Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 614 822
  • 13 531
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Oma: Kaikki idiootit jotka odottivat Trumppia USA-lippujen ja HKI <3 Trump lappujen ja stetsoniensa kanssa.
Eiks tää päde vähän niinku kaikkiin Trumpin ihailijoihin. Junttipressan kannattaminen se vasta on junttia.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kaupan kassatyöntekijä joka käy ostoksilla siinä samassa kaupassa jossa on duunissa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Ymmärrän pitkien housujen käytön kesällä jos on tarjoilija tai muuta palvelusväkeä.
 

Ralph

Jäsen
Kaupan kassatyöntekijä joka käy ostoksilla siinä samassa kaupassa jossa on duunissa.
Työvuoron jälkeen pitää lähteä toiseen kauppaan ja sitten vasta himaan sen sijaan, että helposti tekee ostokset töistä lähtiessä henkilökunta-alennuksella?
 

julle-jr

Jäsen
Työvuoron jälkeen pitää lähteä toiseen kauppaan ja sitten vasta himaan sen sijaan, että helposti tekee ostokset töistä lähtiessä henkilökunta-alennuksella?
Eihän tuossa sanottu mitä pitää tehdä, vaan mikä on kirjoittajan mielestä junttimaista. Ei junttimaisuus ole sama kuin esimerkiksi laiton. Tai muutenkaan edes mikään erityisen vältettävä asia, paitsi ehkä sellaisille, jotka joka käänteessä pelkäävät "mitäköhän minusta nyt ajatellaan voi ei".
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Entä jos on töissä vaikkapa Stockmannilla. Pitääkö lähteä johonkin huonompaan kauppaan?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Älkääs nyt noin tosissanne ottako.
 

Nick Neim

Jäsen
Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Tähän voidaan lisätä vielä t-paidatkin. Järkyttävää, kuinka kaupungilla näkee naisia käsivarret paljaana, oikeastaan kuin huoraksi pukeutuneena kävelemässä. Kyllähän se silloin täysin oma vika on, kun tulee raiskatuksi.

Kädet pitää olla aina peitettynä, oli keli mitä tahansa. Niin kuuma ei ole. Sekä miehillä kuin naisilla. Eipä näy viiltelyjäljetkään samalla, joten siinähän menee kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olin kerran häissä, jossa vieras oli pukeutunut sortseihin. Erosi juhlapari sittemmin. En ihmettele. Varmaan vasemmistolaisuuskin vaikutti eroon, sehän on junttia ja ennen kaikkea sairasta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Juu ei kyllä näin on. Itse olen shortsien sijaan kaiken aikaa hyvin niukoissa speedoissa ja juntteja ovat ne anniskelupaikat, jotka eivät huoli sisään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jatkoajan toimituksessa työskentely on muuten todella junttia. Tuli mieleen, kun mietin, josko hakisin sinne töihin ja etsin ketjua, jossa kertoisin mieliteostani ja ensimmäinen hyvähkö ja sopivahko ketju oli tämä ketju, kun tonne "kaikkien on pakko mitä tahansa" -ketjuun juuri kirjoitin mietityn mietteeni.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Onko shorsit jo käsitelty? Rannalla ok, minusta muuten junttia. Niin kuuma ei ole että itse sortuisin moisiin.
Taidan olla superjuntti. Toukokuun alun jälkeen ollut vapaa-ajalla ehkä 3 kertaa pitkät housut jalassa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vein pulloja kauppaan ja ostin niillä rahoilla halvimman jauhelihan ja italianpatapussukan. Nyt valmistelen tätä ateriaa. Köyhälle tuosta pari ateriaa kolmella ja puolella eurolla. Varmaan aika junttia veikkaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös