Palautteet ja bugit palstasta

  • 231 244
  • 1 803

Ylläpito

Administrator
Miksi "unohditko salasanasi?" täpän kautta ei tule spostiin mitään?
Ainakin toiminto ja viestit meidän päästä toimivat tällä hetkellä. Viesti voi mennä sähköpostin roskapostikansioon, tarjoukset-kansioon tms., jotkut postipalvelimet voivat kokonaan blokata Jatkoajan kaltaisten palveluiden postit, tiedoissasi voi olla virheellinen sähköposti, tai monta muuta syytä. Jos viestiä ei löydy ja/tai ongelma jatkuu, laitatko vielä yksityisviestillä infoa, niin voidaan manuaalisesti tehdä toimenpiteitä.

- Matti Liljaniemi
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mitkä nämä muuttuneet asetukset olivat?
Sivustoasetuksissa oli sisäänkirjauduttuani yksi ainoa täppä - "Käytä rich text editoria".

"Poista käytöstä lainaamalla maalaaminen" - lukiessani erästä pidempää viestiä maalaten tajusin käydä vilkaisemassa asetuksia!
"Näytä allekirjoitukset" - tästä en ole varma, mun mielestäni mulla on ollut täppä siinä.
"Näytä paikallaolosi" - tästäkään en ole varma, mutta joka tapauksessa täppä puuttui.

Poista käytöstä lainaamalla maalaminen on ainoa, josta olen satavarma, että mulla on aina ollut se valittuna. Toisaalta nyt huomasin sellaisen asian, että se ei ilmeisesti poistukaan käytöstä, vaikka valinta onkin ruksittu.
 

Räpylätassu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Avalanche
Voitaisiinko saada jonkinlainen peukutus nappula? Että voisi peukuttaa viestejä. Ihan vain siitä syystä, että joskus kun huomaat hyvin kirjoitetun viestin, ainoa asia mitä voit lisätä on se "samaa mieltä" tai "hyvä viesti" kommentin joka ei tuo keskusteluun mitään lisää. Tämä yksinkertainen peukutus ajaa saman asian kuin turhanpäiväinen "samaa mieltä" viesti.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Voitaisiinko saada jonkinlainen peukutus nappula? Että voisi peukuttaa viestejä. Ihan vain siitä syystä, että joskus kun huomaat hyvin kirjoitetun viestin, ainoa asia mitä voit lisätä on se "samaa mieltä" tai "hyvä viesti" kommentin joka ei tuo keskusteluun mitään lisää. Tämä yksinkertainen peukutus ajaa saman asian kuin turhanpäiväinen "samaa mieltä" viesti.

Antaisin tälle viestille peukun ja saman asian ajaa tykkäys-nappi. TechBBS:ssä on tuo tykkäys-nappi tehty hyvin: TechBBS
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Voitaisiinko saada jonkinlainen peukutus nappula? Että voisi peukuttaa viestejä. Ihan vain siitä syystä, että joskus kun huomaat hyvin kirjoitetun viestin, ainoa asia mitä voit lisätä on se "samaa mieltä" tai "hyvä viesti" kommentin joka ei tuo keskusteluun mitään lisää. Tämä yksinkertainen peukutus ajaa saman asian kuin turhanpäiväinen "samaa mieltä" viesti.

Olin tätä vastaan pitkään, mutta HFBordsille kun olen kirjoitellut ja huomannut siellä sen toimivuuden, alan kallistua tykkäys-nappiin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko tänne tehty joku päivitys? Opera mini- selaimella ei näköjään mobiilissa enää aukea koko palsta.

Edit: eipä mitään, ilmeisesti selaimeen oli tullut päivitys ja siksi ei toiminut.
 
Viimeksi muokattu:

Knap

Jäsen
Oikealle sivulle tullut paikalle olevat käyttäjät ja sen sellaiset tiedot, vie aikamoisen tilan sieltä. Ei ole mitenkään oleellisia tietoja, niin minun puolestani saisivat jatkossakin olla tutulla paikallaan alhaalla. Ainakin näin Chrome-selaimella.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oikealle sivulle tullut paikalle olevat käyttäjät ja sen sellaiset tiedot, vie aikamoisen tilan sieltä. Ei ole mitenkään oleellisia tietoja, niin minun puolestani saisivat jatkossakin olla tutulla paikallaan alhaalla. Ainakin näin Chrome-selaimella.

Sama tapahtui enkä todellakaan koskenut mihinkään. Joku meni rikki ja nyt se pitää korjata.

Missään tapauksessa kukaan ei voi olla niin tyhmä, että haluaisi tälläisen.
 

Bosco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh
Yhdytään edellisiin. Kaksi tuntia sitten edellisen vierailun aikana kaikki kunnossa, nyt tuossa oikealla nuo paikalla olevat käyttäjätiedot. Etusivulla ollessa siis, nyt tämä ketju auki ollessa pelkkää tyhjää tilaa siinä.

Ajan tasalla oleva Chrome-selain käytössä.

Edit. Asia on nyt entisellään. Kiitokset sille taholle joka korjasi tilanteen nopeasti.
 
Viimeksi muokattu:

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tulee palvelinvirhettä kun yrittää postata "HIFK:n fanitoiminta ja -matkat kaudella 2018-2019" ketjuun. Pari kertaa olen yrittänyt.
 

Liitteet

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    15,5 KB · kertaa luettu: 329

Ylläpito

Administrator
Tulee palvelinvirhettä kun yrittää postata "HIFK:n fanitoiminta ja -matkat kaudella 2018-2019" ketjuun. Pari kertaa olen yrittänyt.

Ilmeisesti yritit linkata Instagramiin/Twitteriin? Näistä on joistain tapauksista tullut ongelmaa. Yritetään selvittää mikä niissä panee vastaan jotta linkkaaminen jatkossa onnistuisi paremmin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Oikealle sivulle tullut paikalle olevat käyttäjät ja sen sellaiset tiedot, vie aikamoisen tilan sieltä. Ei ole mitenkään oleellisia tietoja, niin minun puolestani saisivat jatkossakin olla tutulla paikallaan alhaalla. Ainakin näin Chrome-selaimella.
Samaa ongelmaa. Vierailijana näkyy oikeessa kulmassa. Ja sisäänkirjautuneena taas ei.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Käytössä Firefox (61.0.2 64-bit+Win 10) ja viime aikoina palstalla ilmennyt seuraava ongelma. Kun klikkaan viestiketjussa Seuraava-linkkiä, aukeaa täysin valkoinen sivu. Sivun päivitys avaa sivun oikein. Kokeiltu on myös selaimen lisäosat pois kytkettynä, mutta tällä ei ollut vaikutusta.

Edit. Muilla XenForo-pohjaisilla foorumeilla ei vastaavaa tapahdu
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
En löytänyt nopealla selauksella vastausta, joten kysytään täällä. Onko se ominaisuus vai bugi, että pitkään lukematta olleen ketjun kohdalla "sivuston muisti" häviää ja klikkaamalla ketjua näkymään tuleekin ketjun ensimmäinen sivu, ei ensimmäinen lukematon sivu? Esim. jos joku nostaa puoli vuotta vanhan ketjun ylös ja klikkaan sitä, joudun ketjun alkuun vaikka tiedän että olen kyseistä ketjua joskus lukenut. Ennen näin ei ollut.

Palstan käyttömukavuus olisi suurempi jos ei tarvisi aina selata näitä vanhoja ketjuja läpi löytääkseen uusimmat lukemattoman viestin.
 

Ylläpito

Administrator
Onko se ominaisuus vai bugi, että pitkään lukematta olleen ketjun kohdalla "sivuston muisti" häviää ja klikkaamalla ketjua näkymään tuleekin ketjun ensimmäinen sivu, ei ensimmäinen lukematon sivu?

Ominaisuus. Luettu-tietoa säilytetään 2 kuukautta ja se on vähintäänkin kohtuullinen aika.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös