www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 593 044
  • 6 774

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mä olen päätynyt siihen, että katson pelit Ruutu+:lta vaikka tulis Jimiltä. Syy; jostain syystä jota en tunne, mulla on parempi kuva Android -boksin kautta Ruutu+ äpillä, kuin suoraan telkkarista Jimiltä. Peli tulee puolisen minuuttia perässä Ruutu+:lla, mutta mäkin olen jo niin hidas, ettei pieni takamatka ihan oikeasti haittaa.
Itsekin toki Ruudulta katson, siis telkkarin Ruutu+ -kanavilta, ja katsoisin tietty itsekin Ruudun nettipalvelun kautta jos se olisi pääasiallisessa käytössä, ihan jo pelkästään kuvanlaadun takia. JIM ei ole ainakaan DNA:lla HD-kanava.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ai niin ja Ruutu+:n kamerat kuvaa lähempää, vaikka vois luulla olevan samat ja tämähän se passaa alkaneen ikänaön kanssa ihan mainiosti.

Eipä siellä nyt mitään kaksia eri kameroita ole vaan luonnollisesti lähetys on täsmälleen sama. Teoriassahan lähetyksillä voisi olla eri ohjaajat ja joissain kohti uloslaitettava kuva voisi olla eri.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jantta Alkiolla kovia vaikeuksia peitellä pettymystään Kärppien maalatessa :)
Ymmärrän hyvin, kun asuu Stadissa ja selostanee kaikki finaaliottelut.
Mun mielestä Alkiosta ei mitenkään paista tuo IFK-fanitus läpi (jos sellaista onkaan?), toisin kuin joistain näistä ns. paikallisselostajista. Erittäin neutraalina on vuosien ajan voinut selostaa pelejä, joten jos oikeasti on IFK-fani niin ainakaan minä en sitä kuule.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Samaa mieltä kuin @Roger Moore mitä tulee Alkioon. Mutta en kyllä myöskään Anssi Ritarista kuule sitä Jyp-fanitusta mitä monet muut väittää kuulevansa. Korkeintaan ehkä jonkinlaista ns. positiivista diskriminaatiota joskus. Ts. hehkuttaa vaikkapa IFK:n maaleja enemmän kuin Jypin vastaavia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Samaa mieltä kuin @Roger Moore mitä tulee Alkioon. Mutta en kyllä myöskään Anssi Ritarista kuule sitä Jyp-fanitusta mitä monet muut väittää kuulevansa. Korkeintaan ehkä jonkinlaista ns. positiivista diskriminaatiota joskus. Ts. hehkuttaa vaikkapa IFK:n maaleja enemmän kuin Jypin vastaavia.
Jep, Ritarista kuulee sen JYP-fanituksen nimenomaan tuosta kun se on enemmän kriittisempi JYPiä kohtaan ja on tavallaan enemmän "vastustajan puolella". Tähän ei tavallaan edes kiinnittäisi huomiota jos ei tietäisi sitä että Ritari on JYPin miehiä, mutta alitajuisesti se aina puskee esille.

Hyvä selostaja Ritarikin on. Toivottavasti ainakin kolmikko Alkio-Ritari-Waheeb jatkavat Telialla.
 
Mun mielestä Alkiosta ei mitenkään paista tuo IFK-fanitus läpi (jos sellaista onkaan?), toisin kuin joistain näistä ns. paikallisselostajista. Erittäin neutraalina on vuosien ajan voinut selostaa pelejä, joten jos oikeasti on IFK-fani niin ainakaan minä en sitä kuule.
Sama täällä. Itsekään en ole tuota huhuttua IFK-fanitusta ikänä huomannut. Mutta noin niin kuin muuten Alkio on viime aikoina alkanut ärsyttää ihan huolella. Varsinkin, kun joku vetää jonkun puolivillaisen laukauksen joka menisi sisään ehkä 1/1000, niin aina pitää alkaa huutamaan ja venyttämään sitä "laukausta". Olen kyllä kaivannut Waheebia ja Ritaria. Toivottavasti pääsevät molemmat ainakin kertaalleen ääneen finaaleissa. Ei oikein jaksaisi Janttaa kuunnella taas seitsemää peliä.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvin on Alkio onnistunut peittelemään fanitustaan ja ihan jees selostajanakin. Nyt vaan tässä seiskapelissä olin huomaavinani, että harmitti hieman Kärppien maalit. Eikä siinä mitään, niin pitääkin ellei ole Kärppien kannattaja :)
 

Jacobus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Ärsyttää Nelosen toiminta tänä keväänä, koska pudotuspelien ilmaispelien tiedotus on ollut heikkoa. Ohjelmatietoihin näitä ei ole juurikaan merkitty ja niitä on saatu etsiä kissojen ja koirien kanssa, milloin ilmaispeli tulee Jimiltä. Esimerkiksi tämän päivän ensimmäisestä finaalista kuulin kesken ensimmäisen erän otteluseurantaketjusta, kiitos @aquanqua.

Ensimmäistä finaali ei näkynyt esim. Nelosen omassa ohjelmaoppaassa tai Telkku.comissa. Hupaisaa on, että ottelu kuitenkin näkyy MTV:n ohjelmaoppaassa, kuten muutamat aikaisemmatkin ottelut, mutta ei edellä mainituissa palveluissa. En tajunnut katsoa MTV:n oppaasta, kun viikonloppuna jo tarkistin, että ensimmäisen finaalin paikalla tulee muuta ohjelmaa ja ensimmäinen ilmaiseksi Jimillä televisioitava finaali on kolmas finaali lauantaina. Näköjään olivat sitten muuttaneet suunnitelmia.
 
Ärsyttää Nelosen toiminta tänä keväänä, koska pudotuspelien ilmaispelien tiedotus on ollut heikkoa. Ohjelmatietoihin näitä ei ole juurikaan merkitty ja niitä on saatu etsiä kissojen ja koirien kanssa, milloin ilmaispeli tulee Jimiltä. Esimerkiksi tämän päivän ensimmäisestä finaalista kuulin kesken ensimmäisen erän otteluseurantaketjusta, kiitos @aquanqua.

Ensimmäistä finaali ei näkynyt esim. Nelosen omassa ohjelmaoppaassa tai Telkku.comissa. Hupaisaa on, että ottelu kuitenkin näkyy MTV:n ohjelmaoppaassa, kuten muutamat aikaisemmatkin ottelut, mutta ei edellä mainituissa palveluissa. En tajunnut katsoa MTV:n oppaasta, kun viikonloppuna jo tarkistin, että ensimmäisen finaalin paikalla tulee muuta ohjelmaa ja ensimmäinen ilmaiseksi Jimillä televisioitava finaali on kolmas finaali lauantaina. Näköjään olivat sitten muuttaneet suunnitelmia.
Juu-u, ja vielä tuo että ottelu näytetään jostain jämäkanavalta ettei vahingossakaan kukaan siihen törmää. Jotenkin on ärsyttänyt tämä Sanoman lapsellisuus näin viimeisen kauden kunniaksi. Kruununjalokivenä se juttu hesarissa miten liigapaketin hinnat nousee huomattavasti ensi kaudelle, kun itse ovat ensin sen hinnan polkeneet suohon ja tehnyt ala-arvoisia kiekkolähetyksiä.
Ruutu laittoi hinnan alas, että pystyi mainostamaan tuotetta ja saa pidettyä mahdollisimman paljon tilaajista. Miten meni noin omasta mielestä? :D
 

Pulustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lestaporot, Jussin tussit
Saattoi olla omassa verkossakin ongelmia, mutta tökkikö muilla Ruutu tänään? Useita kertoja jäi bufferoimaan kesken pelin ja töksähteli poikkeuksellisen paljon.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Saattoi olla omassa verkossakin ongelmia, mutta tökkikö muilla Ruutu tänään? Useita kertoja jäi bufferoimaan kesken pelin ja töksähteli poikkeuksellisen paljon.
Pätki ihan koko pelin ajan. Sellasia sekunnin jumeja.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Ei tökkinyt, mutta sellaisia pikselöitymisiä tuli kyllä huomattavasti normaalia enemmän. Liekkö ollut enemmän trafiikkia yhdellä streamillä kuin yleensä.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Sama täällä tänään. Koko pelin ajan aina kerran minuuttiin sekunnin bugi.
Ääni pysyi kyllä kokoajan ilman katkoja, mutta kuva ei.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Maalikoosteen katselin läpi. Vallin aika vahvasti Tapparaan notkolleen. Tappara maalaa, on reaktio luokkaa "oujoijjoooo...mikä KUTI!" ja Hrachovina torjuu on reaktio "oujjhhjooo". Kärppien heiluttaessa verkkoja on Ari aika hiljaa. Yksi "oo" sieltä lipsahti Ikosen maaliin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Maalikoosteen katselin läpi. Vallin aika vahvasti Tapparaan notkolleen. Tappara maalaa, on reaktio luokkaa "oujoijjoooo...mikä KUTI!" ja Hrachovina torjuu on reaktio "oujjhhjooo". Kärppien heiluttaessa verkkoja on Ari aika hiljaa. Yksi "oo" sieltä lipsahti Ikosen maaliin.
Perkele, onko se Ylöjärven mies sittenkin Tapparan bandwagonissa? Sehän on Oulun oma poika, käytännössä täysin Kärppien oma kasvatti. Ehkä tässä on sellainen käänteinen reaktio, kuten esim. Anssi Ritarilla, eli sitä Kärppien fanitusta pitää peitellä kääntämällä se Tapparan hehkuttamiseksi.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Voisi kyllä Kortelainen lopettaa tuon kiroilemisen studiossa, ei ole kovin ammattimaisen kuuloista.

Loppukaudesta on kyllä toimintavarmuus tippunut, tänään n. puolen minuutin paussi kuvassa, IFK-Kärpät-sarjassa samoin pientä nykimistä. Muut striimauspalvelut kyllä toimivat. Yleisarvosana lähetysten teknisestä toimivuudesta kuitenkin hyvä.
 

Raksilan mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitäköhän helvettiä nyt taas. Tilaus voimassa 11.5.2018 asti, mutta kun menee katsomaan ottelua niin aukeaa vain "tilaa ruutu+ blaa blaa".

edit: Ja asiakaspalvelu katkaisee puhelun automaattisesti kun liikaa jonoa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös