Su 20.5.2018 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 85 338
  • 1 205
Tila
Viestiketju on suljettu.

tombz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps,Nhl,Tuto,Turkulainen juniorijääkiekko
Onko se ny vittu 5-5 vs. Ratkottiinhan välieräpaikkoja tolla naurettavalla 4-4. Heittäisivät vaikka kolikkoa ennemmin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ruotsi ei ole muuten ollut eikä tule olemaan sekuntiakaan johdossa tässä ottelussa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Veikkaus jatkoerään: Kumpi tulee ensin, maali vai joku seuraavista sanoista Mertarannan suusta: kiistatta, ilmiömäinen tai valtaisa?

Vedän ilmiömäisen tähän paikkaan. Genoni sen suorittaa. Minä uskon.
 

Old referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, tuomarit
Antsa aloittaa: ”Nyt alkaa kiistatta valtaisan merkityksellinen jatkoaika, jossa ilmiömäinen Sveitsi haastaa suursuosikki Ruotsin.”
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Veitsin raikkaan esityksen jälkeen näistä kisoista muistaa Marjamäen täydellisen sulamisen vol 4, Suomen maajoukkueen sukupolvenvaihdoksen, Kalen mainostamassa vaippoja ja MOIIIIIII-mainokset.

Jos joku puhelinmyyjä tahi feissari tulee tarjoamaan minulle näitä punaisia MOI-palloja (tai mitähän vittua ne myyvätkään) edulliseenkin hintaan ja vaikkapa edullisilla maksuehdoilla, on mahdollisuuksien rajoissa, että väkivaltainen musta puoleni ottaa siinä vaiheessa vallan. Eli kiitos jo etukäteen. Älkää tulko myymään minulle niitä MOI-palloja.
 

Chris Sharma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Suomen maajoukkue, Nationalelf
Sveitsi ollut hieman alakynnessä mutta loistavasti on taistellut. Ei ole vailla mahdollisuuksia jatkoerässäkään vaikka Ruotsi 4 vs 4 pelissä suosikki onkin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Veitsin raikkaan esityksen jälkeen näistä kisoista muistaa Marjamäen täydellisen sulamisen vol 4, Suomen maajoukkueen sukupolvenvaihdoksen, Kalen mainostamassa vaippoja ja MOIIIIIII-mainokset.

Jos joku puhelinmyyjä tahi feissari tulee tarjoamaan minulle näitä punaisia MOI-palloja (tai mitähän vittua ne myyvätkään) edulliseenkin hintaan ja vaikkapa edullisilla maksuehdoilla, on mahdollisuuksien rajoissa, että väkivaltainen musta puoleni ottaa siinä vaiheessa vallan. Eli kiitos jo etukäteen. Älkää tulko myymään minulle niitä MOI-palloja.
Jotenkin outo markkinointitapa kyllä, kun lapset ei itse valitse kännykkäliittymiä. Tosin kaikki nyt tietää MOI:n. Suurinta osaa vituttaa.

En ole kertaakaan ostanut Grandiosapitsaa sen jälkeen kun Paula Koivuniemi lauloi pitsaperjantain
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mr Tokmanni kairasi Mrs Fairyä kakkoseen. Fairty tahtoi 12 e.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko se ny vittu 5-5 vs. Ratkottiinhan välieräpaikkoja tolla naurettavalla 4-4. Heittäisivät vaikka kolikkoa ennemmin.

Eikös se tosiaan ole niin, että alkusarjassa oli 3v3, pudotuspeleissä 4v4 paitsi finaalissa, joka 5v5 ?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ois vaikka Kaalimadon dildo mainokset noiden Moooiii pallojen tilalla. Tosin suurin kohdeyleisö tuskin kattoo tätä peliä. Tai mistäs minä tiiän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös