Monetko alushousut sinulla on?

  • 6 767
  • 47

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Yksissä ex-boksereissa oli vielä teksti tyyliin "can we be lovers", joka on saanut useat naisihmiset kikattamaan, silleen hyvällä tavalla.

Eikö joskus ollut boksereita, joissa oli sonninkuvia? Mulle joku osati semmoset mutten kehdannut käyttää. Tummia minä käytän. Siis alushousuja.
 

sinikettu

Jäsen
Eikö joskus ollut boksereita, joissa oli sonninkuvia? Mulle joku osati semmoset mutten kehdannut käyttää. Tummia minä käytän. Siis alushousuja.
Noilla vois houkutella pahaa aavistavattoman naisihmisen makuukammarin puolelle ja vaatteiden vähentyessä todeta, että tämähän sopii päivän teemaan, kun sinäkin olet tuollainen lehmä. Sen jälkeen high fivet itselle ja vessan puolelle parantelemaan potkusta turvonneita kiveksiä, kun nainen pakkaa kamojansa ja ryntää ulos.
 

scholl

Jäsen
En tiedä. Oisko sadat. Neljässä kategoriassa kaksi laatikollista. Rotaatio toimii ja jos joku menee kulahtaneeksi, heitän menemään. Siihen on tietyt metodit. Opin yrityspelin kurssilla, ettei tuotannossa saa olla pullonkauloja ja kun olin duunissa 1999, jossa tein satatuntisia työviikkoja ja pesutupaa ei saanut käyttää yöllä, päätin, ettei minulla tule olemaan missään vaateasioissa pullonkauloja. Turha kaivaa tällaisissa asioissa verta nenästä. Määrä ei ole mikään ongelma tosiaan, jos rotaatio toimii ja on saksalainen järjestys.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja jos vähän käyttäisi järkeä ja kävisi vaikka suihkussa joskus, niin pari päivää voi aivan hyvin tarvittaessa mennä samoilla kalsareilla.

Pesen pyykkiä kerran pari viikossa ja kalsareita on jotkut ehkä seitsemät. Voisi taas 5-packin tosin ostaa, kun seuraavan kerran menee kauppakeskukseen. Oikeastaan huomenna voisi koittaa jaksaa käydä, kun tarvitsisi myös vähän erilaisia saippuoita.

Toki normi-ihmisellä on vaikka suihkusaippuaakin kuutisen litraa kotona, että ei vain lopu kesken.
 

Ralph

Jäsen
Ei yhtiäkään. Alushousut on nynnyille. Kommando on parasta.
 
Takaisin lyhyisiin alushousuihin. Lukumäärällisesti tavallisin alushousumallini on niukanpuoleinen tai ns. midi-mallinen Sloggi-pöksy, joka on osoittautunut siedettävän istuvaksi arkialkkariksi. Sitten löytyy mm. Calvin Kleinin ja Tommy Hilfigerin briefejä ja boksereita, ja erityisesti jälkimmäisistä on tuntunut viime aikoina löytyvän suht napakasti istuvia malleja. On hyvin luultavaa, että saamani positiivisen perstuntuman perusteella hankin Tommy Hilfigerin alkkareita lisää varastoon, jolloin tylsien Sloggien osuus ajan myötä vähenee. Alkkareissa en tykkää suosia halpahallimalleja, niistä ei ole oikein koskaan ollut hyviä kokemuksia.

Minunkin kaikki alushousuni ovat nykyään Tommy Hilfigeriä. Minulle ne edustavat nimenomaan halpahallikamaa, sillä Century 21:ssä ja Jersey Gardensissa ne maksaa tyyliin vitosen pari. Saman firman sukat maksaa siellä parisen euroa pari, joten niitäkin on kaapissa vino pino.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on 10 alushousut, jotka ovat kaikki laatumerkkejä. Halvoista alushousuista tulee ihottumaa, joten mielelläni maksan hiukan enemmän laadukkaista alushousuista. Materiaalilla on todellakin väliä! Vaimokin tykkää, kun on laatua mitä riisua. Ja laatua on myös alushousujen alla.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minunkin kaikki alushousuni ovat nykyään Tommy Hilfigeriä. Minulle ne edustavat nimenomaan halpahallikamaa, sillä Century 21:ssä ja Jersey Gardensissa ne maksaa tyyliin vitosen pari. Saman firman sukat maksaa siellä parisen euroa pari, joten niitäkin on kaapissa vino pino.
Hyvää tavaraa kannattaa ehdottomasti ostaa, ja varsinkin jos sitä saa kohtuuhintaan. Hintatietoisen kannattaa muutenkin asioida outlet-storeissa ja vastaavissa. Tommy Hilfigerin alushousuista vielä sen verran, että mallisto tuntuu istuvan ainakin oman persukseni ympärille tavattoman hyvin. Olen viime aikoina ostanut useamman mallisia TH-alushousuja, ja varsinaisia hutiostoksia ei ole tapahtunut lainkaan. Kunhan ei ryssi kalsareita liian rankkaan ohjelmaan pesukoneessa, niin Hilfigerit tuntuvat myös kestävän hyvin kuormitusta, paremmin kuin monet muut pöksyt.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Varmaankin jotain 10-20.
Merkkiä X-tra, Lee Cooper, Harrison ja mitä näitä halpoja on. Hyviä ovat jalkaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kai niitä joku 20-30 kpl on. Jotkut vähän parempilaatusia ja sit ihan tusinakamaa, Jenkkilässä työmatkaillessani oon muutaman kerran joutunut menee kesken reissun ostamaan lisää kalsareita kun olen alkuperäisistä ripuloinut jo kaikki ruskeiksi, ja silloin haen vaan jostain Walmartista jotain "7 for 10$" settejä. Vaimo välillä ostelee sit jotain parempaa merkkiä, en mä muista mitä niissä lukee, jotain BjörnBorg tai sen sellasta.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Perus boksereita omistan noin tusinan verran. Osa mustia, osa iloisen värikkäitä ja taitavat olla suurin osa jotakin Dressmannista minulle hankittuja joululahjoja. Pääasia etteivät lopu kesken. Lisäksi omistan yhdet Björn Borgin urheilubokserit, ovat kai ns. tekniset.

Nukkumista varten löytyy muutamat satiiniset shorstimallin alushousut, mutten pidä niitä kovin mukavina. Yhdet ovat Tre Kronor-kuvioiset, suosikkini.

Pitkiä kalsareita löytyy talviurheiluun muutama pari. Lisäksi löytyy äärimmäisen tyylikkäät Cristiano Ronaldo 7 -design pitkikset, joita käytän aina ilmanlämpötilan laskiessa alle neljään asteeseen. Pitkät kalsarit ovat mukavuuskysymys eivätkä mitään nynnyilyä.
 

scholl

Jäsen
Hyvää tavaraa kannattaa ehdottomasti ostaa, ja varsinkin jos sitä saa kohtuuhintaan. Hintatietoisen kannattaa muutenkin asioida outlet-storeissa ja vastaavissa. Tommy Hilfigerin alushousuista vielä sen verran, että mallisto tuntuu istuvan ainakin oman persukseni ympärille tavattoman hyvin. Olen viime aikoina ostanut useamman mallisia TH-alushousuja, ja varsinaisia hutiostoksia ei ole tapahtunut lainkaan. Kunhan ei ryssi kalsareita liian rankkaan ohjelmaan pesukoneessa, niin Hilfigerit tuntuvat myös kestävän hyvin kuormitusta, paremmin kuin monet muut pöksyt.

Mulla toimii Björn Borgit malliltaan hyvin ja ne kestävätkin hyvin. Vaikka on monen merkkistä kalliimpaakin sellaista tiukkaa boxeria ollut (ja on vieläkin), niin Björn Borg koossa S toimii parhaiten ja kestää. Jotkut muut saattavat hajota jostain saumasta. Mitä tulee tuollaisiin brief-mallisiin tms. alushousuihin, niin itselläni se kategoria tulee käyttöön lämpimillä kesäkeleillä. Ei tule niin kuuma kuin boxereissa. Boxereista on kaksi kategoriaa. Yksi on uudet tai uudenveroiset ja toinen kategoria on enemmän arkikäyttöön. Kolmas kategoria on noi briefit ja neljäs urheilualushousut, jotka ovat teknistä materiaalia. Kesäksi pitää vielä huomioida se, että on valkoisiakin. Jos on esim. vaaleat housut tai valkoiset farkut, niin auta armias, jos menee vahingossa laittamaan väärän väriset boxerit alle.

@FASlapsi parempia kannattaa ostaa sellaisissa kolmen seteissä, jos haluaa kerralla nostaa määrää. Joskus sitä ostaa toki ulkonäön perusteella vain yhdet tai jos on tarve, jos joku reissu vaikka venyy yhden päivän lisää ja tarvitsee vaihtovaatteet, mutta muuten voi ihan hyvin ostaa kolmen paketin. Niitähän on jossain Hulluilla Päivillä tarjouksessa. 30-35 eurolla saa mitä tahansa merkkiä kolmet. Osta pari sellaista pakettia, niin sulla on kuudet uudet.

Mä en pese ikinä vajaita koneellisia kahdesta syystä. Ensinnäkin se ei ole ekologista. Toiseksi se on epätehokasta. Näin ollen värillisiäkään ei tule välttämättä ihan joka viikonloppuna pestyä (arkisin ei ole aikaa), valkoisia vielä harvemmin. Yleensä pesen kuitenkin värillisiä kerran viikossa. Joka tapauksessa minusta tyhmintä on se, että on jotain pullonkauloja vaatetuksessa. Minusta nimittäin vaatteisiin ei mene yhtään sen enempää rahaa on niitä vähän tai paljon, koska ne vaatteet eivät kulu, joita ei käytä. Kerran kun pompauttaa kalsariarsenaalinsa kansainväliselle tasolle, niin ei ole liemessä jonkun pesurumban takia. Sen jälkeen tekee vain korvausinvestointeja sitten, kun joku jäsen väsähtää tai kulahtaa. Siihenkin annan neuvon. Jos matkailee kuumissa tai kosteissa maissa, niin reissussa on hyvä heittää niitä vanhoja menemään. Jos näin ei tee, niin vanhat boxerit toimivat fillarin puhdistusrätteinä samalla tavalla kuin vanhat t-paidat. Leikkaa niistä sopivan kokoisia rättejä ja laittaa ne johonkin yhteen muovikassiin. Sitten kun fillari likaantuu, on rättejä valmiina.

edit. hyvä suositus matkalle on se, että varaa kaksi vaatekertaa per päivä. Se keskimäärin toimii sillä tavalla. Toki voihan olla, että jotain tarvitsee tai haluaa silti ostaa, mutta yleensä se riittää, jos vaatteita on niin, että on joka päivälle ja illalle vaatetus erikseen
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joka tapauksessa minusta tyhmintä on se, että on jotain pullonkauloja vaatetuksessa.

Minullakin tuo on top-3 tyhmimmissä asioissa, mutta omalla listallani kärjessä on lasimurskan syöminen kilokaupalla. 2- ja 3-sijan kesken onkin sitten kova kamppailu vaatetuksen pullonkaulojen ja tarpeettomien raaja-amputointien kesken. Tänään kallistun ehkä sille kannalle että kyllä pullonkaulat vaatetuksessa on vielä tyhmempää kuin vaikkapa se että mielivaltaisesti amputoi omat jalkansa vaikkei siihen ole mitään syytä tai tarvetta.

Itse pakkaan matkoilleni mukaan aina kuusi vaatekertaa per päivä, sekä erikseen smokin ja frakin jokaiselle päivälle jos sattuu tulemaan samalle päivälle tilaisuudet joissa tarvitaan kumpaistakin. Kun olin vielä noviisi matkailussa, minulla oli hieman nolo tapa ylipakata, silloin saatoin ottaa jopa 19 vaatekertaa mukaan per päivä ja otinpa kerran jokaiselle päivälle 3 varasmokkiakin, ihan vaan siltä varalta että vaikka sattuisin ensimmäisissä iltajuhlissa kaatamaan keskiolutta ensimmäiselle smokilleni, minulla olisi vielä 2 varasmokkia sille päivälle ja voisin siis hyvillä mielin vaikkapa tylsän tilaisuuden piristämiseksi polttaa toisen smokeista pois päältäni keskellä illallispöytää, ja silti minulla olisi vielä kolmaskin varasmokki jotta voisin edustaa illan loppuun tyylikkäänä, eikä tarvitsisi korvata sitä tuhkaksi poltettua smokkia kaljanhajuisella smokilla.

Huomasin kuitenkin, että tuollaisia skenaarioita ei kuitenkaan niin usein tule vastaan, joten höllensin hieman matkustuskäytäntöjäni ja nykyään liikun maailmalla jo todella rennosti, joillakin viikon matkoilla minulla saattaa olla mukanani vain 3 matka-arkkua ja pelkästään 7 täyteen pakattua matkalaukkua. Olenkin joskus itsekin ihmetellyt että miten minusta on tällainen reppureissaaja oikein tullut, seuraava askel tästä on varmaan se että rastoitan tukkani ja lähden jonnekin Thaimaaseen haahuilemaan viidakkoon pilvipäissäni - mukanani vain 1 kpl smokkeja tai frakkeja per päivä! Voi taivaan jumala sentään, jotkut burgerit kenties matkustaa jopa tällä tavalla!
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Jenkkien suhteen se nykyinen 23kg rajoitus economyyn on ihan syvältä. Aikanaan kun sai ottaa 2x32kg niin lomamatkalla kannatti tehdä niin, että oli yksi valtavan kokoinen matkalaukku ja joko siellä välissä putkikassi tai osti periltä putkikassin ja alkoi lapata sitten likaisia vaatteita siihen putkikassiin. Vaihtoehtoisesti saattoi joskus ostaa uuden matkalaukunkin, eikä tarttenut heittää vanhaa pois, kun molemmat sai tuoda samaan hintaan. Siihen laukkuun, missä ei ollut niitä likaisia vaatteita sai sitten ostettua uusia vaatteita. Se oli hemmetin kätevää. Nyt tulee kalliiksi, kun on käytännössä pakko ostaa paluumatkalle lisälaukkumaksu, jos jenkeissä käy lomalla. Saatan kyllä nykyään ottaa reissuun sen verran vanhat juoksukengät, että ne voi heittää matkan lopuksi menemään. Euroopan reissuilla voi täyttää sen tilan laukussa paluumatkaa varten punaviinipulloilla. Jenkeissä tosin jos käy niin juoksukenkiäkin tekee mieli ostaa useammat. Se menee ihan nysväilyksi, jos on vain yksi matkalaukku.
 

scholl

Jäsen
Nykysukupolvet eivät ehkä enää opi välttämään pullonkauloja tuotannossa eli tässä tapauksessa vaatevarastossa, sillä asiasta kovasti huolta kantanut Yrityspelin luennoitsija Eero Larmola menehtyi jo kymmenkunta vuotta sitten. Itsehän kävin ko. kurssin jo 1994, joten ukko oli vielä silloin hyvin voimissaan. Ajeli Rellu 19:lla. Saattaa olla, että minin pitäisi kirjoittaa miehen vaatekirja, jossa opastan pyykinpesusta, vaatteidenostosta ja vastaavista asioista. Mitään pullonkauloja ei pääse syntymään. Larmolallahan oli tapana ottaa hyvin painokkaasti esille se, jos joku tuotannontekijä loppui kesken tai oli vaarassa loppua. Ei auttanut sanoa, ettei haluttu edes tuottaa enempää. Pullonkaula oli olemassa ja sillä sipuli. Eli on turha selittää, että aikoi muutenkin pestä pyykkiä, jos kalsarit olivat vaarassa loppua kesken. Siinä oli vaara olemassa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole laskenut kuinka monet löytyy, mutta nyt on ollut kiireitä ja tullut urheiltua sen verran että kalsareita menee paljon, @scholl mainitsema pullonkaula uhkaa ja seuraavat toimenpiteet ovat pyykinpesu ja esim. kolmet uudet bokserit kaupasta.

Björn Borg sopii mullekin hyvin, niitä parit-kolmet uudet niin hyvin pyörii ruljanssi taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös