Pelitestaajia uuteen jääkiekkopeliin

  • 2 230
  • 1

Tepsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomen maajoukkue, SF Bay
Juhannuksen kunniaksi viimeistelin jääkiekkoaiheisen PC-pelin testikuntoon. Peli muistuttaa grafiikoiltaan ja idealtaan vanhoja änäreitä (esim NHL 94).

Linkki imguriin, jossa on muutama screenshot

Peli on vielä vähän raakile, mutta etsin halukkaita testaajia pelille.Minua kiinnostaa se, toimiiko pelin kontrollit yhtään (liikkuminen, syöttö, laukausu, taklaus, poke check jne) ja kannattaako tämän kehitykseen käyttää tämän enempää aikaa.

-Jos haluat osallistua, lähetä minulle priva-viesti tai vastaa tähän ketjuun
-Lähetän halukkaille Steam keyn ja pelin voi ladata pelin Steamistä (n. 4 MB)
-Peli vaatii toimiakseen kontrollerin (esim Xbox one -ohjain)
-Tällä hetkellä voi pelata vain Windows versiota
-Joukkueina Suomi ja Ruotsi.
-Pelimoodeja 2vs2, 3vs3, 4vs4 ja 5vs5.
-Options menussa voit muuttaa peliaikaa, moodia jne
-Moket on paskoja, samoin AI
-Pelissä on offline ja online moodit. Online peli toimii Steamin kautta. Voit luoda Steamiin lobbyjä (public, private, friends-only) joihin muut pelaajat voivat liittyä

Kysymyksiä voi esittää vastaamalla tähän viestiketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo, olipa haastavaa liikuttaa kahta ukkoa yhtä aikaa. Aikaisemmin olen pelannut Brothers - Tale of Two Brothers, jossa liikutetaan kahta hahmoa, mutta tällaisessa vauhtipelissä se on todella vaikeaa. En tiedä oppisiko tuon ajan mittaan hallitsemaan. Nyt homma meni niin, että "unohdin" koko ajan toisen ukon ja pelasin käytännössä vain yhdellä, vuorotellen jommalla kummalla.

Mutta liikkumisesta ja toimintojen toimivuudesta halusit ilmeisesti palautetta. Ukothan liikkuu mallikkaasti ja tottelee käskyjä. Ainut mikä itseä häiritsi oli se, että pelaajan nopeus kiihtyy ihan älyttömästi, mitä pidempään luistelee eteenpäin. Olisiko tasaisempi luisteluvauhti parempi? Muuten en löytänyt mitään ongelmaa nappien toimivuudesta yms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös