa muistot.
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jäsen @Padas niputtaa Ässien Mikael Kotkaniemi päävalmentajana -ketjussa Jyrki Ahon vaihdon Mikael Kotkaniemeen.

Ässät voitti väärällä tavalla otteluita ja ilme ei ollut tarpeeksi raikas, varsinkaan kotona. Korpisalo halusi Ahon muuttavan peliä tämänhetkiseen suuntaan, mutta Aho ei siihen muutokseen lähtenyt. Onneksi Ässät siirtyi moderniin, aktiiviseen kiekkoon, joka on myös yleisölle nautinnollista katseltavaa. Karmeaa oli ottaa ilta toisensa jälkeen vastaan niitä ainaisia 3-2 ja 2-1 voittoja. Onneksi ne ankeat ajat ovat takana päin ja Korppi&Miku ovat ilman häiriötekijöitä saaneet viedä Ässät kohti haluamaansa suuntaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Pitäisi lähteä tutkimaan saisinko jostain halvemman mutta ainakin nykyisen tason kännykkäliittymän jostain?

Mutta en muista minkälainen liittymä minulla tällä hetkellä on ja olen hukannut sen kotelon minkä sisällä Sim-kortti oli. Tuossa kotelossa lukisi liittymän tiedot.

Saakohan nuo liittymän tiedot jostain selville? Minulla on tällä hetkellä ollut jo pari vuotta käytössä Prepaid-liittymä.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Pitäisi lähteä tutkimaan saisinko jostain halvemman mutta ainakin nykyisen tason kännykkäliittymän jostain?

Mutta en muista minkälainen liittymä minulla tällä hetkellä on ja olen hukannut sen kotelon minkä sisällä Sim-kortti oli. Tuossa kotelossa lukisi liittymän tiedot.

Saakohan nuo liittymän tiedot jostain selville? Minulla on tällä hetkellä ollut jo pari vuotta käytössä Prepaid-liittymä.
Nyt taisi tulla väärään ketjuun.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En yllytä dokaamaan, MUTTA on tämä hieno viesti:

Saiskohan näistä taideteoksista vaikka Kiasmaan näyttelyn. Taas oon kännissä maalaillut paskalla seiniä. Lattialla ensin kiemurrellut siinä itsessään ja seiniin nojaillen yrittänyt päästä ylös, tai mistä minä tiedän mitä on tapahtunut, mutta modernia nykytaidetta on syntynyt. Ajaton klassikko. Shit happens by meitsi. Hitto sit mä varmaan pääsisin Juhla mokka -mainokseenkin. Ja saisin apurahaa. Ida on mun muusa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
En yllytä dokaamaan, MUTTA on tämä hieno viesti:
Ennemminkin surullinen viesti kuten suurin osa pettterin viesteistä. Mitään hauskaa noista ei mun silmillä pysty löytämään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ennemminkin surullinen viesti kuten suurin osa pettterin viesteistä. Mitään hauskaa noista ei mun silmillä pysty löytämään.
Sama. Ja toinen mikä yleensä häiritsee, kuten tässäkin tapauksessa, on tämä "niin vissiin"-fiilis. Nykynuoriso sanoisi "#tämätapahtui".
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ennemminkin surullinen viesti kuten suurin osa pettterin viesteistä. Mitään hauskaa noista ei mun silmillä pysty löytämään.

Sama. Ja toinen mikä yleensä häiritsee, kuten tässäkin tapauksessa, on tämä "niin vissiin"-fiilis. Nykynuoriso sanoisi "#tämätapahtui".

No helkutti, veljet, sanoin että viesti on hieno. Enkä todellakaan yllytä dokaamaan.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
No helkutti, veljet, sanoin että viesti on hieno. Enkä todellakaan yllytä dokaamaan.
Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että mitä hienoa tuossa tai suurimmassa osassa pettterin viesteissä on? Mä en oo löytänyt kuin itseään toistavaa scheissea.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
pettteri on todella köyhän miehen scholl. Tai no ei pitäisi edes mainita samassa lauseessa tai tehdö vertausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös