Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 598 450
  • 1 934

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ikämieskirjoittaja @ELÄKELÄINEN ei ole kirjoittanut palstalle 5,5 vuoteen. Ikää on profiilin mukaan jo 70 vuotta. Onko Jatkis jäänyt kokonaan? Eläkeläisellä oli aikoinaan oma vankka linjansa.
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Entäpä nimimerkit @Johannes, @lintu ja @Isaksson? Vanhemman polven IFK-miehiä, onko JA-ura taputeltu?

@JHag saattaa omata tietoa kyseisistä herroista.

Paljon on hyviä Jokeri-kirjoittajia siirtynyt pois palstalta KHL-siirron jälkeen, ja korvaava aines (itse mukaanliettuna) on kyllä kieltämättä heikkoa.

Ja mites nimimerkki @kovalev , katosi vuonna 2016 palstalta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Nimerkkiä @sumuinen suo ei enää löydy palstalta. Onko vaihtanut nimeä, saanut kenkää vai pyytänyt itse profiilinsa poistoa? Ei se minua muuten kiinnosta, mutta 50€ jäi roikkumaan yhdestä vedosta. Ja siis häneltä minulle päin.
 

Nick Neim

Jäsen
Nimerkkiä @sumuinen suo ei enää löydy palstalta. Onko vaihtanut nimeä, saanut kenkää vai pyytänyt itse profiilinsa poistoa? Ei se minua muuten kiinnosta, mutta 50€ jäi roikkumaan yhdestä vedosta. Ja siis häneltä minulle päin.
Sai kenkää. Paljastui tuplanimimerkiksi, minkä takia palstaura jäi noin lyhyeksi.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Mihin on kadonnut käyttäjä @Mahtiankka ? Olin hieman surullinen, ettei tämä oululaistunut porilainen ollut kirjoittamassa niitä kattavia ja hienoja ennakkoja Kärpät-Ässät -playoffsarjan aikaan.

Aloitin syksyllä opiskelut ja niiden & työn yhdistäminen on rajoittanut aika paljon kaikkea muuta toimintaa. Mutta hienoa kuulla, että kirjoituksiani on kaivattu. Pitää katsella, jos ensi kaudella onnistuisi jälleen ennakoiden naputtelu tämän otteluparin tiimoilta.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Daespoo on kuukauden (?) pelikieltonsa jälkeen näköjään löytänyt viikonlopuilleen muuta tekemistä. Viimeksi käväissyt palstalla marraskuun lopulla. Kyseessä on kuitenkin palstalegenda ja oikeasti fiksu jätkä, vaikkei kirjoitustyyli aina kaikkein fiksuimmasta päästä olekaan.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Missähän on Jatzerman19? Ei löytynyt haulla. Onko siis poistunut, vaihtanut nimimerkkiä tms.?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
IFK-puolen tyypeistä kun puhe niin @BigRedBob jäänyt mieleen kans ehkä hivenen provosoivalla kirjoitustyylillään.
Ai hivenen? Heh, en sentään ole kokonaan kadonnut. Oli muita kiireitä töissä ja vapaa-ajalla ja sitten kun pääsi rutiininomaisesta palstan tuijottelemisesta joka päivä, niin tauko vähän venähti. Mutta ei huolta, provosoiva tyyli jatkuu, mutta kyllä suurin kulma siitäkin tyylistä on jo hioutunut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt pelataan niin kovilla panoksilla, että laitetaan kysely jo valmiiksi:

Joo, Ruotsin kultajuhliin päättyy näiden kisojen osalta ja samalla myös toistaiseksi pistän pillit pussiin omalta osaltani tältä foorumilta. Kiitos näistä kisoista ja menneistä vuosista, tack och adjö. Ehkä joskus palataan vielä joissain merkeissä.

Salkkareitakin on vielä jaksotolkulla jäljellä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen miettinyt mihin hävisi @Musta Nuoli helteiden aikana. Hän kertoi 16.7. miten tukalaa on olla helteessä ja sen jälkeen on ollut hiljaista. Vähän mietityttää ettei mitään pahaa olisi tapahtunut kun helteet kesti niin pitkään.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakaan pariin päivään ei ole näkynyt @pernaveikko a... Ottiko työnantaja netin pois
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös