To 12.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 68 514
  • 870
Sano kaverillsei terveisiä! Toi on sama kuin poistaisi AIDSin maailmasta, tai saisi aikaan maailmanrauhan.

Minkä seuran vuoksi täällä sitten kollektiivisesti itkettäisiin? Onhan siinäkin jo raison d'êtreä kyllikseen. Ikävä teillä tulisi.

Lauantaina tulee varmaan hieno matsi. Seiskapelejä on erityisen kiva jännätä - harmi kun omat eivät pelaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Oliko ihan oikeasti jonkun mielestä veskan maali? Mitä helvettiä...
 
Tämä trolli veti samaa asiallista kommentointilinjaa jo Ässät-sarjassa. Jokainen kommentti täysin turha. No, ei teini-iässä ole kaikilla vielä annettavaa näille foorumeille... Tuskin ymmärtää itse edes hävetä. Olen sarjassa Kärppien puolella ja onneksi Kärppäfanien joukossa on myös fiksuja kommentoijia.

Jännäksi menee, kun Hifki vei tänään!

Oi, maailma romahtaa nyt. :)
 

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä trolli veti samaa asiallista kommentointilinjaa jo Ässät-sarjassa. Jokainen kommentti täysin turha. No, ei teini-iässä ole kaikilla vielä annettavaa näille foorumeille... Tuskin ymmärtää itse edes hävetä. Olen sarjassa Kärppien puolella ja onneksi Kärppäfanien joukossa on myös fiksuja kommentoijia.

Jännäksi menee, kun Hifki vei tänään!
Tuo trolli on tehnyt tunnuksensa jo vuonna 2002, joten teinistä tuskin on kyse. Kirjoittajan viestien sisällöstä olen kanssasi samaa mieltä.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
:D Ihan vitusti myöhässä!

Nuorempana tulin aina liian aikaisin, ja muijat ei tykännyt "5 sekuntia ja nimmarit kattoon" -strategiasta.

Sitkeä on IFK. Puhuin pelin alussa kotisohvalla että jos joku IFK:n joukkueista tästä finaaliin vaikeimman kautta nousee, niin se on tämän kauden IFK. No huomenna taas tiukka matsi edessä, ihan kumpi tahansa voi mennä finaaliin, niin tasaista tämä on.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Mä häpeän sitä, että puusilmät ulvoo joka kerta, kun kotijoukkueen pelaaja kaatuu, tai vauhti hidastuu. Ja tämä siis sama joka puolella. En myönnä, että itse koskaan paikan päällä ollessa sortuisin samaan.
Suosittelen vaihtamaan lajin seurausta esim tennikseen, niin vältyt mielipahalta ja häpeältä. Tuota vihelltstä on nimittäin kaikkialla kun intesiteetti nousee, myös ihailemassasi nahilassa
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Sano kaverillsei terveisiä! Toi on sama kuin poistaisi AIDSin maailmasta, tai saisi aikaan maailmanrauhan.

No nyt oli vähän rumasti sanottu! Toisaalta, yks kauneimmista viesteistä Jatkoajan historiassa.

Auttais Suomikiekkoa ja maajoukkuettakin kun nää mukavuusalueellaan ja hissutellen kollektiivina pelaavat Dream Teamit ei olis minkäänlainen kuvitelma ihanteellisuudesta absoluuttisen huipun osalta.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ruudussa se kyllä näytettiin, palauduhan nyt sieltä pilvilinnoista takaisin tänne maan päälle :) Kehui jälleen HIFK:ta ja siitä kuinka hienoa päästä pelamaan HIFK:ta vastaan game7 Raksilassa.
Ai jaha, sehän tuli vasta Waheebin ja Arskan lähdettyä lipettiin. Täytyypä tsekata vielä tämä, kiitos!

Edit. Diggailen itsekin Mannerta. Fiksu jätkä. Ja eihän ne mihinkään lähteneetkään, Waheeb ja Arska siis.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Tuota vihelltstä on nimittäin kaikkialla kun intesiteetti nousee, myös ihailemassasi nahilassa

Tiedän. Siksi sanoin, että joka puolella.

Suosittelen vaihtamaan lajin seurausta esim tennikseen, niin vältyt mielipahalta ja häpeältä.

Nääh. Se on loppujen lopuksi niin pieni paha kokonaiskuvassa, että enköhän mä selviä. Enkä mä mieltäni ole missään vaiheessa pahottanut, ainoastaan häpeämittari nousee tarpeettoman korkealle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös