Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 313 920
  • 66 796
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Eilen oli MM-kisoissa pelkkiä tylsiä joukkueita ja huonoja ottelupareja ja iteltä jäikin pelit katsomatta (satunnaisesti vilkuilin). Tänään onkin sitten toinen ääni kellossa ja ainakin minulle kaikki matsit näyttäytyy mielenkiintoisina.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puola on maa missä kaikkialla joka paikassa on rahanvaihtopiste eli kantor. Kävin kolmessa kysymässä olisiko ryssän ruplia ja pudisteltiin vain päitä.

Ei sitten, turha se on enää neljänteen mennä, miksi niillä olisi. Pikku hiljaa lähdetään selvittää miten tuon maarajan yli pääsee. Kyllähän se jotenkin onnistuu, mutta vielä ei tiedä miten.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin rautakaupassa ja edessäni jonossa oli ihan hyvännäkönen minkki lyhyissä pöksyissä mut hyi vittu kun mittailin sen sääriä, ne oli karvaisemmat kun Ron Jeremyn perse. Ei pystys työmies purkautumaan tommoseen naiseen. Varmasti oli persettä myöten karvamatto myös haaroissa
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt on taas se "mitä juhannussuunnitelmia sulla on" -aika. Ensi viikolla "miten meni juhannus" -aika. Ja joku vitun maanantai "miten meni viikonloppu" -aika. Kyllä vituttaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Puola on maa missä kaikkialla joka paikassa on rahanvaihtopiste eli kantor. Kävin kolmessa kysymässä olisiko ryssän ruplia ja pudisteltiin vain päitä.

Ei sitten, turha se on enää neljänteen mennä, miksi niillä olisi. Pikku hiljaa lähdetään selvittää miten tuon maarajan yli pääsee. Kyllähän se jotenkin onnistuu, mutta vielä ei tiedä miten.

Saksan markka voi kans olla arvossaan. Olemmehan sentään kätyreitä.
 
Alkaa taas peruskouluaikojen perunakammo iskeä päälle, kun tuntuu, että noita "Kinder-perunoita" sattuu kohdalle jatkuvasti. Kyllä siinä ruokahalu lähtee hyvin, kun iskee veitsen sisältä puoliksi mustaan perunaan, joka kumminkin näyttää hyvältä ulospäin. Muutenkin perunoiden maussa (tai omassa makuaistissa) on ollut vikaa viime aikoina. Kiva tehdä iso keitto, jonka perunat maistuvat niin pahalta, ettei niitä voi syödä. Pitääkin korvata perunat jollain muulla tai etsiä jotain parempia perunoita torilta tms..
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kävin rautakaupassa ja edessäni jonossa oli ihan hyvännäkönen minkki lyhyissä pöksyissä mut hyi vittu kun mittailin sen sääriä, ne oli karvaisemmat kun Ron Jeremyn perse. Ei pystys työmies purkautumaan tommoseen naiseen. Varmasti oli persettä myöten karvamatto myös haaroissa
Tarvitaan selvästi pillunkarvaketjun lisäksi karvoitus naisella puolesta vai vastaan ketju.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mökille tultu juhannuksen viettoon hukkumaan ja vammautumaan!

4 laatikkoa kaljaa, kossupullo ja pari makkarapakettia. Niillähän mä pärjään kolme päivää hyvin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mökille tultu juhannuksen viettoon hukkumaan ja vammautumaan!

4 laatikkoa kaljaa, kossupullo ja pari makkarapakettia. Niillähän mä pärjään kolme päivää hyvin.
Ettei nyt vaan lipsahtais kännin puolelle?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mökille tultu juhannuksen viettoon hukkumaan ja vammautumaan!

4 laatikkoa kaljaa, kossupullo ja pari makkarapakettia. Niillähän mä pärjään kolme päivää hyvin.
Jaahas. Jengillä menee supertripla uusiksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
@Useful Idiot ethän loukkaantunut mun veljeyttä huokuvalle viestille sinusta ja minusta? Mietiskelin siinä kaikkee, ku kaikkee yllättävää tapahtu pääkopassa, ja siinä samalla lueskelin Jatkoaikaa. Bongasin sun viestin koskien mua ja taikasieniä. Ymmärsin ja naurahdin. Tuumailin hetken mitä sieltä välittäjäaineista välittyisi tekstiksi, jos vielä sieniäkin söisin, voi hyvä luoja!
Nyt joutui hetken miettimään mikä homma on kyseessä. Nyt luin viestisi ja naurahdin tuota mielikuvaa.

En tietenkään loukkaantunut, viestihän oli mahtava. En muista mikä tämä sienihomma oli, mutta varmasti joku tosi fiksu kirjoitus. No hard feelings ja älä sinäkään päädy huomenna tilastoihin, olettaen että olet jo päässyt sillan alta pois.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana mikä tää juttu täällä Malmilla oikein on? Yks ilta seurustelet ja akka on innoissaan ja seuraavana päivänä se ei moikkaa kun tulee vastaan. Siis tossa viereisessä pöydässä ykskin äsken istui. Entä se viime lauantain tapaus? Huh. Tietty mies ei koskaan muista loppuiltaa, mutta eiks siinä vaiheessa vajoa maan tasolle ja halii ja hellii vaan, tai no okei sammuu nurkkaan mut mitä sit. Rakastaa rakastaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo, tajuun, mutta vähän odotan jotain suurempaa. Jotain kauniimpaa. Jotain elävämpää. Jotain sellasta, et kerrankin jäit makkaraa vaillle tai kyljystä vaille tai... Tai mitä.

Mä varmaan teen sitä mitä yleensäkin, tsiigaan futista, länkytän Jatkoajassa ja kenties kuuntelen 3-10 Bucketheadin Pikeä. Tämä siis perjantaina. Ja / tai lauantaina. Ai niin! Frendi uhos, että kun se ei lähe mökille niin voitas tehä pari biisii. Sehän sopii. Vaimo käy kyläilemässä, mä jään kotiin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tänään äitini kuolinsyytodistuksen lukeneena on pakko sanoa:

Syökää ihan oikeesti ne lääkärien määräämät lääkkeet.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tänään äitini kuolinsyytodistuksen lukeneena on pakko sanoa:

Syökää ihan oikeesti ne lääkärien määräämät lääkkeet.

Kyllä. Ja syökää ohjeistuksen mukaan.

Sitten Tami:

Juhani Tamminen
Hetki sitten ·
Sateinen, tuulinen päivä Haapaluodolla, aivan Airiston parhaiden vesien ääreltä!! Herätys 07.00 ja nopea pulahdus veteen- kylmää oli - take my word- mutta herätti " big time"!! Aamu TV auki, Ylellä loistava haastattelu tähtenä Erkki Liikanen ja aiheena luonnollisesti Euroopan talous , onhan " Mikkelin Suuri Poika" nyt Eurooppalaisen finanssipolitiikan avainpaikalla!! Kyllä kovaa ammattilaista on hienoa kunnella!! Selkokieltä, " up to the point"- kertakaikkiaan ilo kuunnella!! Samoin onnittelut ja komplimenttini toimittaja Nicolas Wanckelle- hieno valmistautuminen ja kokonaisuuden hallinta!! Antoi haastateltavan puhua- ei keskeyttänyt, mutta kun oli uuden näkökulman aika , oli kysymys valmiina!! So far - näkemistäni - "vuoden haastattelu" Ylellä!!
Verkot koettuna- hieno saalis, 10 isoa ahventa ja " creme de la creme" kunnon hauki ( 1.0 kg) ja verkko rullalla- take my word!! No hätä- lomalla on aikaa paikata ja puhdistaa verkot!! Illalla vielä hallituksen kokous ( As. OY Kultarannan Portti ), jossa olen ollut uutena jäsenenä hallituksessa jo jonkin aikaa!! Komplimenttini Hallituksen uudelle PJ Heikki Rannalle ja sihteeri Taina Fagerholmille, hyvin valmistellut kokoukset, asiat ( välillä vaikeatkin) etenevät kun on kovat ammattilaiset vetämässä!! Chapeau Hekki & Taina- keep rocking- täältä näin yhtenä osakkeenomistajana tuke ja ymmärrystä riittää - take my word!! Siinä voittajien ( Eki Liikanen; Nicolas Wancke; Pekka Jokisuu, Heikki Ranta , Taina Fagerholm etc.. ) hengessä: " Have a Great Winning Day", Br Tami, Lion # 79​
 
Onko 3 "take my word"-fraasia uusi ennätys? Hieno mies tuo Tami, kun aina voi luottaa siihen, että tekstistä löytyy take my word, chapeau ja Br Tami, Lion #79. Big time taitaa myös olla Tamin suosikki,
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Täällä alkaa selvästikkin olemaan julma-juha meininki. Lonkeroa sun muuta. Ai että...
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onkohan Tamilla tossa nyt pieni pilkkuvirhe kun noita kilosia haukia tuolta vetelee kuka tahansa ilman leijonakapteenin statustakaan.

Tosin vaikea uskoa kirjoitusvirheeseen, kun teksti muuten on päivityksestä toiseen priimaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hieman huvittaa että niinköhän on raporttinappi kuumana kun tuo XXX mikä helvetti olikaan tapettiin ja RIP ketjussa käyty haukkumassa, itsehän selvisin varoituksella Bourdainin tapauksesta. Kai tuo on sitä paremminhaukkumista. Akan hakkaaminen jepa, lapsen jättäminen isättömäksi ei jepa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hieman huvittaa että niinköhän on raporttinappi kuumana kun tuo XXX mikä helvetti olikaan tapettiin ja RIP ketjussa käyty haukkumassa, itsehän selvisin varoituksella Bourdainin tapauksesta. Kai tuo on sitä paremminhaukkumista. Akan hakkaaminen jepa, lapsen jättäminen isättömäksi ei jepa.

Onko tuo XXX sitten kuollut vai Bobby Ewing? Itse en tiedä tuosta köyhänmiehen Cheekistä mitään muuta kun että bronx vissiin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onko tuo XXX sitten kuollut vai Bobby Ewing? Itse en tiedä tuosta köyhänmiehen Cheekistä mitään muuta kun että bronx vissiin.
Minä noista räppäreistä mitään tiedä, eihän nekään tiedä musiikista, joku XXXTentacion ammuttiin tuossa, joku kai vangittukin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös