Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 305 709
  • 66 728

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Huomenna ajateltiin miehen kanss laittaa teltta pystyyn pihalle. Tänään oli sateen uhka vielä liian suuri (joo, ei satanut). Teltta on jo kaivettu esille...
Ajateltiin ja ajateltiin. Miestä vaihtoon vaan jos on tommonen vässykkä. Heh.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitkästä aikaa tinder auki ja heti tarttui hieno mätsi. Tai siis, ei niitä vaihtoehtoja tämän mätsin lisäksi tässä tuppukylässä missä tällä hetkellä olen, sen enempää ollutkaan. Tämäkin joku lomareissulla ollut ulkopaikkakuntalainen. Juttu luisti hyvin ja niin näyttävä pakkaus että olisin ollut valmis polkaisemaan heti, vaikka yleensä en sellaisesta perusta. Ehdotus tapaamisesta tuleville päiville ja kertoo lähtevänsä aamulla pois täältä. Ehdotus että ajan samantien luokseen, mutta johon myös löytyi syy kieltäytyä.

No tätähän tämä on. Tuossa vaiheessa punainen access denied teksti välkkyi rivien välistä jo tarpeeksi kirkkaasti että mullekin selvisi. No, kai se nukkuminenkin on ihan mukavaa. Kuumahan siinä olisi tullut muuta tehdessä jne.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ollut kultaisella 90-luvulla tindereitä ei. Se piti itse hakea matchinsä/mätsinsä/osumansa paikan päältä, milloin mistäkin. Tai oikeastaan mullahan toi aika menee 80-luvun loppuun, kun vuodesta -91 olen ollut saman naisen kanssa. Mutta joo se oli legendaarinen espan puisto tai vielä legendaarisempi happy days, missä käytiin tinder-tyyliin metsästämässä lihaa. Sitten jos mennään vielä vähän ajassa taaksepäin, niin taisi olla hakiksessa se joku limudisko, missä sain ensimmäisen kielarini ja samalla luonnollisesti erektion. Se oli sitä aikaa kun meni chymoksen omenaviiniä ja vodka limeä. Faija haki tai kavereiden broidit. Mutta anyways se oli sellaista huoletonta räpellystä ja tää tinder homma taitaa olla hyvin suunniteltua ja valikoivaa toimintaa. Siinä saattaa mennä se elämän rakkaus, juuri se oikea, sivu suun ja tulla hylätyksi jonkun pienen kauneusvirheen takia, kun etsitään sitä täydellistä petikumppania. Tai enhän tiedä onko se tommosta, mutta ennakkoluuloissani näin luulen ilman parempaa tietoa. Nyt setämies sanoo over ja out sekä soronoo.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ja tuubaan on jo ehditty yrjötä. Kyllä ne toimii ja nykyään vitsit muistaa jo ennakolta ja hymyilyttää valmiiksi. Joo, en katsonut tällä kertaa...

"Kuin sokea mies orgioissa, minun piti selvitä käsikopelolla" ja "Kuin kääpiön urinaalilla, minun täytyi pysyä varpaillani" on kans legendaarisia lauseita tuosta sarjasta. Huikeeta tykitystä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@Hera80 Hyi helvetti niitä viinejä. Jääny kaamea kammo niistä. Joku omppu viini kun lekan osti niin sitte yrjöttiin. Maguar makso vissiin 27 markkaa ja oli halvinta mitä alkosta sai. Puistattaa vieläkin kun oli niin karmeaa. Gin lemon oli kans semmonen mihin on jääny ikuinen kammo ja sen helvetin katajanmarjan maku suuhun mutta ne oli niitä nuoruusvuosia ne. Kiljuahan sitä keiteltiin myös suht ahkeraan ja lauantaisin pelattiin lätkää eikä krapulasta ollut tietoakaan.

90-luvun diskot oli mukavia ja tuli kokeiltua kaikenlaista. Oli haddawayta ja muuta paskaa. Nii ja tulihan siellä lopulta sitten sitä pesääkin saatua.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Uskailtaskohan kahvit keittää vaan rysähtääköhän tuo paska housuun samantien?

Niin ja akkaki on tulossa kotia ja kämppä on niinku ydinpommi ois räjähtäny. Pakko alkaa puunaamaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tarkoittanet "Akka alkaa puunaamaan.", köh. Syytä minua, jos alkaa laittaa hanttiin häntä käskettyäsi! Syytä minua vaan!

Ei, kyllä mulla on tapana omat paskat siivota. tiedä vaikka pääsis märän päälle iltasella vielä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt on asennettu teltta takapihalle. Tein sen ihan itse kun mies on kipeänä. Epäilee että eilen iltapalaksi syömänsa makkara olisi ollut pilallinen. Minä kyllä sanoin että höpsistä, makkaran kyllä aistinvaraisesti tuntee pilaantuneeksi jos se ei ole kunnossa. Tuolla se yläkerrassa makaa sängyllä ja ilmoittaa ettei koko päivänä nouse ylös. No parannelkoon siellä itseään.

Minä kävin jo aamulla mustikassa. Eilen oli paljon mukavampaa suolla kerätä mustikoita kun oli aurinko pilvessä. Itikoita on kyllä ollut aika paljon mutta onneksi ne uskoo myrkkyä ja pysyvät pienen hajuraon päässä inisemässä. Jaa pitäs varmaan lähteä laittamaan ruokaa, jos vaikka perunoita keittäisi.
 

JKyykka

Jäsen
Olin eilen kuuntelemassa ja katselemassa pitkästä aikaa livenä rock 'n' rollia. Oli kyllä mukavaa. Join yhden lonkeron ja musiikkiesityksen päätyttyä lähdin heti kotiin. Itse en siis ollut kovinkaan rock.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli hyvät normaalit pariskuntien väliset hulabaloot eilen. Tilanne eskaloitui hieman erimielisyyksiin, meitä oli 8, putkaan lähti 4 ja yks meinas ilmestyy murha.infon kadonneet osioon. Mä säästyin putkalta, mut vittu polvet ja kylet on ruvella ku heitti vähän mukkelismakkelis, johtuiko siitä että join 20 kaljaa ja pullon viinaa, tiedä näistä. Akan kanssa erottiin illan/yön aikana 3 kertaa, kai tääki oli joku ennätys.

Nyt saa huilata 5 päivää kunnes ens viikonloppuna on jokavuotiset kesäkisat mökillä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tossa mökin terassilla on muuten taas kuuma. Kuvittelin että lähtösiivouksen jälkeen olis viilentävä vaikutus käydä siinä istuskelemassa, mut ei. Tässä ilpun alla on hetkisen hyvä, kohta uimaan. Ruokaa, formulat ja himaan. Vois tänne jäädä. Työnantaja ei välttämättä tykkää.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta joo se oli legendaarinen espan puisto tai vielä legendaarisempi happy days, missä käytiin tinder-tyyliin metsästämässä lihaa. Sitten jos mennään vielä vähän ajassa taaksepäin, niin taisi olla hakiksessa se joku limudisko, missä sain ensimmäisen kielarini ja samalla luonnollisesti erektion. Se oli sitä aikaa kun meni chymoksen omenaviiniä ja vodka limeä.

@Hera80 Hyi helvetti niitä viinejä. Jääny kaamea kammo niistä. Joku omppu viini kun lekan osti niin sitte yrjöttiin. Maguar makso vissiin 27 markkaa ja oli halvinta mitä alkosta sai. Puistattaa vieläkin kun oli niin karmeaa. Gin lemon oli kans semmonen mihin on jääny ikuinen kammo ja sen helvetin katajanmarjan maku suuhun mutta ne oli niitä nuoruusvuosia ne. Kiljuahan sitä keiteltiin myös suht ahkeraan ja lauantaisin pelattiin lätkää eikä krapulasta ollut tietoakaan.

Lisään tähän Soaven, Bordeaux Blancin, Liebfraumilchin ja sitten sen kaakaoviinan vai oliko minttuviinaa, ehkä molempia. Suomuurain oli väkevä viini. Makjaari tais maksaa markan tai kaksi vähemmän kuin nuo ylläolevat viinit pois lukien Suomuurain, kun se oli "väkevä", no olihan se, ja hirveä makukin. Yhteistä noille kaikille oli, että ne oli ihan kaameeta paskaa mutta känniin tuli ja sitä haettiin. Vähän muutakin haettiin, mutta sitä ei tullut.

Minttukaakao oli aineen nimi!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistäköhän se johtuu et nää krapulat pahenee iän myötä. Joku lääkäri saattas julistaa mut kuolleeks jos nyt näkis. Nuorempana ei tarvinnu kun vilkasta pimeeseen nurkkaan ryyppäämisen jälkeen nii oli jo täydessä toimintavalmiudessa.

Minttukaakao oli aineen nimi!
Aah, tää on parasta juomaa. Aina kun oon sammumispisteessä niin otan tämmösen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mistäköhän se johtuu et nää krapulat pahenee iän myötä. Joku lääkäri saattas julistaa mut kuolleeks jos nyt näkis. Nuorempana ei tarvinnu kun vilkasta pimeeseen nurkkaan ryyppäämisen jälkeen nii oli jo täydessä toimintavalmiudessa.


Aah, tää on parasta juomaa. Aina kun oon sammumispisteessä niin otan tämmösen.

Myöhemmin sitten tuli salmiakkikossu, se piristää! Aikoinaan kun hilluin baarissa, tuli tavaksi että viimeinen asia minkä muistin oli se että tilasin salmiakkikoskenkorvan.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Myöhemmin sitten tuli salmiakkikossu, se piristää! Aikoinaan kun hilluin baarissa, tuli tavaksi että viimeinen asia minkä muistin oli se että tilasin salmiakkikoskenkorvan.
Mä vedin joskus niin pahat koomat salmiakkikossulla et vieläkin kun edes ajattelen koko juomaa niin alkaa oksettamaan. Tuo on muuten jännä homma, vähän sama kun edellisiltana juot viinaa jonkun mehun kanssa nii seuraavana päivänä et pysty sitä samaa mehua juomaan etteikö viina maistus.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikähän siinäkin on?
Nämä ovat niitä tutkimattomia teitä. Vähän niinkun naisten mieli.

Onko kukaan kahtonu semmosta leffaa jossa joku murhaaja? tai joku ukko kiinnittää ihmiset nelinkontin jonoon, silleen että toisen naama on kiinnitetty toisen perseeseen. Sit se toinen paskoo sen toisen naamalle. Ihan terveenomaista ohjaustyötä, pitää vissiin aika sekasin olla päästään.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mistäköhän se johtuu et nää krapulat pahenee iän myötä. Joku lääkäri saattas julistaa mut kuolleeks jos nyt näkis. Nuorempana ei tarvinnu kun vilkasta pimeeseen nurkkaan ryyppäämisen jälkeen nii oli jo täydessä toimintavalmiudessa.

Tämä on tullut huomattua. Pakko olla korjaussetti nykyään krapulapäiväksi. Onneks huomenna on iltavuoro, korjailut johti yllättäen tähän että baarin terassille eksyi ja odottelen vormuloita.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ei sellaista krapulaa olekaan, jolloin voi juoda jotain. Puhutaan muusta tilasta.
No, olonhelpottajaoluet. En pidä siitä olosta joka siitä seuraa kun vapaan viikonlopun ottaa olutta. Se olo lähtee kun korkkaa pari olutta. Älä ota niin kirjaimellisesti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Maailmassa on taas jotkin asiat kohdallaan kun @pettter illä on krapula.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko kukaan kahtonu semmosta leffaa jossa joku murhaaja? tai joku ukko kiinnittää ihmiset nelinkontin jonoon, silleen että toisen naama on kiinnitetty toisen perseeseen. Sit se toinen paskoo sen toisen naamalle. Ihan terveenomaista ohjaustyötä, pitää vissiin aika sekasin olla päästään.

Human Centipede? Tosta on joku jynkkyversiokin tehty. Runkkasin molemmille niin että miltei katkes versuoni peästä.

Ja ystävät hyvät, edellämainittu väittämä oli mauton vitsi. Vai oliko taas...? Giggity! Giggity!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös