Palstalaisten keskinäiset Liiga-vedonlyönnit 2017–2018

  • 86 268
  • 481
Joskus tuli kavereiden kesken pelattua Liigapörssiä niin, että sai käyttää vain "oman joukkueen" pelaajia. Eli mulla käytössä vain HPK:n pelaajat. Jos Liigan sisällä tapahtui siirto, luonnollisesti siirtyi pelaaja myös siellä toisen käyttöön.

Löytyiskö täältä innokkaita lähtemään tällaiseen mukaan koko kaudeksi? Laitetaan jokainen kolehtiin nimellinen viiden euron panos, käytössä vain yhden joukkueen pelaajat Liigapörssissä. Voittajalle koko summa. Panostus siksi pienempi ettei kynnys osallistua ole ihan mahdoton. Vaihtoja saat käyttää miten huvittaa, jokaisella joukkueella runkosarjassa kuitenkin sama määrä pelejä. Sillähän ei ole merkitystä vaikka mukana olisikin managereita, joilla käytössä sama joukkue, avaa vaan mahdollisuuksia enemmän pakolliseen taktikointiin.
Onko sulla @Wicci tallessa noita nimimerkkejä ketä tähän osallistui? Mullehan tämä meni, mutta en kimppaa enää löytänyt tänään että olisin saanut nimimerkit tägättyä (+se yks jolla ei ollut tunnuksia). Maksutiedot olin jo laittanut kimpan sivulle viestillä.

Edit: Eipä mitään. Piti jostain syystä tehdä joukkue playoffjaksolle, ennen kuin pääsin tarkastelemaan kimppaa.
 
Viimeksi muokattu:
Noniin elikkäs; alla oleville käyttäjille olen lähettänyt yksityisviestiä tuosta liigapörssikimpasta. Osa ei ollut nimimerkkiään ilmoittanut, joten vähän sai kaivella, mutta kaikki ilmoittautuneet löytyivät. Sille yhdelle nimimerkittömälle tiedoksi, että maksutiedot löytyvät myös kimpan viestiosiosta. Wicci ilmeisesti ottaa vastuun tästä kaverista jos maksua ei näy? ;)

@Wicci
@HockeyForLife
@Bobby
@-One-
@sean
@Leikkikalugangsteri
@KooJii_#1
@huhheijaa
@Lättyä
@Gilmore
@Väbä
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Noniin elikkäs; alla oleville käyttäjille olen lähettänyt yksityisviestiä tuosta liigapörssikimpasta. Osa ei ollut nimimerkkiään ilmoittanut, joten vähän sai kaivella, mutta kaikki ilmoittautuneet löytyivät. Sille yhdelle nimimerkittömälle tiedoksi, että maksutiedot löytyvät myös kimpan viestiosiosta. Wicci ilmeisesti ottaa vastuun tästä kaverista jos maksua ei näy? ;)

@Wicci
@HockeyForLife
@Bobby
@-One-
@sean
@Leikkikalugangsteri
@KooJii_#1
@huhheijaa
@Lättyä
@Gilmore
@Väbä

Onhan hyvä että poistuin voitetun jakson jälkeen, kun luulin että se on 5e per jakso ja maksuja ei kuulunut. Olisin alistanut. :D
 
Onhan hyvä että poistuin voitetun jakson jälkeen, kun luulin että se on 5e per jakso ja maksuja ei kuulunut. Olisin alistanut. :D
Heh, oli tosiaan vaan tuollainen nimellispanos tällä kertaa. Alla vielä lainaus säännöistä.

Jokainen osallistuja siis kuittaa runkosarjan päätyttyä 5€ voittajalle, lasketaan kaikki kierrokset yhteen ja pleijarit jätetään väliin.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun ja @Bärilund in viisikkovedon lopputulokset. Joku virhe saattoi puhelimella lipsahtaa, mutta eroa on sen verran että taisi meikäläiselle mennä. Leimu ja Zaborsky Bärilundin riveistä aika kovia pettymyksiä.

@Bärilund

Immonen (13+37=50) - Zaborsky (10+13=23) - Hytönen (14+22=36)
Rantakari (8+17=25) - Leimu (2+8=10)

Yhteensä: 47+97=144

@Linjatuomari

Kuusela (12+32=44) - Suomela (21+39=60) - Filppula (5+32=37)
Lehtonen (12+17=29) - Mäenpää (4+23=27)

Yhteensä: 54+143=197

Laittelen maksuohjeita YV:llä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Wicci ilmeisesti ottaa vastuun tästä kaverista jos maksua ei näy? ;)

Koitetaan keksiä jotain jos maksua ei kuulu. Kyllähän me "kaveri" kiinni saadaan vuonna 2018. Harmittaa vaan sit vitosen takia rikkoo polvilumpioita mutta kuitenkin... Eli joo, otan vastuun.

Makseliin laskut pois ja laitoin myös vitosen tuleen sua kohti.
 

MENTALSPORT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Okei, kokeillaan vähän riskillä. Lähteekö joku mukaan pienellä panoksella tälläisen vetoon:

Minä väitän, että Sportin Sam Povorozniouk tekee 10 maalia tai enemmän ensikaudella ja sinä väität, että tekee alle 10 maalia. Ei mitään ottelurajoituksia. Vaikka 20€ panoksella?

elikkäks povon maalit jäi kaikkien meidän harmiksi alle 10. laitanko tilinumeroa yv:nä :)
2017-18 Sport Liiga G 31 G4 A8 P12


 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
elikkäks povon maalit jäi kaikkien meidän harmiksi alle 10. laitanko tilinumeroa yv:nä :)
2017-18 Sport Liiga G 31 G4 A8 P12
Olisihan se pitänyt tietää kun Jämsä ja Virmanen ollut skouttaamassa ettei sieltä mitään maalintekijää saada :)

Ja joo laita vaan yv:nä tulemaan niin hoidan maksun :D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Viinaa tai noin 50 euroa.

Perjantain voittaja Nordiksella vie koko sarjan. Voi olla myös 20 euroa tai vähemmän viinaa.
 
Luuserivedon lopullinen tilanne

Nolan Yonkman 8+3=11 @Mängimies
Teemu Väyrynen 1+17=18 @Zohan
Jere Sneck 14+5=19 @FutureHockey
Valtteri Hietanen 11+8=19 @Linjatuomari
Nestori Lähde 53+1=54 @Ishmael

Eli Mängimies tämän vei. Laittelepa maksuohjeita YV:llä.

Ainiin tämäkin oli. Olin jo ehtinyt unohtaa. Enpä taida kehdata enää periä rahoja kun vedon ratkeamisestakin on jo aikaa. Kiitokset osallistujille kuitenkin ja ensi kaudella kenties uudestaan isommalla porukalla!
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainiin tämäkin oli. Olin jo ehtinyt unohtaa. Enpä taida kehdata enää periä rahoja kun vedon ratkeamisestakin on jo aikaa. Kiitokset osallistujille kuitenkin ja ensi kaudella kenties uudestaan isommalla porukalla!

Jos olet tuota mieltä niin en kai mä vastaan rupea väittämään, mutta mun mielestä veto on veto ja maksetaan vaikka nyt perintä vähän unohtuisikin. Eli laittele halutessasi maksutietoja niin maksan kyllä.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Se ois (uskokaa tai älkää kiekkokauden 17-18 vimonen veto meikäläisellä) @Uniquewn :n kanssa kisataan tehopisteistä runkosarjassa seuraavilla jengeillä:

Minä:
Puustinen (JYP) - Lasu (KÄR) - Haataja (HIFK)
Lehtonen (TAP) - Heshka (KÄR)

@Uniquewn :
Kuusela (TAP) - Immonen (JYP) - Filppula (TPS)
Mäenpää (JYP) - Tallinder (TPS)

Panos 50e

@Uniquewn kuittaa.

Tämä ratkesi runkosarjan päätteeksi meikäläisen hyväksi. YV:tä laitettu muutama viikko sitten, katsellaan...
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
3) Tappara pelaa finaaleissa. Väität, että ei pelaa. 20-50€.

Ei pelaa ja otetaan tuo 50€

Haluatko samanlaisen vedon, mutta Lehtosen kanssa? Eli Mikko Lehtonen vs. Janne Niskala, kumpi tekee enemmän pisteitä? 20 euroa ja ottelurajaksi minkä haluat.

No hulluhan mä olisin jos en tähän tarttuisi. Laitettaisko se sama 50 peliä.

Jonkin vedon näemmä voitinkin. Aika paljon olen kyllä ollut maksumiehenä. :D

@Yuppi ja @HOOLIGAN_ laitoin yksityisviestiä. Päivitän asianmukaisiin ketjuihin, kun olette maksaneet.

@Abdel in kanssa täytyy vielä viisikkovedot setviä.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Kärppäkannattajat hereillä! Tai miksei muutkin, jotka Kärppiin luottavat. Vetoa tarjolla: kumpi voittaa mestaruuden 2018?

Minä valitsen Tapparan ja sinä Kärpät. Kerrointa 2 ei taida kummallekaan saada mistään, niin hoidetaan ilman vedonvälittäjiä.

Panos: 20-50 euroa.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Kärppäkannattajat hereillä! Tai miksei muutkin, jotka Kärppiin luottavat. Vetoa tarjolla: kumpi voittaa mestaruuden 2018?

Minä valitsen Tapparan ja sinä Kärpät. Kerrointa 2 ei taida kummallekaan saada mistään, niin hoidetaan ilman vedonvälittäjiä.

Panos: 20-50 euroa.

Eikö ketään tosiaan kiinnosta tämä?
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös