Yksin oot sinä ihminen mielipiteesi kanssa

  • 55 167
  • 362

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nyt kun YLE on esittänyt Kaurismäki-elokuvia niin olen tajunnut, että Kaurismäen veljeksistä Mika on se lahjakkaampi ja Aki kohtuuttoman yliarvostettu.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Nyt kun YLE on esittänyt Kaurismäki-elokuvia niin olen tajunnut, että Kaurismäen veljeksistä Mika on se lahjakkaampi ja Aki kohtuuttoman yliarvostettu.

Hyvä mielipide, mutta et ole sen kanssa yksin, olen pitkään ollut tuota mieltä. Akin varhaisemmat elokuvat olivat ja ovat ihan hyviä ja omaperäisiäkin, myöhemmät elokuvat vain toistavat samaa kaavaa Akin vetäessä varman päälle ja välillä vähän haukkuessa kapitalismia, jotta hän itse saa tarpeeksi pätäkkää elellä herroiksi viinitilallaan Portugalilla.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Hyvä mielipide, mutta et ole sen kanssa yksin, olen pitkään ollut tuota mieltä. Akin varhaisemmat elokuvat olivat ja ovat ihan hyviä ja omaperäisiäkin, myöhemmät elokuvat vain toistavat samaa kaavaa Akin vetäessä varman päälle ja välillä vähän haukkuessa kapitalismia, jotta hän itse saa tarpeeksi pätäkkää elellä herroiksi viinitilallaan Portugalilla.

Se on sitä kaksinaismoralismia. Tähän syyllistyy aika moni ihminen, kun ensin valitetaan kuinka ollaan köyhiä ja sitten se valitus lakkaakin kun tuleekin rahaa tilille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on joskus semmonen olo, että porukka, missä liikun, ei oikein jaa mitään niistä asioista, jotka on mulle tärkeitä. Tai tämmönen olo on ollut viime aikoina, aattelin kertoo. En nyt rupea erittelemään että millaisia asioita.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen ehdottomasti sitä mieltä että maailma olisi parempi paikka ilman sosiaalista mediaa. Jatkoajan keskustelupalstaa ei lasketa.

Paula Vesala on luotaantyöntävä.

Räikeillä väreillä värjätyt hiukset naisilla on seksikästä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen ehdottomasti sitä mieltä että maailma olisi parempi paikka ilman sosiaalista mediaa. Jatkoajan keskustelupalstaa ei lasketa.

Paula Vesala on luotaantyöntävä.

Räikeillä väreillä värjätyt hiukset naisilla on seksikästä.

Mulla on kaksi kolmesta. Ehkä kolme. Vesala on.... joo, luotaantyöntävä on hyvä luonnehdinta. Toki "some" on kamala, hiusasia ei oo mulle merkittävä tuolta osin eli otetaan 2 kautta 3.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Räikeillä väreillä helttaansa värjäävät naiset ovat joko vegaanisia radikaalifeministejä tai naisia, jotka jakavat oikein olan takaa melkein jokaiselle vastaantulijalle. Jälkimmäiset on ok, edelliset ei niinkään.

Huvittaa, kuinka pihalla jotkut on :D

Eikun joo, tää olikin vissiin joku ns. ironinen viesti.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Räikeillä väreillä helttaansa värjäävät naiset ovat joko vegaanisia radikaalifeministejä tai naisia, jotka jakavat oikein olan takaa melkein jokaiselle vastaantulijalle. Jälkimmäiset on ok, edelliset ei niinkään.

Voivat olla varmaan myös sekä että, ei pelkästään joko tai.

Jälkimmäisiä en pitäisi ok-kastiin kuuluvina sen takia, että vaikka heiltä saisikin jopa kuka tahansa Naisasiat-ketjun kroonikko niin heiltä saa todennäköisesti myös kaikki saatavissa olevat sukupuolitaudit jos/kun he jakavat melkein jokaiselle vastaantulijalle. Ties vaikka saisi neekerisankkerinkin.

Olen sitä mieltä, että neekerisankkerin nimi olisi pitänyt edelleen pitää neekerisankkerina eikä minään lokeronivusajoksena. Turha vaihtaa klassista nimeä minkään poliittisen korrektiuden pelossa. Lienenkö tämän mielipiteeni kanssa yksin?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt kun YLE on esittänyt Kaurismäki-elokuvia niin olen tajunnut, että Kaurismäen veljeksistä Mika on se lahjakkaampi ja Aki kohtuuttoman yliarvostettu.

Mika Kaurismäellä on ok dokumentteja, mutta ei sen fiktioelokuvissa ole oikein päätä eikä häntää. On se sillain normaalimpaa elokuvantekoa kuin Akin vahvasti tyylitellyt pläjäykset, mutta hopealle jää silti tai juuri sen takia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Se on sitä kaksinaismoralismia. Tähän syyllistyy aika moni ihminen, kun ensin valitetaan kuinka ollaan köyhiä ja sitten se valitus lakkaakin kun tuleekin rahaa tilille.

Kaveri ei koskaan valittanut kurjuuttaan ja on siinä jotain töitäkin tehty, mutta käytös ja olemus on huomattavasti muuttunut eräänlaisen uusrikkauden myötä.

Muistaa myös alkaa raivota, kun muistuttaa kuinka noissa sinun provikoissasi ei ole päätä eikä häntää. Kyse on luonnollisesti myyntityöstä jonkunlaisen johtajan pallilla.

Suoranaista kaksinaismoralismia ei kuitenkaan ole koska osaa ihmetellä kapitalistisekoilua ihan aidosti.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Räikeillä väreillä värjätyt hiukset naisilla on seksikästä.
Oon ollu aina jokseenki brune-fani, mut tässä on mielenkiintonen mielipide jota en odottanu lukevani jatkoajasta ja johon teki mieli tarttuu.

Ite nimittäin pidän erittäinkin seksikkäinä tiettyjä räikeitä hiusvärejä (punanen, violetti, tummanvihreä) mut sitten on sellaisiakin räikeitä värejä jotka mua ei erityisemmin säväytä (oranssi, sininen, pinkki). Kaipa mä yritän tässä sanoa että mulle hillityn räikeet hiusvärit on seksikkäitä ja mukavalla tavalla massasta erottuvia mutta liian räikeet ei sitten enää jotenki iske. Makuasiat on kivoja.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt kun lukee tuota "Miksi jatkoaika ei enää kiinnosta"-ketjua ja seuraa yleistä ilmapiiriä, niin pakko mainita, että itseäni Liiga kiinnostaa nykyään enemmän, kuin miesmuistiin. Lisätään nyt vielä se, että Ruutu-palvelukin yleensä toimii täysin moitteetta ja kelpo kuvalla.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Uutisvuoto oli ihan katsottava ohjelma Tervon ja Saanilan aikana.

(kivittäkää vaan)
 

sinikettu

Jäsen
Säälipleijarit on just hyvä nimi säälipleijareille. Jatkiksen juttu, jossa toisin väitetään, on näkemättä paskaa. En edes lukenut sitä. Jos sijoilta 9-10 voi päästä kahdeksan parhaan joukkoon, se nimenomaan on säälipleijareita. Perkele. Säälipleijarit loppuu sitte, kun sijoilta 1-8 pääsee puolivälieriin tai keksitään joku muu systeemi, jossa parhaat pääsee pudotuspeleihin.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mukavaa, kun ulkona on nyt hiljaista eivätkä linnut enää pidä sitä saatanan metakkaansa. Linnunlaulu on noin ylipäänsä yliarvostetuin melusaasteen muoto. Kevään helteillä ei pystynyt edes makkarin ikkunaa pitämään auki yöllä kun aamulla neljältä alkoi se armoton lintujen vittuilu toisilleen.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Surkiaa kun Peltistä viduitti viattomien luontokappaleiden rakkaudenkaipuu, tuo koiraiden kailotus, myös virtuoosinen livertely. Toiset elolliset tönii toisiaan, mölyten rillin jonossa aamuyössä ympäri vuoden. Toiset laulavat vain keväällä, alkukesällä. Kaipauksella aina heinäkuussa muistelen lintujen kiimaa. Huvini on mullakin.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kesäkeitto on hyvää. Samoin maksa- ja kaaliruuat.

Noissa tuntuu ihmisillä olevan (koulu?)traumoja. Listaan voisi lisätä vielä sienet ja sipulin mutta nissä tulee jo hieman hajontaa. Sanotaanpa vielä että mikään ruokahan ei ole pahaa, vaikkei jostain pitäisikään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös