Ex-Kerholaiset

  • 1 551 494
  • 5 509

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oih. Yksi 80-luvun kantavista voimista lähti sitten kohtuuttoman aikaisin. R.I.P.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On se vaan hienoa, kun nähdään mitä aika HPK:ssa voi tehdä. Pienellä panostuksella saatiin tämänkin miehen ura rakettimaiseen nousuun.

Kerho -> Liigna ykkösjoukkue -> KHL -> AHL:n kunkku -> NHL?

Ja koko kehitys siitä, kun keltanokkana oli HPK-sopimuksessa 3 vuotta sitten:
Video: Miro Aaltonen iski jatkoaikamaalin AHL-pudotuspeleissä

Hero-Miro! Strategia puree yhä kovemmin!
 

Ralph

Jäsen
Patrik Virtaa ei ole listattu TPS:n pelaajalistoihin, joten lähtenee Pohjois-Amerikkaan. Tämä tarkoittaa sitä, että Kerho nappaa puolet kasvattajakorvauksesta itselleen.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen odotellut Vesalaisen NHL-siirtoa jo jonkin aikaa. Mistä johtunee, ettei sitä ole vielä tullut? Eikö näissä tapauksissa käytännössä aina tehdä samanlainen tulokassopimus?

Luultavasti olen vain hätäinen...
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Olen odotellut Vesalaisen NHL-siirtoa jo jonkin aikaa. Mistä johtunee, ettei sitä ole vielä tullut? Eikö näissä tapauksissa käytännössä aina tehdä samanlainen tulokassopimus?

Luultavasti olen vain hätäinen...
Jetseillä on aika paljon mietittävää jo joukkueessa olevien pelaajien sopimusten kanssa, niin saattaapi tuon vuoksi kestää tuon Vesalaisen sopparin julkistamisen kanssa.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jetseillä on aika paljon mietittävää jo joukkueessa olevien pelaajien sopimusten kanssa, niin saattaapi tuon vuoksi kestää tuon Vesalaisen sopparin julkistamisen kanssa.

Miten olin jostain lukevinani, että Jets on yksi niitä jengejä, mitkä aikoo rauhassa katella miten palkkakattokuviot etenee ja sen jälkeen avaa pelin. Onhan siellä aikamoinen sopimuskatras mietittävänä. Tuskin Vesalaisen soppari on mitenkään vaakalaudalla tai muutenkaan kriittisin, mutta sopii hyvin kuvioon, että "rauhassa katellaan".
 

Ralph

Jäsen
Juuse Saros valittiin NHL:n tulokastähdistökentälliseen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eric Fehr jatkaa uraansa Minnesota Wildin riveissä. Vuoden soppari.
 

Ralph

Jäsen
Kerholegenda Kaspars Saulietis palaa KHL:ään ja Dinamo Rigaan vuoden tauon jälkeen, kun pääsee sinne ainakin try-outille. Pelasi viime kauden Slovakiassa.
 

Letang58

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tomas Vincour sopimukseen HK Hradec Kraloven kanssa. Olkoon nyt sitten Ex-kerholainen..
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tomas Vincour sopimukseen HK Hradec Kraloven kanssa. Olkoon nyt sitten Ex-kerholainen..

Varmasti moni pettyy kun siellä näkyy tiedoissa, että nyt on Kerho-osioon uusi viesti, mutta kyllähän Vincour voidaan jossain määrin ex-kerholaiseksi määritellä. Eikös nuo kuitenkin virallisia pelejä ole?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Turtiaisen Jaska siirtyy Unkariin.

Twitter
 

Letang58

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juha Koivisto Roueniin Ranskaan.
 

MarkoPalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU, Hammarby IF, Jokerit
No, itse en ole, joten voitko hieman raottaa tätä suru-uutista?
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Onko Niko Kapasen puoliso kuollut...ainakin vahvasti siltä näyttää kun katsoo nimiä alla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös