Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 484
  • 66 753
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Jaahas, nyt tais olla ukkonen joka jyrähti. Olikohan ukkonen, tais muuten olla.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ekaa kertaa veskis?

Hitto, nyt pitäs viedä joku italiaano ulos! Ei pitäis, mut koen velvollisuudekseni. Aivan märkä. Väsyny. Joku huus tuol sporan takana "Are you scared?". Ei onneks mulle.
Kelasin että jos on italiatar kyseessä niin märät vaatteet pitää saada tietenkin äkkiä pois päältä ja sitä rataa, varmaan tiedät mitä tarkoitan. Mutta kun sanoit italiaano niin varmaan joku karvanem äiä kyseessä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kuinka helvetin kauan tämä krapula taas kestää. Vettäkin sataa kun esterin perseestä. Pitäskö mennä oikotien kautta ja ottaa huurteinen? Joo niin tehdään...
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Olen aina pitänyt sateesta ja myrskyistä yms., mutta kyllä nämä viime päivien sateet ovat tuntuneet harvinaisen hyvältä pitkään jatkuneen kuivuuden jälkeen. Tekee hyvä luonnolle ja sadolle.

Itse tykkään myös kun oikein kunnolla ukkonen jyräyttelee. Siinä on vaan sitä jotain hienoa. Tuntee itsensä aika pieneksi silloin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nykyään kun nuita kilometrejä tullut mittariin niin krapulat on aivan karmeita. Otat perjantain ja lauantain niin oot ihan vitun muumio vielä keskiviikkonakin. Ei tuu ikä yksin...
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nykyään kun nuita kilometrejä tullut mittariin niin krapulat on aivan karmeita. Otat perjantain ja lauantain niin oot ihan vitun muumio vielä keskiviikkonakin. Ei tuu ikä yksin...
Toisaalta, sinulla ei ole vielä mitään hätää, jos pystyt vielä yleensäkin tuon lauantain perään hoitamaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Osaako vaikka @Iisoppi kertoa että onko naisilla samanlaisia taipumuksia masturboida mitä kummallisimmissa paikoissa ja tilanteissa nuorena ja miksei aikuisenakin?
Naisten intoa masturboida ns. kummallisissa paikoissa voi vähentää se että naiset (yleisesti ottaen) syttyvät hitaammin ja "vaikeammin" kuin miehet. Luulen että monille naisille itsetyydytystilanne pitää olla rauhallinen ja ns. turvallinen että kykynee rentoutumaan niin että saa nautintoa. Mutta tämä kaikki on vaan jotain hiton mutua. En minä ole mikään suuri naisasiantuntija. Itsetyydytys on naisten keskuudessa muutenkin harvinaisempaa kuin miesten (en etsi tähän mitään linkitettävää tutkimusta) tai jos sitä harrastetaan niin ei myönnetä. Ei me paljon minun kaveripiirissä olla puhuttu asiasta tai jaeltu masturbointivinkkejä.

Ja tottakai on olemassa nopeasti syttyviä naisia, naisia jotka masturboi paljon ja ns. kummallisissa paikoissa. Ja aina voi oppia uutta. Ja täytyy myöntää että tämän kirjoittaminen on ollut lievästi kiihottavaa mutta en minä tästä masturboimaan riennä vaan syömään.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aamu alkoi kossuvissyllä. Nyt alkaa olemaan jo normaali olo.

Kohta vesijetillä retkeilemään.

Pilluakin tuli. Puolikovalla munalla

Kossuvissy aamuun on niitä elämän erityisiä nautintoja. Nuorempana, kun vielä seisoi, seisoi yleensä puolikovana. Tota vesijettiä en ymmärrä, mutta ei se haittaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä tässä vähän meikkailen ja käkerrän hiuksia kun ollaan lähdössä kaverin luokse vähän juhannuksen viettoon. Minä tulen illalla kotiin, herra saa jäädä yöksi jos tahtoo. Täällä muuten tuulee tosi kovaa, kunhan ei menisi sähköt poikki. Ai paska, alkaa tulla hoppu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eilen kävelin kapakan ohi ja muistelin niitä hetkiä, kun kävelin kapakan ovesta sisään ja tilasin tuopin ja kossun. Kossu siitä ensin naamaan ja tuoppi tiskillä nopeasti, jonka jälkeen seuraava tuoppi ja kenties pöytään istumaan tai jäänti tiskille tai mitäpä jos kävisi vähän koittamassa onneaan rahapelien luona vai miten sitä osuisi palloon biljardipöydän äärellä josko saisi pelin aikaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hyvää jussia kaikille palstalle kirjoittaville.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kiitos. Sinullekin!

Jätkät ja @Iisoppi ! Minulla on idea ja ehdotus! Älkää koskaan sanoko vartijalle, joka on ottanut joltain kaljatölkin, että "Hei, työajal ei sais juoda!". Olin mielestäni veljellinen ja hauska, mutta nyt naamani on käynyt junan ikkunassa ja mieleeni tuli nuolaista sitä, mutta en tietenkään nuollaissut. Olenhan aikuinen.

Voi helvetti sun kanssas :) Nuo vartijat on kovia ja niille ei pidä päteä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt paestoo poijjaat aarinko vaikka tunti sitte tuntunna että persvärkki lentööpi alta ja tekarit suusta yläkerran mummolla ku jytisi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuli hauska juttu mieleen kun oli nuo lätkän MM-kisat ja jossain iltapulussa oli juttu semmoisesta VIINA IS BEST ryhmästä jolla siis on nämä sinivalkoiset paidat ja nimet selässä ja matkasivat leijonien kanssa samalla Finnairilla tanskaan. Tutustuin näihin jannuhin muutama vuosi sitten ollessani Bulgarian sunny biitsillä ja voin sanoa että olihan huikeat pari päivää mitä lomasta oli vielä jäljellä. Olihan semmosia veijareita että alta pois ja edelleen ollaan yhteyksissä ja VIINA IS BEST paita löytyy itseltänikin kaapista. Tuossa porukassa pikkasen otellaan keittoa ja unohdetaan murheet.

Terveiset kaikille teille jätkät jotka tunnistaa itsensä ;)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Millastahan noissa politiikkaketjuissa on. Eilen kävin pikaseltaan Halla-ahon ketjussa, siellä näytetään taaskin vatvottavan varmaan jotain tosi tärkeetä kysymystä omasta näkökannasta yhtään periksi antamatta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Turha Kaukalo Älä mene, säästyt paljolta. Parissa kävin tänään, ratkesin kossyvissylle. Ja kohta varmasti saunakaljallekin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämän vuoden SM-viikossa (ei mitään fetissi/jynkkyhommia, joten runkkareille se molo takaisin housuun) kisassa on mukana kanoottipoolo. Tuo on pakko nähdä.

Näin tuota kilpailua ensimmäistä kertaa viime vuonna suorana YLEltä ja leppoista seurattavaahan tuo oli. Jotenkin sympaattinen meininki.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ampukaa minut! Tehkää se nyt! Tytöt juttelee seksistä ja mä... Saatana, toi tuli nyt tähän viereen ja hymyilee mulle. Saaaatanaaaaa.
Elä nyt lähre sinne! Varattu ja kaikkea!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eiku ei oo! Tai sano äsken, et ei seurustele. Kosketti äsken jalalla mun jalkaa ja hymyili täs ruokapöydässä. Mitä vittua!?
Nyt mies otat itseäsi niskasta kiinni ja sanot että jos sä seurustelet niin sitten kerrot sen, tai muutoin mennään sinne huussin taakse hommiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös