Paheesi

  • 5 617
  • 44

GameOver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU ja Ducks
Niin tuli vaan tälläinen mieleen, että mitä paheita kenelläkin täällä on?

Itselläni nyt on lähinnä vain nuo Veikkauksen rahapelit.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mun suurin pahe on varmaan se, että valvon liikaa/en osaa mennä nukkumaan ihmisten aikaan...

Ja silloin harvoin kun mä suutun, saatan olla hyvinkin rääväsuinen ja suorasanainen jolloin saattaa tulla sanottua ilkeästi.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Aika vähän jatkoaikalaisilla paheita? Ketjuun tullut (tän viestin lisäksi) yksi vastaus neljässätoista vuodessa?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Aika vähän jatkoaikalaisilla paheita? Ketjuun tullut (tän viestin lisäksi) yksi vastaus neljässätoista vuodessa?

No korjataan tilannetta. Itsellä aamukalja(t) joskus darrassa. Varsinkin vaimoa tuo tuntuu kismittävän paljonkin.

Lisätään vielä että siis silloin sihahtaa usein keppana auki kun ei tarvi sitä krapulaa välttämättä vielä lusia.
 

Knap

Jäsen
Talven kaamosaikana tämä nousee yleensä pintaan, keväisin ja kesällä loppuu merkittävästi. Eli energiajuomat. Talvella ilmakin väsyttää niin paljon muiden hommien ohella, että pakko jotenkin piristää itseensä. Yöunia en myönnä menetteeni näiden takia, kun en kuuden jälkeen suostu enää juomaan ollenkaan. Toki on noita muitakin, mutta ehkä haitallisin tämä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Satunnainen tupakointi/viihdetupakointi. Eli yleensä kun olut aukeaa, niin rööki syttyy. Joku voisi sanoa, että oluthan se myöskin tuossa pahe on, mutta enemmän tuo kessuttelu ahdistaa. Myöskin hyvän ystävän kanssa on välillä mukavaa vaikka kahvin lomassa ällämmä poltella.

Tuosta on tosin pitkä matka siihen, että joskus meni aina se aski päivässä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oot velkaa mulle kymmenet kengät, kolibrin-nahkaa pitää olla. Oon kävelly pusikoissa aina koiran paskaan, nyt selvisi syyllinen! Piru sinut vieköön.
Sama. Koiraihminen mutta en kerää jätöksiä. Olen myös ukkomies mutta myös eräällä tapaa setämies. Tiirailen perseitä ja ny AINA kylillä. Oli vaimo mukana tai ei. Yksi iso fantasia olisi kun pääsisi peuhaamaan rouvan ja sen työkaverin kanssa yhtäaikaa. Ja niitä työkavereita on useita joita kelpuuttaisin. Paheellinen mies olen...
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yksi iso fantasia olisi kun pääsisi peuhaamaan rouvan ja sen työkaverin kanssa yhtäaikaa. Ja niitä työkavereita on useita joita kelpuuttaisin.
Mullakin on tämmönen fantasia, tosin oman rouvan jättäisin mieluusti pois näistä leikeistä ja mylläisin työkavereiden kanssa. Katsonkin aika usein threesome opetusvideoita, viimesin oli semmoinen missä mies oli kiinteistövälittäjä ja hän esitteli kämppää kahdelle neitokaiselle, loput arvaatkin... Kait nää paheita on nääkin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
No ainakin hitaat hevoset. Nopeat naiset valitettavasti kovin harvoin.
Onko se pahe, että keskusteltiinpa kahvipöydässä (joskus somessakin) lähes mistä aiheesta tahansa, niin "siitäpä tuli mieleen, että kerran..."?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Oot velkaa mulle kymmenet kengät, kolibrin-nahkaa pitää olla. Oon kävelly pusikoissa aina koiran paskaan, nyt selvisi syyllinen! Piru sinut vieköön.

Pahinta tässä on se että huomaat sen jöötin kengän pohjassa vasta kotona. Hajun perusteella.

Itselläni oli aikoinaan koira jonka sittemmin annoin isälleni. Tällä koiralla OLI tapana paskoa yleisille paikoille siis ulkoiluttaessa. Kerran se väänsi tortut keskelle paloaseman pihaa. Pakkohan ne oli jumalauta kerätä siitä kun kymmenkunta palomiestä katsoo vierestä että mitä vittua. Nykyään ei onneksi enää vääntele mihin vaan. Ihme koira.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Banaanijogurtti. Rakastan banaanijogurttia, minulla on lapsesta asti ollut totaalinen fiksaatio siihen, siis kerta kaikkiaan ihan psyykkinen riippuvuus siihen. Elämänlaatuni laskisi aivan massiivisesti, jos banaanijogurttia ei yhtäkkiä enää saisikaan..

Eikä hävetä edes myöntää :D
 

teppana

Jäsen
No korjataan tilannetta. Itsellä aamukalja(t) joskus darrassa. Varsinkin vaimoa tuo tuntuu kismittävän paljonkin.

Lisätään vielä että siis silloin sihahtaa usein keppana auki kun ei tarvi sitä krapulaa välttämättä vielä lusia.

Mulla on sama pahe ja aivan samalla tavalla omaa muijaa kismittää. Onkohan se naisten yleinen pahe? Että eivät tykkää kaljottelevasta ukosta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mulla on sama pahe ja aivan samalla tavalla omaa muijaa kismittää. Onkohan se naisten yleinen pahe? Että eivät tykkää kaljottelevasta ukosta.

No ei sitä itsekkään kyllä tykkäis jos akka heti aamusta korkkais lonkeron mutta en laittaisi näitä samalle viivalle. Mies kumminki on jollain tavalla oiketumpi siihen mielestäni. Se tapahtuu kumminkin tyylillä ja ilman sen erikoisempia kalavalheita. Olen ollut niin pitkään vissiin oman eukon kans ettei se enää oikeen jaksa edes kitistä pahemmin noista sillon tällöin otetuista aamuloippareista. Sillointällöin toki muistuttaa ja se on hyvä.

Siis tarkoitan että kitinää edelleen tulee tasaisin väliajoin kyllä ja se on ilmeisesti sitä kuuluisaa rakkautta.
 

teppana

Jäsen
No ei sitä itsekkään kyllä tykkäis jos akka heti aamusta korkkais lonkeron mutta en laittaisi näitä samalle viivalle. Mies kumminki on jollain tavalla oiketumpi siihen mielestäni. Se tapahtuu kumminkin tyylillä ja ilman sen erikoisempia kalavalheita. Olen ollut niin pitkään vissiin oman eukon kans ettei se enää oikeen jaksa edes kitistä pahemmin noista sillon tällöin otetuista aamuloippareista. Sillointällöin toki muistuttaa ja se on hyvä.

Siis tarkoitan että kitinää edelleen tulee tasaisin väliajoin kyllä ja se on ilmeisesti sitä kuuluisaa rakkautta.

Heitin tuon siis kieli poskessa. Ymmärrän kyllä itse täysin kun oma muija ei tykkää jos ottaa aamusta loikkaria. Joskus kun oltiin parikymppisiä niin silloin toki biletettiin kavereiden kanssa ja aamulla sitten kotona loikkari molemmille niin jaksoi pöyhiä peittoa paremmin. Ei enää vuosien jälkeen sellaista harrasteta.

Oma muija on käytännössä lopettanut alkoholin käytön tässä viimeisen parin vuoden aikana enkä itse viitsi ottaa silloin kun hän on kotona selvinpäin. Joten nuo loikkaritkaan ei ole mikään todellinen ongelma. Mutta nyt kun oltiin viime talvena pidemmällä lomalla niin silloin asiasta meinasi tulla sanomista. Varsinkin kun kuukausi oltiin kaveriporukalla ja siinä äijien kanssa tuli välillä mentyä aika kostean puolelle. Ei niinkään tykkää huonoa jos illalla juopottelen mutta aamulla jos ensimmäisenä ottaa oluen niin siitä saattaa pistävä kommentti tulla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@teppana Niinhän se tahtoo olla. Kävästiin vaimon kans parin viikon Bulgarian sanibiitsi kierros ja simaa meni aika huolella. Kuitenkin lusin krapulassa lentomatkan takasi(auto piti ajaa kentältä) ja kotona oli taas kaikki hyvin kun pari mekkoa ja toppia ostettiin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kerran nuorena poikana totaalisesti sammunut kesken bändi-illan kusiretkelle metsikköön. Oli pelivälineet ja muut paljaat osat aamulla yhtä silkkaa sääskensyömää näppylää. En suosittele kenellekään, enkä ole eteenpäin sitä harrastanut.

Toisaalta: daamit voisivat ilahtua nystyistä.

Onko se sitten pahe, jos sen on tehnyt vain kerran?

Edit: Kai se pitää laskea silkaksi hölmöilyksi.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Olen kerran nuorena poikana totaalisesti sammunut kesken bändi-illan kusiretkelle metsikköön. Oli pelivälineet ja muut paljaat osat aamulla yhtä silkkaa sääskensyömää näppylää. En suosittele kenellekään, enkä ole eteenpäin sitä harrastanut.

Toisaalta: daamit voisivat ilahtua nystyistä.

Onko se sitten pahe, jos sen on tehnyt vain kerran?

Edit: Kai se pitää laskea silkaksi hölmöilyksi.
Tää tunnustus ois sopinut melkee vielä paremmin meikäläisen kyhäämään Noloimmat hetkesi vuosien takaa | Jatkoajan keskustelupalsta -ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hankkiutua putkaan. Uskaltasin väittää että oon aika kärjessä jatkiksen putkareissumatkustajissa jos lukumäärää katotaan. Just kotiuduin. Perästä kuulemma taas kuuluu. Onneks on rakastava vaimo. Hulluhan sen pitää olla, mutta hyvä silti että on olemassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hankkiutua putkaan. Uskaltasin väittää että oon aika kärjessä jatkiksen putkareissumatkustajissa jos lukumäärää katotaan. Just kotiuduin. Perästä kuulemma taas kuuluu. Onneks on rakastava vaimo. Hulluhan sen pitää olla, mutta hyvä silti että on olemassa.

Mä oon ollut putkassa 3-4 kertaa vähän laskutavasta riippuen. Perästäkin on kuulunut.

Näistä perinteisistä paheista mulla on kahvin juominen, viinaa en enää käytä, huumeetkin ovat jääneet eikä näillä keuhkoilla viitti röökata. Olen nynny. Aikoinaan oli putkaa, viinaa, kaikenlaista krääsää ja röökikin roihusi huulen lähettyvillä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pahin paheeni akkojen kanssa on se, etten siedä olkiukkoargumentointia oikeastaan ollenkaan, vaan kärsivällisesti huomautan niistä, että en ole tuotakaan mieltä. Lopulta keskustelu on joidenkin kanssa lähinnä sitä, että korjaan vaan mitä mieltä minun taas väitettiin olevan. Jos antaisin akkojen vaan vittuilla ja keksiä minun mielipiteeni, niin olisin varmasti pitkässä parisuhteessa.

Kaveriporukassa (livenä) tämänlaista ei ilmene ollenkaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joskus menee alkoholia ja tupakkaa päivittäin. Ainakin melkein, välillä on liian kova darra noustakseen sängystä tupakalle.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Olen kerran nuorena poikana totaalisesti sammunut kesken bändi-illan kusiretkelle metsikköön. Oli pelivälineet ja muut paljaat osat aamulla yhtä silkkaa sääskensyömää näppylää. En suosittele kenellekään, enkä ole eteenpäin sitä harrastanut.
Huhhuh, vielä jos oikein sääskirikkaalla alueella (Lapissa) niin voi kuvitella että pistoja on tullut. Joskus ollut hyvät varustukset ulkoillessa mutta joku yksittäinen kohta suojaamatta..kyllä sääsket löytää noi hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös