Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 466 813
  • 2 974

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Sanoo henkilö, jolle pikkutuhma tekstinpätkäni hassutteluketjusta päätyi moraalisormen heristelyn ja vitivalkoisen arvomaailmasi mainostamisen kautta allekirjoitukseesi. #koskasinäetmustamaalaa.

Mutta miehekästä, että myönnät flamettavasi ja trollaavasi.

Tämäkin on tietääkseni hassutteluketju ja tulit ihan vakavalla naamalla kirjoittelemaan :) Sua vaivaa tuo allekirjoitus niin paljon niin otan sen pois että saat nukuttua.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Tämäkin on tietääkseni hassutteluketju ja tulit ihan vakavalla naamalla kirjoittelemaan :) Sua vaivaa tuo allekirjoitus niin paljon niin otan sen pois että saat nukuttua.
Etköhän sinä ottanut sen pois ihan vain siksi, että sinun läpinäkyvät tarkoitusperäsi selvisi kaikille.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Oon kuullu huhuja, että jotkut lähettää yyveetä tyyliin "mä vetäsen sua turpaan", mutta luulin huhuja pelkiksi huhuiksi.
Jep ja tämä samainen henkilö väittää kannattaneensa Jokereita n. 25 vuotta. Ellei nyt ole ihan kapaloikäisenä alkanut viskomaan sämpylöitä jäälle niin ikää on 30+ vuotta. Toisilla se teini-ikä vain on pidempi kuin toisilla.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Sitten kuvittelisi, että sinulla olisi helppo työ heidän argumentoida suohon? Menepä sinne ketjuun nyt antamaan panoksesi :3
Joo ei se kovin vaikeata ole: "Siis niinqu jutkut vei palemaat niinqu kaikki niinqu tosta vaan". "Ei se nyt noin mennyt." "Saatsä niinqu rahaa Mossadilta ku kirjotit noin?" "En." "Vitun uskovainen." "Oon ateisti." "No... HOMO!" ( Viimeinen tuli bebetolta, jota koulutin edellisellä "kierroksella")

Hupaisaa.

Koko ketju on WTC-ketjun kaltainen ikiliikkuja - WTC-ketjussa Leonardo da Psychodad nauretaan tasaisin väliajoin pihalle ja se odottaa aina pari kuukautta aloittaakseen saman sirkuksen uudestaan, koska se ilmeisesti luulee, että sille ei enää seuraavalla kerralla naureta samojen typeryyksien takia. Sillä ei silti näyttäisi olevan muuta agendaa kuin inflatoitunut ego, jolla paikataan pahat puutteet tiedoissa, joten aika ja harmiton ja ennalta-arvattava kylähullu se on.

Lähi-Itä -ketjut heräävät samalla tavalla henkiin kuten esim. nyt kun Hamas on pakotettu doktriininsa muuttamiseen, ja samat asiat luetellaan uudestaan ja uudestaan ilman että niitä kukaan lukee tai viesteihin kommentoi varsinkaan se äänekkäin Anti-Israel -porukka. Kuten tänään nähtiin, jos olet perustellusti eri mieltä hyvesignaloivan palehuivikollektiivin kanssa niin trollileima heilahtaa välittömästi - ILMAN mitään vasta-argumentointiyrityksiä, koska se sotii etukäteen huolellisesti rakennettua uhrinarratiivia vastaan. Aiemmilla kierroksilla on yritetty myös jotain uskontohihhulileimaa iskeä, joka näin umpiateistina on vielä koomisempaa. Kertoo toki siitä, kuinka vähissä ne todelliset vasta-argumentit ovat.

Voisin muuten melkein lyödä vetoa, että yksikään paleaktiivi ei korvaansa lotkauttaisi, jos esim. ne WW2 jälkeen 3 miljoonaa Puolasta karkotettua saksalaista alkaisi toteuttamaan paletyylistä "rauhallista" right-of-return-propagandaa. Nauraa toki saattaisivat.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ensimmäistä kertaa mestoilla, kun Winnipeg Jets pelaa. Onkohan tuolla ketjussa liveseurantaa vai tarvitaanko popparit vasta aamupalaksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oletteko lukeneet tuota SM-liigan televisiointihistoriasta kertovaa ketjua.

Yleensähän tässä ketjussa kai pitäisi olla joku riita jossain, mutta tuo on aivan maagista luettavaa, vaikka eihän siinä ole mitään järkeä.

Poppareita tarvitsee tuosta nauttiessa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oletteko lukeneet tuota SM-liigan televisiointihistoriasta kertovaa ketjua.

Yleensähän tässä ketjussa kai pitäisi olla joku riita jossain, mutta tuo on aivan maagista luettavaa, vaikka eihän siinä ole mitään järkeä.

Poppareita tarvitsee tuosta nauttiessa.
Tuo ketju on erittäin koukuttavaa luettavaa ja eräänlaista taidetta. Jollain oudolla tapaa aivan mahtavaa tuo tilastointi ja arkistojen penkominen. Tästähän saa pääosin kiittää nimimerkkiä @Thusberg
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oletteko lukeneet tuota SM-liigan televisiointihistoriasta kertovaa ketjua.

Yleensähän tässä ketjussa kai pitäisi olla joku riita jossain, mutta tuo on aivan maagista luettavaa, vaikka eihän siinä ole mitään järkeä.

Poppareita tarvitsee tuosta nauttiessa.
Kun olet SM-liigaketjun lukaissut läpi, niin NHL-puolelta löytyy samanmoinen, jossa @Thusberg ansioituneesti valottaa NHL-televisioinnin historiaa
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Pate Laineen ketjussa hyvää eskaloitumista havaittavissa.
Ei helvetti, minä niin olen itselleni vannonut että en sitä lue, pitäisikö kuitenkin? Tulkaa kokeneet kertomaan että onko tämä nyt palstan se ketju jota ei voi jättää lukematta, vai onko tämä siis vain ylihypetettyä tekotaiteellista paskaa?

Kävin jo lähellä ketjua, vähän alle 300 sivua hieman pelotti. Vein hiiren kursorin ketjun päälle, mutta sitten rupesi pelottamaan ja tulin äkkiä tänne turvaan, kertomaan asiasta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei helvetti, minä niin olen itselleni vannonut että en sitä lue, pitäisikö kuitenkin? Tulkaa kokeneet kertomaan että onko tämä nyt palstan se ketju jota ei voi jättää lukematta, vai onko tämä siis vain ylihypetettyä tekotaiteellista paskaa?

Kävin jo lähellä ketjua, vähän alle 300 sivua hieman pelotti. Vein hiiren kursorin ketjun päälle, mutta sitten rupesi pelottamaan ja tulin äkkiä tänne turvaan, kertomaan asiasta.

Se on hirveä ketju niin hyvässä kuin pahassa. Miten ne WWE:ssä sanoo: "Career and life shortening match."
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Se on hirveä ketju niin hyvässä kuin pahassa. Miten ne WWE:ssä sanoo: "Career and life shortening match."
Täytyy pistää tämä virtuaaliseen kirjahyllyyn "tutustu jos uskallat, takaisin ei ole tulemista" teosten alle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Se on ollut ihan silkkaa eskaloitumista viimeiset 50 sivua. Ei jaksa edes avata koko ketjua enää. Sen sijaan RIP-ketjussa viritellään kinkereitä.
Hyvät oli kinkerit. Leikkikööt jotain kuolleiden (itsensä tappaneiden) moraaliset puolustelijat ry:n kokousta rauhassa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaijerikeskusteluun tarvitsee tilata lisäannos. Miksi se vaijeri oli siellä, en olisi itse laittanut.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Täysin käsittämätöntä minulle miten samat nimimerkit jaksaa vääntää ja kääntää ketjusta toiseen. Mitä ihmettä he saavat moisesta kinaamisesta irti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös