NHL Global Series

  • 259 501
  • 1 179
JJa onko Helsingissä mitään baaria jossa voisi hengailla sitä odottaessa?

Kyllä käsittääkseni Helsingissä on joitain anniskeluravintoloita, jotka myyvät viinaa myöhään yöhön. Ja Kampin linja-autoasemalta näyttäisi ainakin ensi yönä lähtevän bussi Tampereelle yhdeltä ja vartin yli kolme. Yöbussiin olisin luultavasti itse yrittänyt ostaa lippuja netistä neljännen ja viidennen jatkoajan välisellä tauolla, jos Suomi-Ranska tai Suomi-Puola olisi koriskisoissa vähän venähtänyt.
 
Viimeksi muokattu:

Gemondo

Jäsen
Koskas vastaavasti lähtee aamun ensimmäinen jos nyt kuitenkin sattuu myöhästymään siitä illan viimeisestä? Ja onko Helsingissä mitään baaria jossa voisi hengailla sitä odottaessa?

Populuksessa voi istua aamun asti ja odotella seuraavaa Tampereen junaa.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Tää on tärkeä homma selvittää tämä viimeinen juna Tampereelle. Koskas vastaavasti lähtee aamun ensimmäinen jos nyt kuitenkin sattuu myöhästymään siitä illan viimeisestä? Ja onko Helsingissä mitään baaria jossa voisi hengailla sitä odottaessa?

Sosiaali- ja terveysministeriö kirjoittaa seuraavanlaisesti: "Alkoholijuomien anniskeluaika päättyy jatkossakin klo 01.30, mutta anniskelua saa jatkaa aluehallintovirastolle tehdyn ilmoituksen jälkeen enintään klo 04.00:ään." Lisäksi "Ravintolaa ei tarvitse enää sulkea anniskelun päätyttyä, mutta anniskellut alkoholijuomat on nautittava tunnin kuluessa anniskeluajan päättymisestä."

Eiköhän niitä baareja jo ole jossa saa hengailla hieman pidempää kuin aikaisemmin, ja lisäksi saa nautiskella sen viimeisen jalluperryn klo 5 mennessä. Sinne siis roikkumaan ja odottamaan Pendolinoa takaisin manseen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onko kellään haisua, kuinka nopeasti paikat menivät käytännössä eilen? Tai no, kolme hajapaikkaa bongasin itse joskus puoliltapäivin, mutta aamulla huusi tyhjyytäänkin välillä koko systeemi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Onko kellään haisua, kuinka nopeasti paikat menivät käytännössä eilen? Tai no, kolme hajapaikkaa bongasin itse joskus puoliltapäivin, mutta aamulla huusi tyhjyytäänkin välillä koko systeemi.
Ihan muutamassa minuutissa veikkaan.
 

Väkkärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Kalpa
Onko kellään haisua, kuinka nopeasti paikat menivät käytännössä eilen? Tai no, kolme hajapaikkaa bongasin itse joskus puoliltapäivin, mutta aamulla huusi tyhjyytäänkin välillä koko systeemi.
Ite olin kolmella eri laitteella hakemassa lippuja. Noin 9:06 oli enään hajapaikkoja ainaki perjantaille. Myöhemmin maanantaina sain kaksi vierekkäistä alakatsomo päätyyn torstain peliin ja viime yönä vielä satumaisella tuurilla perjantaille kaksi vierekkäistä yläkatsomoon pitkälle sivulle.
 

Pravda

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko kellään haisua, kuinka nopeasti paikat menivät käytännössä eilen? Tai no, kolme hajapaikkaa bongasin itse joskus puoliltapäivin, mutta aamulla huusi tyhjyytäänkin välillä koko systeemi.
Vahvistumeili näyttää, että olen ostanut kaksi lippua 16 minuuttia yli yhdeksän.... varmaan 3-4 minuuttia voi vähentää siihen hetkeen, kun ne sain... liput perjantaille.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
9.02 oli meikäläisen lipuissa printtausaika. Kun siis tuli koettua tämä ihme, että sain useita vierekkäisiä.
 
Viimeksi muokattu:

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Tää on tärkeä homma selvittää tämä viimeinen juna Tampereelle. Koskas vastaavasti lähtee aamun ensimmäinen jos nyt kuitenkin sattuu myöhästymään siitä illan viimeisestä? Ja onko Helsingissä mitään baaria jossa voisi hengailla sitä odottaessa?

Peli loppuu aika tarkalleen klo 23, vaikka menisi pilkuille. Ja vikat junat lähtee 23:20 ja 23:45, jos nyt perjantain aikataulut ovat myös marraskuussa samoja.
 

böse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
Aika vähän tullut lippuja kyttäiltyä mihinkään tapahtumiin aikaisemmin, niin en oikein tiedä onko mitään mahdollisuutta, että niitä enää vapautuisi myyntiin?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aika vähän tullut lippuja kyttäiltyä mihinkään tapahtumiin aikaisemmin, niin en oikein tiedä onko mitään mahdollisuutta, että niitä enää vapautuisi myyntiin?
Jos jengi on valinnut laskun maksutavaksi, mutta jättääkin sen maksamatta, niin luulisi että nuo paikat tulee uudelleen myyntiin. Niissä on 2 viikkoa maksuaikaa.
 

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Kummalta puolelta pitkiä sivuja kaukaloa kavennetaan? Vai molemmilta symmetrisesti?

Eiköhän se kavennus tapahdu päätypaloja poistamalla, varmaan pakko poistaa molemmista päistä samanverran pituutta. Saattas muuten näyttää tyhmältä.
 

Fat Jesus

Jäsen

jeani

Jäsen
Joukkueilla avoimet harjoitukset keskiviikkona 31.10.2018 klo 13.30-16, Hartwall Arenalla. Liput 22,50 euroa kappale. Jotain ennakkomyyntejä on ilmeisesti jo käynnissä. Harjoituksia nyt sentään ei voitane edes Suomessa myydä loppuun, mutta veikkaanpa kysynnän olevan kova, huomioiden tilaisuuden luonteen tietenkin.

Jos joku on jo hankkinut lipun, saiko valita (tarkan) paikan vai onko free seating?

FANIT PÄÄSEVÄT SEURAAMAAN 2018 NHL GLOBAL SERIES™ JOUKKUEHARJOITUKSIA HELSINGISSÄ LOKAKUUSSA | LiveNationTv
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viimeksi pääsi Ducksin harjoituksiin ilmaiseksi. Oli kyllä niin tylsä tapahtuma, että siitä maksaminen oli lähinnä vituttanut. Niin kuin kävikin sitten itse pelin kanssa, joka oli ihan täyttä skeidaa alusta loppuun.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Viimeksi pääsi Ducksin harjoituksiin ilmaiseksi. Oli kyllä niin tylsä tapahtuma, että siitä maksaminen oli lähinnä vituttanut. Niin kuin kävikin sitten itse pelin kanssa, joka oli ihan täyttä skeidaa alusta loppuun.
Oliko tuolloin kyse muyten kauden avauspeleistä? Itse olen ainakin tyytyväinen, että nyt on ehditty jo vähän aikaa tahkota, eikä tulla ihan kesäterässä pelailemaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Oliko tuolloin kyse muyten kauden avauspeleistä? Itse olen ainakin tyytyväinen, että nyt on ehditty jo vähän aikaa tahkota, eikä tulla ihan kesäterässä pelailemaan.

Kauden avaus oli tosiaan kyseessä. Mutta en sitten tiedä vaikuttiko se pelin tasoon lopulta miten paljon. Kyseessä on matkustamisineen kaikkineen kuitenkin rankka reissu änäri pelaajillekkin, vaikka ovatkin tottuneet matkustamaan.

Toivottavasti peli on kuitenkin tällä kertaa laadukkaampaa. Eikä vähiten sen takia, että molemmissa joukkueissa pelaa eturivin suomalaistähdet.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Toivottavasti sattui mahdollisimman kovaa trokareiden nilkkaan se että Ticketmaster vapautti erän vapautuneita kiintiöpaikkoja molempien iltojen peleihin tänään myyntiin. Sain perjantaille hankittua itselleni ja G11-junnuissa lätkivälle pojalleni sellaiset liput joita ilman alunperin jäin. Taidan kertoa junnulle vasta ottelupäivänä että pääsee katsomaan muutakin kuin keskiviikon treenit. Eipä nuo montaa minuuttia tänäänkään myynnissä vanhentuneet. Toivottavasti menivät muille kuin trokareille.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Tänään tärppäsi liput myös itselleni. Elämän ensimmäinen NHL-ottelu edessä. Olis jo!
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse pääsen erään yrityksen vieraaksi katsomaan perjantain matsia. Jos jollain kuitenkin olisi yksittäinen lippu myynnissä perjantain matsiin niin saa tarjota, palkkaisin kaverin kuskiksi lippupalkalla niin pääsee itse nauttimaan tarjoiluista.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja niin vain sain kammettua lipun itselleni perjantaiksi, aivan mahtavaa! Josko Laineen ruuti kuivaisi tuossa Atlanttia ylittäessä, ja Barkovilta tilaan pelitilannerankkarimaalin.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Hyi helvetti. En ole kertaakaan saanut kovin kummoista ruokaa SiipiWeikoissa. En tajua puhetta "legendaarisesta", kun valehtelematta kotona pystyy tekemään parempia siipiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös