KooKoon näkyvyys mediassa

  • 375 201
  • 1 382

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
"Yksi joukkue, monta tarinaa" taisi olla se kokonaisuudessaan. Ei mitään vittua.

Juuri näin. En voi ymmärtää, miten jollekin voi olla vaikeaa ymmärtää mitä tuo tarkoittaa tai mitä sillä haetaan. Tosin ilmeisesti ainoastaan yksi henkilö tässä viestiketjussa ei ole asiaa ymmärtänyt. Ei näitä iskulauseita tarvitse muutenkaan turhan vakavasti ottaa. Täytyy olla heikko itsetunto, jos pelkää, että joku alkaa tästä myöhemmin kuittailemaan jollakin "nolla joukkue" -teemalla. Mielestäni tuo on erittäin hyvä hashtag.
Yksi joukkue, monta tarinaa.
 
Viimeksi muokattu:

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
No, kertokaa nyt sitten mitä tuolla iskulauseella oikein halutaan sanoa. Kertooko se jotain uutta? Onko siinä jotain kenties kekseliästäkin? Tuohan on täysi itsestään selvyys.

Voihan tuo nyt olla hivenen kekseliäämpi kuin Paremmin tai Entistä Paremmin. Ja voi olla etten ymmärrä näiden "ristikkojen" tai hässimistäggien merkitystä enkä siten käsitä miten näitä lausahduksia tulee keksiä.

Minä tulen ainakin muistamaan #nollajoukkue -teemani tarvittaessa. En minä niinkään välitä siitä mitä jotkut muut KooKoosta keksivät tai mihin tämän uuden iskulauseen kääntävät.
 
Suosikkijoukkue
KK
No, kertokaa nyt sitten mitä tuolla iskulauseella oikein halutaan sanoa. Kertooko se jotain uutta? Onko siinä jotain kenties kekseliästäkin? Tuohan on täysi itsestään selvyys.

Voihan tuo nyt olla hivenen kekseliäämpi kuin Paremmin tai Entistä Paremmin. Ja voi olla etten ymmärrä näiden "ristikkojen" tai hässimistäggien merkitystä enkä siten käsitä miten näitä lausahduksia tulee keksiä.

Minä tulen ainakin muistamaan #nollajoukkue -teemani tarvittaessa. En minä niinkään välitä siitä mitä jotkut muut KooKoosta keksivät tai mihin tämän uuden iskulauseen kääntävät.
Mitäs uutta haluat kuulla? Tänä vuonna mennän finaaleihin vai että ollaan varmasti sääleissä? Halautko katteettomia lupauksia vai mitä vittua sinä oikein juuri nyt odotat? Vai tahdotko, että jatketaan samaa mantraa "paremmin"? Ekkö se nyt saatana ole itsestäön selvyys, että yritetäön paremmin? Yksi joukkue, mknta tarinaa lupaa mielestäni lisää tarinoita. Toivottavasti KooKoo pitää tämän lupauksen ja tosissaan kertoo lisää tarinoita pelaajista, mikä on fässä hieman unihdettu. Älä nyt ala dumaamaan, kun oikeastaan ollaan vielä kaudessa 2017-2018. Toimisto ei ole vielä edes lomilla ja sinä täällä itket, mitrn paskasti toimisto tekee töitä ja mediatiimi kusee. Ehkä parempi, että heitetään sitten koko porukka kirves kaivoon, tää kausi on hävitty mediassa, kentällä ja katsomoissa. Soromnoo!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No, kertokaa nyt sitten mitä tuolla iskulauseella oikein halutaan sanoa. Kertooko se jotain uutta? Onko siinä jotain kenties kekseliästäkin? Tuohan on täysi itsestään selvyys.

Voihan tuo nyt olla hivenen kekseliäämpi kuin Paremmin tai Entistä Paremmin. Ja voi olla etten ymmärrä näiden "ristikkojen" tai hässimistäggien merkitystä enkä siten käsitä miten näitä lausahduksia tulee keksiä.

Minä tulen ainakin muistamaan #nollajoukkue -teemani tarvittaessa. En minä niinkään välitä siitä mitä jotkut muut KooKoosta keksivät tai mihin tämän uuden iskulauseen kääntävät.

Jos katsoit sen videon, niin siinä oli pelaajia, huoltajia, junnuja äiteineen, ravintola- ja tapahtumatyöntekijöitä, yrityskumppaneita ja faneja. Kaikista oli ilmoitettu lukumäärät, esimerkiksi junnuja on seuralla sen 800, yrityskumppaneita 650 ja ottelutyöntekijöitä 120.

Ja mikä näitä yhdistää? No KooKoo. Tarkoitus on havainnollistaa, miten monen ihmisen elämään KooKoo liittyy, ja mielestäni tässä on onnistuttu hyvin. Tottakai monet muutkin seurat ovat esitelleet verkostojaan samalla tavalla, mutta sillä ei ole mitään väliä, koska näkökulma on vahvasti paikallinen. Nämä lukuisat ihmiset tekevät yhdessä sen, mikä on KooKoo. Teemana on siis yhteisöllisyys ja yhteishengen nostattaminen.

Hashtagina #yksijoukkue on sikäli hyvä, että se on hyvin yleistajuinen, mutta sen käyttö on ollut Twitterissä tähän mennessä aika satunnaista. KooKoo pystyy siis omimaan sen helposti. Tuo hashtag jää myös hyvin ihmisten mieleen, toisin kuin #KeltaMustaValkeaKevät2018 -tyyliset kikkailut.

Seuralle annetaan kritiikkiä silloin, kun on aihetta, ja on sitä välillä ollutkin. Mutta tätä #yksijoukkue -teemaa en nyt pysty kyllä millään kääntämään kielteiseksi. On hyvä, että seura kokoaa omia joukkojaan näin näyttävästi, koska silloin se näyttäytyy ulkopuolisillekin kiinnostavana. Joku voi saada vaikka sellaisen hassun päähänpiston, että tulee peliin tai hakeutuu KooKoon toimintaan mukaan.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Jos katsoit sen videon, niin siinä oli pelaajia, huoltajia, junnuja äiteineen, ravintola- ja tapahtumatyöntekijöitä, yrityskumppaneita ja faneja. Kaikista oli ilmoitettu lukumäärät, esimerkiksi junnuja on seuralla sen 800, yrityskumppaneita 650 ja ottelutyöntekijöitä 120.

Ja mikä näitä yhdistää? No KooKoo. Tarkoitus on havainnollistaa, miten monen ihmisen elämään KooKoo liittyy, ja mielestäni tässä on onnistuttu hyvin. Tottakai monet muutkin seurat ovat esitelleet verkostojaan samalla tavalla, mutta sillä ei ole mitään väliä, koska näkökulma on vahvasti paikallinen. Nämä lukuisat ihmiset tekevät yhdessä sen, mikä on KooKoo. Teemana on siis yhteisöllisyys ja yhteishengen nostattaminen.

Hashtagina #yksijoukkue on sikäli hyvä, että se on hyvin yleistajuinen, mutta sen käyttö on ollut Twitterissä tähän mennessä aika satunnaista. KooKoo pystyy siis omimaan sen helposti. Tuo hashtag jää myös hyvin ihmisten mieleen, toisin kuin #KeltaMustaValkeaKevät2018 -tyyliset kikkailut.

Seuralle annetaan kritiikkiä silloin, kun on aihetta, ja on sitä välillä ollutkin. Mutta tätä #yksijoukkue -teemaa en nyt pysty kyllä millään kääntämään kielteiseksi. On hyvä, että seura kokoaa omia joukkojaan näin näyttävästi, koska silloin se näyttäytyy ulkopuolisillekin kiinnostavana. Joku voi saada vaikka sellaisen hassun päähänpiston, että tulee peliin tai hakeutuu KooKoon toimintaan mukaan.

Pakko myöntää etten katsonut mitään videota. Siispä olin kritiikkeineni vain tuon lausahduksen varassa. Kiitokset tästä asiallisesta selvennyksestä. Tuo antaa hyvän viitekehyksen uudelle teemalle ja selventää sitä, mitä kenties on haettu.
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKooTV: Ensimmäiset jäät Kuusaalla - YouTube

Jokohan nyt alkaisi parantua YouTube- ja muu sometarjonta, kun Madmix näyttäisi olevan videoiden takana, eikä enää toimiston Masa kännykkäkameran kanssa. Hyvältä nimittäin vaikuttaa nämä pari viimeistä tuotosta ja toivon todella, että samalla laadulla jatketaan. Toinen tärkeä juttu on tietysti se, että niitä videoita tulee säännöllisesti, eikä yksi silloin toinen tällöin.
 

Popi Orri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mukavaan tahtiin on nyt keväästä ja alkukesästä paukkunut videota tuonne tuben puolelle, tänään julkaistulla pätkällä Välimaa rupattelee toimiston kesäkuulumisia yms: KooKooTV: Miten KooKoolla menee, Sakari Välimaa? - YouTube . Mielellään näitä katselee näin kesälläkin vaikkei se kiekkokiima ehkä ihan korkeimmillaan ole, varsinkin kun toteutus näissä muutamissa uusimmissa pätkissä on ollut ihan laadukasta. Menneinä kausinahan ollaan lähinnä lyöty kamera pelaajan X käteen päivän ajaksi. Toki tuollaiset "my day" -tyyppiset videot ovat myös ihan hyvää hassuttelua ja helmiäkin siellä on ollut seassa. Mutta tosiaan eteenpäin on menty, ainakin jos julkaisutahti ja -laatu pysyy tulevaisuudessakin hyvänä. Toivotaan petrausta myös muissa sosiaalisen median kanavissa.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Allekirjoittanut selviäisi hyvin ilman tietoa siitä minkälaista lounasta jäähallilta saa. Voitaisiinko twitter-tilillä keskittyä itse joukkueen kuulumiesien viestimiseen/promoamiseen?
 

Keyser

Jäsen
Allekirjoittanut selviäisi hyvin ilman tietoa siitä minkälaista lounasta jäähallilta saa. Voitaisiinko twitter-tilillä keskittyä itse joukkueen kuulumiesien viestimiseen/promoamiseen?

Itse en oikein näe haittaa, että noista lounaista kerran viikossa heitetään yksi twiitti. Twitteriin muutenkin suolletaan vähän pienemmällä painoarvolla kaikkea. Yksi osa KooKoo toimintaa nykyään, ja siinä samassa kiva seurata joukkueen reenejä, niin miksei sitten valikoisi sellaista päivää kun on mieluista ruokaakin.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Siirsin tämän lainauksen tähän tuolta "Verkkosivusto" otsakkeen alta tänne niin tulee kommentoitua paremmin otsikon mukaisesti.

Itse en nyt ihan täysin ymmärrä, mistä tämmöinen ajatus kumpuaa, että KooKoolla olisi "kusi sukassa" jääkiekkoon liittyvissä asioissa.
KooKoolla on käsittääkseni harjoitukset alkaneet ihan suunnitelmallisesti ja ensimmäinen harjoituspeli pelataan ylihuomenna perjantaina.

Olisi kai pitänyt tarkentaa vertausta. En tiedä ihan tarkkaan miten sanonta aivan alkuperäisesti menee, mutta sen kai olisi pitänyt olla: "Hiljaa kuin Kusi Sukassa". Tällä viittaan KooKoon vähäiseen ulostuloon liittyen harjoituskauteen, harjoituksiin, pelaajien kuulumisiin tai muihin tulevan kauden jääkiekkoon liittyviin asioihin. Toki hivenen avautumista oli esim. viimeisimmän ulkomaalaispelaajan julkistamisen jälkeen.

KooKoolla on vain 2 harjoitupeliä kotona ennen kautta, joista toinen vasta juuri runkosarjan alun kynnyksellä. Voisi kuvitella että olisi yleisöystävällistä ja jopa taloudellisesti viisasta pitää vähän "ÄläMölöä" siitä missä ja miten mennään. Vähän siis rummuttaa jääkiekollisia teemoja julki näiden toimistotyttöjen, lounaiden, kaljakuppilalisäysten, tulossa olevien upeiden verkkosivujen ja mitä sitä kivaa onkaan tulossa.

Vai kieliikö hiljaisuus siitä, että kaikki panostetaan urheilulliseen puoleen eikä aikaa turhaan höpöttämiseen julkisuudessa ole saati sitten halua, koska tiedetään kaiken olevan erinomaisella mallilla.
 

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Se on heidän asiansa, jos he niin kokevat. Sinun asiasi sen sijaan ei ole tulla kertomaan muille, mikä heidän asiansa on. Aika yksinkertainen juttu, loppujen lopuksi.

On. Itse pidän urheilun vain urheiluna. Viihteenä. Jokainen saa toki toimia miten itse parhaaksi kokee.

ps. omassa tuttavapiirissä on myös homoja
 
Suosikkijoukkue
KK
On. Itse pidän urheilun vain urheiluna. Viihteenä. Jokainen saa toki toimia miten itse parhaaksi kokee.

ps. omassa tuttavapiirissä on myös homoja
Mutta eikö se ole hyvä, että seksuaalivähemmistöt tuntisi itsensä hyväksytysti seurassaan, kun syrjintää edelleen esiintyy suhteellisen psljon, eikä pelaaja välttämättä pysty antamaan kaikkensa, jos ei tunne itseään hyväksytyksi? Eikö tämä ole asia mihin seurojen tulisi puuttua. Varsinikin junioritoiminnassa on hyvin tärkeää luoda pohjaa tulevaisuudelle ja erilaisuuden ymmärtämiselle. Se on sama, onko kyse erilaisen etnisen taustan omaavalla nuorella tai "poikkeavalla" seksuaalisella suuntautumisella, mutta jokaisen pitäisi tuntea itsensä kotoisaksi. Itse muditan, että kun 90-luvulla Venäjältä tuli paljon ihmisiä Suomeen ja heitä katdottiin kieroon ja me lapset ei sitä ymmärretty, kun vanhemmat puhui vielä ns ryssä-vihasta. Sekin on mennyt onneksi hyvin pitkälti ohi, mutta kyllä tuota erilaisuutta seksuaalivähemmistöillä kammoksutaan yllättävän paljon. Siksi tämä asia on edelleen asia mistä pitää puhua.

Edit: korjaisin typot jos en olisi liian väsynyt ja humalassa. Toivottavasti saatte langasta kiinni ilman korjauskia. Antaa kaikkien kukkien kukkia ja edes juniorien opetella kestämään erilaisuutta, jos et siihen itse pysty.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
KooKoo on omanlaisensa yhteisö ja myös osakeyhtiö. Ei siis vaan pelkästään urheilua. Mielestäni hyvä jos prideen osallistuvat kun Kouvola vieläkään ole mikään metropoli ja punaniskoja vielä riittää.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aika hankala kysymys mielestäni. Jos nyt esimerkiksi KooKoon edustusjoukkue osallistuisi Pride-kulkueeseen, niin mielestäni jokaisen yksilön pitäisi saada päättää asia itsenäisesti ja halutessaan jäädä pois. Pridella on ihmisoikeuksien lisäksi myös poliittisia päämääriä. Esimerkiksi samaa sukupuolta olevien avioliitto oli poliittinen päätös, ei ihmisoikeuskysymys siinä merkityksessä että esimerkiksi Euroopan ihmisoikeustuomioistuin olisi sellaista päätöstä vaatinut tai edellyttänyt.

Ymmärrän sen, että halutaan ilmaista kaikkien olevan tervetulleita joukkueeseen noista Mattilan mainitsemista erilaisista asioista riippumatta. Mutta ymmärrän senkin, ettei kaikki halua omaa suvaitsevaisuuttaan ilmaista juuri Pride-kulkueen kautta. Siinä kun on, ainakin oman ymmärrykseni mukaan, kysymys muustakin kuin puhtaasti ihmisoikeuksiin liittyvistä kysymyksistä.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tietenkään väkipakolla ketään pelaajista tarvi sinne raahata. Sekin riittää että uusi yhteisömanageri sinne menee jos kukaan muu ei halua. Eikös Välimaa joskus haastattelussa sanonut että kaikki tervetulleita niin ehkä Välimaa menee sinne seuraksi.
 

Steus

Jäsen
KooKoo voisi julkaista tiedotteen, että kaikki halukkaat saavat mennä marssimaan. "KooKoo ei halua velvoittaa ketään pelaajaa tai toimihenkilöä marssimaan, vaan antaa siihen vapauden." Mitään tuosta ei minkään seuran kannata maksaa, vaikka sillä logon johonkin saisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös