Miesasiat

  • 260 458
  • 1 149

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Nostellaanpa tätä ketjua, kun pienelle avautumiselle olisi tarvetta. Ja toki palstaveljien neuvot olisivat enemmän kuin tervetulleita.

Valitettavasti kundi joko vaihtoi jengiä, palasi yhteen eksänsä kanssa tai muuten vaan pitää sua vain varalla. Muuten se olis varmasti kertonut järkevän syyn toiminnalleen. Sun kannalta oon mielelläni väärässä tässä.
 

Sipulikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Valitettavasti kundi joko vaihtoi jengiä, palasi yhteen eksänsä kanssa tai muuten vaan pitää sua vain varalla. Muuten se olis varmasti kertonut järkevän syyn toiminnalleen. Sun kannalta oon mielelläni väärässä tässä.

Ainakin tuon eksäjutun kohdalla tiedän varmuudella, ettei sellainen ole kyseessä.

Eniten tässä tapauksessa kummastuttaa se, miten tilanne voi muuttua niin paljon parissa päivässä viimeisimmän tapaamisen jälkeen. Mies kun silminnähden viihtyi seurassani, ja hehkutti vielä puhelimessa kaverilleen viettävänsä parasta sunnuntaita ikinä, kun kertoi tälle päivän tekemisistä (ja mainitsi myös nimeni, kun oli sillä hetkellä luonani). Lisäksi hän on aiemmin jossain muussa yhteydessä maininnut, että puhuu kyllä aina suoraan, jos jokin mättää tai häiritsee. Tiedän myös, että miehen mainitsemat kiireet ovat kyllä todellisia - silti kuitenkin ihmetyttää, ettei aikaa olisi edes vaikka Facebook-viestittelyyn tai soittamiseen, jos tapaamaan ei ehdi.

Tosiaan, tuosta edellisestä viestistä jäi vielä mainitsematta, että tuli myös tänään juteltua puhelimessa. Miehen äänestä ainakin huomasi sen, että huomenna alkava uusi työ stressaa kovasti, koska sitä varten hänen on pitänyt opetella muutama päivä jonkin uuden laitteen käyttöä. Ja huomenna olisi tarkoitus myös nähdä ainakin pikaisesti, mies siis tuo yhden hänen luokseen unohtamani tavaran, jota tarvitsen pian. Saa vaan nähdä, onko tapaaminen luokkaa "moi, tässä on tää, palaillaan taas".
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh

Vastataan kerralla koko tekstiin. Eli mielestäni turha liikaa vielä stressata, jos oikeasti on ollut jotain kiireitä toisella. Kuitenkin kai puhuttu hyvin lyhyestä ajasta kun ollut "muuttunut käytös". Vielä kun varmasti voi sen stressin lisäksi ajatukset olla miehelläkin mietinnässä, niin turha siitä liian suuria piruja seinille maalata.

Sitten jos tuo taas jatkuu pidempään, niin sitten rohkeasti kissa pöydälle ja kysymään asiasta. Eihän sitä tarvitse mitenkään töksäyttäen tehdä, vaan ihan vain suoraan ja samalla hyvällä sanamuodolla.

En siis sano etteikö olisi voinut ajatukset viiletä, mutta turha niitä on liikaa pohtia, vaan jos homma jatkuu niin kysyy suoraan asiasta. Turhinta on jäädä vellomaan epätietoisuudessa. Varsinkin jos olet tullut miehen kanssa hyvin juttuun, niin eiköhän silloin ymmärrä myös hyvin esitetyn tiedustelun "aiheesta".
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En siis sano etteikö olisi voinut ajatukset viiletä, mutta turha niitä on liikaa pohtia, vaan jos homma jatkuu niin kysyy suoraan asiasta.

Kyse voi olla myös kaverikortista mitä ei vain saa sanottua, jos kiireet sun muut ovat kuitenkin todellisia, niin on helpompi piiloutua niiden taakse.

Naisasioissahan joku tiesi kertoa, että kerran tai kaksi on maailmassa näinkin päin käynyt.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Veikkaan ettei mies ole valmis sitoutumaan. Ilmeisesti eksä oli kamala, kun mainitsit sen kortin ja ettei ole mahdollinen paluu siihen. Kuinkahan pitkä aika on erosta? Annas kuitenkin miettiä pää puhki ja tehdä päätöksiä suuntaan tai toiseen. Kysäise sitten suoraan varovasti, että mitäs olet mieltä tästä hommasta. Todennäköisesti siinä vaiheessa osaa kertoa kyllä. Valmistaudu pahimpaan, mutta ei toivo ole mennyt. Suomalainen mies on perinteisesti "reppana." Tarvinnee muutaman päivän selvittääkseen asioitaan ja stressin helpottamiseen.

Viihtyykö hän paljon yössä? Jos käy kerran tai max kaksi kuussa kupilla, niin mahdollisuus parempaan on huomattava verrattuna toiseen vaihtoehtoon. Toisia nimittäin kiinnostaa tapaillessa myös ne muut naiset. Itse en ole ikinä ymmärtänyt sitä, koska väistämättä asettaa itselleen itsensä huonoon valoon ja laittaa niitä luurankoja sinne komeron perälle. Kuitenkin näin miehenä osaan sanoa Jyväskylän yöelämän perusmiehien ajatusmaailman, mitä humaltumiseen ja seksiin tulee. Toki on myös oikeasti hyviä miehiä, jotka ravaa baareissa. Heitä ei vaan kiinnosta seurustelu.
 

Carlos

Jäsen
Nostellaanpa tätä ketjua, kun pienelle avautumiselle olisi tarvetta. Ja toki palstaveljien neuvot olisivat enemmän kuin tervetulleita.

Itse en muuten ymmärrä ihmisiä jotka haluavat tietää "existä" ja miten niiden kanssa meni, miten kauan, ja kuinka montaa asentoa kokeiltiin ja missä eri paikoissa, jne. Itseäni ei voi vähempää kiinnostaa, existä ei vaan voi kertoa kertakaikkiaan mitään mikä olisi oikeasti kiva kuulla, sen sijaan potentiaalisia traumanaiheuttajia sieltä voi tulla kymmenittäin. Mikä on mennyt, saa olla siellä, ei sitä kuulu jonkun ulkopuolisen kaivella.

Mutta itse asiaan, luulen että kaveri ei ole sinuun alkuhuuman jälkeen kovinkaan ihastunut. Usein miehelle voi käydä niin että tapaa naisen, ensimmäisenä tai toisena päivänä heti ollaan sillai, ja sitten miehen mieli jääkin vaan pyörimään sen ympärillä. Kun menee viikko tai pari ja seksiä on saanut runsaasti, alkaa kiinnostus vähitellen lopahtaa jos ei ole siinä sivussa kehittynyt mitään muuta kiinnostuksen aihetta. Sitten se yhteydenpito alkaa jäädä, ihan vaan koska ei ole oikein mitään tunteita.

Itselle ainakin on käynyt juuri näin, ja nainen laitteli viestiä perään ihmetellen että "mikä nyt on". Ei mikään ollut, kaikki ihan ok, ihan kiva tyttä, oli vaan kiireitä, samoja kuten aina ennenkin, ja nyt kun enin innostus oli jo haihtunut niin niitä muita kiireitä ei enää välittänyt raivata pois tieltä. Kyseinen tapaus oli kuitenkin aika tempperamenttinen ja poisti kaikki yhteystietoni hyvin nopeasti, en ole sen jälkeen kuullut mitään moneen vuoteen.

Että ei millään pahalla ja mielelläni olen väärässä, mutta luulen että tässä vaan ei se ns. liekki syttynyt. Kumpikin varmaan innoissaan yritti, mutta jos ei kemiat kohtaa niin ei sille mitään voi, ei siitä kannata sen kummemmin harmistua. Ensi kerralla parempi onni.
 

Sipulikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli mielestäni turha liikaa vielä stressata, jos oikeasti on ollut jotain kiireitä toisella.

Näinhän se taisi sittenkin mennä, eli näköjään paheeni mukaisesti stressasin ja märehdin asiaa turhan perusteellisesti. Tänään siis tavattiin, ja näkeminen meni oikein mukavassa hengessä. Päivitettiin kuulumiset, ja samalla sain vähän lisäinfoa tuosta uudesta työstä. Kyseessä on siis parin viikon tiivis työrupeama, jonka aikana miehellä ei näillä näkymin pahemmin ole vapaapäiviä. Lisäksi ensi viikko menee vielä ympäri maakuntia työkampanjan perässä reissatessa, joten sekin häntä stressasi kovasti. Samoin stressiä aiheutti alkuviikon koulutus työhön ja sen vaatima uuden laitteen käytön opettelu, joka piti tehdä aika pikavauhtia (no, näppärimmät saattavat ajankohdan perusteella arvata, mikä kampanja ja tuore vempele ovat kyseessä). Siinä sitten vielä lopuksi oli puhetta, että jatketaan yhdessä hengailua sitten kun työrutistus on ohi.

Vaikka huoleni taisikin osoittautua ylimitoitetuksi, vastataan nyt silti pariin kohtaan.

Viihtyykö hän paljon yössä?

Ei hän mikään yökerhopörrääjä ole, lähinnä vain käy kavereiden kanssa sporttibaareissa istuskelemassa ja katsomassa urheilua. Muutenkaan mielikuvani hänestä ei ole millään tavalla pelimiesmäinen, vaikka hän sosiaalisesti taitava onkin. Ja mitä ex-tyttöystäviin tulee, mies ei ole niistä hirveästi puhunut, joten kovin tarkkaan en tilannetta tiedä. Olen kuitenkin saanut käsityksen, että viimeisimmästä suhteesta olisi jo varsin kauan, eikä hänellä pahemmin olisi mitään mielenkiintoa eksiinsä.

Itse en muuten ymmärrä ihmisiä jotka haluavat tietää "existä" ja miten niiden kanssa meni, miten kauan, ja kuinka montaa asentoa kokeiltiin ja missä eri paikoissa, jne.

Ei minuakaan toisten entiset suhteet pahemmin kiinnosta, eikä etenkään yksityiskohtaisesti. Ennemminkin vain yleiselle tasolla, kuten millainen suhdetausta miehellä noin ylipäätään on, eli onko ollut pitkiä vai lyhyitä suhteita, mahdollisia avoliittoja jne. Tämänkin miehen kyselyt menevät enemmän tähän taustatietokategoriaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei minuakaan toisten entiset suhteet pahemmin kiinnosta, eikä etenkään yksityiskohtaisesti. Ennemminkin vain yleiselle tasolla, kuten millainen suhdetausta miehellä noin ylipäätään on, eli onko ollut pitkiä vai lyhyitä suhteita, mahdollisia avoliittoja jne. Tämänkin miehen kyselyt menevät enemmän tähän taustatietokategoriaan.

Totta kai pieni yleiskuva pitää olla. Juurikin suhteiden pituudet ja sitten vähän sitä, että onko vaihdettu miten usein lennosta toiseen jne. Se kiinnostaa myös kuinka vakavasti exän sinua kohtaan esittämät tappouhkaukset pitää ottaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihan mielenkiinnosta, mitä jos vedät naista kakkoseen, onko sillä mitään eroa? Tai suuseksi?
Erästä vanhempaa kollegaani lainaten "ei se kyrpä tiedä onko se naisen vai miehen perseessä".

Siirretään toisaalle, ei tämä kait pääosin ainakaan naisasioihin lity.

Pahoittelut, tuohon täytyy tuottaa pettymys. En ole naista vetänyt koskaan kakkoseen. Joten en tiedä. Lähinnä tulee mieleen karvojen määrä (toki tämäkin tapauskohtaista). Voisin kuvitella, että miehellä ko mesta on aktiivisempi, mutta tosiaan vertailukohta puuttuu.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Joo varmasti, toki täysin yksilökohtaista.

Minua ei naiset piiritä, kaikkea muuta, eikä ehkä miehetkään missään fyysisesti piiritä mutta olen vain sen todennut että tarjokkaita olisi jos itse haluaisi ja epäilen että miehet kyllä ihan toimisivatkin toisin kun naiset välttämättä eivät vaikka jotain sen suuntaista saattaisivat vinkatakin. Tiedä sitten mistä johtuu, onko homomiehillä esim ulkonäön suhteen niin erilainen maku vai tuovatko asiaa vai helpommin esille, mutta en sitäkään tiedä onko tämä jotenkin yleisempi ilmiö.

Ehkä piirittäminen oli liioittelua, mutta kyllähän nuo tuntuu ympärillä pyörivän. Tulihan taas mielihalu, eikä siinä mitään pahaa ole niin kauan kun molemmat tietävät mikä on homman nimi. Liekö sitten ko naisella ollut mielihalua kouluttaa (lähes)homoa heteroksi. Ei onnistunut, mukavaa toki, molemmat saivat (tai sitten feikkasi, siitäkään kun ei ole pitkään aikaan kokemusta), muttei mun juttu.

Olet aivan oikeassa, miehet ovat paljon suorempia mielihaluissaan. Homomiehillä ei ole tosin ole sen erilainen maku kuin muillakaan, preferenssejä löytyy joka lähtöön. Jos stereotypioillä leikitellään, niin eipä mua "normiheterosta" erota (ja täällä kun niillä on leikitty ja paljon niin sopinee), paitsi ehkä pukeutumisen suhteen. Tuossa kohden kyllä stereotypiat osuu kohdalleen, pukeutuminen näyttää olevan ainakin kehujen mukaan ns. hyvällä tasolla.

Naisista en ota selvää, siitä olemme samaa mieltä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes
Olet aivan oikeassa, miehet ovat paljon suorempia mielihaluissaan. Homomiehillä ei ole tosin ole sen erilainen maku kuin muillakaan, preferenssejä löytyy joka lähtöön.

Joo totta kai on yksilöllistä, mutta noin yleistasolla en tiedä onko se maku jotenkin erilainen kun mitä naisilla on esim. ulkonäön suhteen kun homomiehillä tuntuisi olevan kiinnostusta mutta naisilla ei juuri yhtään. Tosin voi olla ihan pinnallisesta asiasta kyse koska en ole lähtenyt sen kummemmin miesten kinnostusta selvittämään.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olet aivan oikeassa, miehet ovat paljon suorempia mielihaluissaan.

Naisena vähän hörähdin tällekin. Tai sitten olen ollut kovin outojen miesten kanssa. Exäni osasi kaiken suorana ilmaista vasta, kun liitto läheni loppua. Eli minä olin se tyhmä, kun en kaikkina vuosina kysellyt ja ehdotellut? Toki tästä saisin pidemmänkin idiotismi-tarinan, joten ehkä en mieti.

Saman totean nykyisen kanssa. Tosin hän alussa jo myönsi ja varoitteli, ettei sitten osaa juurikaan puhua tunteistaan, hän osaa näyttää. Tuossa pääsin siihen mietintään, kuinka konkreettisesti minun pitää nähdä ja tuntea jotain, että osaan tulkita. No äkkiähän tuo keino löytyi, olikin kumman suorasanainen mies, kun petiin pääsi. Tuo taito kuitenkin loppui, kun luotto löytyi että tajuan kyllä. Eli nyt olen hieman taas sen tulkintani varassa.

Neljä vuotta suhteessa ja aina sitä herrasta jotain uutta oppii. No, tuopahan laatua suhteelle sillä omalla tavallaan =P
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Naisena vähän hörähdin tällekin. Tai sitten olen ollut kovin outojen miesten kanssa. Exäni osasi kaiken suorana ilmaista vasta, kun liitto läheni loppua. Eli minä olin se tyhmä, kun en kaikkina vuosina kysellyt ja ehdotellut? Toki tästä saisin pidemmänkin idiotismi-tarinan, joten ehkä en mieti.

Saman totean nykyisen kanssa. Tosin hän alussa jo myönsi ja varoitteli, ettei sitten osaa juurikaan puhua tunteistaan, hän osaa näyttää. Tuossa pääsin siihen mietintään, kuinka konkreettisesti minun pitää nähdä ja tuntea jotain, että osaan tulkita. No äkkiähän tuo keino löytyi, olikin kumman suorasanainen mies, kun petiin pääsi. Tuo taito kuitenkin loppui, kun luotto löytyi että tajuan kyllä. Eli nyt olen hieman taas sen tulkintani varassa.

Neljä vuotta suhteessa ja aina sitä herrasta jotain uutta oppii. No, tuopahan laatua suhteelle sillä omalla tavallaan =P

@steepler : kyllä nämä lienee yksilöllisiä juttuja, en mä oikein usko että meikäläisillä on mitään tiettyä tyyppiä, siis kokonaisuutena. Jos pitäisi joku mun tyyppiin kuuluva nimetä ("ja sitähän sä kysyit" Sitähän Sä Kysyit (1080p HD) - YouTube) niin tuossa lähennellään jo täydellisyyttä: Jonathan Toews | Life Looks Better in RED

@UnenNukkuja : lähinnä siis tarkoitin suoralla puheella sitä, kun baarissa tai vastaavassa mestassa tavataan, niin kyllä me miehet olemme paljon suorempia haluinemme ja tavoitteidemme suhteen. Ei kyllä tule epäselväksi mitä ollaan hakemassa. Suhteessa homma onkin sitten ihan toinen. En minäkään todellakaan ole mikään avautuja omista asioistani, tuolle olen kyllä tehnyt paljon duunia - ehkä ensi kerralla osaan senkin. Yksi pitkähkö suhde (n 15v) ja rekisteröity liitto meni lähinnä siihen, että kaksi kaiken sisällä pitävää miestä toden totta pitivät kaiken sisällään. Esim alkoholismistani ei keskusteltu yhtään mitään, paitsi sitten kun oli liian myöhäistä - onneksi alkoholismini on tällä hetkellä "tauolla", mihinkäänhän tuo ei katoa.

Makuuhuoneen puolella - tai sanoisiko milloin missäkin - homma toimi enemmän kuin kiitettävästi :)

Ja kyllä meistä miehistä aina oppii jotain uutta, onneksi. Tylsäksihän tämä menisi. Älä kuitenkaan yritä tulkita sitä miestäsi, kuuntele - ja älä anna vihjeitä, puhu suoraan, sitä me vain ymmärrämme :)
 
Viimeksi muokattu:

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
@vetti joo ymmärsin, mitä ajoit takaa. Ajauduin itse kuvittelemaan vähän muilta kanteilta, vaikka piti toki muistella kokemuksiani. Ihmeen vähäpuheisia on nuo tapaukset olleet. Mutta suoruuden kuulin nykyisessäni heti, kun ensimmäistä kertaa ihan vain oluella käytiin. Nykyään vielä kun yksi jos toinen some helpottaa, josko kasvotusten ei olekaan saanut jotain sanottua. Saa sen sitten viestitse varsin suoraan, mitä en sinänsä pidä pahana.

Ja joo, onneksi olen suorapuheinen tapaus, ehkä kaikki elämänkokemukseni sairauksineen sun muineen on opettanut. Ja nyt kun rinnalla toinen sairauden sai kontolleen, paransi muuten kummasti suhteen joitain kohtia =)

Exäni kanssa joskus tosiaan en puhunut oikein mitään mistään. Siksi se johti ikävällä tavalla siihen, että herra keksi puoli vuotta eron jälkeen kirjoittaa minulle "pahoittelukirjeen", joka kuitenkin sisälsi egon kohotuksen: lopussa mainitsi että olikin vuodet häpeillyt sairauttani.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Nostanpa tätä ketjua hyödyntäen framille leikillisen kesäfestivaalivisioni eli kuvitelman.
Mitäpä jos joku uskaltaisi yrittää Suomessa poikkitaiteellista kesäiltamaa, jopa perjantai- sekä lauantai-illanviettoa vain yli 30-vuotiaille miehille rajoitettuna. No, päiväohjelmaakin olisi tarjolla: nyyhkytysnurkkauksia, Mulkku-monologeja ja perkeleenmoinen saatanallishelvetillinen, vapauttavan tunteen mahdollistava Kiroilukatederi, saarnastuoli.
Suomalainen aikuinen mies voisi elää hetken kaltaistensa kanssa vailla naishäirintää, häiritseviä naisia. Emännätkin päästäisivät perheenisän tällaiselle terapeuttiselle viikonlopulle mielihyvin. Musiikkina olisi vähän kaikensorttista vanhempaa miesmusiikkia, enemmän kuitenkin Peer Gynt-tyyliä kuin Humppaveikkoja. Voi pojat, kuinka me itkettäisiin ja sitten yhdessä naurettaisiin

Luultavasti kuitenkin tällaisesta ideasta julkista sanomista tulisi. Idea torpattaisiin, kuoliaaksi mäntättäisiin puolessa päivässä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitäpä jos joku uskaltaisi yrittää Suomessa poikkitaiteellista kesäiltamaa

Sitäpä, että ei se uskalluksesta ole kiinni, mutta tuo ei voisi ikinä kannattaa. Kävijöitä ei riittäisi ja sitten järjestäjätaho olisi siellä keskenään.

Ja jonkun pitäisi maksaa ne laskutkin omasta pussista.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Olikohan @arvee eilen eräässä seurueessa, jota kuuntelin helsinkiläisessä ravintolassa. Herrojen puheenaihe meni niin syvälle naisasioihin, että olisi taidettu tarvita virkistysviikonloppu tuohon keskusteluun.

Vitsivitsi, hieman samaa epäilen kuin @pernaveikko
 
perjantai- sekä lauantai-illanviettoa vain yli 30-vuotiaille miehille rajoitettuna.

Sitäpä, että ei se uskalluksesta ole kiinni, mutta tuo ei voisi ikinä kannattaa. Kävijöitä ei riittäisi ja sitten järjestäjätaho olisi siellä keskenään.

Kyllä meillä on Suomessa jo pelkästään keski-ikäisille miehille suunnattu varsin mittava kesätapahtuma. Lippujakin näyttäisi olevan vielä jäljellä, joten ei arvee muuta kuin kipin kapin lippukaupoille. Pääset nautiskelemaan testosteronin höyrystä muiden tosi äijjien kanssa:

Rockfest 2018 – Suomen suurin rockfestivaali
 
Viimeksi muokattu:

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kyllä meillä on Suomessa jo pelkästään keski-ikäisille miehille suunnattu varsin mittava kesätapahtuma. Lippujakin näyttäisi olevan vielä jäljellä, joten ei arvee muuta kuin kipin kapin lippukaupoille. Pääset nautiskelemaan testosteronin höyrystä muiden tosi äijjien kanssa:

Rockfest 2018 – Suomen suurin rockfestivaali

Auts, hieman liian kovaa soittavat kuitenkin. Ja nyyhkynurkkaus pitää ihan ite tuonne tietysti värkätä.

Kyllä ideani taisi olla kännisen utopia, ei ole kysyntää vielä tarpeeksi naisvapaalle vyöhykkeelle. Mutta tulevaisuus on olemassa.
Harkitsen Puistobluesia, siellä on naisiakin, yleensä helteessä, mutta itken omaa bluesiani salakähmyisesti. En kyllä mitään sisäistä mulkku-monologia viitsi jorinoida.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä meillä on Suomessa jo pelkästään keski-ikäisille miehille suunnattu varsin mittava kesätapahtuma. Lippujakin näyttäisi olevan vielä jäljellä, joten ei arvee muuta kuin kipin kapin lippukaupoille. Pääset nautiskelemaan testosteronin höyrystä muiden tosi äijjien kanssa

Lippuja on jäljellä, vaikka niiden nimenomaan pitäisi olla loppu, jos tapahtuma olisi kannattava.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä meillä on Suomessa jo pelkästään keski-ikäisille miehille suunnattu varsin mittava kesätapahtuma. Lippujakin näyttäisi olevan vielä jäljellä, joten ei arvee muuta kuin kipin kapin lippukaupoille. Pääset nautiskelemaan testosteronin höyrystä muiden tosi äijjien kanssa:

Rockfest 2018 – Suomen suurin rockfestivaali
Minä haluan myös lisätä kattaukseen sellaiset kuin Luhangan lärvit ja Muuramessa järjestettävät Naamat festarit. Kyllähän nuokin on niin miehisiä tapahtumia kuin olla ja voi. Tokikaan siis ei liene ketään feministiä kielletty saapumasta, mutta jos nyt jonkin tapahtuman nimi on lärvit tai naamat niin jokainen ymmärtänee että siellä naiset on tarjoilijoita, tai yksittäistapauksia.

Pitänee muistaa myös lisätä että ainakin Naamat ja Tuska on sellaisia tapahtumia että järjestyshäiriöiden määrä on käytännössä olematon. Uskomaton saavutus, kun toinen on hyvinkin alkoholi niminen ja toinen lähinnä saatananpalvojille ja muille pitkätukille suunnattu.
 
Viimeksi muokattu:
Pitänee muistaa myös lisätä että ainakin Naamat ja Tuska on sellaisia tapahtumia että järjestyshäiriöiden määrä on käytännössä olematon. Uskomaton saavutus, kun toinen on hyvinkin alkoholi niminen ja toinen lähinnä saatananpalvojille ja muille pitkätukille suunnattu.

Olisiko niin, että sitä herkemmin ajautuu palvomaan saatanaa, jos ei osaa tapella.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nostetaas tätäkin ketjua. Joku tuolla Naisasiat -ketjussa kyseli, kuinka kauan on pidetty taukoa suhteiden välillä. Kun omani ei ensimmäistä lukuunottamatta mene naisasioiden ketjuun, niin palautetaan sitten tämä ainakin tämän viestin osalta eloon.

Tämä oikeastaan sai inspiraation "vanhojen" ystävien erosta. Ovat olleet teinirakkaita ja nyt 30 vuoden jälkeen ajautuivat avioeroon. En tiedä mitä on tapahtunut, eikä se minulle kuulu.

Eka suhde oli 16-22 (tyttö/nainen), sen jälkeen oli seitsemisen vuotta taukoa. Tietenkin oli satunnaista juttua - tuossa iässä harvalla meistä ei ole, jos ei parisuhteessa satu olemaan. Sitten sokkotreffeille ja siinä meni muutama vuosi miehen kanssa.

Mutta sitten, muistan päivän (pikemminkin illan) 9.4. Se oli ensimmäinen kerta kun tajusin että ensimmäistä kertaa että ensisilmäyksellä rakkautta on oikeasti olemassa. Tästä on no (en viitsi tarkemmin avata) aikaa, mutta muistan edelleen mitä hänellä oli päällä, missä hän istui ja minkä juoman sain tarjota. Se ikävä kyllä päättyi aika tarkalleen nelisen vuotta sitten. Ja vasta nyt olen todennäköisesti valmis uuteen oikeaan suhteeseen.

46 ja homo. Ei ole kovin suuret odotukset. Kun ei todellakaan kiinnosta enää lähteä homolaan, ehkä pari-kolme kertaa vuodessa. Tänään katselin paikallisessa Prismassa miespariskuntaa (ei se tutka ihan ole kadonnut) kateellisena. Ja kun mä haluan miehen. En "miestä". Joku saattaa nyt miettiä että sen pitää olla lätkäjätkä/tms. No ei, vaan ihminen kuka on, no. mies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös