KHL-otteluiden seurantaketju

  • 380 792
  • 3 460

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei ole pelkästään CSKAn ylivoima mielikuvituksetonta, vaan toistaiseksi koko peli. Tylsää.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
20 min siirrelty kiekkoa paikasta toiseen ja yksi laukaus löytänyt tiensä maaliin. Jännityksen säilyttämiseksi en paljasta kumpi johtaa. Nyt erätauko, joka kyllä tuli hyvään paikkaan.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kazan 2-0 -johdossa, kun toista erää mennään. Jos tämä hoitavat, niin sunnuntaina katkon paikka heillä kotihallissaan.

ja tätä kirjoittaessa CSKA kaventaa 1-2:een.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
CSKAn pikainen kavennus oli pelin kannalta juuri sitä mitä lääkärikin olisi määrännyt tai mansikka puurossa.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Morjens millä maalilla ratkaisu tyhjiin :D
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden omistajakuviot ei pysäytä KHL:ää, taas mennään. Finaali #5 alkaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
5min pelattu yhtä maalia. Silti 0-0, mutta jos näin jatkuu niin kohti rävähtää
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katos vaan CSKA pääsi käymään Kazanin alueella. Marjoja marjoja.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäiset 20min takana ja numerot pyöreät 0-0 Kazan ensin mainittuna. Lopulta aika valju eka erä. Nyt syömään lasagnettea ja sitten tankit täynnä kohti toista erää.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Put your hands up in the air, put your hands up in the air. Se oli taukojumppaa kun itse pelissä ei tapahdu mitään.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon sanonu tän aiemminkin, mutta on noi venäläiset pimut kauniita. Oiskohan suomalaisella miehellä saumaa? Kuitenkin Suomi on länsimaa ja hanasta tulee lämmintä vettä. Kyllä tuolta vois mukaan joku birdie tarttuakin.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Mä oon sanonu tän aiemminkin, mutta on noi venäläiset pimut kauniita. Oiskohan suomalaisella miehellä saumaa? Kuitenkin Suomi on länsimaa ja hanasta tulee lämmintä vettä. Kyllä tuolta vois mukaan joku birdie tarttuakin.

Varmasti on saumaa jos pinkka on kunnossa ja osaa kieltä edes auttavasti. Tosin rakkauden kielihän on universaali eli USD :)
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
40min pelattu ja parasta antia ollut katsomon naiset. CSKA pelannut mukiinmenevästi, mutta Kazan kaukana parhaastaan. Peli 0-0 CSKAn numerot mainittu jälkimmäisenä. Toivottavasti ratkeaa tänään, sillä kyllä toi yleisö ansaitsee nähdä kun oman kylän pojat saavat palkintonsa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1-0 Kazan johtoon ylivoimalla videotarkastuksen jälkeen! Se oli poijaat tärkeä maali se.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös