Palstalaisten keskinäiset NHL-vedonlyönnit 2017–2018

  • 147 586
  • 1 280

Ferris

Jäsen
Jossakin pleijarien pistepörssivedossa olin mukana, kenelle se meni?

E:

Sidney Crosby @Zohan
Evgeni Malkin @pikkuvaimo
Filip Forsberg @Anthoon
Brad Marchand @Lico
Auston Matthews @LostHorizon
Nikita Kucherov @Esgo
Phil Kessel @V-G-
Claude Giroux @Linnunpelätin
Mark Scheifele @tsajari
Anze Kopitar @Zucker #16
Ryan Getzlaf @olza13
Ryan Johansen @Vahamestari
Steven Stamkos @Kultakarinkane
Blake Wheeler @Benn
Patrice Bergeron @Vini29
Patrik Laine @SouthernSun76
Alex Ovechkin @Subbanisti
Mitchell Marner @tankero
Evgeni Kuznetsov @Ferris

Ferris laittaa yyveetä varmaan jossakin kohtaa?

Kattos perkule, tulikin tuplamestaruus tänään. Pistän privaa tulemaan osallistujille, kunhan löydän tuon tilinumeron jostakin. Kiitos pikkuvaimo muistutuksesta, ei tänään oikein pönttö pelaa senkään vertaa kuin normisti! :)
 

Ferris

Jäsen
Nyt on kaikille poffien pistepörssivetoon osallistuneille lähetetty viestillä tarvittavat tiedot.

Tajusin juuri, että kerrankin allekirjoittanutta onnisti. Taisin osallistua viimeisenä vetoon ja vielä siellä oli 19. pelaajana Kuzy vapaana. Hieman balsamia noihin runkosarjan looserivetojen ohimenoille.
 

Largo

Jäsen
Lainataan käyttäjän @Jokujoonas veto ehdotusta Liigan puolelta, hieman muuttaen speksejä:

- Tarkoituksena on tietää mahdollisimman monta vähintään 30 maalia tulevassa runkosarjassa iskevää pelaaja.
- Kukin luo oman listansa pelaajista joiden uskoo yltävän kyseiseen rajapyykkiin. Pelaajia saa olla listalla niin monta kuin itse haluaa nimetä.
- Kauden lopussa jokaisesta listalla olevasta vähintään 30 maalia tehneestä pelaajasta saa 1 pisteen. Jokaisesta listalla olevasta alle 30 maalia tehneestä pelaajasta saa -1 pisteen.
- Panos voisi olla vaikka 20€ ja voittaja kerää potin kaikilta osallistuneilta.
- Yksi ulkopuolinen käyttäjä voisi myös ottaa jokaisen listan vastaan ja julkaista ne sovittuun deadlineen mennessä.
- Jokainen on vastuussa omista pisteistään, kun kaikki ovat omat pisteensä laskeneet ja julkaisseet, voidaan tehdä tarkistuslaskenta. Toki jos joku haluaa, niin kerätkööt kaikki mun puolesta ja laskekoot.

Halukkaat laittakoot nimensä jonon jatkoksi:

Lico
Mä voisin laittaa hallitsevana voittajana tämän tulille. Säännöt ovat tuossa lainaamassani viestissä ja ilmoittautujia otetaan vastaan.

Pistetään viime vuoden osallistujille pingi.

@Lättyä @Linjatuomari @SouthernSun76 @Linnunpelätin

Ja vielä @pikkuvaimo vieläkö suostut hoitamaan listojen julkaisun ulkopuolisena, vai lähdetkö vetoon ennemmin mukaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös