Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 164 557
  • 5 752

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No, mä vastaan konsernin talousasioista eli jonkun verran saatoin vetää kotiinpäin kun otin asian tj:n kanssa esille :-)

Kotiinpäin veto on sallittua ja jopa suotavaa tässä asiassa. Ja varmasti maksaa itsensä takaisin kun viihtyisän lätkämatsin jälkeisenä työpäivänä henkilökunnan innovatiivisuus on huipussaan.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kotiinpäin veto on sallittua ja jopa suotavaa tässä asiassa. Ja varmasti maksaa itsensä takaisin kun viihtyisän lätkämatsin jälkeisenä työpäivänä henkilökunnan innovatiivisuus on huipussaan.

No näin se voisi olla mutta yleensä nuo paikat menee asiakkaille jotka eivät kiekosta välttämättä juuri ymmärrä mutta kahdeksan euron olut muovituopista kiinnostaa usein enemmän:-)
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tällä kaudella matsiliput tulevat kaikki samaan aikaan myyntiin toisin kuin aikaisempina vuosina KHL:ssä.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lienee myöskin posiketjun kamaa, mutta tainnut viimeksi joskus Liiga-aikana tullut kausikortti näin ajoissa (peräti eilen) perille. Pisteet toimistolle tästä!
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Lienee myöskin posiketjun kamaa, mutta tainnut viimeksi joskus Liiga-aikana tullut kausikortti näin ajoissa (peräti eilen) perille. Pisteet toimistolle tästä!

Itsellekin tuli kausikortti postitse toissapäivänä. Se kokemus mitä minulla on kausikorttien saamisesta postitse - kaudesta 2015-2016 (playoffkortista) ja kaudesta 2016-2017 (runkosarjan kausikortista) lähtien - on myös että aiemmin runkosarjankausari on tullut vasta myöhemmin elokuussa ainakin minulle. Hyvä näin miten nyt kävi.

Sellaista ihmettelen (sopinee tähän keskusteluun jossa aiheena lippujen lisäksi myös kausikortit) että miksi joka kausi pitää lähettää uusi kortti vaan eikö olisi yksinkertaisempaa ladata yhteen korttiin aina kausi kerrallaan (runkosarja+play-offsit)? HIFK:lla on tällainen systeemi ollut jo pitkään ja ihmettelen miksi Jokereilla ei ole. Viime kauden runkosarjan kausikorttiinhan ladattiin playoffsit joten kumma ettei tuota systeemiä jatkettu. Täytynee kysellä toimistolta miksei yhtä korttia voi käyttää koko ajan.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburg Penguins & Bobi Lehtonen
Onneksi tuli luettua eilen tätä palstaa niin sai hommattua ekaan kotipeliin Kunlunia vastaan liput. Kiitos palstaveljille (ja -siskoille. Tärkee tänä päivänä)
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Älkää nyt saakeli ostako noita lippuja, kun niitä jaetaan kaikkialle ilmaiseksi. Palstan tietäjät voisivat kertoa minullekkin mistä saan noutaa omat ilmaislippunu?
 

Miata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai pirskatti! Ehdin jo ostaa pari kausaria... Saiskohan ne palautettua? Joo mulle kanssa kaikkiin otteluihin ilmaisliput!!!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mullekkin voi ilmotella mistä voin noutaa ilmaislippuni kotiavaukseen. Harmillisesti oon noihin rahaa käyttänyt, mut onneks luen tätä sivua niin pääsen tästä lähtiin joka peliin ilmasiks! Vai maksaako jopa Jokerit mulle peliin tulosta? En tiedä.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburg Penguins & Bobi Lehtonen
Mulle ei ihan auennut mistä tässä nyt höpistään, ilmaisista lipuista. Tossa aiemmin kiittelin, että huomasin palstan avulla etuosto-oikeuden ekaan kotipeliin. Ja sitä kautta sit sain OSTETTUA liput haluamalleni paikalle kotiavaukseen ennen virallista myynnin alkamista...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mulle ei ihan auennut mistä tässä nyt höpistään, ilmaisista lipuista. Tossa aiemmin kiittelin, että huomasin palstan avulla etuosto-oikeuden ekaan kotipeliin. Ja sitä kautta sit sain OSTETTUA liput haluamalleni paikalle kotiavaukseen ennen virallista myynnin alkamista...
Eikun täällä on näitä tänä vuonna rekisteröityneitä pro-Venäjä hönttejä rakentelemassa olkiukkoja. Muusta ei ole kyse.

Eli Jokerithan hinnoittelee lippunsa helvetin alhaisiksi ja antavat niitä tasaisin väliajoin tietyille ryhmille ilmaiseksikin tai kylkiäisinä patonkiostoista. Näin saadaan aikaan isot yleisömäärät ja surkean pieni liikevaihto. Sitten nämä sämpylät ja muut nollatason trollit leukailevat, että Jokerit antaisi kaikki lippunsa ilmaiseksi ja perustelevat sitä väitettä vastaan, vaikka esiin tuodut faktat ovat muuta.

Eli ihan klassisesta olkiukkoilusta kyse, that is all.
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Kertoisit mieluummin vinkin, miten voi liittyä sellaiseen sidosryhmään, joka saa ilmaiseksi lippuja. Tai minkä patongin kylkiäisinä tulee lippu. Ei sekoiteta Putinia nyt tähän, senkin höpönassu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kertoisit mieluummin vinkin, miten voi liittyä sellaiseen sidosryhmään, joka saa ilmaiseksi lippuja. Tai minkä patongin kylkiäisinä tulee lippu. Ei sekoiteta Putinia nyt tähän, senkin höpönassu.
Ei Jokereista voi puhua minkäänlaisesta raha-näkökulmasta ilman, että mainitsee Putinia, mutta pidetään se taustalla itsestään selvänä faktana niin ei tarvitse erikseen mainita.

Subway-patonkiketjun tuotteen ostamalla on saanut lippuja kylkiäisiksi. On niitä saanut muualtakin, mm. Tampereen junalippujen oheen jnejnejne. Oikeita sidosryhmiä ilmaislippujen näkökulmasta on mm. päiväkoteihin, junnujoukkueisiin ja tiettyihin työpaikkoihin liittyen. Mut hei, sä ghettobeltin silkohapsi, nää asiat on käyty läpi täällä jo monta kertaa. Jos sun kohdalle ei osu, se ei tarkoita etteikö ilmiö olisi totta.

4 lippua 44 euroa...
 

blue line

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei Jokereista voi puhua minkäänlaisesta raha-näkökulmasta ilman, että mainitsee Putinia, mutta pidetään se taustalla itsestään selvänä faktana niin ei tarvitse erikseen mainita.

Subway-patonkiketjun tuotteen ostamalla on saanut lippuja kylkiäisiksi. On niitä saanut muualtakin, mm. Tampereen junalippujen oheen jnejnejne. Oikeita sidosryhmiä ilmaislippujen näkökulmasta on mm. päiväkoteihin, junnujoukkueisiin ja tiettyihin työpaikkoihin liittyen. Mut hei, sä ghettobeltin silkohapsi, nää asiat on käyty läpi täällä jo monta kertaa. Jos sun kohdalle ei osu, se ei tarkoita etteikö ilmiö olisi totta.

4 lippua 44 euroa...

Sain tästä viestistä sellaisen kuvan, että ilmaislippuja ei ole saatavissa helposti, ainakaan aikuiselle.

Toiseksi olen varma, että Jokereilla on kalleimmat tai toiseksi kalleimmat lippujen hinnat KHL:ssä :)
 
Suosikkijoukkue
Pittsburg Penguins & Bobi Lehtonen
Itse olen tykännyt käydä pelejä katsomassa ja mitä lippujen hintaan tulee niin toisinaan on ollut halvempi käydä katsomassa Jokereita Helsingissä kuin HPK:ta Hämeenlinnassa matkat mukaan lukien
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sain tästä viestistä sellaisen kuvan, että ilmaislippuja ei ole saatavissa helposti, ainakaan aikuiselle.
Se on itse asiassa tosi helppoa. En ole maksanut Jokereiden KHL-kotipelin irtolipusta koskaan täyttä hintaa, ja ilmaislipun olen käyttänyt muistaakseni neljästi. Muutaman kerran on jäänyt käyttämättä.

Toiseksi olen varma, että Jokereilla on kalleimmat tai toiseksi kalleimmat lippujen hinnat KHL:ssä :)
Tämä on varmasti ihan totta. Tosin se kertoo enemmän maista ja paikoista, joissa KHL:ää pelataan, kuin Jokereista.

Kaikesta sitä osataankin valittaa. Jestas sentään, liput on liian halpoja!
Teepäs tarkistus: En valittanut yhtään mistään tähän liittyen, vaan tein vain huomion. Tietysti alihintaisten lippujen syy on ikuisesti raivoavan kritiikkimyrskyn kohde, ainakin ideaalimaailmassa. Reaalimaailmassa Jokerit ei kiinnosta enää niin hirveästi, että jaksaisi kovinkaan usein ojentaa.
 

Kaljuenkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miehitetty
Taitaa olla vaan pientä huumoria, kun täältä on saanut lukea "tietäjiltä" miten Jokereiden peleihin jaellaan erityisen paljon ilmaislippuja ja korkeat yleisömäärät selittyvät tällä.

Ei siinä tarvitse kuin kirjoittaa yhdelle A4-paperille Jokerien liikevaihto ja toiselle Jokerien kotiyleisömäärä ja ihmetellä näitä kahta lukua.

Kyllä sitä tietämätönkin huomaa, että jokin niissä mättää.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ei siinä tarvitse kuin kirjoittaa yhdelle A4-paperille Jokerien liikevaihto ja toiselle Jokerien kotiyleisömäärä ja ihmetellä näitä kahta lukua.

Kyllä sitä tietämätönkin huomaa, että jokin niissä mättää.

Mä luulin, että tää liikevaihtoasia olisi jo loppuun käsitelty. Siellä on sellaisia tuloja, mitkä ohjataan muille tahoille, jotka normaalissa tapauksessa tulisivat seuralle.

Esimerkkinä: TV-tulot. Iso erä, joka menee KHL:lle, joka sieltä jakaa sitä Jokereille osana rahoitussopimista.

Laita- ja hallimainokset. Jokerien diilejä, jotka menevät Arenalle.

Ja niin edelleen. Jokerien liikevaihto ei ole vertailukelpoinen kpi. Keksi joku muu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Esimerkkinä: TV-tulot. Iso erä, joka menee KHL:lle, joka sieltä jakaa sitä Jokereille osana rahoitussopimista.
Tämä kyseinen tuloerä nyt on debunkattu jo vaikka kuinka monta kertaa. Puhutaan ihan pähkinöistä. Ei riitä mitenkään selittämään sitä, miksi Jokereiden liikevaihto on pudonnut monta miljoonaa. Puhumattakaan siitä, että sen pitäisi noilla yleisömäärillä olla miljoonia enemmän kuin se oli parhaimmillaan.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.97
  • 3.70
  • 3.50
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös