Popparit esiin – Jatkoajassa tapahtuu!

  • 461 541
  • 2 934

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tämän päivän otteluseuranketjussa voi käsin kosketella sitä meininkiä, jonka takia on syntynyt kendojanari-termi. Siellä Keravan kovimmat stadin kingit nokittelevat älykkäillä sivalluksilla Lumijoen lestojen kanssa. #natsikultaa #hokitaapelumyllytsallittava #iteootjuntti
 

Voittaja

Jäsen
Tuo Hakanpään tilanne on herättänyt molempien joukkueiden leirissä kyllä mahtavasti porukkaa. Toiset jostain käsittämättömästä syystä uhriutuu ja ylimielisesti kuvittelevat että kaikki on aina vastaan tai edes kiinnostuneita HIFKistä ja toinen leiri puolustaa kuola valuen ja keksii mitä vanhimpia kommentteja "alistaakseen" HIFKiä ja sen kannattajia tässä keississä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Koska tuo SM-liigan finaali ei kiinnosta, niin on aikaa seurata mitä tapahtuu. Tuolla viritellään pientä vääntöä SM-liigan sulkemisketjussa.

Sinne ei kuulema pitäisi saada edes kirjoittaa, jos ei ole joku mestismies pöndeltä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koska tuo SM-liigan finaali ei kiinnosta, niin on aikaa seurata mitä tapahtuu. Tuolla viritellään pientä vääntöä SM-liigan sulkemisketjussa.

Sinne ei kuulema pitäisi saada edes kirjoittaa, jos ei ole joku mestismies pöndeltä.
Tätä samaa on jatkunut melko kiittettävästi jo pari päivää. No, ei voi valittaa, Mestiksen puolella ainakin nykyään tapahtuu kerrankin jotain. Antaa siis mennä vaan.

Sanoinko jo, että helvetin Liiga selänpesukerhoineen?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Saako tänne itse kirjoittaa jos itse nauraa ja on osallisena? Tuo hiihtofanin vetäminen mukaan on kyllä täyttä timanttia.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näköjään ihan hyvät sunnuntaiväännöt ketjussa: "Haluaisitko Jokerien pelaavan Liigassa vai KHL:ssä?"

Oma suosikkikirjoitus toistaiseksi on vaatimaton tokaisu: "Kurrin suusta kuultuna asiat on toisin (Näytti jopa huvittuneelta kun kysyin että onko Hifkillä todellisuudessa isompi liikevaihto.)"
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jälkäpallon liveseurannassa on tunnetta! miltä tuntuu, kun oma joukkue ryssii. Kyllä me tiedämme. Tuolta sen voi lukea hienona avautumisena. Suosittelen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ei nyt välttämättä selkeää popparikamaa, mutta liikennekäytösketjussa on tekeillä jotain mielisairasta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei nyt välttämättä selkeää popparikamaa, mutta liikennekäytösketjussa on tekeillä jotain mielisairasta.
Ota hattu pois, niin ei aiheuta sellaista painetta pääkopassa. Lisäksi ne mahdollisesti jäljelläolevat hiukset tykkää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Laitan kaikki hattuni, lippikseni, piponi ja vielä toisen kivekseni vetoa, että minulla on enemmän hiuksia kuin sinulla.
Kova veto, en lähde kyllä tähän hommaan jos meinaat alkaa laskeskelemaan meidän hiusmääriä. Ponnarille menee helposti mutta nyt ei enää ihan nimen päälle yllä pelipaidassa, noistakin saisi ottaa muutaman sentin pois. Jos siis kuvittelit jonkun skinheadin kanssa juttelevasi, niin väärässäpä olet. Tälläinen kunnon hevari se täällä huutelee.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen juuri menossa kauppaan ja pari tasoittavaa ja siivouskaljaa ajattelin ostaa, ruokaa jo onkin.

Sen sijaan onkin mentävä popparimarkkinoille. WTC-ketju on täydessä liekissä tai ainakin kohta. Hän on palannut.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Olen juuri menossa kauppaan ja pari tasoittavaa ja siivouskaljaa ajattelin ostaa, ruokaa jo onkin.

Sen sijaan onkin mentävä popparimarkkinoille. WTC-ketju on täydessä liekissä tai ainakin kohta. Hän on palannut.
Tästä johdannaisena, eiköhän Patu Laineen ketjukin vielä puhkea kukkaan. Jotain yritystä siellä jo on.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Olen juuri menossa kauppaan ja pari tasoittavaa ja siivouskaljaa ajattelin ostaa, ruokaa jo onkin.

Sen sijaan onkin mentävä popparimarkkinoille. WTC-ketju on täydessä liekissä tai ainakin kohta. Hän on palannut.

Dokaako pernaveikko joka päivä tai vaihtoehtoisesti siivoatko kovinkin usein :)

WTC on tulessa...
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Olen kyllä pettynyt, psycho lupasi mulle HFboardsilla, että viime syksynä tulee kiistattomat todisteet. Nyt on jo vappukin juhlittu, eikä mitään ole kuulunut. Onko USAn hallinto hiljentänyt (murhannut) kaikki totuuden selvittäneet tutkijat?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
...Onko USAn hallinto hiljentänyt (murhannut) kaikki totuuden selvittäneet tutkijat?

Osittainen sivuhuomiointi, tämähän tarkoittaisi sitä, että myös Donald J. Trump, tuo oranssi ritari ja hänen hallintonsa olisi kytkeytynyt tähän saatanalliseen konspiraatsiuuniin. En taida jaksaa lähteä asiaa pohtimaan WTC-ketjuun kuitenkaan. Vai pitäisikö yrittää leikkiä liekinheitintä kerrankin elämässään?
Ei, en jaksa, perkele.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
WTC-ketju on toistaiseksi jäänyt aika vaisuksi, mutta Patrik Laineen ketju syttyi viikonlopun aikana ihan uuteen liekkiin. Hulvaton tuo asennoituminen, tai ainakin siltä keskustelu Paten ketjussa kovin usein vaikuttaa, että Laineen pisteet ovat tärkeämpi asia kuin Winnipegin menestys.

Nyt kun TOJ:sta on aika jättänyt, niin hyvä että tutusta nimestä on korvaajaksi palstan esitaistelijana tuulimyllyjä vastaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jaha. Pulu teki ratkaisevan siirtonsa tuossa shakkimatsissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
provodad vetää tiukkaa settiä Patu Laine -ketjussa. Hän ei välitä. Hän kertoo. Hänellä on mielipiteitä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä toivon salaisesti, paitsi en näköjään enää, että pd alkaisi todistaa joulupukin olevan olemassa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt tämä hakamussuttelu on jopa siirtynyt tänne kierrätyskeskukseen tuonne "Henkilöt, jotka esittävät mielipiteensä faktana, ja pitävät muiden mielipiteitä väärinä" ketjuun. Ei helvetti.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Nyt tämä hakamussuttelu on jopa siirtynyt tänne kierrätyskeskukseen tuonne "Henkilöt, jotka esittävät mielipiteensä faktana, ja pitävät muiden mielipiteitä väärinä" ketjuun. Ei helvetti.
Kyseinen ketju on kuin luotu tälle virtuaalipenisten kalistelulle, kirjaimellisesti.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kyseinen ketju on kuin luotu tälle virtuaalipenisten kalistelulle, kirjaimellisesti.

Minä en rehellisesti sanoen ymmärrä mitä tällaisesta kirjoittajat saa irti, ellei ole narsisti tms. Pakko olla kyse jostain persoonallisuushäiriöstä ja siinä mielessä kyllä kiinnostavaa luettavaa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Minä en rehellisesti sanoen ymmärrä mitä tällaisesta kirjoittajat saa irti, ellei ole narsisti tms. Pakko olla kyse jostain persoonallisuushäiriöstä ja siinä mielessä kyllä kiinnostavaa luettavaa.
Ei pitäis Jatkoaikaan kirjoittavien penkkiurheilijoiden ottaa itteensä liian vakavasti, tän pitäis olla kevyttä ajanvietettä ja lepposaa jutustelua aiheesta joka meitä kaikkia yhdistää. Jos sellaiseen ei kykene, ja otsasuoni alkaa väkisin pullottaa, niin sitten on mitä ilmeisemmin muutaman ranskalaista vajaa happy meal.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös