Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 466 845
  • 2 974

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vaikka asia toistuu tasaisin väliajoin, jälleen loistavaa lajitovereiden raatelua Jokereiden "EU:n pakoitteiden vaikutus Jokereihin"-ketjussa. Lämmittää aina sydäntä yhtä paljon tuo vääntö KHL- ja Anti-KHL -jengin välillä. Popparit loppuivat jo, täytyy hankkia lisää!
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka asia toistuu tasaisin väliajoin, jälleen loistavaa lajitovereiden raatelua Jokereiden "EU:n pakoitteiden vaikutus Jokereihin"-ketjussa. Lämmittää aina sydäntä yhtä paljon tuo vääntö KHL- ja Anti-KHL -jengin välillä. Popparit loppuivat jo, täytyy hankkia lisää!
Tuolla KHL:n puolella on lähes aina taattua popcorn-viihdettä, kun tietyt nimimerkit vapautuvat kuukauden välein pelikielloistaan uusiakseen rikkeensä parin viikon päästä. Vähän vie viihteeltä pohjaa, kun ei millään tahdo uskoa noiden parin nimimerkin kirjoittavan todellisia mielipiteitään.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jokerien pakote-keskustelussa tuossa parin eilisen päivän aikana käyty "taistelu" sanaisilla miekoilla. Hupaisaa luettavaa. Alkuun nauratti ihan helvetisti, mutta sitten alkoi jo sääli ja myötähäpeä iskemään, kun nimimerkki Valle miekkailee nimimerkki Orr:ia vastaan. Helkkarin yksipuolinen taistelu tosin. Sääli alkoi iskemään, kun huomasin tämän saman parin taistelleen jo aikaisemminkin. Ja siinäkin taistelu hyvin yksipuolista. Myötähäpeä iski "hävinneen" osapuolen jatkoselittelyillä ja -syyllistämillä. Vallea vietiin urakalla tässä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
On kyllä melkoista tylytystä Orrilta. Nauratti kovasti kun kävi ilmi, että Valle on kiskaissut allekirjoitukseensa Orrin lauseen tuolta lause viimeisestä sanasta - ketjusta. Aika epätoivoinen yritys mustamaalata.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
On kyllä melkoista tylytystä Orrilta. Nauratti kovasti kun kävi ilmi, että Valle on kiskaissut allekirjoitukseensa Orrin lauseen tuolta lause viimeisestä sanasta - ketjusta. Aika epätoivoinen yritys mustamaalata.

KIva että joillakin on hauskaa :) Ei mun tarvi sitä mustamaalata. Muutenkin ei kannatta ihan kaikkea ottaa niin tosissaan..
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
KIva että joillakin on hauskaa :) Ei mun tarvi sitä mustamaalata. Muutenkin ei kannatta ihan kaikkea ottaa niin tosissaan..
Ok, vaikutti vaan siltä, että vähän olisit jotain sen suuntaista yrittänyt. Loppuun sulta hyvä pointti, ja itse pyrin suhtautumaan Jatkoaikaan hyvinkin löysin rantein ja liikaa puristamatta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
WTC mainittu Laine-ketjussa. Vaan ei tuota tosiaan jaksa lukea ja pelin aikanakin olen unten mailla.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
KIva että joillakin on hauskaa :) Ei mun tarvi sitä mustamaalata.

Teidän vääntöä tässä jonkin verran seuranneena ihan uteliaisuuttani, jos sulla ei ole tarvetta C.Orr:ia mustamaalata, niin saako udella, että minkä takia sulla on se jälkimmäinen lainaus siellä allekirjoituksessasi? Onko se sinun mielestäsi hyvä läppä tai jotain vastaavaa? Onko se kunnianosoitus vai mikä sen tarkoitus on? Kait sillä jokin tarkoitus kuitenkin on?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kyllä tällä hetkellä suurin meininki on tuolla Israel vs. Palestiina ketjussa. Mun historiat on ainakin kirjoitettu siellä jo useampaankin kertaan ihan uudestaan. Ja aina ne samat naamat.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kyllä tällä hetkellä suurin meininki on tuolla Israel vs. Palestiina ketjussa. Mun historiat on ainakin kirjoitettu siellä jo useampaankin kertaan ihan uudestaan. Ja aina ne samat naamat.
Aika hauskaa, että forumisti, jolla ei ole mitään annettavaa mainitsemaansa keskusteluun, tulee tänne raportoimaan asiasta. Hänen historiansakin on kuulemma kirjoitettu uudestaan.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Teidän vääntöä tässä jonkin verran seuranneena ihan uteliaisuuttani, jos sulla ei ole tarvetta C.Orr:ia mustamaalata, niin saako udella, että minkä takia sulla on se jälkimmäinen lainaus siellä allekirjoituksessasi? Onko se sinun mielestäsi hyvä läppä tai jotain vastaavaa? Onko se kunnianosoitus vai mikä sen tarkoitus on? Kait sillä jokin tarkoitus kuitenkin on?

Tuskin mun tarvitsee sitä sulle avata. Kyseinen henkilö on itse keittänyt oman soppansa ja kestäköön leikin kun siihen kerran lähti :)


Pakko kyllä nostaa hattua tuosta. Kaverilla on aikaa käydä monen kirjottajan viestihistoria läpi vielä moneen kertaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt popparit esiin sillä Popparit esiin - ketjussa tapahtuu.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Tuskin mun tarvitsee sitä sulle avata. Kyseinen henkilö on itse keittänyt oman soppansa ja kestäköön leikin kun siihen kerran lähti :)

Juu, näinhän se on, että jos leikkiin lähtee, niin leikin kestäköön. Eikä sun tietenkään tarvitse mitään mulle (tai kenellekään muulle) täällä foorumilla avata, mutta kyllä uteliaisuus vei voiton, kun kerroit, ettei sinulla ole tarvetta mustamaalata ko. nimimerkkiä, että mitä muuta tarkoitusta tuo jälkimmäinen lainaus voi palvella?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Teidän vääntöä tässä jonkin verran seuranneena ihan uteliaisuuttani, jos sulla ei ole tarvetta C.Orr:ia mustamaalata, niin saako udella, että minkä takia sulla on se jälkimmäinen lainaus siellä allekirjoituksessasi? Onko se sinun mielestäsi hyvä läppä tai jotain vastaavaa? Onko se kunnianosoitus vai mikä sen tarkoitus on? Kait sillä jokin tarkoitus kuitenkin on?
Ihan selkeästi kyseinen trolli @Valle yrittää mustamaalata. Se ei muuten pärjää niin pitää ottaa halpamaiset keinot käyttöön, muutenhan se ottaisi myös kyseisestä ketjusta kaikki muut ja muiden pikkutuhmat tekstit allekirjoitukseensa. Nythän se on poistanut ilmeisesti moderaattoreiden pelosta tekstin, jossa väittää minun olevan Jatkoajan virallinen pervo. Jokainen kerta kun se on saanut sanktioita on kyseinen tapaus lähestynyt minua yksityisviestein ja uhkaillut mm. väkivallalla. Pistää hymyilyttämään tässä kontekstissa, että sillä on pokkaa väittää täällä ettei kannata ottaa kaikkea tosissaan. Että sellainen tapaus.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Aika hauskaa, että forumisti, jolla ei ole mitään annettavaa mainitsemaansa keskusteluun, tulee tänne raportoimaan asiasta. Hänen historiansakin on kuulemma kirjoitettu uudestaan.
No eikö tämän ketjun idea ole juurikin heiden, keitä ei voisi vähempää kinnnostaa asiaan puuttua, noita juttuja ilmoitella? Ja ei, mulla ei todellakaan ole mitään annettavaa tuohon ketjuun.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Ihan selkeästi kyseinen trolli @Valle yrittää mustamaalata. Se ei muuten pärjää niin pitää ottaa halpamaiset keinot käyttöön, muutenhan se ottaisi myös kyseisestä ketjusta kaikki muut ja muiden pikkutuhmat tekstit allekirjoitukseensa. Nythän se on poistanut ilmeisesti moderaattoreiden pelosta tekstin, jossa väittää minun olevan Jatkoajan virallinen pervo. Jokainen kerta kun se on saanut sanktioita on kyseinen tapaus lähestynyt yksityisviestein ja uhkaillut mm. väkivallalla. Pistää hymyilyttämään tässä kontekstissa, että sillä on pokkaa väittää täällä ettei kannata ottaa kaikkea tosissaan.

HAHA :) Hävisin muuten sun takia vedon joten kiitti vaan.... Tässä päästään jälleen siihen kuka on ihon alla ja jne... Ei pyhäyksinkertaisuus sentään. Voiko joku enempää olla tosikko :)
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Aika hauskaa, että forumisti, jolla ei ole mitään annettavaa mainitsemaansa keskusteluun, tulee tänne raportoimaan asiasta. Hänen historiansakin on kuulemma kirjoitettu uudestaan.
Niinno, oma antisi on sellaista Kansan Uutisten kiukkuista uutiskommentointia, missä faktat ovat ikävästi hakusessa ja oma aatteen palo tuottaa loput. Myös roskalehtien uutisten kommenttiosiot eli ns. Internetin alalaita on täynnä teitä itseoppineita KV-politiikan huippuosaajia - tietyt samat avainsanat toistuvat melkein joka viestissä, joten ei kai se sattumaa ole.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
No eikö tämän ketjun idea ole juurikin heiden, keitä ei voisi vähempää kinnnostaa asiaan puuttua, noita juttuja ilmoitella?
No miksi sitten kirjoitat tänne? Olethan em. keskusteluun omin rajoitteinesi osallistunut.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No miksi sitten kirjoitat tänne? Olethan em. keskusteluun omin rajoitteinesi osallistunut.
Kyllä yritin osallistua, siis silloin kun se ei ollut vielä lähtenyt täysin laukalle. Luovutin ja siirryin tänne sivustasueraajaksi, kun huomasin että nyt tehdään taas palstahistoriaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Niinno, oma antisi on sellaista Kansan Uutisten kiukkuista uutiskommentointia, missä faktat ovat ikävästi hakusessa ja oma aatteen palo tuottaa loput. Myös roskalehtien uutisten kommenttiosiot eli ns. Internetin alalaita on täynnä teitä itseoppineita KV-politiikan huippuosaajia - tietyt samat avainsanat toistuvat melkein joka viestissä, joten ei kai se sattumaa ole.
Sitten kuvittelisi, että sinulla olisi helppo työ argumentoida heidät suohon? Menepä sinne ketjuun nyt antamaan panoksesi :3
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt popparit esiin sillä Popparit esiin - ketjussa tapahtuu.

Ihan selkeästi kyseinen trolli @Valle yrittää mustamaalata. Se ei muuten pärjää niin pitää ottaa halpamaiset keinot käyttöön, muutenhan se ottaisi myös kyseisestä ketjusta kaikki muut ja muiden pikkutuhmat tekstit allekirjoitukseensa. Nythän se on poistanut ilmeisesti moderaattoreiden pelosta tekstin, jossa väittää minun olevan Jatkoajan virallinen pervo. Jokainen kerta kun se on saanut sanktioita on kyseinen tapaus lähestynyt yksityisviestein ja uhkaillut mm. väkivallalla. Pistää hymyilyttämään tässä kontekstissa, että sillä on pokkaa väittää täällä ettei kannata ottaa kaikkea tosissaan.

@Vanha Len on oikeassa, popparit ketjussa tapahtuu!!! Ja jaossa taas vain hopeasijoja. C.Orrin koulutusklinikka jatkuu.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
HAHA :) Hävisin muuten sun takia vedon joten kiitti vaan.... Tässä päästään jälleen siihen kuka on ihon alla ja jne... Ei pyhäyksinkertaisuus sentään. Voiko joku enempää olla tosikko :)
Sanoo henkilö, jolle pikkutuhma tekstinpätkäni hassutteluketjusta päätyi moraalisormen heristelyn ja vitivalkoisen arvomaailmasi mainostamisen kautta allekirjoitukseesi. #koskasinäetmustamaalaa.

Mutta miehekästä, että myönnät flamettavasi ja trollaavasi.

Pakko kyllä nostaa hattua tuosta. Kaverilla on aikaa käydä monen kirjottajan viestihistoria läpi vielä moneen kertaan.
Aikaa meni arviolta noin 10 minuuttia löytää nuo viestit. Mikä nyt sitten on paljon aikaa ja mikä ei. Sinähän väitit minun lopettaneen kirjoittelun sinun kuukauden sanktion ajaksi, mainostit oikein tutkineesi asiaa. Oikea aikahan oli noin viikko, kun en tänne kirjoitellut silloin kun rimpuilit pakkopaidassasi. Ehkä sinun tulisi seuraavaksi, minun palsta-aktiivisuuden sijaan opiskella aikamääreet uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös