NHL18 – Hockey Ultimate Team

  • 211 785
  • 964

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En nyt oikein tiedä miksi edes vastaan näin ala-arvoiseen viestiin, mutta edelleen tasan kerran ostin pelin käytettynä joulukuussa ja myin muutama viikko siitä pelin takaisin kauppaan. Sen jälkeen en ole koskenut peliin kolmeen kuukauteen, kunnes nyt (kuten asiasta mainitsin NHL18-ketjuun) otin EA Accessin NFL:n ja parin muun pelin takia kuukaudeksi ja halusin samalla vilkaista mitä tälle pelisarjalle kuuluu.

Ilmeisen vaikeaa on fanipojille ymmärtää se, että joku ei vaan jaksa enää. (Näen siis näitä vastaavia "lällättely-viestejä" ympäri somea, enkä kohdista sinuun pelkästään.) Mutta joo, näin 25 vuotta pelisarjaa pelanneena joskus se mielenkiinto silti herää hetkellisesti. Siksihän sen NHL04-pelin mm ostin takaisin PC:lle.

Joo siis ymmärrän, että jotku jutut tässä pelissä aiheuttaa voimakasta pahoinvointia joillain pelaajilla, mut en ymmärrä miksi se oma mieli pitää mennä tietoisesti. toistuvasti pahoittamaan. Eikö kannattaisi tehdä jotain mielekkäämpää? Esim pelata sitä paljon paljon parempaa, NHL04-peliä. Kaverin kanssa pelattu seuratilaa nyt, playoffit siellä kolkuttelee, kausi on ollu äärimmäisen mielenkiintoinen, ja tilastorunkkarina todella hyvä mieli kun tilastot pysyneet realistisena koko kauden. Hyviä otteluita tietokoneita vastaan jokainen. Eashl toimii kuin unelma, mitä nyt välillä pientä bugia niinkuin peleissä yleensä.Hutissa liikaa 99 kortteja, mut jos sä osaat pelata niin etsä tarvi mitään 99-ukkoja joka ketjuun.. nimimerkillä ykösdivariin normikultapaskalla.Kyl se on asenteesta kiinni. Nyt on kyse vihasta EA:ta kohtaan kun mitään he eivät osaa tehdä. Sit etsitään jokainen pieni epäkohta tai bugi tai virhe, ja haukutaan koko lafka alimpaan helvettiin. Lafka joka tuo vuodesta toiseen paremman jääkiekkopelin pelattavaksi meille :) Jotenki luulen että sisimmissäsi pidät pelistä, mutta et sitä halua koskaan myöntää, koska olet valinnut kantasi ja kovaan ääneen sitä jaellut joka palstalla.Olisihan se nyt typerää nauttia ja jakaa hyviä kokemuksia pelistä valittamisen sijaan.Nonii siinäpä kaikki tältä erää. Lakelle onnee ja menestystä.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Toivottavasti seuraavassa änärissä tämä 99 pelleily loppuu.

Tuliko sieltä jokin Keith 99 playoff kortti vaikka ei edes pelaa. Hirveetä sontaa.
Jollain Engellandilla 99? Joo o.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Kaijokelli Kyllä tässä nyt on kyse vain totaalikyllästymisestä, mutta halusin katsoa onko peliin tullut mitään uutta. Ei ole ja that's it. Mikäli pelkästään vihaisin EA:ta ja sanoisin etteivät osaa tehdä mitään, en pelaisi Fifaa tuntikausia viikossa ja jopa päivässä. NHL-pelisarja nykymallilla ei tarjoa itselleni enää mitään muuta kuin illanviettoa kaverin kanssa korkeintaan, ei voi kuin toivoa että asiat muuttuvat. GMC:n palatessa tosin palaan itsekin vielä pelin pariin, mikäli muuten peli pysyy samana. Niin rakas tuo pelimuoto itselleni oli.

Mutta sen tottakai myönnän, että olen helvetin katkera siitä että oman pelihistoriani rakkain asia on tuhottu lähes täydellisesti. Enkä varmasti ole mielipiteeni kanssa yksin tällä pallolla. Onpahan vielä väärä ketjukin tälle keskustelulle. Toivottavasti mahdollisimman moni lopettaa NHL:n pelaamisen, mikäli NHL19-pelikin on vielä käytännössä sama copypaste. Keskustelu päättykööt tähän.
 

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ongelma nhl sarjan kannalta on se,että muut pelimuodot eivät varmasti tule kehittymään HUT:n tapaan niin kauan kun porukka syytää rahojaan pakkoihin. EA on lykännyt,niin järjettömästi huippupelaajia ulos että rahoilleen on mahdotonta saada vastinetta ostamalla oikealla rahalla pakkoja. Itse olen kerännyt jengini marketilla ja haasteilla,mutta saa olla kyllä viime vuosi omalta kohdaltani. HUT vs versus tuntuu käytännössä ihan eri peliltä.

Esim. Mikä itseäni häiritsee. Sain comp palkintona Duncan Keithin,joka on kaikilla mittareilla pelannut surkean kauden eikä ole saanut yhtään päivitystä,ennen toty korttia eli 87 gold kortti->93 toty. Nyt kun playoffit alkoi, siitä tulikin yhtäkkiä 99 versio ja tämä toty kortti onkin 99 (kaikki arvot 99 paitsi aloitukset). Parhaat on joo parhaita,mutta logiikka miten Keith on yhtäkkiä 99 pelaaja ei aukene.

Mitä olen fifan vastaavaan futtia katsonut,niin osa youtuben striimaajista tunkee siihen aivan järjettömiä summia rahaa. En tiedä saavatko ne,jostain niihin pisteitä mutta näyttää niin järjettömältä rahantuhlaukselta ulkopuolisen silmin. Mitä olen seurannut,niin yhdellä videolla on saattanut olla monen sadan euron arvosta pakkoja joista ei ole tullut oikeastaan yhtään mitään. Videoiden perusteella mikään ei ole,niin hyvää bisnestä kuin tuo FUT sama vaikka antaisi pelin ilmeisesti kun porukkaa kuitenkin ostaa ihan hillittömästi pakkoja.
 
Viimeksi muokattu:

Kyou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ongelma nhl sarjan kannalta on se,että muut pelimuodot eivät varmasti tule kehittymään HUT:n tapaan niin kauan kun porukka syytää rahojaan pakkoihin. EA on lykännyt,niin järjettömästi huippupelaajia ulos että rahoilleen on mahdotonta saada vastinetta ostamalla oikealla rahalla pakkoja. Itse olen kerännyt jengini marketilla ja haasteilla,mutta saa olla kyllä viime vuosi omalta kohdaltani. HUT vs versus tuntuu käytännössä ihan eri peliltä.

Esim. Mikä itseäni häiritsee. Sain comp palkintona Duncan Keithin,joka on kaikilla mittareilla pelannut surkean kauden eikä ole saanut yhtään päivitystä,ennen toty korttia eli 87 gold kortti->93 toty. Nyt kun playoffit alkoi, siitä tulikin yhtäkkiä 99 versio ja tämä toty kortti onkin 99 (kaikki arvot 99 paitsi aloitukset). Parhaat on joo parhaita,mutta logiikka miten Keith on yhtäkkiä 99 pelaaja ei aukene.

Mitä olen fifan vastaavaan futtia katsonut,niin osa youtuben striimaajista tunkee siihen aivan järjettömiä summia rahaa. En tiedä saavatko ne,jostain niihin pisteitä mutta näyttää niin järjettömältä rahantuhlaukselta ulkopuolisen silmin. Mitä olen seurannut,niin yhdellä videolla on saattanut olla monen sadan euron arvosta pakkoja joista ei ole tullut oikeastaan yhtään mitään. Videoiden perusteella mikään ei ole,niin hyvää bisnestä kuin tuo FUT sama vaikka antaisi pelin ilmeisesti kun porukkaa kuitenkin ostaa ihan hillittömästi pakkoja.

Jos näillä pelisarjoilla ei olisi noita pelimuotoja joilla ne pelintekijät tekis tuottoa, mistä luulet että kehitykseen vaadittavat rahat yms saatais? On toi hutin järjestelmä tällä kaudell aollut paska, mut logiikkaa voi käyttää
 

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos näillä pelisarjoilla ei olisi noita pelimuotoja joilla ne pelintekijät tekis tuottoa, mistä luulet että kehitykseen vaadittavat rahat yms saatais? On toi hutin järjestelmä tällä kaudell aollut paska, mut logiikkaa voi käyttää

Niin oon ite pelannut NHL:ää konsolipuolella 08 lähtien. Kerhopelit tulivat mukaan NHL 09 lähtien. Hutti tuli mukaan muistaakseni NHL11. Väitätkö ihan oikeasti,että peliä tehtiin tappiolla ennen NHL11? EA on pitkän linjan pelintekijä ja on voitollinen firma siksi niiitä uusia pelejä tulee. HUT/FUT pelimuotojen tarkoitus on tuottaa EA:lle rahaa ja sen omistajille. Näissä pelimuodoissa on valmiit pelimoottorit,joka on iso asia kun mietitään softa kehittämisen tarpeita. Sen takia tarvitaan,vain marginaalisia muutoksia maalivahteihin jne.

Vuonna 2012,2013 EA valittiin amerikan huonoimmaksi firmaksi. Suomeksi sanottua strategia on seuraava: tehdään uusi urheilupeli joka vuosi eri vuosiluvulla, lyödään kanteen eri naama ja uusi fut/hut. Ongelma on siinä kuluttajan kannalta,että peli on käytännössä aina ostettava jos haluaa pelata muita vastaan onlinessa kun ne muut pelaavat kuitenkin uutta peliä. Väitän,että EA:lla fifan ja nhl:n tekeminen on huomattavan voitollista edelleen kiitos näiden ultimate tiimien. Sen sijaan riskiä voi muissa peleissä.
 

Kyou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Niin oon ite pelannut NHL:ää konsolipuolella 08 lähtien. Kerhopelit tulivat mukaan NHL 09 lähtien. Hutti tuli mukaan muistaakseni NHL11. Väitätkö ihan oikeasti,että peliä tehtiin tappiolla ennen NHL11? EA on pitkän linjan pelintekijä ja on voitollinen firma siksi niiitä uusia pelejä tulee. HUT/FUT pelimuotojen tarkoitus on tuottaa EA:lle rahaa ja sen omistajille. Näissä pelimuodoissa on valmiit pelimoottorit,joka on iso asia kun mietitään softa kehittämisen tarpeita. Sen takia tarvitaan,vain marginaalisia muutoksia maalivahteihin jne.

Vuonna 2012,2013 EA valittiin amerikan huonoimmaksi firmaksi. Suomeksi sanottua strategia on seuraava: tehdään uusi urheilupeli joka vuosi eri vuosiluvulla, lyödään kanteen eri naama ja uusi fut/hut. Ongelma on siinä kuluttajan kannalta,että peli on käytännössä aina ostettava jos haluaa pelata muita vastaan onlinessa kun ne muut pelaavat kuitenkin uutta peliä. Väitän,että EA:lla fifan ja nhl:n tekeminen on huomattavan voitollista edelleen kiitos näiden ultimate tiimien. Sen sijaan riskiä voi muissa peleissä.

Ota myös huomioon, että pelien kehityskulut on moninkertaistunu vuosien varrella. Pelien hinta sen sijaa on pysynyt aina samana
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Ota myös huomioon, että pelien kehityskulut on moninkertaistunu vuosien varrella. Pelien hinta sen sijaa on pysynyt aina samana
Kun tutkii NHL sarjan kehitystä vaikka viimeisten vuosien ajalta niin täytyy ihmetellä mihin ne kulut menevät. Viimeiset kolmevuotta suurin uudistus on numero kannessa.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Pitkästä aikaa päätin pelata ja sitä vain ihmettelen, että miten melkein kaikki yhteydet, mitkä on vihreellä pätkii niin perkuleesti, huonommat taas toimii loistavasti...
Seuraava versio jää kyllä hyllyyn ainakin joulualeisiin asti...
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Onko kenelläkään muulla tämmöistä ongelmaa?
Pystyt pelaamaan HUT sovelluksella yhsen haadteen tai pelin, ja kun yrität toista peliä niin tulee tämä koodi:
12041973D56ED33E-0000000000009999-38BC3F61FF18AAE2

Tätä on kestänyt jo monta kuukautta.
Mennyt jo milenkiinto koko peliin.
Netistä katselin niin monilla muillakin ollut.
Kokeillut kaikkea, eikä auta mikään.
PS tuki pesee kätebsä ja laittaa syyn EA:lle jne.
Jos haluat pelata tuon jälkeen uuden pelin niin sammuta peli ja lataa se uudelleen.
Aika raivostuttavaa touhua.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onko kenelläkään muulla tämmöistä ongelmaa?
Pystyt pelaamaan HUT sovelluksella yhsen haadteen tai pelin, ja kun yrität toista peliä niin tulee tämä koodi:
12041973D56ED33E-0000000000009999-38BC3F61FF18AAE2

Tätä on kestänyt jo monta kuukautta.
Mennyt jo milenkiinto koko peliin.
Netistä katselin niin monilla muillakin ollut.
Kokeillut kaikkea, eikä auta mikään.
PS tuki pesee kätebsä ja laittaa syyn EA:lle jne.
Jos haluat pelata tuon jälkeen uuden pelin niin sammuta peli ja lataa se uudelleen.
Aika raivostuttavaa touhua.
Kannattaa olla EA:n tukeen suoraan yhteydessä, tuo nimenomaan kuuluu heille eikä PS:lle. EA:n tuki on aika paskaa kun Shanjayt tuskin itse edes pelaavat, mutta ainakin itsellä korjasivat huutokaupan osta nyt-bugin parissa minuutissa, kun peli kaatui sitä käyttäessä.
 

Beezer # 34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators (Suomalaiset maalivahdit)
Kannattaa olla EA:n tukeen suoraan yhteydessä, tuo nimenomaan kuuluu heille eikä PS:lle. EA:n tuki on aika paskaa kun Shanjayt tuskin itse edes pelaavat, mutta ainakin itsellä korjasivat huutokaupan osta nyt-bugin parissa minuutissa, kun peli kaatui sitä käyttäessä.

Jep ja laitoinkin eilen viestiä.
Ei ole kuulunut yhtikäs mitään.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko kenelläkään muulla tämmöistä ongelmaa?
Pystyt pelaamaan HUT sovelluksella yhsen haadteen tai pelin, ja kun yrität toista peliä niin tulee tämä koodi:
12041973D56ED33E-0000000000009999-38BC3F61FF18AAE2

Tätä on kestänyt jo monta kuukautta.
Mennyt jo milenkiinto koko peliin.
Netistä katselin niin monilla muillakin ollut.
Kokeillut kaikkea, eikä auta mikään.
PS tuki pesee kätebsä ja laittaa syyn EA:lle jne.
Jos haluat pelata tuon jälkeen uuden pelin niin sammuta peli ja lataa se uudelleen.
Aika raivostuttavaa touhua.
Mulla sama juttu täällä tsekeissä. Ruotsissa kevään viettäneenä tota tuli noin kerran kuukaudessa. Kituniemessä pelittää ok. Minä nyt en jaksa alkaa valittaa, mutta jos jollain aktiviteetteiä riittää niin reklamaatiota vaan kehiin. Toivottavasti 19 toimii paremmin ja olis kiva jos molarin vois vaihtaa kerran pelissä.

Ja hei, onhan tää 18 aika vitun paska kaikkine bugimahdollisuuksineen. Kuka vittu haluaa pelata trappiä laittamalla ohjaimen pöydälle? Aika moni vissiin. Vitun luuserit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös