Lidlien bongausketju

  • 16 770
  • 139

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Oma lista on hyvin lyhyt, mutta näyttäisi olevan aika eksoottinen Lidl kyseessä, kun ei yksikään palstalainen tähän mennessä ole maininnut: Kivihaan Lidl Vaasassa. Olen muuten jopa kolme kertaa (aina hakemassa chicken wingsejä).
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

scholl

Jäsen
Mankkaa oli ensimmäinen Lidl, jossa kävin jonkun kerran pesettäessäni autoani BMW Laakkosella, eikä myymälöitä ollut lähempänä. Sen jälkeen bongattu Suomessa ainakin Pasila, Kamppi, Tammisaari, Hanko, Niittykumpu, Lauttasaari, Lippulaiva, Kirkkonummi, Leppävaara, Herttoniemi, Turun keskusta, joku toinen Turun Lidl kauempana keskustasta, Tammisto, Pakila, Konala, Graniittitalo, Citycenter, Iso Omena, Lönnrotinkatu. Joku jäi varmaan nyt mainitsematta, mutta näissä ainakin olen ollut. Ulkomailla Lidleissä käynyt tietysti Saksassa ja sen lisäksi Italiassa ja Ruotsissa.
 

scholl

Jäsen
Katsotteko muuten Suomessa ollessanne Saksan Lidlin tarjouksia? Itse katson joskus, jotta pysyy sellainen reality check päällä sen suhteen, kuinka persläpi Suomi on. Nyt siellä on esim. ab Donnerstag XXL-tarjouksia. Esimerkiksi Perlenbacher Premium Pils (niitä ruskeita puolen litran pulloja kierrekorkilla, joita täälläkin ennen oli) 4,9%. Kahdeksan pullon pahvilaatikko 2,89€ eli yhden pullon hinnaksi tulee 0,36125€, jolloin litrahinta on 0,7225€. Pantit tulevat tuohon päälle ja ikäväkseni on todettava, että on Einwegpullo, jolloin pantti on nykyisellään kallis kuin faan, mutta eihän sillä ole väliä, jos pullon palauttaa. Eli Einwegolutpullon ja -tölkin pantti on 25c ja Mehrwegpullon 8c.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joskus elämässä tapahtuu hienoja asioita. Nyt on pelkkä Syyrian sodannäköinen kuoppa tuossa, kun kauppa vain yhtäkkiä katosi. Vaan nyt on kyltit saapuneet, että rakennamme tähän uuden modernin Lidlin.

Ei siinä vielä avauspäivämäärää ollut, mutta ehkä elämä joskus palaa normaaliksi. Kartasta katsomalla voi nähdä kuinka tuossa kohtaa kannattaa myydä ihmisille ruokaa ja mitä ikinä muuta. Mietin tuossa mitähän tähän nyt sitten tulee, mutta Lapin polttajat on saaneet jotkut juttunsa sovittua.

Ihanat myyjätytötkin saa varmaan sitten kunnon sosiaalitilat. Vielä, jos Garden valmistuisi joskus, mutta mennään asia kerrallaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No niin, unelma lähestyy: kävelin Neljännen linjan Lidlin ohi. En tohtinut ineen. Ei makiaa mahan täydeltä.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Minä kävin tänään Makkaratalon, eli Citycenterin Lidlissä. Olisin halunnut ostaa lihiksiä mutta en löytänyt niitä paistopisteeltä tahi mistään muualtakaan. Eikö Lidl myy lihapiirakoita?
 

scholl

Jäsen
No niin, unelma lähestyy: kävelin Neljännen linjan Lidlin ohi. En tohtinut ineen. Ei makiaa mahan täydeltä.

Ai sielläkin on joo Lidl. Lähdetkö joskus Pub Sirdieen niin käydään porukalla Lidlissä samalla? Monta vuotta sitten taisin jo lupautua käymään Sirdiessä, mutten ole jaksanut. Nyt se meinasi loppua, muttei loppunutkaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minä kävin tänään Makkaratalon, eli Citycenterin Lidlissä. Olisin halunnut ostaa lihiksiä mutta en löytänyt niitä paistopisteeltä tahi mistään muualtakaan. Eikö Lidl myy lihapiirakoita?
Kyllä myy, ovat ihan ok. Todennäköisesti oli lihapiirakat loppu.

Asiaa auttaa kun kysyy sitä juttua siellä kaupassa myyjältä, eikä täällä jatkoajan keskustelupalstalla kotio päästyään.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Kyllä myy, ovat ihan ok. Todennäköisesti oli lihapiirakat loppu.

Asiaa auttaa kun kysyy sitä juttua siellä kaupassa myyjältä, eikä täällä jatkoajan keskustelupalstalla kotio päästyään.
Olisinhan minä kysynytkin, mutta ainoat henkilökuntaan kuuluvan näköiset henkilöt olivat kassoilla. Ei huvittanut mennä väliin huutelemaan tai jonottaa vuoroa ja sitten kysyä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai sielläkin on joo Lidl. Lähdetkö joskus Pub Sirdieen niin käydään porukalla Lidlissä samalla? Monta vuotta sitten taisin jo lupautua käymään Sirdiessä, mutten ole jaksanut. Nyt se meinasi loppua, muttei loppunutkaan.

Uudet avajaiset taisi olla huomenna. Tiedä sitten nyt ihan varmasti, mutta jotain tuollaista olin näkeväni.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ai sielläkin on joo Lidl. Lähdetkö joskus Pub Sirdieen niin käydään porukalla Lidlissä samalla? Monta vuotta sitten taisin jo lupautua käymään Sirdiessä, mutten ole jaksanut. Nyt se meinasi loppua, muttei loppunutkaan.

Lähdetään vaan. Jos tahdot niin voimme myös pistäytyä sateenkaarikansan kulmakahviossa (kesällä hyvässä säässä lippakioskilla), mutta ei käydä jos et tahdo. Sirdiessä ja Lidlissä on kyllä riittämiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Bongasin luonnollisesti sunnuntaisin kiinni olevan marketin tässä jotakuinkin Berliinin lounaispuolella.

Vaan se kiinnitti huomiota, että tuossa on pari pientä, mutta on kuitenkin, sporttikenttää Lidlin värein.

Mikä mahtaa olla Lidlin panostus urheiluun.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Minä kävin tänään Makkaratalon, eli Citycenterin Lidlissä. Olisin halunnut ostaa lihiksiä mutta en löytänyt niitä paistopisteeltä tahi mistään muualtakaan. Eikö Lidl myy lihapiirakoita?

Lainasin tämän koska siinä mainitaan tuo paistopiste... Mitäa mieltä sakki on noista paistopisteessä olevista hodareista ? Mun mielestä todella hyviä siihen nähden et maksaa sen 1,5 € ja "tavaraa" on sämpylöiden välissä. Noita voi sen pari vetää "sukkana". Itselle uppoo paremmin niiku sellaisenaan ilman lämmittämistä mikroaaltouunissa...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin autossa, joka ajoi Kauklahden Lidlin ohi.
Hämmästyttäviä yhteensattumia. Olin junassa, joka ajoi Myyrmäen Lidlin ohi. Harmitti, että jätin Louhela Jamissa juomapullona olleen vain Lidliin palautettavan pullon Louhelan asemalle roskiksen päälle. 10 senttiä hei.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Olen käynyt Kemijärven Lidlissä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hämmästyttäviä yhteensattumia. Olin junassa, joka ajoi Myyrmäen Lidlin ohi. Harmitti, että jätin Louhela Jamissa juomapullona olleen vain Lidliin palautettavan pullon Louhelan asemalle roskiksen päälle. 10 senttiä hei.

Illuminati meitä ohjailee. Lidlin kohdilla ei ole kemikaalivanojakaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kirjoitan tämän viestin Lidlin ulkopuolelta, kun olut on vielä kesken.

Tohkenenko mennä sisään ja osoitetta en tiedä. Se itseasiassa hassusti luki tuossa missä oli kylttejä tännepäin, tännepäin, mutta ei sitä enää muista.

Missähän näiden pääkonttori muuten on, onko pääkaupungissa tai jossain pikkukylässä perheyritystyyppisesti savannilla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kannatti mennä, koin jotain sellaista mitä edes eläintarhan pandat ei voi tuoda.

Ajattelin hankkia jonkun pasteijan, kun tuollahan niitä näköjään helposti on saatavilla. Luonnollisesti totuus on hieman toinen. Herkut ovat lasin takana ja mistään ei löydy ovea mistä sen avaa. Meinasin jo luovuttaa, mutta sitten huomasin metrinmittaisen lätkämailan millä tuotteita siirretään oikealla olevaan turhaan kaukaloon.

Siinä sitten aikani pelailtua sain kuin sainkin putkista sisään ja pasteija tuli luokseni. Siitä laittoi sen paperipussiin.

Varmaan tuossakin on joku bakteeripelkoinen, kenen kaikilla lapsilla on allergioita, hyvää tarkoittanut.

Mutta, kun normaaleissa maissa otat vain sen tuotteen oven avaamalla ja jatkat elämääsi kassan kautta. Tuo nyt kertakaikkiaan ei toimi ja siellä ne tuotteet oli varsinkin nurkissa iloisesti sekaisin, kun joku muukin oli ampunut tolppaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Hämmästyttäviä yhteensattumia. Olin junassa, joka ajoi Myyrmäen Lidlin ohi. Harmitti, että jätin Louhela Jamissa juomapullona olleen vain Lidliin palautettavan pullon Louhelan asemalle roskiksen päälle. 10 senttiä hei.

Eivätkö Lidliin palautettavat peruspullot ole pantiltaan 20 senttiä? Viimeksi ainakin olivat kun palautin Saskia-pulloja, jotka olivat lojuneet kuukausia nurkissa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eivätkö Lidliin palautettavat peruspullot ole pantiltaan 20 senttiä? Viimeksi ainakin olivat kun palautin Saskia-pulloja, jotka olivat lojuneet kuukausia nurkissa.
Tuo oli 0,33 litran Siti-kivennäisvesipullo. Varmaan ne Lidlin omat pantit ovat koon mukaan samat kuin normaaleissakin pulloissa.
Ajattelin hankkia jonkun pasteijan, kun tuollahan niitä näköjään helposti on saatavilla. Luonnollisesti totuus on hieman toinen. Herkut ovat lasin takana ja mistään ei löydy ovea mistä sen avaa. Meinasin jo luovuttaa, mutta sitten huomasin metrinmittaisen lätkämailan millä tuotteita siirretään oikealla olevaan turhaan kaukaloon.

Siinä sitten aikani pelailtua sain kuin sainkin putkista sisään ja pasteija tuli luokseni. Siitä laittoi sen paperipussiin.
Niittykummun Lidlin pikaruokapisteessä on samanlainen systeemi. Kaipasin jo MacGyveriä avuksi, kun luukku ei auennut työntämällä, vetämällä tai liuttamalla jokaiseen ilmansuuntaan. Sitten välähti. Se hampurilainen oli kyllä niin kehno esitys, että jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi ostokseksi.

Voisivat kehittää tuohon jonkun pelin. Helposta reiästä normaaliin hintaan ja sitten vaikka -30%, -50% ja -100%-reiät vaikeusasteen mukaan.
 

scholl

Jäsen
Eivätkö Lidliin palautettavat peruspullot ole pantiltaan 20 senttiä? Viimeksi ainakin olivat kun palautin Saskia-pulloja, jotka olivat lojuneet kuukausia nurkissa.

Kaikissa pulloissa Suomessa on samat säännöt riippumatta, ovatko ne Lidlin vai jonkun muun pulloja.
Max 0,35l 10c
Alle litran 20c
Vähintään litran 40c
Tölkit 15c
Lasipullot 10c

Lidlissä on tosiaan joskus ollut Suomessakin 33cl muovipulloja. Muistan mm. jotain energiajuomaa olleen myynnissä, jossa oli seassa appelsiinimehua.
Saksassa ostin kerran Tuborgia Lidlistä muovipulloissa. Ne maksoivat muistaakseni 29c sellainen 33cl muovipullo ja pantti oli 25c. Sitten kun ne jäivät sinne hotellihuoneeseen lojumaan, niin mietin, että piru vieköön ne pantithan olivat saman arvoisia kuin olut itsessään. Saksassa muovipullojen ja tölkkien pantti onkin törkeän suuri. Syytän siitä punavihreätä Schröderin hallitusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös