Mistä unelmoit juuri nyt?

  • 1 330
  • 12

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Mä unelmoin lauantaiaamusta. Herään 7.00 ja nousen sängystä hiljaa varoen. En laita lapsille aamupalaa, vaan puen heidät - kaikki neljä, vanhin on jo lähes aikuinen silloin. Häntä en pue. Ostamme sämpylät kaupasta ja kiiruhdamme uimaan, mutta ei Mäkelänrinteeseen, koska se on kalliimpi kuin muut uimalat. Polskimme ja leikimme haita ja minä olen krokotiili. Palaamme kotiin 11.00 ja nainen on herännyt. Sanon, "Lue kirja loppuun. Me laitetaan aamupala.", ja laitammekin. Illalla luen lapsille sadun, eikä se ole "Pupu Vanha ja Kettu Ketteräkieli", vaan "Muista rakastaa pikkuinen". Tai sitten joku Grimmin. Nainen on vaihtanut lakanat ja huoneessa tuoksuu hyasintti. Katson häntä silmiin ja hän minua, ja putoan korkeammalta kuin koskaan aiemmin. Enempää ei liene tarve kertoa mitä tapahtui ja miksi, mutta nukahdamme vasta aamuyöllä, ja ihmettelemme joko pääskyt tulivat.

Mistä te unelmoitte just nyt?
 

Glove

Jäsen
Mistä te unelmoitte just nyt?

Aika peruskamaa. Unelmoin siitä, että tuun sen verran kuntoon, että pääsen pois sairaalasta. Sitten kuntoudun niin hyvin, että olen taas työkykyinen. Sitten olisi kiva saada töitäkin. Ja oishan se kiva joskus löytää joku jakamaan elämän ilot ja surut. Ei mulla muuta.
 

Glove

Jäsen
Varmasti pääset! Tiedät sen itsekin! Mutta jos ei löydy ketään jakamaan kaikkea, niin älä ole vihainen tai hyppää sillalta. Onhan sinulla glove, mutta ole ole välillä vasen, älä aina oikea. Tai vasenkätisenä vice vesa. Eiku vice vesa. Vittu, VICE VERSA. Mutta oikeasti, tsemppiä! Sun ei tarvi pystyä aina nousemaan itse ylös, koska me ollaan täällä, jotta otetaan kiinni, kun meinaat kaatua. Fyysisesti tai henkisesti.

Kiitti. Tsemppiä tarvitaa vielä varmaan laivalastillinen.
 

sinikettu

Jäsen
Siitä, että pääsen kohta riistopalkalla hommiin ja turhan monta vuotta kestänyt vapaaehdoton retalejengin elämä loppuu. Ja katselemaan nahkakuulan mm-kisoja samalla kun rilli käy kuumana suomalaisen suven kauniissa illassa.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jänkhän kurppien laukasta
- unelmoin
erämaapuron rauhasta,
loikkivista lohikaloista.

Saunasta.

Lokittomasta, pölyttömästä
kaupunnista.

Alkaa raukaista.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
En minä mitää unelmoi vaan teen duunia sen eteen että saavutan sen mitä haluan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä taas unelmoin siitä, että saisin olla kurkiauran johtolintu. Lintubongarit minua sitten ihailisivat ja saisin pesää jokaisessa levähdyspaikassa. Kun menisin ostamaan linnusiemeniä auralleni, saisin ne ilmaiseksi ja myyjä antaisi kokeilla rintoja, koska olisin se kurkiauran johtolintu. Ovet ja naisten jalat aukeaisivat joka paikassa minne porukan lennättäisin. Unelmoin siis olevani vapaa kuin taivaan lintu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suomiviinapullosta... Unelmoin myös ajasta etten unelmoi pullosta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Rahasta, pillusta ja vapaudesta. Minkä tahansa toteutuminen noista kolmesta tekisi olotilastani hieman paremman.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Eräästä naisoletetusta. Vaikka eihän aikuinen mies tunteilemaan ala. Rajaton vapaus toki myös unelmana.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Rahasta, pillusta ja vapaudesta. Minkä tahansa toteutuminen noista kolmesta tekisi olotilastani hieman paremman.

Pilaan varmasti fiiliksesi, mutta minulla on nuo kaikki ja tottakai olen kiitollinen niistä, mutta ei tämä nyt niin jatkuvaa riemua ole kuitenkaan, sillä aamulla akillesjänne vihloi aivan saatanasti rappusia kävellessä..Kiitos sählyvuoron.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joskus olisi mahtavaa olla sellaisissa töissä, missä saisi hyödyntää omia vahvuuksiaan ja siitä saisi vieläpä katu-uskottavaa korvausta, jotta voisi järjestää asioita perheelle, joka on pysytellyt tuossa mukana kaikissa mäissä. Ainakin voi olla varma yhdestä asiasta. Vaimo ei ole minun kanssa rahan tai auton takia.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mun taustalla se, että suurimman osan ajasta on hyvä ja onnellinen olla on jo aikamoinen unelmien täyttymys.

Olisi toki hienoa, että olisi (paljonkin) enemmän rahaa käytettävänä, mutta olen tiedostanut sen että esimerkiksi oman työn miellekkyys voittaa palkan määrän mennen tullen. Oikeastaan se, että saa työstä palkkaa on nykyisessä Suomessa jo ihan hyvä saavutus.

Muutamista matkoista unelmoin ja ne ei edes ole kalliitta, mutta muutama tonni pitäisi raapia kasaan.

Ja Ilveksen Suomen mestaruus jalkapallossa tai jääkiekossa omin silmin paikan päällä todistettuna olisi tietenkin isointa mitä urheilun parissa voisi kokea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös