Bongaa julkkis!

  • 1 323 842
  • 4 548

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tätä tulee usein mietittyä, koska ei ollut ensimmäinen (eikä varmasti viimeinen) Koivu-bongaus tuossa kohdin. Wotin kanssa melkein yhtä vakio.

Ja heti perään hämmennyin. Saku oli eilen perheensä kanssa syömässä Tintåssa.

Markkinahumussamme ohi käveli myös Aki Linnanahde ja myöhemmin hänen tyttärensä ja Pekka Hyysalo.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Duudsonien Jarppi tänään Vantaan Flamingossa.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
On muuten tuo Tinderi täynnä julkimoita. Kun jäin sinkuksi niin sinnehän piti liittyä.
Hauskaa kun exän kanssa keskusteltiin kumpi törmännyt useampaan julkkikseen siellä. Hänelle miespuolisia ja minulle naispuoliset.
Olisi pitkä lista kerrottavana urheilijoita, näyttelijöitä ja muusikoita, missejä ja ties ketä.
Kun yksi Suomen tunnetuimmista naismuusikoista antoi minulle superliken niin vähän yllätti.
Huippu-urheilijanaiset on kyllä siellä kranttuja kun eivät reagoi minun superlikeen :D
Ei sillä että olisi syytäkään kun itse on enemmän sohvaperuna. Hah.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olisi pitkä lista kerrottavana urheilijoita, näyttelijöitä ja muusikoita, missejä ja ties ketä.
Kun yksi Suomen tunnetuimmista naismuusikoista antoi minulle superliken niin vähän yllätti.

Nimi tai ei superlikannut! Mietin heti Sannia, vai onko se muusikko. Jenni Vartiainen.
 

scholl

Jäsen
Joskus se superlike voi lähteä vahingossakin. Mulla on tullut kyllä siellä julkkisten kanssa matcheja, vaikken ole yrittänytkään. Olen pelannut pikapelinä, niin etten ole niin tarkkaan katsonut. Nyt viime aikoina en ole katsonut enää matcheja ollenkaan johtuen siitä, että minusta Tinder on skeidaa. Kaupungilla tapaa paljon parempia tyyppejä kuin tuollaisessa tietokonepelissä. Sitä paitsi naiset kirjoittavat tyhmiä juttuja, joihin en jaksa vastata. Enkä mihinkään kysymyksiin tai uteluihin. Pystyn havainnoimaan paremmin millainen henkilö on, kun näen hänet tuolla jossakin livenä keskellä päivää selvinpäin. Silloin on paljon helpompi mahdollisesti tutustuakin.

Amanda Harkimolla on omituinen asenne tuohon Tinderiin. Hän on siellä, mutta ei paina sydäntä kellekään paitsi joillekin kavereilleen. Minkä hemmetin takia se kavereilleen painaa sydäntä. Mä olen törmännyt muutamaan naispuoliseen tuttuun Tinderissä ja olen pitänyt huolen, että painan ruksia, ettei vain tule mitään vääriä käsityksiä ja alkavat ahdistella minua.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Nimi tai ei superlikannut! Mietin heti Sannia, vai onko se muusikko. Jenni Vartiainen.

Olisikin ollut Vartiainen. Ei ollut.

..vaan PMMP:n Mira Luoti. Eronnut kesäkuussa. Muutaman vuoden minua vanhempi ja lapsia muutama yms. Koirat ainakin yhdistää.
Ei kyllä sen enempää sytyttänyt välttämättä mutta voishan kahvilla tai koiralenkillä käydä.
Ehkei se tämän hetken aivan tunnetuimasta päästä mutta olihan tuo pinnalla joskus 10-15 vuotta sitten ja nimenä kaikille tuttu.

Ampumahiihtostudioiden Sanna-Leena Perunka siellä myös muun muassa yhtenä poimintana.
Miespuolisista kuulemma ex-pikajuoksutähti Markus Pöyhönen bongattu hakemassa naista. Ei lämmennyt exäni kuulemma vaikka aikanaan teininä oli kuolannut perään.
 

scholl

Jäsen
Ampumahiihtostudioiden Sanna-Leena Perunka siellä myös muun muassa yhtenä poimintana.
Miespuolisista kuulemma ex-pikajuoksutähti Markus Pöyhönen bongattu hakemassa naista. Ei lämmennyt exäni kuulemma vaikka aikanaan teininä oli kuolannut perään.

Perungan mäkin oon huomannut. Se on myös Instagramissa, oon jutellut sen kanssa yksäreillä. Se otti nokkiinsa kerran, kun kysyin, että ehtiikö treenaamaan ollenkaan, kun makailee Allas Sea Poolilla kaikki päivät. Kuulemma treenannut aikanaan paljon ja nytkin, minkä voi. Selkää valitteli. Hyvä kyllä kommentoimaan ampumahiihtoa, olen hänelle lähettänyt ehdotusta siitä, kuinka ampumahiihtoliittoa pitäisi uudistaa.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Perungan mäkin oon huomannut. Se on myös Instagramissa, oon jutellut sen kanssa yksäreillä. Se otti nokkiinsa kerran, kun kysyin, että ehtiikö treenaamaan ollenkaan, kun makailee Allas Sea Poolilla kaikki päivät.

Yhden kerran olen tänä kesänä tuolla Altaalla käynyt, silloinkin työasioissa. Silloin näin siellä tuon Perungan kun siinä sillalla tuli vastaan. Kieltämättä säväytti, kun on hyväkuntoinen kaunis nainen ja hieno rusketus, mutta ilmankos on ruskettunut jos kerran kaiket päivät siellä roikkuu.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Summasen Raimo soitti mulle pari päivää sitten, kysyi yhtä juttua.
Halusiko se Poriin valmentamaan? Olisi kieltämättä mielenkiintoinen parivaljakko Kotkaniemen kanssa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Luulin nähneeni torstaina Jukka Jalosen Hämeenlinnan torilla. Se oli pieni hetki kun viipotti jonkun blondin kanssa ohi. Saatoin hyvin erehtyä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Elastinen eilen sunnuntaina Gumbostrandissa Kunst & Formissa. On muuten hieno mesta, no kai nyt kun on ruotsalaisalueella, muttei kerrota sitä Jari Haloselle.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Miia Nuutila istuu parhaillaan vastapäätä metrossa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
"Kirjailija" Riikka Pulkkinen oli pari päivää sitten tuolla noin. Katsahti, kai se tietää kuka olen, olen se vittupää joka ei ole malttanut olla hiljaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Monimurhaaja, jengijohtaja, saarnaaja Lauri "Late" Johansson nähty. Harmi ettei ole Bongaa kusipää -ketjua, sinne olisi tullut nyt täytettä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Palo-Pena bongattu hämpillä. Toivolan erotuomaripaita päällä, Irwin-henkinen kipparin koppalakki päässä ja Ilveksen lippu nyytissä kädessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös