Mistä tilaat pizzasi?

  • 27 672
  • 159

Mistä tilaat pizzasi?

  • Koti-pizza

    Ääniä: 76 13,8%
  • Pizzataxi

    Ääniä: 26 4,7%
  • Pizza-hut

    Ääniä: 6 1,1%
  • Paikallisesta pizzeriasta

    Ääniä: 286 51,9%
  • Mistä milloinkin...

    Ääniä: 116 21,1%
  • En syö pizzaa

    Ääniä: 17 3,1%
  • Jostain muualta, mistä?

    Ääniä: 24 4,4%

  • Äänestäjiä
    551

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ns. karvakäsien kebabpizzerioilla on usein tapana lopettaa äkisti ja palata samaan kiinteistöön eri nimellä. Ilmeisesti saavat sitten taas uudestaan jonkun starttirahan ja paikalla on taas nimellisesti uusi omistaja.

Luin artikkelin aiheesta. En nyt muista yksityiskohtia, mutta selkeä kuvio siinä on, kun pulju onkin serkulla.
--

Pizzeria Muzuczna. Niillä on hyvät, mutta viimeksi kun tilasin, niin ei ollut jostain syystä listalla, kun on tuo palvelu missä on tuhansia paikkoja. Tai sitten en muka jotenkin huomannut.

Nyt oli ja hyvää on. Pohjastahan se on kiinni, jotkut ei vain sitä osaa edes alusta.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
No en mä varsinaisesti tilaa mistään vaan käyn ostamassa lähimmästä Kotipizzasta. Syön useimmin kotona ja lisään kotona esim. jalapenot, pepperoni(pippurit?) ja valkosipulia.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hirveän harvoin tulee enää hommattua pizzoja, mutta jos joskus kotiin haetaan jotain tai vieraassa paikassa ilman suosituksia syödään, päädytään yleensä Kotipizzaan. Varta vasten pizzerioihin suuntautuvat retket kohdistuvat selkeästi tuttuihin paikkoihin tai muutoin vahvasti suositeltuihin mestoihin, kuten esim. Helsingin Via Tribunali tai Capperi. Vai Caperri? En jaksa tarkistaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Harvemmin tulee tilattua tosiaan, noudan mieluusti itse. Nopeammin ruoka suussa.

Turussa Pub Niska on kova ja mä tykkään Lynin vastapäätä olevasta Eerikin pizzeriasta. Kaverit mättää mun makuun liikaa täytteitä, mutta ainakaan se ei laihaksi jää. Mulle ei oo ongelma sen annoksen ulkoasu, ylimääräset täytteet voi nopeasti ottaa pois.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Harvemmin tulee tilattua tosiaan, noudan mieluusti itse. Nopeammin ruoka suussa.

Minulle ei nopeus ole kovinkaan tärkeää ja mielummin sitä odottelee kotona kuin jossain rasvaisessa lättypaikassa kolme kuukautta vanhaa seiskalehteä selaillen.

Yhtä lailla kotonakin on nihkeää odotella, kun ei koskaan tiedä milloin se ovikello soi. Niiden antama toimitusaika osuu yhtä usein kuin lottonumerot.

Helpointa olisi vain kasvattaa itse oma ruokansa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyväksi taktiikaksi on havaittu tilata pizza koneella kotona ja käppäillä kymmenen minuutin päästä hakemaan se nurkalla olevasta pizzeriasta. Ihan hyvät setit on siellä (tai niissä kaikissa kolmessa) ja vaivatonta hommaa. Voi sen kotiinkin tilata, mutta mielummin sen muutaman euron säästää, jos nyt ei aivan jäätävässä darrassa ole.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lapsuuteni vietin maalla. Meiltä oli sellaiset reilut kolmetoista kilsaa lähempään pizzeriaan. Pizzerialla oli ilmainen kuljetus kymmeneen kilometriin saakka (muistaakseni). Oli tapana tilata pizzat erääseen risteykseen ja hakea ne sieltä pyörällä, mopolla tai autolla. En tiedä kuinka yleistä sellainen kikkailu oli mutta veljeni kavereineen sitä harrasti. Kyllä minäkin joskus testasin ja hyvin tuntuivat pizzapaikassa tietävän mihin risteykseen meidän kylältä tilattiin kuljetus.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tilasin uudesta paikasta, kun ei ole vielä löytynyt sopivan ohutta pohjaa, tämäkin oli liian taikinainen ja paksu.

Sen sijaan kananmuna täytteenä on kyllä jumalten juoma. Sitä ei ollut erikseen tuossa, mutta klikkaamalla sai.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös