Vitutusketju

  • 10 533 613
  • 56 128

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Istuin parvekkeella ja kyllähän sinne saatana tietenkin ampiainen tuli seuraksi. Ajattelin, että nyt en jaksa sen enempää välejä alkaa selvittelemään kyseisen otuksen kanssa vaan päätin siirtyä muutamalla nopealla askeleella sisätiloihin. No eihän se ihan putkeen mennyt vaan täräytin polven melko kovalla vauhdilla oven kulmaan. Sattuu ja vituttaa.
Miksi pelkäät ampiaisia? Eihän ne tee mitään pahaa ellet häiritse niitä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä sit vissiin oon häiritsevän näköinen kaveri amppareiden mielestä ku ne on kaks kertaa mua piikillä tökkässy ku oon nukkunu.
Sääli ettet ole nainen, kun muutoin voisit tökkäisyistä nostaa #metoo haloon.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä sit vissiin oon häiritsevän näköinen kaveri amppareiden mielestä ku ne on kaks kertaa mua piikillä tökkässy ku oon nukkunu.
Älä pyöri nukkuessasi niiden päälle. Yksinkertainen ratkaisu yksinkertaiseen ongelmaan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sääli ettet ole nainen, kun muutoin voisit tökkäisyistä nostaa #metoo haloon.
Eipä niitä näytä kiinnostavan pikku somekohut, niillä on varmasti jossain piilossa ampiaisten Päivi Räsänen, joka koittaa kieltää ihmisten pistämisen, mut kaikki vittuuntuu vaan siitä, nii nyt ne jo pistää paikoillaankin olevia ihmisiä.
 

Knap

Jäsen
Miksi pelkäät ampiaisia? Eihän ne tee mitään pahaa ellet häiritse niitä.
Väärintiedetty. Tai ehkä tämä oli yksittäistapaus. Saavuin sellaisella uimapaikalle, pyyhe olalla ja speedot jalassa (tietenkin). Ampiainen lensi poskelle, ajattelin, että huitaisempa sen helvettiin. Ei kannattanut. Se mustakeltainenpiikkiperse upotti piikkinsä poskeeni ja tökkäsin vielä pyyhkeellä sitä ampiaista ikäänkuin syvemmälle. 20 minuuttia kipu oli suurta, mutta sen koomin en ole asiaa muistanut, ennen kuin eksyin tähän ketjuun lukemaan väärää tietoa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua ei ole ikinä pistänyt mitkään sellaiset tai purrut. Luteet oli joskus ja keittiön kaapissa riisihäröt, tosin ei ne mua syönyt.

Yhtäkään itikkaa muuten en ole vielä tänä kesänä nähnyt. Vasta vai vihta ei. Punkkiakaan en ole eläissäni nähnyt livenä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mua ei ole ikinä pistänyt mitkään sellaiset tai purrut. Luteet oli joskus ja keittiön kaapissa riisihäröt, tosin ei ne mua syönyt.

Yhtäkään itikkaa muuten en ole vielä tänä kesänä nähnyt. Vasta vai vihta ei. Punkkiakaan en ole eläissäni nähnyt livenä.

Ei hyttys-itikoita muuten oikein oo Stadissa mutta landella on. Se on jännä juttu. Ampiaisen pistos tekee muuten ns. vitun kipiää. Runkkauskäteen pisti 4 vuotta sitten ja se ei ylentänyt mieltä. Vedin kuitenkin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sushi-aterian jälkeen oli melkoisen hankala olo. Wasabi tekee aina kirjaimellisesti "paskamaisen olon" - niin tälläkin kertaa. Hieman ennen kotiluolaa piti juosta pensaikon puolelle metsän reunaan. Kiskoin epätoivoista vauhtia (uusia) shortseja alas, kyykistyin ja ammuin haisevan täyslaidallisen muutaman metrin päähän.
Mikähän on maailman ennätys?
En ollut huomannut, että takanani oli nokkospensaikko, joten persaus ja pallit olivat täynnä punertavia ja polttavia patteja. Voisi olla hyvä idea jollekin bdsm-klubille: wasabia, ruskeita suihkuja ja nokkosilla pieksämistä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Amppari pisti huuleen perjantaina, kun pääsi yllättämään tuopista. Äkkiä jäitä ja kossua. Parin tunnin päästä ei mitään kipua eikä turvotusta. Kiroilin kuitenkin mahdollisesti huuleen jäänyttä piikkiä, kunnes frendi totesi, ettei ampparista jää piikkiä vaan mehiläisestä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei hyttys-itikoita muuten oikein oo Stadissa mutta landella on. Se on jännä juttu. Ampiaisen pistos tekee muuten ns. vitun kipiää. Runkkauskäteen pisti 4 vuotta sitten ja se ei ylentänyt mieltä. Vedin kuitenkin.

On siitä jo toistakymmentä vuotta kai, kun on viimeksi pistänyt, mutta kyllä se tosiaan kipiää tekee. Sellainen parin tunnin tuska siitä tulee. Ei sitä pelätä tarvitse, jos ei ole allerginen vaan ei se kivaakaan tai tavoiteltavan arvoista ole.

Monesti on sen jälkeen pörrännyt lähellä tai johonkin käsivarrelle laskeutunut. Ainakin paras tietämäni neuvo on se mainittu, että ei tee mitään ja antaa sen vain olla siinä ja sitten se jossain vaiheessa lentää pois.

Ehkä ne joskus pistävät huvikseen, mutta taitaa se pääsääntöisesti sen motiivin kuitenkin tarvita noinkin yksinkertainen olento.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On siitä jo toistakymmentä vuotta kai, kun on viimeksi pistänyt, mutta kyllä se tosiaan kipiää tekee. Sellainen parin tunnin tuska siitä tulee. Ei sitä pelätä tarvitse, jos ei ole allerginen vaan ei se kivaakaan tai tavoiteltavan arvoista ole.

Monesti on sen jälkeen pörrännyt lähellä tai johonkin käsivarrelle laskeutunut. Ainakin paras tietämäni neuvo on se mainittu, että ei tee mitään ja antaa sen vain olla siinä ja sitten se jossain vaiheessa lentää pois.

Ehkä ne joskus pistävät huvikseen, mutta taitaa se pääsääntöisesti sen motiivin kuitenkin tarvita noinkin yksinkertainen olento.

Ne saa fudut pesästä näihin aikoihin ja sen takia käyttäytyvät oudosti. Semmoset ampiasten YT menossa ja kuningatar vaan pitää paikkansa.

Täällä maapaikalla ollu koko kesän usean sadan ampiaisen pesä tuolla välikaton tietämissä mutta eipä niistä mitään vaivaa ole ollut. Luultavasti kohta on, onneksi loppuu lomat tän viikon jälkeen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ehkä ne joskus pistävät huvikseen, mutta taitaa se pääsääntöisesti sen motiivin kuitenkin tarvita noinkin yksinkertainen olento.

Oiskohan ihmisen tuottamat tietyt feromonit (pelko) syynä myös pistoihin.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Sushi-aterian jälkeen oli melkoisen hankala olo. Wasabi tekee aina kirjaimellisesti "paskamaisen olon" - niin tälläkin kertaa. Hieman ennen kotiluolaa piti juosta pensaikon puolelle metsän reunaan. Kiskoin epätoivoista vauhtia (uusia) shortseja alas, kyykistyin ja ammuin haisevan täyslaidallisen muutaman metrin päähän.
Mikähän on maailman ennätys?
En ollut huomannut, että takanani oli nokkospensaikko, joten persaus ja pallit olivat täynnä punertavia ja polttavia patteja. Voisi olla hyvä idea jollekin bdsm-klubille: wasabia, ruskeita suihkuja ja nokkosilla pieksämistä.
Ei se ole wasabia, se on vihreäksi värjättyä piparjuurta. Ellet ole todella sijoittanut aitoon wasabiin. Hintaero on kuin lasinpalasilla ja timantteilla. Melkein.
TOP 10: Yllättävimmät sushifaktat – onko wasabi yhtä suurta huijausta? - MTV.fi
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Onneksi äiti sentään kykeni järkytykseltään kuvaamaan videota instagramiin!
Ei tekisi mieli olla tekemisissä tämän naisen kanssa. Kuvaaminen näyttää olevan prioriteetti, nämä on näitä jotka varmaan aina menee soittelemaan Iltalehden toimitukselle kun jokin ei ole mennyt täysin putkeen.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa omat jalat. Mulla siis oikeasti niin superkapea jalka, että kenkien löytäminen on melkein mahdotonta. Ja vissiin suurin osa suomalaisista on jotain räpyläjalkoja kun kaikki tuolla croksit jalassa vetää.

Kertaakaan en ole onnistunut löytämään luistimia jotka näitä tukisi. Helvetti! Urheilukaupan myyjäkin sanoi ettei näin kapeaa lestiä heillä ole.

Saatana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei tekisi mieli olla tekemisissä tämän naisen kanssa. Kuvaaminen näyttää olevan prioriteetti, nämä on näitä jotka varmaan aina menee soittelemaan Iltalehden toimitukselle kun jokin ei ole mennyt täysin putkeen.

Tuo kuvaaminen nyt on toki yksi asia, mutta silti voidaan ihmetellä tuota kuinka Suomessa ei todellakaan kukaan pysähdy edes kysymään tarvitsetko apua.

Näin melko vakavan kolarin Moskovassa viime kuussa ja se mikä juurikin pisti silmään oli se kuinka ihan kirjaimellisesti sekunneissa siihen juoksi lukuisia ihmsiä auttamaan. Ihmisiä pysähtyi sellaisiinkin kohtiin mistä olisi vain voinut huoletta jatkaa matkaa.

Tai varmaan joku pysähtyykin, mutta kyllähän siitä moni ajaa ohikin "ei tää nyt mulle kuulu."
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Näin melko vakavan kolarin Moskovassa viime kuussa ja se mikä juurikin pisti silmään oli se kuinka ihan kirjaimellisesti sekunneissa siihen juoksi lukuisia ihmsiä auttamaan. Ihmisiä pysähtyi sellaisiinkin kohtiin mistä olisi vain voinut huoletta jatkaa matkaa.
Eiköhän ne juosseet katsomaan, että löytyykö jotain varastettavaa?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiköhän ne juosseet katsomaan, että löytyykö jotain varastettavaa?

En usko, koska ne ovat kuitenkin erittäin perhekeskeisiä ja lähimmäisestä välittäviä ja sen sellaisia.

Oli muuten juuri Jali Wahlstenin haastattelu jossain (jos joku muistaa kiekkolegendan) ja hän vaikuttaa nykyään Argentiinassa. Siellä ihmetellään miksi hän ei ole päivittäin yhteyksissä aikuisiin tyttäriinsä ja onko jotain vakavaa tapahtunut.

Suomessa on aivan normaalia, että äidista ei kuulu kuukausiin ja sitten jonkun viestin joskus laittaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yksi kova jyrähdys ja yksi salaman välähdys. Minä kipitin alas irrottamaan tietsikan yms. Ja sen jälkeen hiljaista on ollut ukkosrintamalla. Ai mikä tässä ottaa päähän. No se etten ole saanut uudelleen unta. Olin juuri nukahtamassa kun jyrähti. Sitten piristyi kun jouduin nousemaan ja nyt varmaan saa valvoa pitkälle yöhön. No toisaalta hyvä ettei jyrissyt enempää, olisi sekin valvottanut.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Vituttaa omat jalat. Mulla siis oikeasti niin superkapea jalka, että kenkien löytäminen on melkein mahdotonta. Ja vissiin suurin osa suomalaisista on jotain räpyläjalkoja kun kaikki tuolla croksit jalassa vetää.
Ihan hyvin sujuu sulta suomenkieli kirjoitettunakin! Joko oot saunaan tutustunut? Hienoa että etelän ihmiset kotoutuu hyvin huolimatta kenkäongelmista!

Terveisin nimimerkki "Latuskajalka of Finland"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös