Oletko koskaan tehnyt tätä?

  • 6 332
  • 82

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Pelin idea on seuraava: Katsotaan mitä hulluja täällä palstalla oikein on. Kysytään onko joku tehnyt jotain hieman arjesta erottuvaa. Oletko ajanut Ferrarilla? Oletko syönyt pallokalaa? Siitä sitten vastaamaan kyllää, jos näin on käynyt. Kaikki mahdollinen on mukana syömisistä jonkun asian näkemiseen. Ymmärtänette jo. Antakaas minun pyöräyttää ensimmäisenä ja heittäkää te sitten noppia. Lets pelataan!

Oletko koskaan ollut koomassa?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
No ei ole edes tutun tuttu ollu koomassa, paitsi Timo Favorin. Pitääks mun nyt kysyä vai odotellaanko niin pitkään, että joku koomapotilas ilmaantuu paikalle?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Oletko koskaan toivonut huutamalla Metallican konsertissa Reload-albumin biisejä?
(En mäkään)
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Oletko koskaan käynyt Etelämantereella? Mä en oo.
Mutta Ilomantsissa olen. Oletko koskaan?

Tästä hieman johtaen ja tuohon biisitoiveiden esittämiseen liittyen.. Toivon kerran Joensuun Kerubissa, että Radiopuhelimet soittaisi "Jäämeri"-kappaleen. Laulusolisti kysyi sitten, että olenko käynyt Jäämerellä, johon minä, että "En". Bändi sanoi soittavansa kappaleen sitten kun tämä retki on tehty. Ehkä joku päivä otan selfien Jäämeren rannalla ja menen sen kanssa Radiopuhelimien keikalle. On parasta sitten soittaa kyseinen ralli.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mä oon käyny jäämerellä, tai siis siinä rannalla Norjan Kirkkoniemellä. Radiopuhelimet taas on täysin tuntematon orkesteri ja kyseinen sekä kaikki muutkin heidän biisit on jäänyt kuulematta. Etelämanteretta ei taas flat earth salaliittoteorian mukaan ole olemassa, vaan se on korkea jääseinä litteän maan ulkoreunalla, ja se estää merien vettä karkaamasta. Mene ja tiedä, kirjaimellisesti.
 

Käppyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tästä hieman johtaen ja tuohon biisitoiveiden esittämiseen liittyen.. Toivon kerran Joensuun Kerubissa, että Radiopuhelimet soittaisi "Jäämeri"-kappaleen. Laulusolisti kysyi sitten, että olenko käynyt Jäämerellä, johon minä, että "En". Bändi sanoi soittavansa kappaleen sitten kun tämä retki on tehty. Ehkä joku päivä otan selfien Jäämeren rannalla ja menen sen kanssa Radiopuhelimien keikalle. On parasta sitten soittaa kyseinen ralli.

Onpa jäykähköä touhua. Ikään kuin jos olisin edesmenneeltä Kikalta toivonut kappaletta "Sukkula Venukseen", niin tämä olisi edellyttänyt ensin käyntiä Venuksessa. Hieman hankalammin toteutettava homma.

Kerubissa olen pari kertaa poikennut burgereilla. Hyviä olivat. Samoin on tullut vierailtua Ilomantsissa - siellä sijaitsevassa Suomen itäisimmässä pisteessä. Etelämantereella olisi kyllä mielenkiintoista käydä. Koomassa en ole koskaan ollut, eikä sillä niin väliäkään.

---

Pitikö tässä vielä kysyä jotain? No jaa, oletko koskaan käynyt viidakossa (minä en ole)?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
En oo käynyt viidakossa. Eikä Juice irlannissa.

Oletko käynyt ruotsinlaivasimulaattorissa?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viidakossa: kyllä.

Ruotsinlaivasimulaattorissa: ei. (siis sama kuin olisi helvettisimulaattorissa)

Oletko koskaan ollut Jari Sillanpään keikalla? Minä oon! Oli erinomainen keikka.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Oletko koskaan ollut Jari Sillanpään keikalla? Minä oon! Oli erinomainen keikka.
Mä oon melkein ollut. Entiselle työkaverille oli jostain siunaantunut liput ja piti mennä konserttiin, mutta firman inventaario venyi niin myöhään, että konserttipaikalle mennessämme konserttiväki tuli Verkatehtaan aulassa vastaan keikan päätyttyä.

Ootko ollut vankilassa vankina?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vankila: en.

Välittömän väkivallan uhka: en. Täytyi kyllä miettiä.

Onko sinulle hermostutti äänestyskäyttäytymisesi johdosta? Minulle on. Välitöntä väkivallan uhkaa ei ollut, vaikka sensuuntaisesti käyttäydyttiinkin (joku hipsterimiesoletettu).
 

Glove

Jäsen
Olen käynyt vankilassa tutustumiskäynnillä joskus lukioaikoina kun se vankila oli suurin piirtein kivenheiton päässä koulusta.

Väkivallanuhkaa olen kokenut vaikken kumpaakaan joukkuetta kannattanut. Mutta brittipojat kävi melko kuumina kun käveltiin vanhalta Webleyltä juna-asemalle Arsenalin kannattajat toisella puolen tietä ja Tottenham fanit toisella puolella. Toki siinä välissä oli pakettiauton kokoisten hevosten selässä paikallisia poliiseja mellakkavarustuksessa.

Äänestyksiin ei ole puututtu kun en niistä sen ihmeemmin ole meteliä pitänyt.

Oletko ollut ect-hoidossa, eli kansanomaisemmin sähkösokkihoidossa? Minä en.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
ECT: en.

Ismo Alangolla on muuten biisi, missä tätä paljon kysellään. Kaunoluistelufoorumilla, jossa lie paljon naisia, voisi kysyä oletko koskaan pannut Ismo Alangon kanssa. Täällä taitaa olla turhaa. On niin miesvoittoista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
ECT: en.

Ismo Alangolla on muuten biisi, missä tätä paljon kysellään. Kaunoluistelufoorumilla, jossa lie paljon naisia, voisi kysyä oletko koskaan pannut Ismo Alangon kanssa. Täällä taitaa olla turhaa. On niin miesvoittoista.
Mutta jos vaikka oma muija ottaa Impalta nelinkontin poskeen ja ite toimit samalla ns. perämoottorina, niin eikös sillon voi sanoa että on pannut Ismo Alangon kanssa? Eikä homostisesta värinästä tietoakaan. Ellei sit pane Ismoo takaapäin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mutta jos vaikka oma muija ottaa Impalta nelinkontin poskeen ja ite toimit samalla ns. perämoottorina, niin eikös sillon voi sanoa että on pannut Ismo Alangon kanssa? Eikä homostisesta värinästä tietoakaan. Ellei sit pane Ismoo takaapäin.
Näinhän se menee. Tässä tosiaankin on se klassinen tilanne, eli jos laittaa oman sormen kaverin pyllyyn, niin faktisesti sillon on molemmilla sormi perseessä.

E: kysytään nyt sitten, että onko ollut sormi kaverin kakkaluukussa, tai toistepäin?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näinhän se menee. Tässä tosiaankin on se klassinen tilanne, eli jos laittaa oman sormen kaverin pyllyyn, niin faktisesti sillon on molemmilla sormi perseessä.

E: kysytään nyt sitten, että onko ollut sormi kaverin kakkaluukussa, tai toistepäin?
Voi veikkonen, monesti. Molemminkin päin. Useimmin kyllä oma sormi sielä toisen pahassa silmässä. Aina tosin naispuolisen.

Onko kukaan hypännyt laskuvarjolla? Lentokoneesta siis. Joka lentää taivaalla.
 

scholl

Jäsen
ECT: en.

Ismo Alangolla on muuten biisi, missä tätä paljon kysellään. Kaunoluistelufoorumilla, jossa lie paljon naisia, voisi kysyä oletko koskaan pannut Ismo Alangon kanssa. Täällä taitaa olla turhaa. On niin miesvoittoista.

Veikkaan, että kaunoluistelufoorumilla kuuluu kysyä: oletko koskaan pannut Anu-Liisa Uotilan kanssa? Ei voi mitään, niin homomainen laji, että tulee automaattisesti mieleen, että ne honottavat eukot ovat kaikki lesboja. Kiira Korpi kyllä seukkaa jonkun fägärin kanssa. Siis äijä, mutta muotiäijä, jotka ovat niitä miehiä, vaikka Karl Lagerfeld yrittikin nyt jossain haastattelussa eilen kun kysyttiin homoudesta vastata tyyliin: "mistä tiedätte, etten...". Hän haluaa muuten testamentata omaisuuttaan kissalle. Voisin myös kysyä kaunoluistelufoorumilla testamenttaavatko omaisuutensa kissalle vai eivätkö.

Tämä oli off-topicia, joten kysyn: onko teistä kukaan kaunoluistelufoorumilla?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joskus
Voi veikkonen, monesti. Molemminkin päin. Useimmin kyllä oma sormi sielä toisen pahassa silmässä. Aina tosin naispuolisen..
En muista milloin, mutta olin joskus sangen vapaamuotoisella luennolla. Esiintyvä starbo käytti hyvin paljon kahta termiä: tilastollisesti ja todennäköisesti.
Kerroin sitten kahvitauolla herjan. Jos kaksi miestä solmitaan toinen nenä- ja toinen persekarvoista yhteen, on molemmilla nenä perseessä, mutta tilastollisesti vain toisella on todennäköisesti hankala olo.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sitten uusi kysymys: oletko koskaan kaatanut kokonaista puuta pelkällä kirveellä? Puhun nyt ainakin kymmenmetrisestä rungosta.
En ole aivan varma, mutta heitän, että.en ole kaatanut. Moottorisahalla riehunut metsässä kuitenkin paljonkin.

Kysymys: Oletko koskaan avanut tulitikkuaskin, sytyttänyt tikun, sytyttänyt tikulla röökin ja laittanut stidiaskin kiinni. Yhdellä kädellä? Treenattiin kaverin kanssa tuota ja sitten siitä tuli tapa. Oli oikeesti aika siistiä tehdä tuo jossakin porukassa, kun se kävi jo aika luonnolisesti ja nopeasti. Aikaa meni muistaakseni jotain 8 sekuntia.

Edit. Taisi mennä jopa reilussa kuudessa sekendissä. Yritettiin aina tehdä "enkkoja".
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kysymys: Oletko koskaan avanut tulitikkuaskin, sytyttänyt tikun, sytyttänyt tikulla röökin ja laittanut stidiaskin kiinni. Yhdellä kädellä?
Olen.
Olen myös hypännyt laskuvarjolla, eli vastaus aiemmin vastaamattolmaan kysymykseen myöskin.

Oletko koskaan soittanut tai laulanut keikalla?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En ole aivan varma, mutta heitän, että.en ole kaatanut. Moottorisahalla riehunut metsässä kuitenkin paljonkin.

Kysymys: Oletko koskaan avanut tulitikkuaskin, sytyttänyt tikun, sytyttänyt tikulla röökin ja laittanut stidiaskin kiinni. Yhdellä kädellä? Treenattiin kaverin kanssa tuota ja sitten siitä tuli tapa. Oli oikeesti aika siistiä tehdä tuo jossakin porukassa, kun se kävi jo aika luonnolisesti ja nopeasti. Aikaa meni muistaakseni jotain 8 sekuntia.

Edit. Taisi mennä jopa reilussa kuudessa sekendissä. Yritettiin aina tehdä "enkkoja".

Kädetön Alfonso teki saman. Oikealla jalalla.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kysymys: Oletko koskaan avanut tulitikkuaskin, sytyttänyt tikun, sytyttänyt tikulla röökin ja laittanut stidiaskin kiinni. Yhdellä kädellä? Treenattiin kaverin kanssa tuota ja sitten siitä tuli tapa. Oli oikeesti aika siistiä tehdä tuo jossakin porukassa, kun se kävi jo aika luonnolisesti ja nopeasti. Aikaa meni muistaakseni jotain 8 sekuntia.

Edit. Taisi mennä jopa reilussa kuudessa sekendissä. Yritettiin aina tehdä "enkkoja".

Kyllä olen, en tosin noin nopeasti siitä ole suoriutunut. Askikin taitaa minulta jäädä sulkematta. Temppuun voi lisätä vielä sen yllätyksen, että se tulitikku poltetaan kokonaan, ja heitetään kiinni kattoon.
Ennen temppua kastellaan huomaamatta sormenpäät syljellä, tartutaan sylkisillä sormilla tulitikun palaneeseen päähän. Kun tällaisen hiiltyneen tikun sinkauttaa suoraan ylöspäin, kääntyy tikun tahmea pää edelle ja hiiltynyt tikku tarttuu kattoon kiinni.

Oletteko koskaan ylittäneet autolla tieosuuden suurimman sallitun nopeuden yli 160 km/h:lla? Minä olen, mutta myönnän, etten ole siitä enää kovin ylpeä. Hengissä kuitenkin edelleen. Tämä tapahtui Ristiinassa Mikkelin lähellä, 225 km/h kuudenkympin rajoitusalueella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös